Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 22:37:30
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23570
0 Brugere, 552 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
mmb79493
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Top 10 i verden!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
...
12
Forfatter
Emne: Top 10 i verden! (Læst 26336 gange)
Drillo
Gæst
Sv: Top 10 i verden!
«
Svar #45:
30 Maj 2011, 09:17 »
Citat af: Drillo 30 Maj 2011, 00:48
Top 10
Barcelona
(grunden til at de er nummer 1 er pga. af deres præstationer igennem de 2-3 sæsoner)
Manchester United
(De gik i år hen og blev det største engelske hold målt i liga titler + deres 2 CHL finale pladser de sidste par år)
Real Madrid
(en kæmpe klub som burde være på niveau med Barcelona, men de har haft svært ved at holde fast i en træner i mere end en sæson)
Chelsea
(en klub som med deres pengetank burde kunne slå Man Utd af tronen, men de er begyndt at gøre lige som Madrid, og bare smide den en træner efter den anden for porten)
Inter
(hvad skal man sige RAFA formåede på bare ca. 6 mdr. at ødelægge Inters dominans i Italien. Godt klaret)
Bayern München
(en stor klub som aldeles har haft en dårlig sæson, og de kan kun gå lysere tider i møde)
AC Milan
(en klub som har haft svært ved at komme igennem det generations skifte, som resten af fodbold verden har kunne se længe at de havde brug for. Men de ser ud til at være på vej tilbage)
Liverpool
(en klub som har lidt meget under deres tidligere Amerikanske ejere. Bestemt en klub jeg håber på vil begynde at udfordre Man Utd og Chelsea om mesterskabet, inden for de næste 2-3 år. Men det kan vel heller ikke gå helt galt når de har King Kenny
)
Porto
(en klub som dominere den hjemmelige liga, og bestemt gør det godt i Europa)
Lyon
(klubben har domineret Frankrig igennem de sidste ca. 10 år, og de er begyndt at rører på sig når de spiller i Europa)
Citat af: fresse94 30 Maj 2011, 01:06
+1..
Og gode begrundelser. Og det med at Liverpool har lidt meget under deres Amerikanske ejere, så er det også det samme ved United, med gælden. Men heldigvis er det ikke noget der har gjort specielt meget ved det sportslige, hvilke og så ses på de par år. 3 Champions League finaler på 4 år, 3 mesterskaber.. Det er vel godkendt, med de ejere, uden de store indkøb, som nok ventes at komme i år.
Det var ikke ment som, at Liverpools tidligere amerikanske ejere skulle bære hele skylden for Liverpools manglende trofæer. Rafa kan også nævnes, ja han førte Liverpool frem til 2 CHL finaler og vandt en, men det var vist også det han kunne fremstille udover en masse fejlkøb.
1. Tidligere Amerikanske ejere
2. Rafa Benitez
3. Fejlkøb
4. fejl ansættelse af trænere
Det er lige de 4 største grunde som jeg kan se kunne være grunden til at Liverpool ikke har vundet noget på det seneste.
Philips
Gæst
«
Svar #46:
30 Maj 2011, 10:58 »
1.Barcelona:
Jeg hader at sige det men pt. Er Barcelona en klasse over alle andre
2.Manchester United
Mesterskab og Chl finale og så en da på en halvskidt sæson
3.Real Madrid
Hvis de kunne tilføre lidt stabilitet ville de være et niveau over alle andre på alle punkter
4.Inter
Har haft en offsæson, men normalt er de klasser over alle andre hold i Italien
5.Chelsea
Har en gigantisk pengepung dog står de over for et mindre generationsskifte
Disse hold er som jeg ser det klasser over alle andre. De næste fem er sværere
6.AC Milan
7.Arsenal
8.Lyon
9.Bayern Munchen
10.Shaktar
Boblere: Porto, Liverpool, Man City, Marseille, Dortmund, Valencia, Rubin Kazan, Atletico Madrid, Tottenham, Zenit.
Boblere til boblerne: Aston Villa, Dynamo Kiev, Stoke, FCK, Spartak Moskva, Villareal, Benfica, Roma, Shalke.
SkovGaards
Landsholdsspiller
«
Svar #47:
30 Maj 2011, 11:09 »
Det giver jo ingen mening at sige Inter er klasser over Milan baseret på at de har været det de sidste 4/5 år? Milan har i den periode vundet ligeså meget i Champions League eksempelvis.
