home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 316 Gæster Online.

Indlæg: 1132742 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 688 689 [690] 691 692 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 939991 gange)
Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10335: 01 Okt 2016, 13:07 »

Jeg er sku godt tilfreds med årets fifa.. Det virker ganske solidt, og elsker at man endelig rigtig kan bestemme, hvor i målet boldet ender.. Straffespark er dog et skridt tilbage, mens frispark er for mig umuligt (scorede på alt og alle i 16).. Hjørnespark er dog der, hvor der kræves en opdatering..

Hvis man spiller kort og trækker til baglinjen, kan man hver gang lægge indlægget til bagerste stolpe og målmanden vil være fanget ved forreste 10 ud af 10 gange. Det har givet mig 40 sejre og kun 3 nederlag.

Jeg valgte lige at købe lidt pakker (200 kr.) og det gav 1x Ramos, 1x Lloris, 1x Mahrez plus en del småtterier. Så nu står der 430.000 coins og venter på at priserne falder.

Det kan da umuligt være online, for så trækker man bare en spiller derover og clearer bolden?
Frispark virker desværre utroligt nemt igen i år. Har scoret på 6/7 frispark i mine hidtil 13 kampe. (altså så langt fremme at jeg kan skyde på mål eller lave indlæg). Hjørnespark har alt for stor betydning og har indtil videre opelevet 3-4 mål fra hjørne i hver kamp, samlet fra modstanderen og mig selv. Det irritere mig grænseløst.

Lyder lækkert med alle de coins - blvier et lækkert hold når priserne snart er faldet. Personligt ville jeg aldrig smide en krone yderligere i fifa, udover spillets pris, så jeg må spare sammen og forhåbentlig lave et par gode Draft-runder Opstemt
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10336: 01 Okt 2016, 13:09 »

Frispark virker desværre utroligt nemt igen i år. Har scoret på 6/7 frispark i mine hidtil 13 kampe. (altså så langt fremme at jeg kan skyde på mål eller lave indlæg)

Jeg kan dårlig nok ramme målet i FIFA 17, men er gået i gang med at træne det udenfor UT (Edit: Forkert brug af knapperne LOL)

Jeg går btw efter dette hold.. Jeg har råd til det nu, men nægter at smide 400.000 på noget som taber betydelig mindre værd om 1 måned..
« Seneste Redigering: 01 Okt 2016, 13:18 af AudereEstFacere » Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10337: 01 Okt 2016, 16:22 »

Tror faktisk jeg overvejer FIFA over PES for en virkelig sjælden gangs skyld...
Det skyldes mest at man sparer 70 kroner på FIFA (429 mod PES' 499), og får en hulens masse flere hold at spille med.
Dog mangler FIFA stadig en del i forhold til PES. Men det bliver nok FIFA i år.

Købte mit fifa til 390 eller 395 i Føtex.
Logged

Vi skal alle være her.

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10338: 02 Okt 2016, 12:12 »

Jeg er ikke synderligt imponeret af det nye FIFA so far ... En ting er at mine spillere ikke kan score om det betød deres liv, men en anden ting er at jeg synes de træffer mærkelige, uintelligente beslutninger. (Spiller dog kun FUT, så kan kun tale ud fra det)

Et eksempel er bl.a. mine forsvarsspillere clearer bolden på de vildeste tidspunkter, og de panikker fuldkommen uden grund. De er nogle gange også bange for bolden, når jeg med vilje tvinger dem ind på stregen for at blokere et skud, når min modstander har rundet min målmand. De kan simpelhen ikke finde ud af at de skal blokere skuddet. Enten fylder de absolut ingenting og kan ikke engang finde ud af at stikke en fod ud og blokere skuddet, eller også er det bange for bolden og undgår den. Giver ingen mening.

Men mon ikke jeg bare skal vende mig til det, skal ihvertfald have trænet afslutninger Rullende Øjne
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10339: 03 Okt 2016, 12:02 »

Straffespark er ufatteligt svært i år synes jeg.

