home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 544 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Top 10 i verden!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Top 10 i verden!  (Læst 22563 gange)
freshy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Top 10 i verden!
« Svar #15: 30 Maj 2011, 01:08 »

Roma er lort i forhold til de store europæiske hold. De er ikke i nærheden af top 10.. Smiley

Kommer an på hvad du mener med de store europæiske hold? nej de kan ik måle sig med man utd eller barca, men de er mindst lige så stærke som liverpool, Milan, lyon og Bayern, og med en ny ejer og en del flere penge til indkøb her til sommer tror jeg hurtigt de skal tages seriøst af de store klubber Smiley
Logged


ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Top 10 i verden!
« Svar #16: 30 Maj 2011, 01:09 »

Selvfølgelig skal Roma ikke tages seriøst.
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Top 10 i verden!
« Svar #17: 30 Maj 2011, 01:09 »

jeg kan ik se den? Smiley

Nu skriver du at man skal se neutralt på det.
Det synes jeg også du burde gøre så. Vågn nu op. Roma er da tydeligvis ikke i top 10.
Logged


freshy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Top 10 i verden!
« Svar #18: 30 Maj 2011, 01:11 »

Ser neutralt på det?
Logged


Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Top 10 i verden!
« Svar #19: 30 Maj 2011, 01:14 »

Ser neutralt på det?
Hvor neutralt er det at placere Manchester United før Barcelona på en top10 liste når samtlige Manchester United spillere har udtalt at Barcelona er et bedre hold?
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

freshy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Top 10 i verden!
« Svar #20: 30 Maj 2011, 01:17 »

Hvor neutralt er det at placere Manchester United før Barcelona på en top10 liste når samtlige Manchester United spillere har udtalt at Barcelona er et bedre hold?

Bare fordi en klub vinder Chl er det da ikke ensbetydende med at det er det bedste hold i verden, lige meget hvad hvem siger? Desuden er jeg hverken man utd eller barca fan, så det ikke fordi jeg har nogle følelser i klemme, ser udelukkende på spillermateriale og organisation (:
Logged


Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Top 10 i verden!
« Svar #21: 30 Maj 2011, 01:19 »

I bedes venligst tage tråden seriøst ligesom alle andre tråde her på siden gerne skulle ose af gode indlæg. Derudover ser vi at I meget gerne må argumentere for jeres valg. Ellers bliver dette blot en opremsningstråd og så kan jeg forsikre jer, at den ikke kommer til at blive ret lang. Så kom med nogle argumenter hvorfor de enkelte hold har fortjent den placering på jeres liste!

Det bliver der da ellers ikke lagt op til fra trådstarters side. Trådstarter glemte vel bare at oprette i børnehaven, da der på ingen måde bliver lagt op til debat.
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Top 10 i verden!
« Svar #22: 30 Maj 2011, 01:21 »

Bare fordi en klub vinder Chl er det da ikke ensbetydende med at det er det bedste hold i verden, lige meget hvad hvem siger? Desuden er jeg hverken man utd eller barca fan, så det ikke fordi jeg har nogle følelser i klemme, ser udelukkende på spillermateriale og organisation (:
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=13416
Du ved ikke særligt meget om hvad der er godt spillermatriale så.
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Søgaard
Gæst
 
Sv: Top 10 i verden!
« Svar #23: 30 Maj 2011, 01:23 »

1. FC Barcelona:
Gennem de tre år med Josep Guardiola, så har de nærmest støvsuget Europa for titler. De har udviklet deres spilsystem synligt og med to Champions League titler indenfor de seneste tre år, så er de nærmest selvskrevne til pladsen i front. Derudover udgør deres spillere stammen på det succesrige spanske landshold og de få spillere som ikke er spanske er stadigvæk af høj høj klasse og ikke mindst står der allerede talenter klar i kulissen til at tage over for de lidt aldrende spillere.

2. Manchester United:
Manchester United har en bredde, som ganske få hold i verden kan fremvise og netop denne bredde er deres helt store styrke. Mens Barcelonas stamspillere har spillet langt over 50 kampe, så har United spillerne kunne få pauser i deres sæson og Alex Fergusons evne til at give spillere pause på det rigtige tidspunkt og derved altid sørge for nærmest hele truppen er i kanon form er fantastisk. Hvis kollektivet ikke virker en dag, så har de stadigvæk en Nani og Rooney, som kan afgøre tingene på egen hånd, mens en Hernandez har kunne stille sig på det rigtige sted i denne sæson og scoret vigtige mål.

