home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 471 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Små taktiske fif
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Små taktiske fif  (Læst 30590 gange)
Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Små taktiske fif
« Svar #15: 11 Maj 2011, 17:32 »

Mangler vi egentlig ikke en smiley med en flue der bliver kneppet..?   Tunge

Selvfølgelig gør vi det. Wink Det kunne være jeg blot skulle sætte sådan en ind som mit profilbillede  Thumbs Up
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Små taktiske fif
« Svar #16: 11 Maj 2011, 19:11 »

Det irretere mig virkelig at jeg ligger og kæmper om overlevelse med FCK i superligaen året efter jeg vandt med 5 runder igen

EDIT: hva kan jeg gøre når jeg konstant har problemer med hold der spiller 4-4-2
« Seneste Redigering: 11 Maj 2011, 19:30 af baloo38 » Logged

Tidligere: Baloo38

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Små taktiske fif
« Svar #17: 11 Maj 2011, 19:54 »

Det irretere mig virkelig at jeg ligger og kæmper om overlevelse med FCK i superligaen året efter jeg vandt med 5 runder igen

EDIT: hva kan jeg gøre når jeg konstant har problemer med hold der spiller 4-4-2
Hvordan er dit hold? Har du foretaget ekstremt mange udskiftninger?
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Små taktiske fif
« Svar #18: 11 Maj 2011, 20:04 »

i min start er der 3 nye i forhold til 1. sæson men har været nødt til mange udskiftninger pga skader, men i Europa klare jeg det super i min gruppe med AC milan, Gaz metan og Porto har jeg vundet alle tre bl.a. 2-0 på San siro mod Milan
« Seneste Redigering: 11 Maj 2011, 20:06 af baloo38 » Logged

Tidligere: Baloo38

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Små taktiske fif
« Svar #19: 11 Maj 2011, 20:20 »

Lad os se sit hold.
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Små taktiske fif
« Svar #20: 11 Maj 2011, 20:28 »

Logged

Tidligere: Baloo38

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Små taktiske fif
« Svar #21: 11 Maj 2011, 20:38 »

Som jeg ser det så spiller Regula og Delaney ikke særlig godt. Du burde nok overvejere en smal 4-3-1-2 i stedet da både Kristensen og Delaney er bedst derinde, ingen af dem er gode nok på kanten til at kunne være fast mand for FCK. Bergvold kan jeg se du bruger som den mest defensive, det er nok ikke en god idé, med hans 10 i tackling (ca). Jeg har selv haft stor succes med FCK med en 4-4-2.

Følgende opstilling ville jeg bruge.

Wiland

Kvist/Thomsen Sølvi Antonsson/Zanka Dodo

Bolanos Kvist/Delaney Kristensen/Regula Bergvold/Absalonsen/Hazard

Santin N'Doye

Backs: Back-Automatisk
CF: Central Forsvar-Forsvar
Kanter: Kantspiller-Angreb
Kvist/Delaney: Boldvindende-Forsvar
Kristensen/Regula: Central Midtbane
Santin: Skarpretter
N'Doye: Avanceret eller Target Man.
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Små taktiske fif
« Svar #22: 11 Maj 2011, 20:55 »

er det sådan her du mener eller skal der være fløje, har ikke kigget på roller endnu

http://imageshack.us/photo/my-images/69/fckfckbenhavntaktik4.png/
Logged

Tidligere: Baloo38

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Små taktiske fif
« Svar #23: 11 Maj 2011, 21:08 »

Ja enten den smalle 4-3-1-2 eller 4-4-2.
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Små taktiske fif
« Svar #24: 11 Maj 2011, 21:09 »

prøver lige den smalle af mod Viborg så ser vi på det Wink
Logged

Tidligere: Baloo38

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Små taktiske fif
« Svar #25: 11 Maj 2011, 21:26 »

Jeg har fået en træls tendens til at lukke et mål ind i de første par minutter med mit Thisted hold. jeg spiller med en flad 4-4-2 og skal lige siges at jeg har den nok næstbedste trup i superligaen. Er der nogen der kan hjælpe, for det er begyndt at blive et stort problem da jeg fortiden har svært ved at score.
Logged

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Små taktiske fif
« Svar #26: 11 Maj 2011, 21:26 »

Rødt kort til dig:
- Her har jeg erfaringer med at spille offensivt/meget stift, da du får dine spillere frem på banen, og dermed undgår at blive presset tilbage på egen banehalvdel og blive udsat for ét langt angreb med massivt pres på dine spillere.

Jeg siger hvert fald mange tak for dette tip! Jeg havde dog ikke filosofien på meget stift, men det virkede helt perfekt! Jeg fortsatte min dominans jeg havde før det røde kort og formåede endda at udbygge min føring med to kasser til 3-0. Klasse!
Logged

former zoesuckins

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Små taktiske fif
« Svar #27: 11 Maj 2011, 21:58 »

Jeg har fået en træls tendens til at lukke et mål ind i de første par minutter med mit Thisted hold. jeg spiller med en flad 4-4-2 og skal lige siges at jeg har den nok næstbedste trup i superligaen. Er der nogen der kan hjælpe, for det er begyndt at blive et stort problem da jeg fortiden har svært ved at score.

Prøv at se om det har noget med for meget selvtilfredshed at gøre.. Det kan være at dine spillere ikke er klar til start, og derfor lukker unødvendige mål ind..
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Små taktiske fif
« Svar #28: 12 Maj 2011, 10:26 »

Det irretere mig virkelig at jeg ligger og kæmper om overlevelse med FCK i superligaen året efter jeg vandt med 5 runder igen

EDIT: hva kan jeg gøre når jeg konstant har problemer med hold der spiller 4-4-2

Virkede de råd jeg gav ikke..?

Hvornår er det du taber kampene? Hvis det er efter de europæiske kampe, så har det højst sandsynligt noget at gøre med motivationen, da det kræver meget af en superligaspiller at omstille sig fra en Champions League kamp, til en superliga kamp. Her er det vigtigt at man er mere krævende over for sin spiller, både i pressekonferencen inden kampen, men også i team-talks.

Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Små taktiske fif
« Svar #29: 12 Maj 2011, 10:51 »

Virkede de råd jeg gav ikke..?

Hvornår er det du taber kampene? Hvis det er efter de europæiske kampe, så har det højst sandsynligt noget at gøre med motivationen, da det kræver meget af en superligaspiller at omstille sig fra en Champions League kamp, til en superliga kamp. Her er det vigtigt at man er mere krævende over for sin spiller, både i pressekonferencen inden kampen, men også i team-talks.



det var generelt ligakampe men er ved at have vendt  skudden og efter at have været bag nr. 1 med 15 point er jeg nu kun 5 eller 7
Logged

Tidligere: Baloo38

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010