|
Gungner
Gæst
|
|
Hmm.. Så kom jeg også i gang med FIFA 12, og hvilken forandring det har taget når man spiller kamp! Jeg var ikke langsom til at skifte tilbage til det klassiske forsvarsspil man kender fra de gamle spil hvor man bare holder X inde og så følger han bolden i stedet for det nye hvor han står 1 meter væk. Samtidig kan jeg ikke få mit barcelonapræget angrebsspil, ved at aflevere mens jeg holder L1 inde og så bare kombinere mig igennem. Lidt irriterende men jeg må bare lære det inden jeg begiver mig ud i det online eventyr.
Helt helt enig... Synes faktisk det er det dårligste FIFA spil længe...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Men det er vel stadig bedre end virkeligheden?
Nej..
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
mthulle
Lilleputspiller
|
|
Jeg har et problem.. Jeg har hentet holdopdateringen, og romme er hos brøndby nu, men når så jeg starter en karriere, så skriver den "gendanner tidligere hold" eller noget i den stil, og så er romme ikke på holdet mere.. er der nogen der ved hvad jeg kan gøre?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
|
|
|
|
|
|
PSN Natas88dk men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Er der nogle seriøse der har lavet eller har i tanker at lave et Be a Pro klub ? 
|
|
|
|
|
|
PSN : Sarold Ultimate Team: UC Sarold
Spiller : Radja Nainggolan 4 Simone Zaza 7
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
HRz
Gæst
|
|
Kommer an på konsol
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bendtner_23
|
|
Målmændene er virkelig elendige. Det er utrolig nemt at score. Der er ikke en eneste kamp jeg har spillet(cirka 25 online) hvor der ikke er blevet scoret mindre end 3 mål .
|
|
|
|
|
|
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead
|
|
|
|
|
PhilipFlink
|
|
Er der nogle seriøse der har lavet eller har i tanker at lave et Be a Pro klub ?  Ja vi har
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Kommer an på konsol
Ahh ja den glemte jeg lige  Jeg har PS3
|
|
|
|
|
|
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Ja vi har
Cool jeg vil gerne være med hvis der er plads
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Hvor finder jeg ranked online kampe? Synes kun jeg kan finde unranked...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bendtner_23
|
|
head-to-head season, NF
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Season? Svarer det bare til ranked matches i 11'eren? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bendtner_23
|
|
Ja. Der er lavet et nyt system, som man kender fra FIFA World Cup 2010. Man spiller 10 kampe på en sæson og rykker enten op eller ned eller bliver i den division.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|