home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 422 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 690 691 [692] 693 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 932466 gange)
fernando
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10365: 08 Okt 2016, 11:31 »

Af ren nysgerrighed - Har vi en fmfreaks pro klub på PS4 man kan joine? Peace
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10366: 09 Okt 2016, 15:31 »

Puha det er hårdt at være ny til FIFA! Jeg håber i kan komme med nogle gode input til at blive bedre.

Pt. Hopper jeg fra træningsbanen ind i kampe, som jeg taber, og tilbage til træningsbanen.

Min store udfordring er 2 ting;

1. Skabe chancer
2. Styre spilleren både med og uden bold. Jeg løber forvirret rundt og vinder det meget svært at styre med Joystikket

Håber nogen har været igennem samme udfordring og kan komme med lidt råd.

Pt. Er der nogle helt basale driblinger som jeg burde kunne og som vil hjælpe mig?
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10367: 09 Okt 2016, 16:44 »

I FIFA 17 er jeg gået over til at spille enten meget smalt eller meget bredt. Det kommer helt an på hvad jeg spiller mod. 3 & 5 mands forsvar spiller jeg bredt, og skaber stort set alle mine chancer på indlæg. 4 mands forsvar vil jeg derimod prøve at spille mine kanter ned i mellem back og den centrale forsvarsspiller.. Det kræver en taktiksk pause i starten af kampene, men er uhyr effektivt online..

Ang. at styre spillerne, det kommer med mere spilletid Wink

Af driblinger bruger jeg tit "step-over", "Ball Roll", "Roulette", "Spin" og "Stop and Turn / Berba-Spin" Alle sammen driblinger som hjælper mig meget.. De kan findes på youtube..
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10368: 12 Okt 2016, 22:04 »

Til folk der spiller FUT.. Drop alle de dyre hold, og så skaf jer et med Andre Hahn i.. Han er klart den bedste spiller, jeg har spillet med.. og jeg har spillet med både Ronaldo, Messi, Hazard, KDB osv..

Han er surrealistik god, når han bliver kombineret med 10 i chem og et hunter / hawk kort.. Vanvittig hurtig og vild fysik, krydret med et skud langt bedre end hans stats..
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10369: 13 Okt 2016, 06:59 »

Puha det er hårdt at være ny til FIFA! Jeg håber i kan komme med nogle gode input til at blive bedre.

Pt. Hopper jeg fra træningsbanen ind i kampe, som jeg taber, og tilbage til træningsbanen.

Min store udfordring er 2 ting;

1. Skabe chancer
2. Styre spilleren både med og uden bold. Jeg løber forvirret rundt og vinder det meget svært at styre med Joystikket

Håber nogen har været igennem samme udfordring og kan komme med lidt råd.

Pt. Er der nogle helt basale driblinger som jeg burde kunne og som vil hjælpe mig?

Mit bedste råd til dine problem stillinger vil være at spille en 4-3-3 formation, spiller selv 4-3-3(5) mener jeg det er, hvor din centrale angriber ligger som CF, han er god til at trække lidt ned i banen og give dig mulighed for at stikke dine to wings i dybden og derved skabe chancer.
Den gør også at du med 3 centrale midtbane spillere har en god lille "mur" af spillere din modstander skal igennem inden han når forsvaret.

Med hensyn til styrings besvær så pas på med at bruge sprint knappen for meget, den gør det sværere at styre og lave vendinger. dribble knappen er din ven når det kommer til at modtage bolden og lave vendinger, den gør at din spiller holder bolden tættere til kroppen.

Håber det kan hjælpe lidt.
Logged

Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10370: 13 Okt 2016, 07:10 »

Til folk der spiller FUT.. Drop alle de dyre hold, og så skaf jer et med Andre Hahn i.. Han er klart den bedste spiller, jeg har spillet med.. og jeg har spillet med både Ronaldo, Messi, Hazard, KDB osv..

Han er surrealistik god, når han bliver kombineret med 10 i chem og et hunter / hawk kort.. Vanvittig hurtig og vild fysik, krydret med et skud langt bedre end hans stats..

Ham vil jeg da prøve på mit bundesliga hold, bruger pt. Draxler som CF, som også fungerer rigtig godt, men vil da give Hahn et forsøg.
Logged

Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10371: 13 Okt 2016, 09:21 »

Bruger i øjeblikket disse to hold, er gået fra 3 til 2, da jeg ikke syntes jeg får ligeså mange skader som i starten.
Hvis der er nogen der har ideer til ændringer, er jeg meget åben for forslag?

https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=dUzQ3dIFnMmET:FFA17PS4
https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=cdduXVJUnMmEU:FFA17PS4
Logged

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10372: 13 Okt 2016, 09:49 »

er dog ikke den store fan af at spille med backs, men ganske fine hold må jeg sige. Hvordan er den falske 9'er i år?
Jeg bruger ham selv, i denne opstilling.

