home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:37:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 572 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Top 10 i verden!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Top 10 i verden!  (Læst 26344 gange)
Messi1987
Landsholdsspiller

Sv: Top 10 i verden!
« Svar #60: 30 Maj 2011, 15:53 »

1. Barcelona - Uden tvivl verdens bedste fodboldhold pt.
2. Real Madrid
3. Manchester United

Alt for svært for mig og bedømme dem der kommer efter. Smiley

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #61: 30 Maj 2011, 15:57 »

Har ikke noget i mod at folk har andre meninger, plejer jeg at være okay med, bl.a. din, men når trådstater tror at han ikke er farvet i sine meninger bare fordi han ikke har Roma som nr.1, mener jeg at han er helt væk. Jeg kommer derfor med min mening om hans mening. Og det gælder også ham der som mente at Barcelona ikke vil have en chance i PRL.
Faktum er jo bare at det aldrig har været nemmere end nu, at placere Barcelona på "verdens bedste fodboldhold"-tronen. De udspillede jo Manchester som indrømmer at de mødte et bedre hold, og Xavi har også været ude at sige at det ikke ville blive så svær en udfordring, som de ellers havde forberedt sig på. Så i mine øjne er det farvet ikke at gøre det. Men det er jeg jo åbenbart den eneste herinde der synes. Det er fx helt fair at du placere Barcelona og Real på 1. pladsen, da Real Madrid har været det hold i år, som har givet Barcelona mest udfordring.

Lad venligst være at skyde mig meninger i skoene. Min mening skal jeg nok selv give udtryk for, og mener også jeg har gjort det. Jeg har på intet tidspunkt sagt, at Barcelona ikke ville have en chance i Premier League, blot at de langt fra ville være så dominerende. De vil, som jeg ser det, kæmpe en meget lige kamp om mesterskabet med United og Chelsea. Men de ville også langt oftere opleve, at tabe point mod de mindre hold. Der er forskel på at møde et andet hold, som også helst vil have bolden mest, og så på dagen vinde kampen om boldbesiddelsen, og så på at møde et hold, som er bedøvende ligeglad med, hvor meget modstanderen har bolden, bare de selv udnytter deres tid på bolden bedst muligt. Det er det jeg mener med at forskellige spillestile mødes i de Europæiske turneringer. Holdene har ikke ret mange tidligere opgør, at forberede sig ud fra, og deres modstandere spiller på en helt anden måde, end de er vant til fra deres hjemlige liga.

Men jo, selvfølgelig ville Barcelona da også have en chance for at vinde mesterskabet, hvis de spillede i Premier League, det var bare langt fra så givet, som det er, at de vinder det Spanske.

Og hvad de anklager om, at jeg skulle være farvet i spørgsmålet angår, så må jeg skuffe dig, og sige at jeg faktisk ikke bryder mig om hverken United eller Barcelona, og ej heller af fan af nogen Engelsk eller Spansk hold.

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #62: 30 Maj 2011, 16:11 »

1. Barcelona - På grund af kampen i går. De er gode når de rammer top niveauet.
2. Manchester United - De var heldigere end Chelsea i år, mere er der ikke at sige til det.
3. Chelsea - Sort uheld at de ikke vandt noget mere!
4. Real Madrid - De kan blive nr 1 hvis de bare tager sig sammen, og Mourinho vælger den rette taktik.
5. Bayern - De har nogle rigtig gode spillere, men for ustabile.

Pladserne 6-10 er lidt uklare. City, Porto, ACM, Inter og Lyon må kæmpe om pladserne her.

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

fck-drengen
Gæst

« Svar #63: 30 Maj 2011, 16:19 »

Man opfordre da ikke en spiller til at filme, ved at synes det en relativt god idé at man springer for livet, og undgår sådanne helvedestacklinger?
Fair nok at han springer, men det er ikke fair nok at han skal filme!

slindj93
Reserveholdsspiller

« Svar #64: 30 Maj 2011, 16:21 »

Lad venligst være at skyde mig meninger i skoene. Min mening skal jeg nok selv give udtryk for, og mener også jeg har gjort det. Jeg har på intet tidspunkt sagt, at Barcelona ikke ville have en chance i Premier League, blot at de langt fra ville være så dominerende. De vil, som jeg ser det, kæmpe en meget lige kamp om mesterskabet med United og Chelsea. Men de ville også langt oftere opleve, at tabe point mod de mindre hold. Der er forskel på at møde et andet hold, som også helst vil have bolden mest, og så på dagen vinde kampen om boldbesiddelsen, og så på at møde et hold, som er bedøvende ligeglad med, hvor meget modstanderen har bolden, bare de selv udnytter deres tid på bolden bedst muligt. Det er det jeg mener med at forskellige spillestile mødes i de Europæiske turneringer. Holdene har ikke ret mange tidligere opgør, at forberede sig ud fra, og deres modstandere spiller på en helt anden måde, end de er vant til fra deres hjemlige liga.