Men ellers et lækkert spil, dog savner jeg stadigvæk en del hvor man kan styre hvor ens spillere skal stå til henholdsvis frispark og hjørne. (ligesom man kan bestemme det i FM)
Logged

Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10340: 03 Okt 2016, 12:14 »

« Seneste Redigering: 03 Okt 2016, 12:16 af Hr.frank » Logged

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10341: 03 Okt 2016, 18:04 »

Solide hold må man sige.. Jeg foretrækker dog at holde mig til 2 hold, hvor det ene er et klart andet hold eller som flere kalder det Fitness-team
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10342: 04 Okt 2016, 18:12 »

Solide hold må man sige.. Jeg foretrækker dog at holde mig til 2 hold, hvor det ene er et klart andet hold eller som flere kalder det Fitness-team

Det har jeg også gjort de sidste par år, men med alle de skader der kommer i FUT i år, har det været rigtig rart med et ekstra hold, så man ikke skal bruge en formue på skade kort.
Syntes jo fandme jeg får en spiller skadet hver 2. kamp.
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10343: 05 Okt 2016, 00:44 »

Er også igang med FUT. Jeg har dog kun ét hold. Kan da godt være, at det er en fordel at have et mere?

https://www.easports.com/dk/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=k01nLU53nMlJm:FFA17PS4
Logged

Arsenal <3

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10344: 05 Okt 2016, 01:26 »

Er også igang med FUT. Jeg har dog kun ét hold. Kan da godt være, at det er en fordel at have et mere?

https://www.easports.com/dk/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=k01nLU53nMlJm:FFA17PS4

Jeg har altid spillet med 2 hold i FUT og sådan at Hold A er på bænken hos Hold B og vice versa, for så "restituerer" de og genvinder deres Fitness..
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10345: 05 Okt 2016, 10:46 »

Ved ikke om det er mig den er gal med, men jeg er absolut ikke imponeret over det nye FIFA. Den er jo helt gal ved modstanderens indlæg. Mine spillere er nærmest bange for bolden, og nægter konsekvent at bruge hovedet for at få bolden væk. Den skal da lige tæmmes på brystet i eget felt, så modstanderen har tid til at få fat i bolden og score.
Logged

Veni, vidi, vici

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10346: 05 Okt 2016, 12:55 »

Jeg har altid spillet med 2 hold i FUT og sådan at Hold A er på bænken hos Hold B og vice versa, for så "restituerer" de og genvinder deres Fitness..

Samme her! Har dog lavet så jeg har to hold, så jeg slipper for at skifte hver enkelt spiller ud efter hver anden kamp. Ved ikke om du gør det på samme måde.

Jeg har altid forsøgt at have to nogenlunde lige gode hold, som jeg så veksler mellem, to kampe ad gangen.
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10347: 05 Okt 2016, 12:59 »

Samme her! Har dog lavet så jeg har to hold, så jeg slipper for at skifte hver enkelt spiller ud efter hver anden kamp. Ved ikke om du gør det på samme måde.

Jeg har altid forsøgt at have to nogenlunde lige gode hold, som jeg så veksler mellem, to kampe ad gangen.

Jeg har også lavet 2 hold Wink
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10348: 05 Okt 2016, 21:22 »

Er det nyt at man kan blive bannet for at 'trade' for meget? Jeg har gjor det utrolig meget de seneste 2 fifaspil samt dette og aldrig oplevet det. Min kammerat er dog lige blevet bannet i dag, trods han har en betydeligt mindre transferprofit end mig.
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: FIFA tråden
« Svar #10349: 05 Okt 2016, 22:12 »

Jeg overvejer at købe fifa17. Har ikke spillet det i 6 år og er gået glip af ultimate, som egentlig er grunden til jeg vil spille.

Kan FIFA køres på en MacBook air?

Har i gode råd til en nybegynder ?
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Sider: 1 ... 688 689 [690] 691 692 ... 694 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010