Ser vi så på Serie A har Milan lige vundet den, uden på noget tidspunkt at være rigtig udfordret?
Inter hører på ingen måde hjemme der. Og Dortmund? Lige blevet tysk mester med fremragende spil, Bayern sluttede ti point efter. Synes flere af dine vurderinger er lavet ud fra holdnavne, og ikke holdenes spil i den forgangne sæson.
Philips
Gæst
«
Svar #48:
30 Maj 2011, 11:12 »
Den er lavet set indenfor de sidste 3-4 år hvor jeg har fulgt med i fodbold og boblerne skal ikke tages specielt seriøst
SkovGaards
Landsholdsspiller
«
Svar #49:
30 Maj 2011, 11:16 »
Skal jeg selv lige forsøge må det blive noget i denne stil:
1) Barcelona - Behøves ikke engang forklares.
2) Manchester United - de bedste - udover barca.
3) Real Madrid
4&5) Arsenal&Chelsea
6) AC Milan
7&8) Inter+Dortmund
9) Porto
10) Valencia
herefter blandt andre: Bayern, Schalke, Lille, Lyon, Liverpool, Tottenham, Napoli, Bilbao, Braga, Marseille, FCK.
De nederste placeringer er selvfølgelig relativt jævnbyrdige, hvor kun top 2 er indiskutabel.
fck-drengen
Gæst
«
Svar #50:
30 Maj 2011, 11:25 »
Citat af: phil0883 30 Maj 2011, 09:00
Er du dum eller sådan noget? Pepe skulle have rødt kort, hvilket han heldigvis også fik. Han udsatte Dani Alves, for et karriere stop, hvis det var gået galt. Havde Alves ikke hoppet op i luften, kunne det godt være gået galt. Vi så vist en tackling på samme måde begået af en hvis Roy Keane mod en hvis Alf-inge Håland. Hvad var udfaldet der
? Dani Alves skal være glad for han kunne nå at hoppe forbi den tackling.
Det lyder da også dumt, at du opfordrer spillere til at filme. Pepe's tackling var til gult, og Alves skulle have gult for film, men det er selvfølgelig svært at se som dommer, når man er Barca fan, og spillerne er skolede i at filme
SkovGaards
Landsholdsspiller
«
Svar #51:
30 Maj 2011, 11:30 »
Man opfordre da ikke en spiller til at filme, ved at synes det en relativt god idé at man springer for livet, og undgår sådanne helvedestacklinger?
Guldbrand
Blogmester
«
Svar #52:
30 Maj 2011, 11:56 »
1. Barcelona
- Det siger jo nærmest sig selv. De spiller prangende og yderst effektiv, og modstanderen skal virkelig spille i deres es for at besejre Barcelona.
2. Manchester United
- Mesterskabet og en CL finale burde være nok til at sætte streg under denne begrundelse. De har i mine øjne det stærkeste forsvar i verden og er desuden stærk besat på alle positioner.
3. Chelsea
- Den ene verdensstjerne efter den anden, og kun en downperiode, samt en uskarp Torres der skulle finde sig til rette er årsagen til at Chelsea ikke blev mestre. Når de spiller i deres sædvanlige niveau er de af absolut højeste klasse.
4. Real Madrid
- Et fantastisk hold der er stærkt besat på samtlige positioner, samtidigt med at man har en Ronaldo i verdensklasse. Holdet er ikke helt sammenspillet nok endnu til at træde ind i top-3 og til helt at kunne udfordre Barcelona, men med Mourinho i spidsen er jeg sikker på at de nok skal kunne udfordre.
5. Inter Milano
- Et stærkt hold, der dog er i fald på min liste. De har været suveræne igennem de seneste fem-seks år med mange titler hvoraf den ene var Champions League. Men da jeg ikke tror at deres nuværende manager har hvad der skal til, er det efter min overbevisning et hold der er faldende og som har overstået deres storhedstid.
6. FC Porto
- Et fremragende hold der tørrede alt modstand i Portugal, samtidigt med at de i sikker stil sikrede sig Euro League trofæet. Hvis de kan holde på deres profiler samt manageren, er jeg sikker på at vi har et kommende storhold her, der vil være i stand til at spille med om Champions League trofæet. Helt klart et af de mest spændende hold i Europa, men det er afgørende at de kan holde på deres profiler og specielt manageren.
