home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 423 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2011
| | | | |-+  This is our Passion
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: This is our Passion  (Læst 25165 gange)
The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
This is our Passion
« Svar #45: 17 Apr 2011, 22:11 »


Fordybelse skaber fornyelse

De fire vægge begrænsede hans tanker til det univers hvor han befandt sig bedst. Klokkens havde for længst passeret midnat, men alligevel havde han endnu ikke forladt kontoret; hans fristed. Udenfor var der stille, mørket lagde en dæmper på alle impulser. Eller, i hvert fald næsten alle. Lyst og begær blev alle forstærket af mørket, af mystikken. Frygten kom krybende, frygten for det ukendte. Underbevidstheden begyndte at spille den rationelle bevidsthed et puds. Alligevel var det her, hvor han trivedes bedst.

Her kunne han være alene med sine tanker, sine ideer og alle de mysterier han følte, han hele tiden måtte opklare. Han var kommet godt fra start og havde endnu ikke tabt en betydende kamp. Men han var stadig en nybegynder inden for faget. Han rystede stadig på hovedet af sig selv, når tankerne faldt på den første kamp mod Maribor. Han ville så gerne. Han ville vise Anfield at han var deres mand. Efter en halv time var holdet foran med to. Han så billederne udspille sig på nethinden. Skrtel havde hamret hans albue direkte i ansigtet på en slovener, direkte rødt. Han havde skiftede tre ud efter en time for at holde den føring på et mål holdet stadig havde, men igen gik det galt. Glen J gik i stykker. En halv time med ni mand; hvor havde han dog dummet sig. Men 2-2 fik holdet hevet i hus, han tog det hele på sin kappe, han var mand nok til at indrømme hans overmod.
Men de kom videre; efter at have vundet med tre mål på udebane. Kampen kunne stadig bringe et smil frem på hans læber, et smil, der blot blev større ved tanken om ligaen. De var blevet hyldet for deres fodboldspil. Masser af hurtige afleveringer, offensive backs, spil i trekanter og en solid defensiv; tre kampe og syv point var facit. 1-0 over Blackburn; spillerne skulle lige i gang. 3-0 over Bolton, en kamp hvor hans udvalgte fuldstændig sønderrev Bolton fra hinanden. Og så var der kampen mod Birmingham for et par dage siden; 1-1. Ben Foster spøgede stadig for hans indre blik, den mand var fremragende. Måske var han imponeret fordi det var berettiget, eller fordi at hans egen målmand havde dummet sig ved det udlignende mål. Men han vidste én ting, hvis City forsøgte at tage endnu en spanier fra ham til vinter, så var der flere folk i nærheden der sagtens kunne erstatte den skaldede målmand.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Krile
Gæst
 
Sv: This is our Passion
« Svar #46: 17 Apr 2011, 22:27 »

Rigtig flot blog du har gang i her, The Red! Thumbs Up

Du skriver utrolig flot, og fin grafik er på ingen måde dårlig. Dine updates er utrolig velskrevne, specielt dine updates som skiller sig lidt ud er utrolig flotte. Wink

KIU!
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: This is our Passion
« Svar #47: 18 Apr 2011, 10:59 »

Rigtig flot blog du har gang i her, The Red! Thumbs Up

Du skriver utrolig flot, og fin grafik er på ingen måde dårlig. Dine updates er utrolig velskrevne, specielt dine updates som skiller sig lidt ud er utrolig flotte. Wink

KIU!

Mange tak for kommentaren, det varmer! Smiley Er rigtig glad for at du kan lide det skriftlige, da det er det der bliver vægtet mest i mine blogs Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: This is our Passion
« Svar #48: 19 Apr 2011, 12:54 »

Rigtig god update. Igen, jeg kan også rigtig godt lide dine passager fra personernes egne hoveder, og deres indbyrdes sammenspil Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: This is our Passion
« Svar #49: 20 Apr 2011, 09:29 »

Selvom LFC ikke lige er midt hold, så syntes jeg bloggen fortjener en kommentar. 

Syntes det er super indkøb du har lavet, og tror sgu du går en god sæson i møde.

