home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1213 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 617 618 [619] 620 621 ... 694 Udprint
Forfatter Emne: FIFA tråden  (Læst 1085699 gange)
Messi1987
Landsholdsspiller

Sv: FIFA tråden
« Svar #9270: 23 Jan 2014, 15:07 »

Hej alle. :-)

Er der nogle herinde der er højt nok niveau til at kunne gifte mig saksespark til min Pro club mand? :-)

Jeg skal nok gifte noget andet til samme pris, men det koster ikke det store, men det kræver bare et højt niveau i Fifa. :-) (Niveau 86)

Håber der er en der vil hjælpe. :-)
Jeg er i niveau 88, mangler selvfølgelig ikke selv ting, men vi kan da godt lave en aftale, fx at du spiller x-antal kampe i min pro klub.

Lad os tage det over skype..

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller

« Svar #9271: 23 Jan 2014, 18:30 »

Jeg har skrevet til dig. :-)

PSN Natas88dk
men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #9272: 02 Feb 2014, 10:13 »

Nogle der ved hvornår de sidste transfers er med i Fifa. Kan se Mata ´s og milan´s handler osv er med men ikke dem fra "Deadline day" ??

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Tash
Ynglingespiller

« Svar #9273: 19 Feb 2014, 01:02 »

Er der et sted online, hvor man kan se en liste af sine sidste 50 kampe online?

Muffe?
Ynglingespiller

« Svar #9274: 02 Mar 2014, 13:36 »

Hej. Har jeg købt FIFA 14 og en PS4 og vil gerne spille online sæsoner. Når jeg kommer ind i en kamp siger den ofte at min squad file ikke matcher modstanderens og smider mig derefter ud. Er der nogen, der har en løsning på problemet?

Nummer to er bare den første taber.

KentBrylle
Ynglingespiller

« Svar #9275: 02 Mar 2014, 13:42 »

Hej. Har jeg købt FIFA 14 og en PS4 og vil gerne spille online sæsoner. Når jeg kommer ind i en kamp siger den ofte at min squad file ikke matcher modstanderens og smider mig derefter ud. Er der nogen, der har en løsning på problemet?
Ja, det sker tit. Forsøg at opdatere dine trupper. Ellers er der ikke andet for end at søge igen og igen Smiley

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Muffe?
Ynglingespiller

« Svar #9276: 02 Mar 2014, 14:19 »

Ja, det sker tit. Forsøg at opdatere dine trupper. Ellers er der ikke andet for end at søge igen og igen Smiley

Ja okay. Det er også det, jeg kan komme frem til på nettet. Utroligt, at det ikke er blevet lavet endnu.

Nummer to er bare den første taber.

Dane 16
Landsholdsspiller

« Svar #9277: 06 Mar 2014, 23:51 »

Hey
Er der nogle der er i niveau 86 eller over, der kunne have lyst til at give mig "Online Pro - Karaktertræk: Saksespark"? så kan jeg give noget andet, hvis der er noget man mangler i kataloget Wink jeg er selv "kun" level 54

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #9278: 26 Mar 2014, 20:52 »

Skal jeg købe Suarez eller Eto'o til mit FUT-hold?
Eto'o er utrolig hurtig og god i dybden og på kontra, men samtidig har jeg også Sturridge, som opfylder den rolle fint.
Samtidig tænker jeg Suarez er en bedre afslutter og bedre udenfor feltet?

Samtidig har jeg investeret i Jesus Navas og skal af med en af mine højre wings. 
Skal jeg sælge Walcott eller Nani?

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

KentBrylle
Ynglingespiller

« Svar #9279: 26 Mar 2014, 21:07 »

Afhænger af hvordan du spiller. Er det ren kontra og bolde i dybden, eller spiller du possession?

Suarez ville jeg altid foretrække frem for Eto'o. I hvert fald i rigtig FIFA (Ikke-UT). Nani ser jeg som bedre, hvis du spiller possession og skal ind på små områder og drible, mens jeg ville benytte Walcott, hvis han bare skal i dybden hele tiden Smiley

Toox00
Ynglingespiller

« Svar #9280: 26 Mar 2014, 21:13 »

Nogen her inder der spiller fut, og gerne vil havde de der Coins bonuser til 1,5 k?? jeg kan også give jer nogle, har 23.000 FCC

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #9281: 26 Mar 2014, 21:15 »

Det svinger meget. Kommer også an på hvordan min modstander spiller jo. Men generelt er det en god blanding af possession fra forsvar til midt - og så noget dybdebold eller spille den videre frem. Nani foretrækker jeg fremfor Walcott, da han stadig er forholdsvis hurtig, men også er habil dribler ind i banen og samtidig også laver bedre indlæg.

- Har sat Walcott til salg. Projekt spar-sammen-til-Suarez er begyndt.

Så mangler jeg bare svar fra EA, så jeg kan få Willian, som jeg købte og betalte for i søndags. -.-

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #9282: 26 Mar 2014, 21:16 »

Nogen her inder der spiller fut, og gerne vil havde de der Coins bonuser til 1,5 k?? jeg kan også give jer nogle, har 23.000 FCC

Spiller desværre på Xbox. Skuffet
- Ellers kunne jeg da godt bruge det Opstemt

Toox00
Ynglingespiller

« Svar #9283: 26 Mar 2014, 21:24 »

Jeg har brugt alle min :/ de er ellers rigtig gode!. skal lige siges jeg er PS 4 :/

KentBrylle
Ynglingespiller

« Svar #9284: 27 Mar 2014, 14:05 »

Det svinger meget. Kommer også an på hvordan min modstander spiller jo. Men generelt er det en god blanding af possession fra forsvar til midt - og så noget dybdebold eller spille den videre frem. Nani foretrækker jeg fremfor Walcott, da han stadig er forholdsvis hurtig, men også er habil dribler ind i banen og samtidig også laver bedre indlæg.

- Har sat Walcott til salg. Projekt spar-sammen-til-Suarez er begyndt.

Så mangler jeg bare svar fra EA, så jeg kan få Willian, som jeg købte og betalte for i søndags. -.-

Synes jeg lyder fornuftigt! Nani er jo overordnet en bedre fifa-spiller en Walcott, synes jeg. Hans spark er godt og det er til at holde på bolden med ham Smiley

Uuuh Willian bliver også god at få! Wink

Sider: 1 ... 617 618 [619] 620 621 ... 694 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010