|
HrJensen
|
|
Er det ikke sådan i år, at man skal spille sig op gennem leaderbords via FUT Champions mode?
Jeg spørger selv fordi jeg ikke aner det - jeg tænker det må kræve helt uhyrligt mange timer for disse unge knægte
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Herlev
|
|
Fedt! Tusind tak for nogle gode svar.
Hvordan ser jeres hold ud efterhånden?
|
|
|
|
|
|
The mighty Blues from London CHELSEA!!
Obi Mikel - En af de største!
|
|
|
|
|
AudereEstFacere
|
|
Jeg er en af dem som er hoppet på fitness-hold ideen. Mest fordi jeg nyder at spille med mit førstehold, så meget at jeg tit trækker deres fitness til de er omkring de lave 80'ere..
Er der nogen af jer som har opdaget at en special af jeres spillere altid virker til at være den der bliver skadet? Jeg har Didavi på mit hold og ja han har traitet Injury-Prone.. Men han bliver seriøst skadet hver kamp han er tilbage. Det virker helt tosset.
|
|
|
|
|
|
SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND
|
|
|
|
|
|
|
AudereEstFacere
|
|
Jeg har lavet lidt ændringer på mit, og det ser således ud nu http://www.futhead.com/17/squads/1185060/Jeg overvejer kraftigt at lave ændringer på den defensive del, men venter til jeg kommer hjem fra ferie i håbet om at priserne er faldet..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AudereEstFacere
|
|
Han er købt!!! og glæder mig til at prøve ham af i weekenden  Ser vild ud i forhold til den lave pris..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarl
|
|
Spiller ogsp FUT, men bliver smidt af EA's servere så ofte at man næsten mister lysten. Som fx i dag, hvor jeg fører 3-1 i det 90. minut for så at blive disconnected. Ved ikke hvad det er, for mit internet er glimrende og fungerer i alle andre sammenhænge. Er det noget i andre oplever?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sirstaal
|
|
Spiller ogsp FUT, men bliver smidt af EA's servere så ofte at man næsten mister lysten. Som fx i dag, hvor jeg fører 3-1 i det 90. minut for så at blive disconnected. Ved ikke hvad det er, for mit internet er glimrende og fungerer i alle andre sammenhænge. Er det noget i andre oplever?
ps3?
|
|
|
|
|
|
”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.
|
|
|
|
|
Sarl
|
|
Nej. Spiller på PS4.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bromberg
|
|
Det amerikanske netværk har været godt angrebet og det har givet et ustabilt psn, så det kan nemt være årsagen. Jeg kunne slet ikke komme online hele dagen igår
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
STAAL
|
|
Det var et Ddos angreb imod DYN, som gjorde at der var problemer med rigtig mange sider igår.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jepze
|
|
Hvordan ligger folk i FUT Champions, hvis man har kvalificeret sig til dette? :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26-sorensen-10
|
|
Købte FIFA for første gang siden FIFA 2000😂😂 Så har aldrig prøvet Ultimate team. Synes selv jeg har fået. Et stærkt hold. Med 2 næsten 2 klasse spillere told er position Hvordan tjener man nok penge. Hvis man gerne vil have de helt dyre spillere det nemlig ikke meget man tjener Per kamp 😂
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hr.frank
|
|
Købte FIFA for første gang siden FIFA 2000😂😂 Så har aldrig prøvet Ultimate team. Synes selv jeg har fået. Et stærkt hold. Med 2 næsten 2 klasse spillere told er position Hvordan tjener man nok penge. Hvis man gerne vil have de helt dyre spillere det nemlig ikke meget man tjener Per kamp 😂
Hvis man vil have de helt dyre spillere skal man enten være rigtig god til at handle, og bruge virkelig meget tid på det, eller være heldig i pakkerne.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|