Men jo, selvfølgelig ville Barcelona da også have en chance for at vinde mesterskabet, hvis de spillede i Premier League, det var bare langt fra så givet, som det er, at de vinder det Spanske.

Og hvad de anklager om, at jeg skulle være farvet i spørgsmålet angår, så må jeg skuffe dig, og sige at jeg faktisk ikke bryder mig om hverken United eller Barcelona, og ej heller af fan af nogen Engelsk eller Spansk hold.

Tror ikke Barcelona vil have det så meget sværere i PL som de har i Spanien. Godt nok har de fået rigtig mange point, men det skyldes også at de er top motiverede til kamp, fordi de ellers vil blive overhalet af Madrid. I Spanien stiller de fleste hold sig ned og venter på Barca kommer, for de har set hvad der sker, når man selv vil lege med. Man bliver simpelthen kørt over (har vi set flere eksempler på b.la. 5-0 over Real). I PL vil de gøre det samme. Stille sig ned og vente, ellers vil de få samme tur som de spanske hold.

Så kommer vi til det store problem med hvor man i PL har styrke og i La Liga har man teknikken. Tror ikke at styrken vil stoppe Barcelona, hvor tror, at store spillere vil have det rigtigt svært mod Barca når de begynder at køre bolden rundt, og der skal løbes rigtig meget. Det er ikke sikkert at store spillere med fysik kan holde til det. Vi så i lørdags, hvordan United blev kørt over. Planen var at gå ind og bruge noget fysik mod Barca-spillerne, men lykkedes det? I starten af kampen gik det godt for United, men stille og roligt begyndte de at ligge for langt fra modspillerne og kunne ikke nå at gå ind og bruge deres fysik før bolden var spillet videre igen. Vi får aldrig svar på dette spørgsmål. Det kan også godt være jeg er farvet, men har prøvet at se det meget objektivt  Smiley

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

fck-drengen
Gæst

« Svar #65: 30 Maj 2011, 16:27 »

Undgår? Ikke for at starte en kæmpe debat, men han ramte ham faktisk. http://www.youtube.com/v/I4_Wjs-yKRc&feature=player_embedded Videoen her beviser det, og hvis du ser på citatet nedenunder siger Alves også at Pepe godt ved at han rammer ham.

Man kan jo prøve selv og stå på ét ben, føre sit ben frem i en hurtig bevægelse, og et halvt sekund efter føre det hurtigt nok tilbage, med kraft nok til at snurre rundt 180 grader. Tvivler på at det er muligt, men altså  Peace
Han blev ramt af bolden, så helt umuligt kunne det så ikke være.

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

« Svar #66: 30 Maj 2011, 16:28 »

Her er mit bud på en top 10. Smiley

1. Barcelona
2. Manchester United
3. Real Madrid
4. Chelsea
5. Inter
6. AC Milan
7. Bayern München
8. Arsenal
9. Lyon
10. Porto

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

slindj93
Reserveholdsspiller

« Svar #67: 30 Maj 2011, 16:41 »

Min Top 10 bedste klubber Smiley:

1. Barcelona
2. Real Madrid
3. Manchester United
4. Chelsea
5. Inter
6. AC Milan
7. Arsenal
8. Bayern München
9. Lyon
10. Porto

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #68: 30 Maj 2011, 18:23 »

Der virker da ihvertfald til at være bred enighed om de tre bedste haha Smiley

DeBuur
Manager

« Svar #69: 30 Maj 2011, 18:33 »

1.Barcelona
Barcelona er et vinder hold og udover deres vinder mentalitet så spiller de poleret og flot angrebs fodbold.

2.Manchester United

PL og en CL finale i år fortjener en plads tæt på toppen.  Man Utd har satset på kontinuitet ved at have Sir Alex Ferguson i spidsen, IMO er han historiens dygtigste manager ingen er i nærheden.

3.Real Madrid
 Et fantastisk hold der vil spille positiv og smukt fodbold – milliarder er ofret men i disse år er de bare ikke på højde med Barcelona og jeg tvivler på at de henter Barca næste år.

4.Chelsea
Chelsea har et solidt hold med mange stjerner, men der mangler indimellem gnist i spillet og resultaterne i CL har ikke altid været der…det sidste mangler – men IMO er Chelsea det eneste hold der pt kan true Man Utd i PL.

5.AC Milan

Milan er tilbage i front og det bliver spændende at se om de formår at få forynget holdet således de kan vinde andre steder end i hjemlandet.

6.Inter Milano
Inter har ikke haft deres mest stabile sæson men jeg mener de har så megen kvalitet at de bliver stærke allerede i næste sæson.

7.Arsenal

Wengers offensive stil også indimellem blevet kaldt naive stil fortjener respekt men resultaterne mangler og hvorfor er spillerne altid skadede i Arsenal ?
Wenger mangler en klasse forsvarer og ikke mindst en top målmand.
Arsenal har potentialet og når det bliver forløst så spiller de noget af det smukkeste fodbold i verden.

8.FC Porto

Vinder af Euro League trofæet – Porto kommer frem med års mellemrum for derefter at sælge ud af profilerne – men på et trængt marked kan det være de kan holde på deres profiler mon ikke vi ser Porto langt fremme i CL i næste sæson.

9.Bayern München
De store profiler som Ribery og Robben har været meget fraværende og det har Bayern ikke kunnet klare.
Bayern er IMO en af magtbaserne i Europæisk fodbold og jeg forventer at de vender stærkt tilbage i næste sæson.

10.Ajax

Verdens bedste talent fabrik og med årets mesterskab mener jeg Ajax har næste storhold på vej, de har på ingen måde peaket og hvis de kan holde på flere af spillerne i truppen så ser næste års deltagelse i CL spændende ud.

Mine Bobler er:

Man City, Liverpool og Dortmund

YNWA

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #70: 30 Maj 2011, 18:42 »

Tror ikke Barcelona vil have det så meget sværere i PL som de har i Spanien. Godt nok har de fået rigtig mange point, men det skyldes også at de er top motiverede til kamp, fordi de ellers vil blive overhalet af Madrid. I Spanien stiller de fleste hold sig ned og venter på Barca kommer, for de har set hvad der sker, når man selv vil lege med. Man bliver simpelthen kørt over (har vi set flere eksempler på b.la. 5-0 over Real). I PL vil de gøre det samme. Stille sig ned og vente, ellers vil de få samme tur som de spanske hold.

Så kommer vi til det store problem med hvor man i PL har styrke og i La Liga har man teknikken. Tror ikke at styrken vil stoppe Barcelona, hvor tror, at store spillere vil have det rigtigt svært mod Barca når de begynder at køre bolden rundt, og der skal løbes rigtig meget. Det er ikke sikkert at store spillere med fysik kan holde til det. Vi så i lørdags, hvordan United blev kørt over. Planen var at gå ind og bruge noget fysik mod Barca-spillerne, men lykkedes det? I starten af kampen gik det godt for United, men stille og roligt begyndte de at ligge for langt fra modspillerne og kunne ikke nå at gå ind og bruge deres fysik før bolden var spillet videre igen. Vi får aldrig svar på dette spørgsmål. Det kan også godt være jeg er farvet, men har prøvet at se det meget objektivt  Smiley

Du overser bare én ret væsentlig pointe. De hold der i Spanien stiller sig tilbage, er ikke vant til at spille på den måde, det er de i England, der er der hold, der lever af, at lade modstanderen skabe kampen, og er bedøvende ligeglad med, at de har bolden 80% af kampen.

Når du bruger United kampen som eksempel, så er der den store forskel på United, og deres mindre modstandere i Premier League, at United er et hold, der har det bedst med selv at skabe kampen, præcis ligesom Barcelona. På hver deres måde godt nok, men fælles for både United og Barcelona er, at de helst vil have bolden mest. Du kan ikke sammenligne en kamp mellem to tophold, med en kamp mellem et tophold og et bundhold. Det er netop det der er min pointe, at modstanden fra holdene under toppen, er større i England, end den er i Spanien. Al statistik viser, at det netop er mod holdene under toppen, man vinder mesterskaberne, de interne opgør er sådan set ligegyldige, det er det hold, der sætter færrest point til mod holdene under topklubberne, der vinder mesterskabet.

Det er en meget teoretisk diskussion, som vi aldrig kan få et endegyldigt svar på. Jeg mener selv at se objektivt på det, netop fordi jeg ikke holder med hverken United, Barcelona eller noget andet hold i nogen af de to ligaer (Er Milan mand, og ville selvfølgelig meget gerne have Milan og Serie A som nummer et, men der er de bare ikke pt).

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #71: 30 Maj 2011, 19:19 »

Han blev ramt af bolden, så helt umuligt kunne det så ikke være.
Ja han blev ramt af bolden, men episoden slutter jo ikke der, for han får Pepe's knopper at føle lige bagefter.
Det er synd at en Real Madrid TV-station skal skabe den kæmpe tvivl om hvor vidt han bliver ramt eller ej. Hvor bliver den sunde fornuft af?