3. Real Madrid
Millarder er smidt ind i den trup og alligevel er pokalskabet for de seneste år nærmest gabende tomt. Men med Mourinho på bænken og hvis han forsætter med at få tingene som det passer ham i klubben, så vil de indenfor få år, måske allerede næste år, blive en seriøs kandidat til at være skrækmodstanderen for alle hold i Champions League. Ronaldo sender bolde i mål på samlebånd og hvis en Higuain kan komme tilbage i sin tidligere styrke, så har de endnu en målsluger der og med spillere, som Özil, Di Maria, Xabi Alonso og Khedira og Kaka til at servere boldene, så kan den offensiv blive næsten ligeså farlig som Barcelonas. Det farlige er dog, hvis Mourinho kan få samlet den defensiv, som han gerne vil og få de offensive spillere til også at tænke defensivt, så de kommer til at spille som et hold fremfor nu, hvor de til tider kan knække lidt over i en offensiv og defensiv del.

De efterfølgende plader er meget flyvende, da flere hold ligger omkring samme niveau og hvor det efter min mening er svært at komme med en rækkefølge. Inter, Bayern München, Chelsea, Arsenal og Tottenham har i denne sæon været meget jævnbyrdige i min optik. Der for vil jeg egentlig ikke give dem et tal på, men erkende at de har spillet utrolig godt i store perioder, men har haft deres udfald, hvor især de hjemlige ligaer har været mere eller mindre en skuffelse for alle.

Herefter kommer der endnu et felt af klubber, hvor vi har et par nye gutter i klubben, hvor Shakthar og Porto har vist at via deres brasilianere og generelt gode indkøb af især sydamerikanere sikret europæisk succes og hvis de forsætter, så vil jeg mene at de kan fastholde deres plads blandt nogle af Europas bedste hold. Derudover finder man hold, som AC Milan, Lyon, Marseille og Valencia. De har alle kvaliteterne til at kunne komme langt i europæisk fodbold, men har mangler på holdet. Nogle har en fantastisk startopstilling, men ved skader, så er reserverne ikke på det niveau, hvor det burde være. Andre har en rigtig god bredde, men mangler simpelthen en klassespiller på et par pladser før de for alvor kan begynde at konkurrere med nogle af de hold, som jeg tidligere har nævnt. Hvis vi tager AC Milan som eksempel, så er deres backs altså mangelfulde. De har nogle udmærkede spillere der, men det er altså ikke spillere, som i mine øjne har niveauet til at kunne spille med i de sene runder af knock-out fasen i Champions League. Derudover bliver det spændende med det generationsskifte, som der er i klubben, hvor bl.a. Pirlo er smuttet og hvilke spillere, som Milan får hentet ind som reserver eller om det er meningen unge spillere som Alexander Merkel skal overtage pladserne. Et hold, som Liverpool vil nemt kunne komme op i denne gruppe eller endda springe en gruppe højere op, men det kræver simpelthen lidt stabilitet over en hel sæson og får hentet klassespillere ind til de positioner, hvor de har været meget udsatte i denne sæson. Hvis de formår det, så venter der formentlig europæisk fodbold i næste sæson, men om de kan komme i Champions League er mere tvivlsomt.
« Seneste Redigering: 30 Maj 2011, 01:26 af Søgaard » Logged

freshy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Top 10 i verden!
« Svar #24: 30 Maj 2011, 01:23 »

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=13416
Du ved ikke særligt meget om hvad der er godt spillermatriale så.