7. Bayern München
- En skidt sæson i år, der dog har været stærkt præget af skader til store profiler som Ribery og Robben. De er uden tvivl et af europas absolutte stærkeste mandskaber, hvilket deres dominans i tysk fodbold samt CL finaledeltagelse sidste år også vidner om.
8. Dortmund
- Upcomming og særdeles spændende. De har leveret en mindeværdig sæson med mange unge, talentfulde og spændende spillere, og vil de være i stand til at holde på disse talenter, så tror jeg at vi har en seriøs udfordre til Bayern i de kommende sæsoner. Nuri Sahin har godt nok sagt farvel til fordel til Real Madrid, og betydning af dette bliver nervepirrende at følge. Jeg tror dog at Dortmund er på vej til at blomstre igen, og en ny storhedstid er på vej.
9. AC Milan
- italienske mestre efter en årrække med Inter som dominerende. Jeg er i tvivl om hvorvidt dette mesterskab var en enlig svale, eller om holdet rent faktisk vil være i stand til at sætte sig på tronen i italiensk fodbold igen. Denne tvivl er begrundelsen for at de ikke ligger højere på listen.
10. Arsenal
- En sprudlende offensiv, der er et af de mest velspillende hold med mange spændende spillere i form af blandt anden Nasri. De er dog ikke stabile nok, og mangler erfaring. Dette giver sig blandt andet til syne ved den sidste og afgørende periode i PL, hvor de gik fra at være mesterskabsaspirant
er til at slutte på en skuffende 4. plads.
Af outsider hold, som var tæt på at være på listen: Manchester City, Valencia, Shaktar, Tottenham
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #53:
30 Maj 2011, 12:48 »
1. Manchester United
Det kan godt ske de tabte Champions League finalen, og har tabt et par gange til Barcelona derudover. Men det har, i mine øjne, mere noget med forskellige spillestile stillet over for hinanden at gøre, plus en masse andre faktorer som dagsform, skader osv. Jeg begrunder derimod mit valg på, at United hver uge er oppe mod langt stærkere modstandere i ligaen, end Barcelona er, og alligevel formåede at vinde mesterskabet med en større margin end Barcelona (og så endda på en halvsløj sæson). Og ja, så formår de at spille på lidt flere tangenter, end Barcelona, som ikke har stort andet end én måde at spille på.
2. Barcelona
Synes de er i tæt kamp med Chelsea, men vinder på kontinuiteten. Chelsea har som United stærkere modstandere hver uge, mens Barcelona trods alt er mere stabile i toppen af Champions League. De er gode, men ikke bedre, end at de ville få mere end svært ved at sætte sig lige så solidt på magten, hvis de havde modstandere af Premier League kaliber hver uge, men de ville jo nok alligevel kæmpe med om mesterskabet, med United og Chelsea.
3. Chelsea
Begrundelsen giver jo nærmest sig selv, ud fra ovenstående. Premier League er, må jeg jo nok indrømme, pt den stærkeste liga i verden, og den liga, er Chelsea altid en seriøs udfordrer til, derfor må de nødvendigvis også befinde sig i toppen af listen over verdens bedste klubhold. Abramovic har ført dem frem i bussen, men han er, i mine øjne, også grunden til, at de ikke rykker helt frem på forreste plads, da han mangler tålmodighed, og dermed koster på kontinuiteten.
Derefter synes jeg faktisk det begynder at blive så tæt, så jeg har lidt svært ved at sætte en rækkefølge på, men i feltet umiddelbart efter mener jeg klubber som Real Madrid, Manchester City, Milan, Inter og Bayern München befinder sig.
Ibraa
Førsteholdsspiller
«
Svar #54:
30 Maj 2011, 12:49 »
Citat af: SkovGaards 30 Maj 2011, 11:30
Man opfordre da ikke en spiller til at filme, ved at synes det en relativt god idé at man springer for livet, og undgår sådanne helvedestacklinger?