Ser frem til at høre om du kan vippe Arsenal, MUFC, City og Chelsea af pinden.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
This is our Passion
« Svar #50: 22 Apr 2011, 20:11 »


Liverpool Echo – Sprudlende forandring | 16.10.2011

Efter sæsonstart der bød på syv point i løbet af de første tre kampe, og flot spil, løb Liverpool og den nye manager Jamie Redknapp ind i problemer. Allerede i kampen mod Birmingham var det tydeligt, at der var nogle interne aftaler, som ikke blev overholdt. Dette kom endnu mere til udtryk i de to efterfølgende kampe hvor holdet fra Merseyside tabte 2-1 ude på Villa Park til Aston Villa i Premier League, og siden hen 0-2 til Middlesbrough på Anfield i Liga Cuppen. For mange afleveringer der endte hos modstanderne og nogle graverende misforståelser i forsvaret, resulterede i at manager Jamie Redknapp var nødsaget til at reagere. Redknapp gik fra at spille med tre mand i det centrale forsvar og to wingbacks til at spille med en traditionel forsvarskæde. Derudover begyndte holdet at spille med kanter og en mand på toppen, i stedet for to som i de første kampe. Dette har betydet, at Andy Carroll siden taktikskiftet har måttet finde sig i at sidde på bænken størstedelen af tiden, mens Abel Hernandez har startet på banen med Steven Gerrard liggende bag sig.

Denne ændring af taktik har bestemt givet pote for Liverpool. Holdet har spillet fremragende på det sidste, og især i de to seneste kampe mod Arsenal og Chelsea har den nye taktik vist sit værd. Ved at vinde 4-0 på Stamford Bridge over Chelsea og slå Arsenal 2-1 på Anfield, har Liverpool nu for alvor meldt sig ind i topkampen, hvor Manchester United for tiden dog ser endog meget skræmmende ud.
I Europa League har holdet også vist klassen. Med 2-0 over Omonoia og 1-0 over AEK Athen deler Liverpool førstepladsen i gruppe H med franske Lille, der dog har en bedre målscore end Liverpool. Med maksimumpoint til både Liverpool og Lille på nuværende tidspunkt, bliver de kommende to runder i gruppen, hvor de to hold først skal mødes i Frankrig og siden i England, altafgørende for hvem der skal vinde gruppen.

Udover de to vigtige kampe i Europa League går Liverpool også nogle vigtige kampe i møde i Premier League. De næste fem runder byder således på overkommelige modstandere, hvor kampen mod bysbørnene fra Everton dog må betegnes som en meget vigtig kamp, ikke mindst for tilhængerne, inden Liverpool tørner sammen med Manchester United på Old Trafford i en kamp, der med de to holds nuværende form, formentlig vil afgøre om Liverpool kommer tilbage i mesterskabskampen eller om Manchester United skal stikke helt af i toppen af ligaen allerede inden vi når vinter.

Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
This is our Passion
« Svar #51: 23 Apr 2011, 14:08 »


Liverpool Echo – Helt i front | 20.11.2011

Efter det taktiske skifte i Liverpool er der nu også sket et skifte i toppen af Premier League. Efter en række dumme pointtab af Manchester United har Liverpool nu erobret førstepladsen og fører dermed for første gang i lang tid an i mesterskabskampen. Jublen var således stort da Liverpool vandt 2-0 over West Bromwich Albion på Anfield mens Manchester United samtidig tabte med samme cifre ude på Reebok Stadium mod Bolton. Overtagelsen var kulminationen af en længere periode med fremragende resultater og fremragende spil på banen, der for alvor har givet løfter om at Liverpool i år vil være med helt fremme i kampen om mesterskabet.

Efter de to kampe mod Arsenal og Chelsea har Liverpool formået at holde dampen oppe, og har sikret sig tretten point i fem kampe, og har størstedelen af tiden vist angrebsspil i verdensklasse. Med overgangen til 4-2-3-1 systemet har Redknapp formået at få sat Steven Gerrard langt bedre i spil, hvilket har løftet hele holdet betydeligt. Især i kampene mod Wigan og Blackpool spillede anføreren helt suverænt, og lagde op til to af de tre mål som Abel Hernandez scorede da Wigan blev banket ud af banen med 4-0. I den efterfølgende kamp mod Blackpool havde Gerrard byttet rollen som oplægger ud med rollen som målscorer, da han scorede begge mål for Liverpool og dermed sikrede Merseyside Red de tre point. En anden spiller der for alvor er blomstret om er Dirk Kuyt, der fra sin position som wing ofte kommer i feltet og har således scoret både i 2-2 kampen mod Wolves og det enlige mål i kampen mod Everton. Især målet mod Everton var vigtigt og sikrede Liverpool håneretten over bysbørnene indtil næste opgør. Det andet mål i kampen mod Wolves blev scoret af islændingen Gylfi Sigurðsson som blev hentet til klubben på transfervinduets sidste dag sammen med Chris Wood og Lautaro Acosta. Gylfi Sigurðsson og Chris Wood begge på lån med option på et senere køb, mens Lautaro Acosta kom til klubben fra Sevilla. Argentineren blev dog hurtigt sendt videre til Hoffenheim på lån for at vende sig til en mere fysisk liga.