De fem forreste er alle fra en anden verden, klart det bedst spillende hold jeg har brugt. Et hold der har været med til at sikre mig 4 oprykninger i træk i online.
« Seneste Redigering: 13 Okt 2016, 09:52 af AudereEstFacere » Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10373: 13 Okt 2016, 11:06 »

er dog ikke den store fan af at spille med backs, men ganske fine hold må jeg sige. Hvordan er den falske 9'er i år?
Jeg bruger ham selv, i denne opstilling.

De fem forreste er alle fra en anden verden, klart det bedst spillende hold jeg har brugt. Et hold der har været med til at sikre mig 4 oprykninger i træk i online.

Den CF'er virker super for mig, i fællesskab med de hurtige kanter.
Han er perfekt som opspils station, til at sende de 2 hurtige kanter i dybden, for så at komme "sent" i feltet og sparke det flade indlæg i kassen.
Logged

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10374: 13 Okt 2016, 15:25 »

Den CF'er virker super for mig, i fællesskab med de hurtige kanter.
Han er perfekt som opspils station, til at sende de 2 hurtige kanter i dybden, for så at komme "sent" i feltet og sparke det flade indlæg i kassen.

Cool Cool.. Jeg spillede meget med den i '16, men er som sagt gået over til 3ATB.. Har lige sikret mig min 5 oprykning i træk, endda med kampe til overs..

Siden jeg satte det her hold sammen har mine 3 forreste leveret sådan her.

-
   K
   M
   A
Hahn
-
   28   25
   9
Volland
-
   27   18   13
Didavi
-
   22
   6
   13
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

HrJensen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10375: 13 Okt 2016, 15:32 »

Nu læste jeg idag en lang artikel om e-sport. Enorme summer det efterhånden er nået op i.

Hvordan fungerer FIFAs FIWC egentlig idag? Hvor mange timer skal man kunne ligge i det? Ikke at jeg forventer at jeg nogensinde kunne få niveauet, men kunne være sjovt at høre om der var nogen der vidste det eller om det kun er 15-18 årige skolebørn der reelt har tiden til at have en chance?

Jeg mener mere hvordan disse leaderbords fungerer - skal man spille 600 kampe for at have en chance eller hvordan bliver man 'valgt' ud`?
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10376: 13 Okt 2016, 17:24 »

Nu læste jeg idag en lang artikel om e-sport. Enorme summer det efterhånden er nået op i.

Hvordan fungerer FIFAs FIWC egentlig idag? Hvor mange timer skal man kunne ligge i det? Ikke at jeg forventer at jeg nogensinde kunne få niveauet, men kunne være sjovt at høre om der var nogen der vidste det eller om det kun er 15-18 årige skolebørn der reelt har tiden til at have en chance?

Jeg mener mere hvordan disse leaderbords fungerer - skal man spille 600 kampe for at have en chance eller hvordan bliver man 'valgt' ud`?

Er det ikke sådan i år, at man skal spille sig op gennem leaderbords via FUT Champions mode?
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10377: 13 Okt 2016, 18:26 »

Jeg er som tidligere skrevet ny i Fifa universet. Jeg er blevet total fanget, dog gør arbejde og familie, at jeg kun får spillet 1-2 gange om ugen.

Jeg har et spørgsmål omkring fitness delen i Fifa. Hvordan får mine spillere fitness udover engangskort?
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10378: 13 Okt 2016, 19:48 »

Hav 2 hold.
På bænken og reserverne skal du så have det andet hold. Så længe de er på bænken og reserver, så får de fitness.
Jeg kører som regel 2-3 kampe pr hold og så skifter jeg. :-)
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10379: 13 Okt 2016, 20:06 »

Hav 2 hold.
På bænken og reserverne skal du så have det andet hold. Så længe de er på bænken og reserver, så får de fitness.
Jeg kører som regel 2-3 kampe pr hold og så skifter jeg. :-)
Jeg er som tidligere skrevet ny i Fifa universet. Jeg er blevet total fanget, dog gør arbejde og familie, at jeg kun får spillet 1-2 gange om ugen.

Jeg har et spørgsmål omkring fitness delen i Fifa. Hvordan får mine spillere fitness udover engangskort?

Som Skovlyst skriver, så er det simpelthen at have to hold.
Det kan gøres på forskellige måder.

Personligt har jeg to (nogenlunde) lige gode hold, så jeg altid føler jeg kan spille med og kæmpe om en sejr. Så spiller jeg to kampe med det ene hold, hvor bænk og reserver består af de 11 spillere fra det andet hold, da de så får deres energi på 99 igen. Herefter skifter jeg til det hold der er bænket og spiller to kampe med dem.

Andre bruger metoden med at have et "fitness-hold", hvor de simpelthen har ét rigtig godt hold de lægger deres coins i og så et fitness hold, de bruger til at få energi til det gode hold igen. Det kan fx være i singleplayer-delen de spiller kampe eller bare online venskabskampe, for at få coins og energi, uden der sker noget ved et nederlag. (udover på statistikken selvfølgeligt).

Håber vores svar hjælper dig Smiley
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Sider: 1 ... 690 691 [692] 693 694 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010