Undgår? Ikke for at starte en kæmpe debat, men han ramte ham faktisk.
http://www.youtube.com/v/I4_Wjs-yKRc&feature=player_embedded
Videoen her beviser det, og hvis du ser på citatet nedenunder siger Alves også at Pepe godt ved at han rammer ham.
Man kan jo prøve selv og stå på ét ben, føre sit ben frem i en hurtig bevægelse, og et halvt sekund efter føre det hurtigt nok tilbage, med kraft nok til at snurre rundt 180 grader. Tvivler på at det er muligt, men altså
Am I the only one around here who gives a shit about the world?
Ibraa
Førsteholdsspiller
«
Svar #55:
30 Maj 2011, 12:52 »
Citat af: DNE 30 Maj 2011, 12:48
1. Manchester United
Det kan godt ske de tabte Champions League finalen, og har tabt et par gange til Barcelona derudover. Men det har, i mine øjne, mere noget med forskellige spillestile stillet over for hinanden at gøre, plus en masse andre faktorer som dagsform, skader osv. Jeg begrunder derimod mit valg på, at United hver uge er oppe mod langt stærkere modstandere i ligaen, end Barcelona er, og alligevel formåede at vinde mesterskabet med en større margin end Barcelona (og så endda på en halvsløj sæson). Og ja, så formår de at spille på lidt flere tangenter, end Barcelona, som ikke har stort andet end én måde at spille på.
2. Barcelona
Synes de er i tæt kamp med Chelsea, men vinder på kontinuiteten. Chelsea har som United stærkere modstandere hver uge, mens Barcelona trods alt er mere stabile i toppen af Champions League. De er gode, men ikke bedre, end at de ville få mere end svært ved at sætte sig lige så solidt på magten, hvis de havde modstandere af Premier League kaliber hver uge, men de ville jo nok alligevel kæmpe med om mesterskabet, med United og Chelsea.
3. Chelsea
Begrundelsen giver jo nærmest sig selv, ud fra ovenstående. Premier League er, må jeg jo nok indrømme, pt den stærkeste liga i verden, og den liga, er Chelsea altid en seriøs udfordrer til, derfor må de nødvendigvis også befinde sig i toppen af listen over verdens bedste klubhold. Abramovic har ført dem frem i bussen, men han er, i mine øjne, også grunden til, at de ikke rykker helt frem på forreste plads, da han mangler tålmodighed, og dermed koster på kontinuiteten.
Derefter synes jeg faktisk det begynder at blive så tæt, så jeg har lidt svært ved at sætte en rækkefølge på, men i feltet umiddelbart efter mener jeg klubber som Real Madrid, Manchester City, Milan, Inter og Bayern München befinder sig.
Tror du overvurdere PRL's kaliber. Hold der gang på gang fejler i Europa League. Chelsea har flere gange vundet med over 5 mål, over nogen af holdene.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #56:
30 Maj 2011, 13:21 »
Citat af: Ibraa 30 Maj 2011, 12:52
Tror du overvurdere PRL's kaliber. Hold der gang på gang fejler i Europa League. Chelsea har flere gange vundet med over 5 mål, over nogen af holdene.
Som jeg også nævner ovenfor, så kan man ikke rigtig bruge resultater i Europa til ret meget, når ligaer skal sammenlignes. Det er forskellige spillestile stillet overfor hinanden. Meget afhænger af dagsform og skader og ikke mindst prioritering.
Tempoet i Premier League er milevidt over det Spanske niveau. Der bliver spillet mere fysisk, den defensive organisation er generelt bedre osv, osv. Spanierne er mestre i langsomt pasningsspil. Det er i efter min mening meget misforstået, at det oftest kaldes hurtigt pasningsspil - Hurtigt pasningsspil er i min verden noget, der hører direkte fodbold til, og det praktiseres bestemt ikke i stor stil i Spanien. Det kan godt ske pasningerne er hurtige, men spillet er utroligt langsomt, lidt a la håndbold, hvor man aflevere frem og tilbage i en uendelighed, inden man forsøger med afslutningen. Men det er så en helt anden snak. Prinsessebold er de bedre til i Spanien
Der er jo også en grund til, at man ikke ser spillere i England, der scorer 40 ligamål på en sæson. Det er ikke fordi angriberne i England er dårligere, de har bare ikke så let spil som i Spanien. Toppen i Spanien er ikke langt fra toppen i England, men jeg mener der er en ret markant forskel på midten og bunden.