I Europa League ventede der Liverpool to afgørende kampe mod Lille om førstepladsen i Gruppe H. De to kampe må dog betegnes som to kedelige kampe med to hold der ikke ville satse noget. Begge kampe endte derfor med pointdeling. Den første kamp i Frankrig endte 1-1 mens den efterfølgende i England endte 0-0. Dermed ligger Liverpool og Lille stadig á point i toppen af Gruppe H.
Det ventes dog ikke at Liverpool vil skænke Europa League mange tanker i den kommende uge, da man i stedet ser frem til opgøret mod Manchester United på Old Trafford, som nu pludselig kan betyde at Liverpool får et solidt forspring i toppen hvis det ender med tre point til holdet fra Beatles-byen.

Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: This is our Passion
« Svar #52: 23 Apr 2011, 14:36 »

Flot blog du har her The Red. Smiley

Må dog sige at jeg bedst kan lide de updates hvor man hører om manageren og hvad han gør, men du skriver flot og det er spændende at læse. Smiley
KIU.
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
This is our Passion
« Svar #53: 23 Apr 2011, 14:45 »


Udstillet

Han sad og stirrede direkte ud i luften. Smerten sad endnu dybt i ham og ydmygelsen tyngede hans sind. Han havde aldrig oplevet noget lignende. Han var rystet i sin grundvold. Hans ansigt har udtryksløs og han virkede tom. Marina kiggede på sin mand og rystede på hovedet; hun kendte det ansigtsudtryk og viste, at han ikke ville blive normal for om et par dage.

Tankerne rumsterede i hovedet på ham. Det hele skulle have været så godt. De lå på førstepladsen for første gang i lang tid, spillerne var klar og Jamie var forberedt til fingerspidserne; men så begyndte problemerne. Steven og Jose kom tilbage fra landsholdspausen med skader der ville holde den ude i nogle uger, og dermed også ude af kampe mod United. Han huskede hvordan Jamie var helt oppe i det røde felt og endda havde kontaktet Capello for at få en forklaring på, hvor der skulle drives rovdrift på hans bedste spiller; svaret fra Capello på halv italiensk, kvart spansk og kvart engelsk havde han ikke forstået meget af.

Men det skulle ikke have betydet så meget. Andre spillere stod klar i kulissen til at tage over, eller det troede de i hvert fald. Han huskede hvordan holdene kom ind på Old Trafford. Allerede der kunne han fornemme at det ville blive en forfærdelig kamp. Ansigterne på spillerne var tomme og passionen var tilsyneladende blevet efterladt i omklædningsrummet. Han sad i boksen sammen med Steven, Jose, Damian og nogle specielt indbudte gæster; de kunne alle sammen se det. Og de fik ret. Han knyttede næven ved tanken om, hvordan de allerede efter et kvarter var bagud med tre mål. Jamie stod og råbte og dirigerede det bedste han havde lært, men der var ingen der lyttede. De havde opgivet på forhånd. Det ansigtsudtryk Jamie havde sendt ham da han gik mod tunellen til pausen sagde det hele.

Det var det værste han havde oplevet som Liverpool-fan i mange år. Det er altid forfærdeligt at tabe, men det at tabe til sine rivaler og blive fuldstændig udstillet, det var katastrofalt. 5-0. Bare tanken om de cifre fik næsten hans hoved til at eksplodere. Han havde snakket med Jamie efter kampen; han var ikke vred, men derimod ufattelig skuffet over sine spillere. Men samtidig vidste han hvad der var gået galt, holdet havde manglet sin leder; den som altid gik forrest. De havde manglet Steven.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Drillo
Gæst
 
Sv: This is our Passion
« Svar #54: 24 Apr 2011, 01:06 »

The red i dine updates fra "Liverpool Echo" tror jeg du har skrevet datoen forkert eller er du allerede i 2 sæson?

Men udover den lille ting, så er det en rigtig god blog du har gang i, både på den skriftlige men også selve historien er rigtig god.
og lige pt. er du min favorit til at vinde blogkonkurrencen.
Logged

NiklasV
Gæst
 
Sv: This is our Passion
« Svar #55: 24 Apr 2011, 01:24 »

Super lækker blog - Virkelig flot grafik, enkelt men stilrent! KEEP EM COMING! Smiley
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: This is our Passion
« Svar #56: 24 Apr 2011, 11:07 »

The red i dine updates fra "Liverpool Echo" tror jeg du har skrevet datoen forkert eller er du allerede i 2 sæson?

