home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  1 Bruger, 1068 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Videregivende Spil [Luton Town]
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Videregivende Spil [Luton Town]  (Læst 105814 gange)
sebber1234
Gæst

Sv: Videregivende Spil [Luton Town]
« Svar #195: 08 Jun 2011, 17:33 »

Det er jeg rigtig glad for at du synes. Smiley
Man må sige at dit købmandsskab er fremragende! Og så alle de gode spillere på fri transfer  Opstemt

Kunne dog godt tænke mig at vide om økonomien kan holde til det - kan forestille mig at især Upson er løntung? Eller hvad?  Smiley

asj89
Gæst

« Svar #196: 08 Jun 2011, 18:12 »

Man må sige at dit købmandsskab er fremragende! Og så alle de gode spillere på fri transfer  Opstemt

Kunne dog godt tænke mig at vide om økonomien kan holde til det - kan forestille mig at især Upson er løntung? Eller hvad?  Smiley
Hehe tak. ikke specielt. Det er i hvert fald ikke Upson jeg kan give skylden hvis vi skulle gå i pengenød. Det skulle være Jonas med hans 65k om ugen. Eller Jacob Mellis (fra chelsea), også med 65k om ugen. Smiley

sebber1234
Gæst

« Svar #197: 08 Jun 2011, 19:29 »

Hehe tak. ikke specielt. Det er i hvert fald ikke Upson jeg kan give skylden hvis vi skulle gå i pengenød. Det skulle være Jonas med hans 65k om ugen. Eller Jacob Mellis (fra chelsea), også med 65k om ugen. Smiley
Er blevet total besat af det her der er gang i, så vil lige høre hvor langt du er kommet og hvornår den næste opdate kommer?  Grin

asj89
Gæst

« Svar #198: 08 Jun 2011, 19:34 »

Er blevet total besat af det her der er gang i, så vil lige høre hvor langt du er kommet og hvornår den næste opdate kommer?  Grin
Er ikke gået igang med sæsonen endnu. Wink

Kan dog sige at Matthew Upson er blevet den nye anfører. Både pågrund af hans gode lederskab, men også fordi han havde sin opvækst i Luton (før han gik over til det "finere" fodbold), så derfor har han et hjerte i klubben. Luton er også en af hans favoritklubber. Smiley

ScottLind
Reserveholdsspiller

« Svar #199: 08 Jun 2011, 19:42 »

Det er et fedt spil i har gang i, og en spændende koncept. Synes den skal køres længere end ti sæsoner ud. Tyve måske Smiley

AaB, Atlético de Madrid, Manchester United
- Rød hele vejen igennem!

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #200: 08 Jun 2011, 19:45 »

Det er et fedt spil i har gang i, og en spændende koncept. Synes den skal køres længere end ti sæsoner ud. Tyve måske Smiley
Det skal nok komme til at køre lige indtil det nye FM kommer det er jeg ret sikker på Smiley

asj89
Gæst

« Svar #201: 08 Jun 2011, 19:59 »

Min hjerne kan ikke tænke. Det virker helt urealistisk. En kamp hvor vi startede med at have spillet på vores side, endte i et 5-0 nederlag. Debut-kampen. Katastrofe, vores forsvar var elendigt, og vores reservekeeper endnu værre. Sam er skadet og derfor var jeg nød til at bruge reserven, og stort set alle skud der blev sendt mod vores mål resulterede i mål. Dette er pinligt for holdet, og Matthew Upson blev kåret til kampens dårligste spiller.

Den skal jeg sku' lige have lidt tid at komme tilbage på! Vi havde ellers spillet lige op mod bedre hold i venskabskampene.

ScottLind
Reserveholdsspiller

« Svar #202: 08 Jun 2011, 20:02 »

Det skal nok komme til at køre lige indtil det nye FM kommer det er jeg ret sikker på Smiley

Kunne være fedt. Men der er lang tid til det nye kommer Smiley

asj89
Gæst

« Svar #203: 08 Jun 2011, 20:21 »

Brad Jones er hentet ind som erstatning for den skadede Sam Walker. Jeg har lejet idioten der kostede os 5-0 nederlaget ud, og så må vi håbe han får noget rutine, for ellers har han ikke en fremtid i Luton. I sidste kamp var jeg nød til at bruge u-19 keeperen, og det resulterede i et nederlag i ligacuppen. Jeg er ked af starten, men jeg er overbevist om at det vil vende nu hvor vi har det defensive i orden. Jeg ved at holdet kan spille godt, det så jeg i venskabs-kampene.

ScottLind
Reserveholdsspiller

« Svar #204: 08 Jun 2011, 20:31 »

Brad Jones er hentet ind som erstatning for den skadede Sam Walker. Jeg har lejet idioten der kostede os 5-0 nederlaget ud, og så må vi håbe han får noget rutine, for ellers har han ikke en fremtid i Luton. I sidste kamp var jeg nød til at bruge u-19 keeperen, og det resulterede i et nederlag i ligacuppen. Jeg er ked af starten, men jeg er overbevist om at det vil vende nu hvor vi har det defensive i orden. Jeg ved at holdet kan spille godt, det så jeg i venskabs-kampene.

Skidt start, men det jo bare om at komme videre og håbe på det bedste Smiley

asj89
Gæst

« Svar #205: 08 Jun 2011, 20:34 »

Ak ja. Pt. er Zohore skadet, og det kan mærkes. Vi har spillet en kamp mod Ipswich, hvor vi var klart det bedste hold. Alligevel lykkedes det os at tabe 2-1. Ja faktisk blev vores mål også scoret af en forsvarsspiller, vores angribere er ikke gode nok. Men spillet var mere end godkendt, og i første halveg havde modstanderne ikke en ordenlig chance.

sebber1234
Gæst

« Svar #206: 08 Jun 2011, 20:53 »

Ak ja. Pt. er Zohore skadet, og det kan mærkes. Vi har spillet en kamp mod Ipswich, hvor vi var klart det bedste hold. Alligevel lykkedes det os at tabe 2-1. Ja faktisk blev vores mål også scoret af en forsvarsspiller, vores angribere er ikke gode nok. Men spillet var mere end godkendt, og i første halveg havde modstanderne ikke en ordenlig chance.

Ved godt jeg før har skrevet det, men har Arsenal ikke andre gode talenter som vi kan bruge?  Thumbs Up
F.eks. til forsvaret og angrebet?

asj89
Gæst

« Svar #207: 08 Jun 2011, 21:18 »

Ved godt jeg før har skrevet det, men har Arsenal ikke andre gode talenter som vi kan bruge?  Thumbs Up
F.eks. til forsvaret og angrebet?
Du skal tænke på at det er englands næstbedste række vi har med at gøre. Arsenal's reservers reserver er ikke gode nok til det niveau. Vores hold er jo også fint nok, spillet skal bare hænge sammen.

sebber1234
Gæst

« Svar #208: 08 Jun 2011, 21:21 »

Du skal tænke på at det er englands næstbedste række vi har med at gøre. Arsenal's reservers reserver er ikke gode nok til det niveau. Vores hold er jo også fint nok, spillet skal bare hænge sammen.

Kieran Gibbs, Iqnasi Miguel, Henri Lansbury, Connor Henderson?

CarlosVela
Landsholdsspiller

« Svar #209: 08 Jun 2011, 22:26 »

Jeg vil stadig gerne være med Smiley

FMFreaks inside you.

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010