Ibraa
Førsteholdsspiller
«
Svar #57:
30 Maj 2011, 13:39 »
Citat af: DNE 30 Maj 2011, 13:21
Som jeg også nævner ovenfor, så kan man ikke rigtig bruge resultater i Europa til ret meget, når ligaer skal sammenlignes. Det er forskellige spillestile stillet overfor hinanden. Meget afhænger af dagsform og skader og ikke mindst prioritering.
Tempoet i Premier League er milevidt over det Spanske niveau. Der bliver spillet mere fysisk, den defensive organisation er generelt bedre osv, osv. Spanierne er mestre i langsomt pasningsspil. Det er i efter min mening meget misforstået, at det oftest kaldes hurtigt pasningsspil - Hurtigt pasningsspil er i min verden noget, der hører direkte fodbold til, og det praktiseres bestemt ikke i stor stil i Spanien. Det kan godt ske pasningerne er hurtige, men spillet er utroligt langsomt, lidt a la håndbold, hvor man aflevere frem og tilbage i en uendelighed, inden man forsøger med afslutningen. Men det er så en helt anden snak. Prinsessebold er de bedre til i Spanien
Der er jo også en grund til, at man ikke ser spillere i England, der scorer 40 ligamål på en sæson. Det er ikke fordi angriberne i England er dårligere, de har bare ikke så let spil som i Spanien. Toppen i Spanien er ikke langt fra toppen i England, men jeg mener der er en ret markant forskel på midten og bunden.
Nu er det jo kun de sidste par at Barcelona har fået så ufatteligt mange point. Du skal ikke særlig langt tilbage for at se en spansk liga der point- og scoringsmæssigt ligner den engelske. Det vidner bare om den fremgang Real Madrid og Barcelona har haft. De er blevet utroligt meget bedre. Det er 4 år siden at Barcelona blev slået ud af et engelsk hold i CL. Siden da har de vundet over dem alle. Kommer du så og fortæller mig at Barcelona ikke kan slå de hold som Chelsea, Manchester og United slår? Det er jo naivt. Arsenal spiller en fodbold der minder om Barcelonas, men hvergang de møder hinanden i CL ser vi hvor meget bedre Barcelona er. At du mener at du ikke kan bruge CL-resultater til noget er jo bare en ignorant måde at være på. Du tager Barcelona og Real Madrid's dominans for givet. De score ikke så mange mål bare fordi de andre hold er meget dårligere end dem generelt. De score så mange mål fordi de har bygget et hold op som består af 11 klasse spillere og 5 mere på bænken.
Og så lige en sidste ting. Du snakker om tempo. Manchester havde fat i deres engelske tempo i de første 10minutter af CL finalen. Derefter havde Barcelona totalt kontrol over kampen. Kender du begrebet "trækker tempoet ud af en kamp" ?. Og tror du et det fysisk muligt at spille i så højt tempo når man 90% af tiden jagter en bold uden succes? Kom da ind i kampen, knægt.
-RVM-
Førsteholdsspiller
«
Svar #58:
30 Maj 2011, 14:43 »
Ibraa, synes nu at det er dig burde komme lidt ind i kampen. Trådstarter starter ud med at sige at i skal komme med JERES Top 10. Dvs. der er folks egen individuelle holdning, hvorfor jeg ikke kan se grunden til at du prøver at pådutte andre at de SKAL have Barcelona som deres nummer 1. Som sagt er det folks egen mening, og man kan diskutere det men du får det nærmest til at lyde som om man er dum hvis man ikke synes at Barca er nummer 1. Tag lige og drop det farvede synspunkt og se at folk har forskellige meninger til hvem der er i deres top 10.
For ikke at køre tråden ud på et sidesport kan jeg da komme med min egen top 10.
1:
Barcelona og Real Madrid
Set over de sidste par kampe, og den sidste halvdel af sæsonen kan jeg ikke se den store forskel på disse to hold. Mange er nok uenige med mig i dette men jeg ser dem som lige gode hvilket deres sidste 4 indbyrdes kampe også viser. Barcelonas sejr virker dog stærkest da deres bragte dem i Champions League finalen, mens Real Madrids sejr "kun" gav dem pokaltitlen. Men hvis man kigger på kampene som bare en kamp og ikke tager deres betydning med så blev det altså til 1 Real Madrid sejr, to uagjorte og 1 Barcelona sejr. Altså alt i alt et helt lige udfald.