Men udover den lille ting, så er det en rigtig god blog du har gang i, både på den skriftlige men også selve historien er rigtig god.
og lige pt. er du min favorit til at vinde blogkonkurrencen.

Ja, det var da en utrolig beslutsom og konsekvent bommert! Tak fordi du lige henledte min opmærksomhed på det. Og mange tak, er utrolig beæret over at du anser mig som en af favoritterne til at vinde konkurrencen Smiley

Super lækker blog - Virkelig flot grafik, enkelt men stilrent! KEEP EM COMING! Smiley

Mange tak for rosen! Især det med grafikken fik mig til at grine lidt, er en idiot til at lave grafik, men det glæder mig meget at du kan lide det Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
This is our Passion
« Svar #57: 28 Apr 2011, 00:25 »


Fighting my family

En omfavnelse og et blik der sagde mere en tusind ord. Harry og Jamie Redknapp som konkurrenter, men stadig som far og søn. Scenen var et regnfyldt While Hart Lane på en kold december aften. Kampen var forbi, alle halvfems minutter plus tillægstid. En dramatisk og meget underholdende kamp; en kamp mellem to familiemedlemmer og en kamp mellem to fodboldfilosofier. Jamie forsøgte at finde et ord eller en kort sætning at sige til sig far i sekunderne efter dommerens slutsignal, men han var mundlam. Det var en speciel følelse. Han havde stærke følelser for både Tottemham og selvfølgelig sin far, men alligevel stod han nu med en fornemmelse af, at han ville have været mere tilfreds hvis han havde slået begge.

Han bevægede sig ned i spillertunellen med et skuffet ansigtsudtryk. Journalisterne stod allerede og ventede på ham og hans analyse af kampen. Han gik direkte forbi dem, han ville først snakke med sine spillere. Han talte om passion og filosofi, og om at han var stolt over at holdet aldrig tvivlede på filosofien. Flere gange i løbet af kampen var hans drenge blevet ramt af slemme eftertacklinger og flere havde tydelige knubs og mindre skader; men det betød intet i dette moment. Han var tilfreds med resultatet og spillet, og nikkede anerkendende til dem inden han forlod omklædningsrummet og bevægede sig op til det obligatoriske pressemøde. Hans mavefornemmelse sagde ham, at han blev nød til at sige det. Badet i lyset fra de mange kameraer fortalte ham om sit syn på kampen; ”Vi var spilstyrende og dominerende i langt størstedelen af kampen. Tottenham forsøger derimod at slå vores spil i stykker med voldsomme tacklinger og ufine tricks, noget der bestemt ikke imponerer mig. Jeg mener, at vi står for underholdende fodbold, og forhåbentligt vil denne sæson bevise, at det giver bedre resultater end det dræbende fodboldspil som Tottenham viste i dag…” sagde han. Han undgik at se på sin far der sad to meter fra ham, og nu blev bedt om at kommentere på sin søns udtalelse. Jamie lyttede ikke efter…

Senere på aftenen sad han i køkkenet. Klokken var over midnat og den sidste adrenalin var efterhånden ved at forlade kroppen så han kunne få noget søvn. Han hørte hvordan hans telefon vibrerede. Det var en besked fra hans far;  ”You lost because you did not win…” var alt han skrev. 2-2. Fire point op til førstepladsen. Han havde intet tabt vidste han, han havde nu blot mere at kæmpe for…
« Seneste Redigering: 28 Apr 2011, 14:17 af The Red » Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: This is our Passion
« Svar #58: 30 Apr 2011, 17:43 »

Rigtig god update Red Smiley Jeg fandt en enkel fejl i anden linje, men ellers intet. Jeg glæder mig til at se om vi får en update mere end det hele lukker og slukker. Ellers må du nøjes med en afrundende kommentar fra min side engang i aften Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: This is our Passion
« Svar #59: 30 Apr 2011, 21:11 »

Så tror jeg sq min dom falder Tunge

Jeg synes du har skrevet en god blog. Bedre end forventet faktisk. Det der har ramt mig, er den indlevelse du har i Liverpool. Det er tydeligt en klub du har fulgt tæt gennem noget tid. Den blogmæssige del der har fanget mig mest, er hvor god du er til at indfange de personlige forhold og samtaler i din blog, uden at det virker kunstigt eller plat. Det er rigtig godt gået.

Min eneste anke er bloggens længe. Jeg ved ikke om det er tid der har gjort det, eller mangel på samme. I hvert fald så er du ikke nået langt i bloggen, hvilket ærgrer mig meget, da Liverpool netop er et rigtig spændende mandskab over et par sæsoner Smiley Om du får min stemme har jeg ikke besluttet endnu, men du er i hvert fald med i opløbet Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010