home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:38:14 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 486 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 689 690 [691] 692 693 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 938068 gange)
AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10350: 05 Okt 2016, 22:26 »

Er det nyt at man kan blive bannet for at 'trade' for meget? Jeg har gjor det utrolig meget de seneste 2 fifaspil samt dette og aldrig oplevet det. Min kammerat er dog lige blevet bannet i dag, trods han har en betydeligt mindre transferprofit end mig.

Du kan som sådan ikke blive bannet for at trade for meget, men du kan blive bannet for at snipe.. Det de kigger på er ikke mængden af "transaktioner", men mængde af søgninger på markedet..
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Snowflake
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10351: 06 Okt 2016, 09:02 »

Jeg kan stærkt anbefale at lave Squad Building Challenges. Hvis man blot starter med intro-challenges, får du hurtigt nogle untradeble spillere, som du kan bruge i andre challenges.

På EA's forum kan man finde en del forslag til hold. Vær dog OBS på at de spillere som er med i disse hold, ofte vil være lidt dyrere. Men på den måde kan man finde ud af hvad idéen er med de forskellige challenges, og hvad der skal til for at løse det..

http://fifaforums.easports.com/en/discu ... ges-thread

Belønningerne er nogle rigtig fine pakker, der normalt koster mange penge. Med lidt held kan du hurtig tjene gode penge. Begyndte på dette på min sekundære konto i går - startede med 4k i kontanter, og er pt oppe på 140k samt et par pakker jeg mangler at åbne.
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10352: 06 Okt 2016, 20:00 »

Så er Playstation og Fifa kommet ind af døren ! Som sagt er jeg ny i FUT og jeg synes at have læst jeg skal sælge hele det hold jeg får af de gratis pakker i starten, da det kan være dyrt i forhold til at skulle forlænge kontrakter efter få kampe.

Hvad anbefaler i forhold til at få en god start som nybegynder? Jeg skal vel forvente en del tæsk i starten?
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10353: 06 Okt 2016, 21:45 »

Så er Playstation og Fifa kommet ind af døren ! Som sagt er jeg ny i FUT og jeg synes at have læst jeg skal sælge hele det hold jeg får af de gratis pakker i starten, da det kan være dyrt i forhold til at skulle forlænge kontrakter efter få kampe.

Hvad anbefaler i forhold til at få en god start som nybegynder? Jeg skal vel forvente en del tæsk i starten?

IMO:

Det kommer helt an på hvem du får i pakkerne.. Man kan sige at det kan være utrolig dumt at sælge dem alle sammen, hvis ikke der er coins nok til et billigt guldhold.. Min anbefaling er at beholde det hold du får, og så bruge FUTBIN.com til at danne et hold. De har opdaterede priser på spillerne, så man kan sortere de dyre fra. Så ellers spille med dit starthold, og lige så roligt købe det hold du planlægger at købe.. Jeg taler her om spillere, der går for peanuts / lige over Quicksell prisen. Man kan sagtens danne et glimrende hold udfra de spillere.

Får du en spiller i pakkerne, som kan sælges og er relativ dyr for en nystartet klub, så sælg endelig.. Markedet er godt overophedet her i starten
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10354: 07 Okt 2016, 13:52 »

Så er Playstation og Fifa kommet ind af døren ! Som sagt er jeg ny i FUT og jeg synes at have læst jeg skal sælge hele det hold jeg får af de gratis pakker i starten, da det kan være dyrt i forhold til at skulle forlænge kontrakter efter få kampe.

Hvad anbefaler i forhold til at få en god start som nybegynder? Jeg skal vel forvente en del tæsk i starten?

Udover kommenteren fra AudereEstFacere, når du så har fået et hold, så spil kampe. Her får du coins.
Husk at kig i kataloget, hvor du kan få bonuser i et antal kampe.
F.eks. 200 coins ekstra i 5, 10 eller 15 kampe. Kommer også i 500 og 1000 coins. Men jeg ved ikke hvornår du har ret til dem, for det afhænger af din samlede EA sports account (og måske kun vedr. fifa?).
Men husk at få kigget i kataloget.

Og så lad være med at bruge coins på trøjer, emblemer, stadions osv. Det kan du købe senere hen, hvis du vil have noget specifikt. Bare brug det du får fra starten eller det som du eventuelt modtager i pakker.

Jeg går ikke super meget op i det, så har bare 2 hold, så kører jeg bare løs med kampe og køber pakker deraf. Jeg synes pakkerne er det sjove i FUT Smiley
Fik f.eks. Carzola den anden dag. 38k lige i lommen Smiley
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

CaptainKicker
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10355: 07 Okt 2016, 15:14 »

Trading er så let i år. Packede Zlatan her for 2 uger siden i Early Access, og har siden da byttet mig op til omkring 800k og købt legende Peter Schmeicel. Fedt, at gameplayet i år er worth bytte-tiden.
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10356: 07 Okt 2016, 19:37 »

Håber nogen herinde er velkendte med Futbin.
Når jeg går ind på en spiller på futbin, er der en "chem styles" funktion, som angiveligt viser hvilke stats der bliver forbedret med de forskellige chem styles kort. Men kan det virkeligt passe at fx "Hunter" kortet giver en spiller (angriber) 13+ i Pace, 15+ acceleration, 11+ i shooting osv?