Barcelona har i de sidste par år været klart dominerende, hvilket jeg ikke er tilfreds da jeg holder med Real og det piner mig at indrømme at Barcelona har været bedst
Men set over sæsonen så er der KLART mest fremgang at spore hos Real Madrid, og jeg tror at endnu en sæson under Mourinho vil gøre at de kommer til at konkurrere om pladsen som nummer 1 i verden.
2:
Manchester United
Her er der ikke så meget at sige. En ligatitel og en CL finale på en af deres mindre gode sæsoner vidner om klasse.
Herefter synes jeg den bliver meget svær at bedømme da hold som, Chelsea, Inter, Bayern, Porto, Milan, Valencia, Liverpool, Arsenal osv. alle er gode hold. Den ville blive alt for svær for mig at besteme
Ibraa
Førsteholdsspiller
«
Svar #59:
30 Maj 2011, 15:36 »
Citat af: -RVM- 30 Maj 2011, 14:43
Ibraa, synes nu at det er dig burde komme lidt ind i kampen. Trådstarter starter ud med at sige at i skal komme med JERES Top 10. Dvs. der er folks egen individuelle holdning, hvorfor jeg ikke kan se grunden til at du prøver at pådutte andre at de SKAL have Barcelona som deres nummer 1. Som sagt er det folks egen mening, og man kan diskutere det men du får det nærmest til at lyde som om man er dum hvis man ikke synes at Barca er nummer 1. Tag lige og drop det farvede synspunkt og se at folk har forskellige meninger til hvem der er i deres top 10.
For ikke at køre tråden ud på et sidesport kan jeg da komme med min egen top 10.
1:
Barcelona og Real Madrid
Set over de sidste par kampe, og den sidste halvdel af sæsonen kan jeg ikke se den store forskel på disse to hold. Mange er nok uenige med mig i dette men jeg ser dem som lige gode hvilket deres sidste 4 indbyrdes kampe også viser. Barcelonas sejr virker dog stærkest da deres bragte dem i Champions League finalen, mens Real Madrids sejr "kun" gav dem pokaltitlen. Men hvis man kigger på kampene som bare en kamp og ikke tager deres betydning med så blev det altså til 1 Real Madrid sejr, to uagjorte og 1 Barcelona sejr. Altså alt i alt et helt lige udfald.
Barcelona har i de sidste par år været klart dominerende, hvilket jeg ikke er tilfreds da jeg holder med Real og det piner mig at indrømme at Barcelona har været bedst
Men set over sæsonen så er der KLART mest fremgang at spore hos Real Madrid, og jeg tror at endnu en sæson under Mourinho vil gøre at de kommer til at konkurrere om pladsen som nummer 1 i verden.
2:
Manchester United
Her er der ikke så meget at sige. En ligatitel og en CL finale på en af deres mindre gode sæsoner vidner om klasse.
Herefter synes jeg den bliver meget svær at bedømme da hold som, Chelsea, Inter, Bayern, Porto, Milan, Valencia, Liverpool, Arsenal osv. alle er gode hold. Den ville blive alt for svær for mig at besteme
Har ikke noget i mod at folk har andre meninger, plejer jeg at være okay med, bl.a. din, men når trådstater tror at han ikke er farvet i sine meninger bare fordi han ikke har Roma som nr.1, mener jeg at han er helt væk. Jeg kommer derfor med min mening om hans mening. Og det gælder også ham der som mente at Barcelona ikke vil have en chance i PRL.
Faktum er jo bare at det aldrig har været nemmere end nu, at placere Barcelona på "verdens bedste fodboldhold"-tronen. De udspillede jo Manchester som indrømmer at de mødte et bedre hold, og Xavi har også været ude at sige at det ikke ville blive så svær en udfordring, som de ellers havde forberedt sig på. Så i mine øjne er det farvet ikke at gøre det. Men det er jeg jo åbenbart den eneste herinde der synes. Det er fx helt fair at du placere Barcelona og Real på 1. pladsen, da Real Madrid har været det hold i år, som har givet Barcelona mest udfordring.
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
...
12
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »