home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  1 Bruger, 907 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Videregivende Spil [Luton Town]
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Videregivende Spil [Luton Town]  (Læst 106064 gange)
Elmander9
Landsholdsspiller

Sv: Videregivende Spil [Luton Town]
« Svar #450: 10 Jul 2011, 21:26 »

mbbn, er du klar til at tage næste sæson? -for det virker ikke til at Nieki er vendt hjem fra ferie Smiley

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #451: 10 Jul 2011, 21:29 »

Ja, det er jeg! Jeg rejser på søndag, så det kunne ikke være mere perfekt!  Smiley

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #452: 10 Jul 2011, 21:30 »

Ja, det er jeg! Jeg rejser på søndag, så det kunne ikke være mere perfekt!  Smiley

Fint fint Smiley!!
Bare begynd Smiley!!

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #453: 10 Jul 2011, 21:32 »

Jeg starter lige med det samme!  Peace

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #454: 10 Jul 2011, 23:31 »

Fantastisk at du holder os oppe i første sæson i den bedste række, blir jo helt stolt Græder
Jeg syntes faktisk at salget af Rhys Taylor er fornuftigt
men igen utrolig flot sæson og jeg er sku imponeret af Griffiths Hævet Øjenbryn

Ja det er helt fint. en gratis spiller veksels til 45 millioner 11 måneder senere. Og vi har stadig Smithies jo Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #455: 10 Jul 2011, 23:31 »

Jeg starter lige med det samme!  Peace

Glæder du mig til at se hvad du stiller op de spillere jeg lige har hentet til klubben og dem der kommer d. 1

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #456: 11 Jul 2011, 00:46 »

Glæder du mig til at se hvad du stiller op de spillere jeg lige har hentet til klubben og dem der kommer d. 1

Ja, du har godt nok sikret en masse talenter!  Grin De fleste af dem ender på reserveholdet for nu, desværre  Smiley

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #457: 11 Jul 2011, 20:07 »

Ja, du har godt nok sikret en masse talenter!  Grin De fleste af dem ender på reserveholdet for nu, desværre  Smiley

Men de er gode ikke? Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #458: 11 Jul 2011, 21:10 »

Men de er gode ikke? Smiley

Desværre kan jeg få spillere der er bedre end de fleste. Det er nok kun 1 eller 2 der havner tæt på førsteholdet. Jeg håber på at have en update klar i dag  Smiley

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #459: 11 Jul 2011, 21:12 »

Desværre kan jeg få spillere der er bedre end de fleste. Det er nok kun 1 eller 2 der havner tæt på førsteholdet. Jeg håber på at have en update klar i dag  Smiley

Nå jo jo. Men alligevel de er jo gratis talenter vi kan tjene penge på Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #460: 11 Jul 2011, 21:14 »

Nå jo jo. Men alligevel de er jo gratis talenter vi kan tjene penge på Smiley

Ja, det er rigtigt nok  Thumbs Up

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #461: 11 Jul 2011, 22:55 »

Lyder rigtig godt mbbn Smiley!!

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #462: 12 Jul 2011, 01:18 »

Luton Town

Sommeren er forbi - 1. September!

Efter Fernando klarede at blive oppe, er det nu min tur til at holde os oppe i Premier League!
Jeg har valgt at vores målsætning igen bliver at undgå nedrykning. Vores medieprognose siger 17 (ud af 20) og man får odds 2001 gange igen, hvis Luton vinder  Grin

Transfer
Jeg har givet truppen en ordentlig udrensning og prøvet at skifte vores oldgamle forsvar ud, og få noget mere kvalitet ind på holdet. Jeg har hentet 8 spillere ind + at Fernando havde købt nogle spillere der ville ankomme når jeg tog over. I får beskrivelser af dem jeg har hentet ind.

Jeg har sendt 11 spillere videre, som enten ikke var gode nok, for gamle eller ikke passede ind i systemet.

Samtidigt har jeg sat alle vores ungdomsspillere på fri transfer, da ingen havde potentialet til at blive noget, og jeg tænkte at lønnen kunne bruges andre steder.

Ind:

- Lewin Nyatanga spiller naturligt i midterforsvaret og på venstrebacken, men han er købt for at spille på venstreback, eftersom Fernando Navarro er blevet 34 år og var den eneste venstreback i truppen. Han kostede 17 mio og kom fra Bristol City.

- Hogan Ephraim spiller naturligt som OMV, men er næsten lige så god på OMH. Han er købt som backup til de to andre fløje, så truppens offensiv holder sig frisk. Han kostede 7,25 mio og kom fra Wolverhampton.

- Francis Coquelin spiller defensiv midtbane og kommer til at agere backup for de to startende DM'ere. Han kostede 11 mio og kom fra Birmingham.

- Ivo Pekalski spiller også defensiv midtbane og er også kommet til klubben for at agere backup for de to startende DM'ere. Med de to indkøb er vi blevet meget godt garderet på den defensive midtbane, som virkelig har prøvet at fylde godt ud. Han kostede 23 mio og kom fra Sunderland.

- Jens Janse er vores nye højreback, hvor han kommer til at sidde tungt på startpladsen. Ingen tvivl om det. Selvom han ligner en lille dreng, er han dog en erfaren herre på 30 år. Han kostede 5,75 mio og kom fra Juventus.

- Rogério er klubbens nye rekordkøb! Han er en utrolig god midterforsvar, som kommer til at være en evig trussel på dødbolde med sine 203 cm. Jeg er meget stolt af at have hentet ham til klubben, da jeg tror han går en stor fremtid i møde i Luton. Han kostede hele 107,5 mio og kom fra Internacional.

- Pablo Sarabia er klubbens endnu en af klubbens nye stjerner. Han spiller OMV og sender Banton ud i kulden. Jeg tror Sarabia bliver en meget vigtig spiller i kampen om overlevelse (igen). Han kostede 40 mio og kom fra Olympiakos. Han ville i første omgang ikke til klubben, da han var bekymret over klubbens træningsfaciliteter, men Nigel Martyn overtalte ham alligevel til at blive en del af klubben.

- Yaya Touré er sidste nye mand, og den bedste spiller i klubben! Han er godt nok 33 år, men den mand måtte jeg bare have til klubben, hvor han kommer til at ligge på den defensive midtbane ved siden af Loïc Poujol. Han var på fri transfer og kostede ikke klubben en øre. Han spillede før i Manchester City. Da Touré ankom til klubben steg trøjesalget helt vanvittigt, da Lutons fans bare måtte eje en trøje med en så stor spiller.

Ialt 211,5 mio

Ud:
Liam Porteous (0,6 mio, MK Dons)
Steve Morison (3,25 mio, Oldham)
Nicky Bailey (2,75 mio, Sheffield United)
Mads Fenger (12 mio, Gladbach)
Franck Moussa (9,25 mio, Gladbach)
Paul Quinn (8,5 mio, Doncaster)
Andy Webster (2,4 mio, Sheffield United)
Pichu Atienza (5,5 mio, Fulham)
Thiago (19 mio, Brøndby)
Kalifa Cissé (3,25 mio, Dinamo Bucarest)
Rafinha (20 mio, Zilina)

Ialt 86,5 mio

Venskabskampe:
Vi har fået en fantastisk opstart til sæsonen, med 4 vundne kampe og 1 tabt kamp.

Charlton 3-0
Cheltenham 5-2
Wigan 3-4
Hibernian 1-0
Celtic 2-1

Ligakampe:
Vi har faktisk spillet overraskende godt, dog lige udover Liverpool-kampen. Vores angribere har været skarpe, men hele holdet er faldet sammen til sidst i kampene og det har virkelig kostet på pointkontoen indtil videre. Men jeg ser optimistisk på det og tror på at jeg kan få skaffet nogle sejre til os meget snart. Efter 3 kampe i ligaen ligger vi nummer 19, med 1 point og en målscore på 3-7. Men man skal tænke på at vi har været imod nogle hårde modstandere indtil videre. Dertil har Rogério også været på landsholdstjeneste i 2 af kampene, mens vi allerede er blevet ramt af en del skader.

Liverpool 1-4
Aston Villa 1-1
Tottenham 1-2

Ligacuppen:
Vi har spillet en kamp i Ligacuppen, og gik videre fra 2. runde. Vi har trukket Manchester City i 3. runde, så det bliver svært, men jeg tror da på det.

Charlton 2-1

FA cuppen:
Der er vi endnu ikke indtrådt.

> Kampprogrammet <

Taktikken
Vi spiller direkte fodbold med en meget hurtig og kreativ offensiv, hvor vores defensiv er zoneopdækning og hårdt og aggresivt presspil.
Startopstillingen kan i se HER!

Økonomien
Den har det ikke så godt, efter jeg har brugt en masse penge på at forstærke holdet, og vi har faktisk et rimelig stort minus på 168 mio. Kan ses HER!

Næste opdatering kommer, når jeg er nået til den 1. februar.

Design er inspireret af Ready123
« Seneste Redigering: 12 Jul 2011, 01:42 af mbbn » Logged

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #463: 12 Jul 2011, 01:40 »

Rigtig gode indkøb, især Rogerio, glæder mig til at følge ham i klubben! Rigtig god start mbbn Smiley!

Jeg tror godt du kan føre holdet til en midterplacering Smiley

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #464: 12 Jul 2011, 01:45 »

Rigtig gode indkøb, især Rogerio, glæder mig til at følge ham i klubben! Rigtig god start mbbn Smiley!

Jeg tror godt du kan føre holdet til en midterplacering Smiley

Jo tak, jeg tror også Rogério kan blive rigtig god! Han er vurderet som 3½ og har potentiale til 4½. Cool
En midterplacering ville være fantastisk, men jeg tager et skridt af gangen  Peace

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010