Synes det virker voldsomt i hvert fald, så håber nogen ved om det holder stik?
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10357: 07 Okt 2016, 20:08 »

Ja det holder så vidt jeg ved stik.. Har selv studset over det, og synes det er voldsomt, men når man spiller Single player kan man se at deres stats er forhøjede (så vidt jeg er orienteret) Man skal så lige tage med i mellemregningen, at Hunter kortet er ret så dyre..

Jeg har blandt andet brugt den viden til at skabe et suverænt hold..
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10358: 07 Okt 2016, 20:15 »

Ja det holder så vidt jeg ved stik.. Har selv studset over det, og synes det er voldsomt, men når man spiller Single player kan man se at deres stats er forhøjede (så vidt jeg er orienteret) Man skal så lige tage med i mellemregningen, at Hunter kortet er ret så dyre..

Jeg har blandt andet brugt den viden til at skabe et suverænt hold..


jamen har altid brugt dem - men har altid læst mig til det var omkring positionering m.m.

Jeg har simpelthen 25 chemistry  styles kort liggende. heriblandt 6 hunter kort. Og 3800 som de koster, synes jeg heller ikke er helt vildt, for at få de vilde boost på sine spillere.

Men tak for svar! Smiley
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10359: 07 Okt 2016, 20:19 »

Nej Prisen er okay... Man kan lave nogle vilde bæster med 10 chem. og et chem. style kort.. Pønser pt. på at smide et Hawk kort på IF Embolo, hvilket vil give en central angriber med 95 Acceleration, 94 Speed, 93 Strength, 93 Shot Power og 89 Finishing.. AV AV AV
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10360: 07 Okt 2016, 20:25 »

Nej Prisen er okay... Man kan lave nogle vilde bæster med 10 chem. og et chem. style kort.. Pønser pt. på at smide et Hawk kort på IF Embolo, hvilket vil give en central angriber med 95 Acceleration, 94 Speed, 93 Strength, 93 Shot Power og 89 Finishing.. AV AV AV

Ville ikke være dumt. Pønser lige på at smide en Hunter på min Slimani. Tænk en fart han komer op at ramme, afslutning og fysik!

NU skal der leges og tjekkes. Jeg køber nok ikke mere nu, før priserne er faldet. Ligger pt med omkring 60k og tjener 10-30k om dagen på trading. Så tænker godt jeg har råd til at give de nuværende lidt, inden der skal købes bedre ind. (bliver sikkert først efter min praktikperiode jeg får tid til dte alligevel, som slutter start december)
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10361: 07 Okt 2016, 22:17 »

Jeg har altid været elendig til at trade.. Må man spørge hvad du fokuserer på.. (Spillere, consumables, managers)?
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10362: 07 Okt 2016, 22:26 »

Jeg har altid været elendig til at trade.. Må man spørge hvad du fokuserer på.. (Spillere, consumables, managers)?

Jeg fokusere hovedsageligt på spillere, uden hensyn til consumables. Hurtige forsvarsspillere eller hurtige angribere fra de store ligaer.

I dag har mit store marked været på angribere. Jeg tjener ca. 350 pr. styk, men det går stærkt! kan hurtigt lukke 20 handler og få dem afsat på maks 10 minutter igen.
Det er selvfølgeligt med at se markedet an, da priserne er lave om aftenen og om morgenen, men stiger i løbet af dagen.


350 fortjeneste virker jo ikke af meget, men ligger man inde med "mange" coins, kan man byde på mange, få mange og hurtigt afsætte mange.

Ved ikke om det gav nogen mening overhovedet Opstemt  funny
« Seneste Redigering: 08 Okt 2016, 09:45 af Sirstaal » Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10363: 07 Okt 2016, 22:35 »

Det gav helt klart mening, og kan sagtens se ideen... Wink Jeg er bare sur over at jeg købte 4x Higuain som jeg overvejede den anden dag, da han lå på omkring 100k.. Nu hedder den 130k på Xbox
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10364: 07 Okt 2016, 22:38 »

Det gav helt klart mening, og kan sagtens se ideen... Wink Jeg er bare sur over at jeg købte 4x Higuain som jeg overvejede den anden dag, da han lå på omkring 100k.. Nu hedder den 130k på Xbox

Kender følelsen.
Jeg lå inde med 3x Bailly jeg havde skaffet til 19000 stykket i sidste uge. Nu ligger han på 60k! (ps4)
en fortjeneste på 3x37000 havde været fint Opstemt
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Sider: 1 ... 689 690 [691] 692 693 694 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010