home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 353 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2011
| | | | |-+  This is our Passion
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: This is our Passion  (Læst 25145 gange)
The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
This is our Passion
« Svar #60: 30 Apr 2011, 22:32 »


Liverpool Echo – Nærmeste forfølger | 24.01.2011

Efter kampen mod Tottenham skulle Liverpool møde Fulham, en kamp hvor der var klare forventninger om at Liverpool ville tage alle tre point. Sådan blev det dog langt fra. Efter en meget skuffende indsats måtte Liverpool erkende at, i Premier League kan alle slå alle, hvis man ikke yder en ordentlig indsats. Dette var tilfældet da Fulham vandt 2-1. Liverpools enlige mål var signeret af Brede Hangeland, der scorede selvmål.
Efter nederlaget der skyldtes en meget pinlig indsats, tog traditionsholdet for alvor revanche i de fem kommende kampe. Med 3-0 over Stoke, 2-0 over West Ham, 1-0 over Blackburn, 2-0 over Bolton og ikke mindst 4-1 over Birmingham, bragte Liverpool sig helt op i toppen af Premier League.
Efter den imponerende stime var selvtilliden stor da Aston Villa kom på besøg på Anfield. Det skulle dog vise sig at blive en meget svær kamp, især i lyset af, at Liverpool i kampen mod Blackburn mistede sin topscorer Abel Hernandez. Angriberen fra Uruguay forventes at kunne gøre comeback i starten af februar. Kampen blev endnu sværere allerede efter tyve minutter, da backen Fabio Coentrao fik rødt kort. Herefter kunne Liverpool ikke true Aston Villa, der sikkert vandt 0-2.
Liverpool kom dog tilbage på sporet allerede i den næste runde hvor man skulle til Manchester for at møde Manchester City. Efter en tæt kamp lykkedes det at hive alle tre point med tilbage til Liverpool på to mål af Steven Gerrard og Tom Huddlestone. Citys mål blev scoret af Bryan Ruiz. Dermed ligger Liverpool nu nummer to, fem point efter Chelsea på førstepladsen.

Det er dog ikke kun i ligaen at Liverpool har haft succes.  Med 2-1 mod AEK Athen sikrede Liverpool sig førstepladsen i Gruppe H, og skal i den første knockoutrunde møde AZ Alkmaar. I den engelske FA Cup har Liverpool også sikret sig videre avancement efter at have slået Birmingham med 4-1, og skal i den kommende runde møde Norwich.

Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
This is our Passion
« Svar #61: 30 Apr 2011, 23:26 »


Basis for succes

Han sad på sit kontor. De mange forskellige papirer foran ham fortalte alle en forskellig historie. Alle var fyldt med statistikker og informationer, som skulle give han bedre mulighed for at gøre hans hold mere stabilt, vise ham sit eget holds svagheder. Det var nu det spidsede til, og de havde tidligere haft problemer. Disse problemer ville han for alt i verdenen undgå i den afgørende del af sæsonen. Han sad og nærstudere et enkelt papir; ”De scorer altid imod os lige efter halvlegen” brummede han for sig selv. Han havde haft det på fornemmelsen, men nu havde statistikken bekræftet det. De havde problemer med at komme ud efter halvleg, og komme op i gear med det samme.

Han gik drømmende over til vinduet. Udenfor var der gråt og trist. Men for ham var verdenen et varmt og fantastisk sted. Han havde fået holdet helt tilbage i toppen, og de spillede fremragende fodbold. Hans familie var faldet godt til i området, og hans sønner var allerede begyndt at snakke om at de håbede at Liverpool ville vinde. De var opvokset under deres farfars påvirkning, så indtil videre havde de holdt med Tottenham, men især den ældste, Charles, som var gammel nok til at have en fornemmelse for det, var allerede meget imponeret af alt det alle de skøre råbte på stadion. Alle de skøre, det var hans betegnelse for The Kop.

Han gik tilbage til skrivebordet og samlede papirerne i en mappe. Han sukkede for sig selv. Så mange ting der kunne forbedres, og så lidt tid. For de fleste andre ville de mange ting nok hovedsageligt være småting, men han sigtede efter perfektion. For at vinde ligaen, skulle alt være perfekt. Han samlede tankerne og smilede for sig selv. Han havde fået opbygget respekt omkring hans person i klubben. Spillerne makkede ret og den sportslige ledelse tog ham altid med på råd, lige som det hele tiden havde været meningen. Han lagde mappen i skuffen, og i det samme som Charles løbende ind i kontoret; ”Far?” spurgte han ivrigt. Jamie så spørgende på ham; ”Til næste kamp ikke? Vil du så ikke spørge Steven Gerrard og du må få hans t-shirt til mig?” spurgte han med et bedende blik; ”Selvfølgelig min dreng” sagde Jamie smilende.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: This is our Passion
« Svar #62: 30 Apr 2011, 23:43 »

Farvel og tak!


Dette blev desværre slutningen på min blog indtil videre. Jeg har været tilfreds med det skriftlige niveau i bloggen, og hele historien. Jeg er dog ikke tilfreds med længden af bloggen. Jeg er flyttet i løbet af måneden og har været uden internet i flere perioder, og det har desværre taget en del ting af få styr på alt omkring flytningen. Jeg håber dog at mit bidrag til årets blogkonkurrence er blevet prissat og at nogle har fundet underholdning i at læse min blog. Jeg har fundet det meget spændende at være med i konkurrencen, og syntes at det har været en god oplevelse. Jeg regner ihvertfald med at være med igen næste år, og formentlig levere en længere blog til den tid. Jeg har mine favoritter i konkurrencen, og vil med det samme sige, at min egen blog ikke er en af dem. Jeg vil ikke give råd til hvem der skal stemmes på. Jeg vil i stedet appellere alle til at se bort fra skribenten og holdvalget når man skal finde den der skal have ens stemme; kig udelukkende på bloggen.

Dette var mit farvel til årets blogkonkurrence. Jeg takker alle dem der har læst med og fulgt min blog, og undskylder for at den ikke blev længere. Jeg har endnu ikke besluttet om den fortsætter når afstemningen er slut, det vil tiden vise. Dermed er der kun en ting at sige;

Lad den bedste blog vinde!
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: This is our Passion
« Svar #63: 12 Maj 2011, 22:43 »

Jeg vil gerne lige sige mange tak til de fire der har stemt på bloggen her som deres favorit, skønt at se at der trods alt er nogen der har nydt min blog nok til, at de har stemt på den. Derudover skal der lyde et stort tillykke til Swizz Catar herfra, som uden tvivl var den rigtige vinder af årets konkurrence!

Jeg kan derudover fortælle, at bloggen ikke kommer til at fortsætte Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010