Du forstår jo tydeligvis ikke hvad jeg skriver, jeg er personligt ligeglad med hvad andre siger, om de så hedder Evra eller Ferdinand, jeg mener det er et bedre hold, og er jeg sikker på jeg ikke er den eneste der synes (:

Og fordi du ikke er enig gør det vel ikke min forstand på fodbold mindre?
Logged


mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Top 10 i verden!
« Svar #25: 30 Maj 2011, 01:26 »

Kommer an på hvad du mener med de store europæiske hold? nej de kan ik måle sig med man utd eller barca, men de er mindst lige så stærke som liverpool, Milan, lyon og Bayern, og med en ny ejer og en del flere penge til indkøb her til sommer tror jeg hurtigt de skal tages seriøst af de store klubber Smiley

På hvilket grundlag vurderer du, at Roma er mindst ligeså gode som Liverpool, Milan, Lyon og Bayern?
Roma var i samme CHL-gruppe som Bayern, der oven i købet overlegent vandt den, med et forspring på 5 point ned til nemlig Roma. De øvrige modstandere i gruppe var upåagtede Basel og katastrofale Cluj - en gruppe hvor selv jeres reserver ville have gode chancer for videre avancement.
Endvidere, Lyon var oppe imod to modstandere med nogenlunde samme niveau som dem selv - Schalke 04 og Benfica. Som jeg husker det, var niveauforskellen heller ikke væsentlig og det var i den sidste runde det hele blev afgjort. Derudover vil jeg gerne lige pointere, hvor skandaløst jeg synes Romas præstationer imod Shakthar var. Riise der snubler og et forsvar som ikke gad spille. Kun Menéz kunne være tilfreds med sit spil.

Roma har indimellem vist gode takter, men desværre bliver de få gode resultater overdøvet af de dårlige og katastrofale. 7-1 nederlaget imod Manchester United og så resultatet her imod Shakthar. Succesen har ikke været at ane i Champion's League og selvom placeringerne i Serie A ikke har været direkte dårlige, så har de ihvertfald heller ikke været acceptable, bortset fra jeres 2. plads i 09/10 sæsonen.
 
Logged

Thaurat al Shabab

Søgaard
Gæst
 
Sv: Top 10 i verden!
« Svar #26: 30 Maj 2011, 01:27 »

Det bliver der da ellers ikke lagt op til fra trådstarters side. Trådstarter glemte vel bare at oprette i børnehaven, da der på ingen måde bliver lagt op til debat.
Derfor beder jeg om det nu, da vi jo sagtens kan få en debat ud af det, selvom oplægget ganske rigtig ikke er det bedste.
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Top 10 i verden!
« Svar #27: 30 Maj 2011, 01:28 »

Du forstår jo tydeligvis ikke hvad jeg skriver, jeg er personligt ligeglad med hvad andre siger, om de så hedder Evra eller Ferdinand, jeg mener det er et bedre hold, og er jeg sikker på jeg ikke er den eneste der synes (:

Og fordi du ikke er enig gør det vel ikke min forstand på fodbold mindre?

Nej det gør det ikke. Men det siger lidt om at du ikke er i nærheden at være neutral i dine synspunkter. Synes det er værd at lytte til en spiller som har mødt Barcelona 4 gange de seneste 4 år, hvoraf 2 af gangene var finaler, når han siger at de er verdens bedste hold. Du får ikke en bedre mulighed for at bedømme dem, end når du selv spiller overfor dem.
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

freshy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Top 10 i verden!
« Svar #28: 30 Maj 2011, 01:31 »

Nej det gør det ikke. Men det siger lidt om at du ikke er i nærheden at være neutral i dine synspunkter. Synes det er værd at lytte til en spiller som har mødt Barcelona 4 gange de seneste 4 år, hvoraf 2 af gangene var finaler, når han siger at de er verdens bedste hold. Du får ikke en bedre mulighed for at bedømme dem, end når du selv spiller overfor dem.

Er helt neutral da jeg ingen følelser har i de pågældende ligaer, klubber osv. hvilket hvis ikke kan siges om dig, står fast ved min mening og fordi du vægter evra's mening højere end så mange andre spilleres bør jeg vel ikke gøre det samme.

Og det jo heller ik svært at være så enig og glad for en udtalelse når den præcis udtrykker hvad man selv mener (:
Logged


freshy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Top 10 i verden!
« Svar #29: 30 Maj 2011, 01:32 »

Derfor beder jeg om det nu, da vi jo sagtens kan få en debat ud af det, selvom oplægget ganske rigtig ikke er det bedste.

hvis emnet er godt er oplægget knap så vigtigt  Wink

Don't hate the player, hate the game  Cool
Logged


Sider: 1 [2] 3 4 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010