home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 532 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 445 446 [447] 448 449 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1199234 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: FIFA tråden
« Svar #6690: 12 Dec 2011, 19:48 »

Har netop fået købt fifa 12, og har indledt min online karriere.. 3 sejre i 3 kampe, og det bedste ved det spil er at man får lyst til at lave finter da modstanderen ikke bare kan trykke x og så pille bolden fra en efter behag.. 4-3-3, Liverpool, og Suarez i hovedrollen så kører vi Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #6691: 12 Dec 2011, 19:51 »

Har netop fået købt fifa 12, og har indledt min online karriere.. 3 sejre i 3 kampe, og det bedste ved det spil er at man får lyst til at lave finter da modstanderen ikke bare kan trykke x og så pille bolden fra en efter behag.. 4-3-3, Liverpool, og Suarez i hovedrollen så kører vi Wink

er helt enig mht. onlinedelen det at man faktisk har lyst til finter, udover bare at lave det lange træk som jeg ofte lavede i de ældre spil.

Tidligere: Baloo38

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #6692: 12 Dec 2011, 19:55 »

Bruger kun finter når jeg er foran med 2 eller 3 i de sidste par minutter Peace Ellers hvis jeg er alene mand fremme og der ikke er en skid at gøre: ATTACK THE ANALOG!!

Personligt er jeg i 2. division (uuuh), men på vej ned (awwwh), og man skal virkelig være god hvis man kan komme helt herop/ned med hold som Liverpool, Inter, Tottenham, United osv, da de hold for det meste har nogle svage punkter, modsat klassikeren Real og Barca og self landshold og Chelsea Smiley

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #6693: 12 Dec 2011, 20:44 »

Hvorfor FANDEN er det, at jeg som Ajax trækker hold som Tottenham og hold som City og Liverpool når jeg er Napoli?!?!?
Det har lige kostet mig en nedrykning?!?!? TAK EA. ELSKER JER <33333
Inhabile idioter, hele bundtet mand!  ticked off

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #6694: 12 Dec 2011, 20:47 »

Hvorfor FANDEN er det, at jeg som Ajax trækker hold som Tottenham og hold som City og Liverpool når jeg er Napoli?!?!?
Det har lige kostet mig en nedrykning?!?!? TAK EA. ELSKER JER <33333
Inhabile idioter, hele bundtet mand!  ticked off
Din smiley savner en nissehue Skuffet

Napoli har 4½ stjerne og trækker derfor også 5stjernet.. det er min erfaring Smiley

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #6695: 12 Dec 2011, 20:48 »

Din smiley savner en nissehue Skuffet

Napoli har 4½ stjerne og trækker derfor også 5stjernet.. det er min erfaring Smiley
Det er TIL GRIN.
Men Ajax har 4 stjerner og jeg trak Tottenham.. De har 5 stjerner?? Hvordan kan det lade sig gøre, EA?!?!

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Szczesny
Manager

« Svar #6696: 12 Dec 2011, 20:50 »

Det er TIL GRIN.
Men Ajax har 4 stjerner og jeg trak Tottenham.. De har 5 stjerner?? Hvordan kan det lade sig gøre, EA?!?!

Ajax var i Champions League, det var Tottenham ikke.. Hvordan kan det lade sig gøre?! Wraaaaah!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

PhilipFlink
Manager

« Svar #6697: 12 Dec 2011, 20:50 »

Det er TIL GRIN.

Nu er det ikke altid holdet der afgør hvem der er bedst til at spille FIFA Wink Just saying

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #6698: 12 Dec 2011, 20:51 »

Nu er det ikke altid holdet der afgør hvem der er bedst til at spille FIFA Wink Just saying
Nej det er hurtigheden på spillerne!

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #6699: 13 Dec 2011, 14:04 »

Det ved jeg da godt, men hvis det bliver ved sådan her kan det endte med at jeg som Ajax møder Real Madrid og så kan det sagtens være holdet der afgører.. Er jeg den eneste der har oplevet det? For det pisser mig af.

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #6700: 13 Dec 2011, 14:06 »

Det ved jeg da godt, men hvis det bliver ved sådan her kan det endte med at jeg som Ajax møder Real Madrid og så kan det sagtens være holdet der afgører.. Er jeg den eneste der har oplevet det? For det pisser mig af.
Er selv Real Madrid og møder aldrig hold med under 5 stjerner Smiley

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #6701: 13 Dec 2011, 14:09 »

Så må det jo bare være EA, der ikke kan lide mig... Fedt.

Enged
Gæst

« Svar #6702: 13 Dec 2011, 14:16 »

Det er TIL GRIN.
Det gør det da bare sjovere at vinde så. Wink I FIFA 11 var jeg træt af aldrig at kunne spille med FCK, fordi de andre altid var Chelsea, Real Madrid, Inter eller Barcelona. Så jeg bed i det sure æble og forsøgte mig alligevel. Man bliver bedre af det, og jeg kan love dig for, at det er fedt, når man slår Real Madrid med FCK. Sjovt nok ville de så aldrig spille igen. Skuffet

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #6703: 13 Dec 2011, 14:18 »

Det gør det da bare sjovere at vinde så. Wink I FIFA 11 var jeg træt af aldrig at kunne spille med FCK, fordi de andre altid var Chelsea, Real Madrid, Inter eller Barcelona. Så jeg bed i det sure æble og forsøgte mig alligevel. Man bliver bedre af det, og jeg kan love dig for, at det er fedt, når man slår Real Madrid med FCK. Sjovt nok ville de så aldrig spille igen. Skuffet
Det kan godt være, men sådan har jeg det ikke. Jeg vælger 4-stjernede hold for, at møde 4-stjernede hold. Når jeg så møder et 5-stjernet hold og jeg selv er et 4-stjernet hold bliver jeg virkelig irriteret. En af mine venner oplevede det faktisk også.

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #6704: 13 Dec 2011, 14:18 »

Så må det jo bare være EA, der ikke kan lide mig... Fedt.
Spiller du 1mod1-sæsonner eller 1mod1-tilpasset spil?

Sider: 1 ... 445 446 [447] 448 449 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010