DNE
Du glemmer bestemt også en ting eller to. Bare fordi de kan stille sig ned og lege spillebus foran eget mål, betyder det ikke at det lykkes. De hold har ikke spillere som er hurtige nok, og kan holde til at udsætte Barcelona for et pres, til at det holder over en hel kamp. Synes virkeligt at det er tåbeligt at tro at Barcelona ikke vil holde til PRL, når de har slået alle andre hold som godt kan holde til det. Du glemmer virkelig boldsikkerheden, de hurtige ryk og alle bevægelserne som der sker på banen fra Barcelonas side af. Arsenal spiller prøver at spille på Barcelonas måde, men det ser da ud til at de ikke har nogen problemer med at spille i PRL? Men det er måske bare mig? Det er en gammeldags holdning du her har lagt frem.

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #72: 30 Maj 2011, 19:28 »

Det er synd at en Real Madrid TV-station skal skabe den kæmpe tvivl om hvor vidt han bliver ramt eller ej. Hvor bliver den sunde fornuft af?

Det har intet med det at gøre, det er flere gange blevet bevist på TV-billeder i slow at han ikke bliver ramt. Det var ikke Real Madrid der gengav dem, det var en anden station, Madrid viste bare de korrekte billeder.
Om han bliver ramt eller ej forudsætter dog ikke at det røde kort godt kan forsvares. Han kommer hensynsløst ind i tacklingen, men et gult kort kunne også sagtens have været på plads! Hælder mest til det gule.
Derudover er det jo ikke den episode at tråden handler om, så synes diskussionen bør stoppe nu, og så tråden ikke bliver kørt ud på et sidespor og at den i stedet kan fokusere på det den blev oprettet til.

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #73: 30 Maj 2011, 19:43 »

Det har intet med det at gøre, det er flere gange blevet bevist på TV-billeder i slow at han ikke bliver ramt. Det var ikke Real Madrid der gengav dem, det var en anden station, Madrid viste bare de korrekte billeder.
Om han bliver ramt eller ej forudsætter dog ikke at det røde kort godt kan forsvares. Han kommer hensynsløst ind i tacklingen, men et gult kort kunne også sagtens have været på plads! Hælder mest til det gule.
Derudover er det jo ikke den episode at tråden handler om, så synes diskussionen bør stoppe nu, og så tråden ikke bliver kørt ud på et sidespor og at den i stedet kan fokusere på det den blev oprettet til.
Så du er overbevist om at en bold, der kun lige er blevet snittet, er nok til at få Alves til at snurre rundt i luften. Samtidig med det, er Alves ved at sparke frem ad, med andre ord, han lægger kræfter i at bevæge sit ben frem. Er en snittet bold's energi så nok til at få ham til at spinne rundt?
Du behøver ikke svare hvis du stadig mener at han ikke bliver ramt. Det er bare værd at tænke over. Men tilbage på sporet.

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #74: 30 Maj 2011, 20:12 »

Ja han blev ramt af bolden, men episoden slutter jo ikke der, for han får Pepe's knopper at føle lige bagefter.

DNE
Du glemmer bestemt også en ting eller to. Bare fordi de kan stille sig ned og lege spillebus foran eget mål, betyder det ikke at det lykkes. De hold har ikke spillere som er hurtige nok, og kan holde til at udsætte Barcelona for et pres, til at det holder over en hel kamp. Synes virkeligt at det er tåbeligt at tro at Barcelona ikke vil holde til PRL, når de har slået alle andre hold som godt kan holde til det. Du glemmer virkelig boldsikkerheden, de hurtige ryk og alle bevægelserne som der sker på banen fra Barcelonas side af. Arsenal spiller prøver at spille på Barcelonas måde, men det ser da ud til at de ikke har nogen problemer med at spille i PRL? Men det er måske bare mig? Det er en gammeldags holdning du her har lagt frem.

Jeg gider snart ikke mere, men prøver lige én gang til. Jeg har aldrig sagt, at Barcelona ikke kan begå sig i Premier League, jeg siger bare, at de ikke vil være så suveræne som de er i Spanien, og at det kræver mere, at vinde Premier League, end at vinde den Spanske liga. Men selvfølgelig er Barcelona da et klassehold (jeg havde dem jo altså trods alt på en andenplads på min liste).

Jeg får bare knopper, når folk begynder at bedømme hold i forhold til hinanden, ud fra en enkelt indbyrdes kamp, det er useriøst. I mine øjne er den mest seriøse måde at bedømme hold op imod hinanden, som ikke spiller i den samme liga, at se på hvor gode ligaerne er i forhold til hinanden, og der mener jeg, at midterfelt og bund i Premier League er bedre end det er i Spanien.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010