home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23286
  2 Brugere, 505 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pinkcitymodel
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Vis din taktik
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Vis din taktik  (Læst 18085 gange)
gedden
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Vis din taktik
« Svar #30: 10 Sep 2011, 14:24 »

jeg har gode erfaringer med 4-1-2-1-2 hvor indstilingerne sættes til, spil gennem midten og til stikninger i dybden til angriberne, som begge skal være lyn hurtige, spillere som agbonlahor, cisse, walcott kan varmt anbefales de sættes begge til skarpretter med en treq bag sig, det er en fed taktik fordi den lukker godt af bagved og skaber rigtig mange chancer, de fleste som friløbere som altid er sjove at se på skærmen Smiley
Logged

supersupp
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Vis din taktik
« Svar #31: 24 Sep 2011, 13:37 »

så har jeg ramt taktikken tror jeg . og dettte er bestemt ikke i min yndlings formation

men spiller nu 442 flad, og hvad så specielt?

tetstet i netspil med 1 hold der lå til nedrykning (norwich 2 år) spillet nu 11 kampe 10 vundet 1 uafgjrdt(rødt fra 24 min) og er nu 9 point efter 1 pladsen modsat de lå 21 da jeg vertg med +24 point op

herefter er testet i eget 2 div  england med rotterham(vuderet til 1)  g har frstærket holdet en del med mange nye(både frdel pga bedre spillere g ulempe pga mange nye

spillet 24 kampe:
21 vundet 3 uafgjordte målscore pt 59/13 ^^


ps dødbolde roder ejg stadig med da der ikke er lavet så mange mål via dem endnu! pload kommer senere
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Vis din taktik
« Svar #32: 24 Sep 2011, 13:42 »

Lyder godt Supersupp, men er det muligt at få mere info om taktikken, og ideen bag den ? Det er jo lidt det tråden er til for, ikke blot for at fortælle at man har en god taktik, uden at gå i dybden med den..   Wink

Men bestemt nogle gode resultater du har skabt dig, og jeg er også selv stor fan af 4-4-2, så glæder mig til at høre mere til den..  Smiley
Logged

supersupp
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Vis din taktik
« Svar #33: 24 Sep 2011, 16:12 »

Lyder godt Supersupp, men er det muligt at få mere info om taktikken, og ideen bag den ? Det er jo lidt det tråden er til for, ikke blot for at fortælle at man har en god taktik, uden at gå i dybden med den..   Wink

Men bestemt nogle gode resultater du har skabt dig, og jeg er også selv stor fan af 4-4-2, så glæder mig til at høre mere til den..  Smiley


jammen iden er kommet af 2 ting .. så roma mod mit fck i 442 spille sygeligt godt.
og jeg kan bare ikke få min 451 til at fungere stabilt


så det kom ud af jeg startede fra basic:P

der tweeket i hver spiller (ikke efter hvem ,men efter hvrdan de skal spille) der ændret i hold så når man under kamp ændre mentalitet ændre man kun den defensive linje ,resten sakl gøre inde i taktik. sm feks bredde og tempo

har gdt nok i mit 2 div utroligt stærk hold. men selv gode hold fejler tit.. mit har pt ikke gjordt.

dødbolde er jeg frst begyndt at kigge på sidste 2kampe

ellers bruger jeg en oprydder mc ala kwist . og en offensiv mc . 2 kanter der kan lidt af hvert men instillet til at angribe

grundet stift spil i hold er spimpelt at have forsvare gre hvad de bedst til (de hjælper jo alligevel til nogle gange.fokus er bare forsvaret)




   taktik og hold 1 par kampe siden

sidste kampe jeg lige har  spillet ..skiftede ingen ud ædrede intet under kampen

link til download
http://www.2shared.com/file/s86_ccAG/supersupps_442__Rotherham_Jan_.html



så der update: har nu spillet året  færdig dog fik min assistent lov at styre en del kampe sidste ½ år


 kampe 0 tabte Opstemt 39 vundne.. godt nok med et meget stærk 2 div hold.dog stært gået!
« Seneste Redigering: 25 Sep 2011, 14:24 af supersupp » Logged

SkerderG
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Vis din taktik
« Svar #34: 28 Sep 2011, 16:07 »

Er i gang med at teste en taktik med WBA. Det er en 4-4-2. Jeg har lige testet den med Rotherham hvor jeg fik 110 point. Skriver hvordan den er når jeg er færdig med at teste med WBA Smiley
Logged

SkerderG
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Vis din taktik
« Svar #35: 28 Sep 2011, 17:59 »

min taktik var den klameste nogensinde og virker bestemt ikke
Logged

supersupp
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Vis din taktik
« Svar #36: 08 Okt 2011, 02:02 »

min taktik var den klameste nogensinde og virker bestemt ikke


prøv min --bøvleer dog selv i de højere rækker men tror snart den er der
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010