home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 441 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2011
| | | | |-+  Bayer 04 Leverkusen #12
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Bayer 04 Leverkusen #12  (Læst 12427 gange)
Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Bayer 04 Leverkusen #12
« : 01 Apr 2011, 00:22 »




Ny manager.


Ledelsen i Bayer Leverkusen havde ledt efter en ny manager efter Jupp Heynckes havde forladt klubben. Den tidligere 35årige U17 træner Mathias Hansen som har lagt flere års arbejde i klubben valgte at søge den ledige stilling, og da ledelsen mente at dette ville være den helt rigtige ansættelse, fik han jobbet som den nye manager i Bayer Leverkusen. Mathias var blevet ansat i en periode på 2 år, og så frem til at leve op til de store forventninger som allerede var blevet lagt på hans skuldre.

I en pressemeddelelse fortalte Leverkusens formand, Wolfgang Holzhäuser, sammen med medlemmerne i bestyrelsen, at de så frem til Mathias’ fremtidige arbejde og resultater. Transfer budgettet blev samtidig lagt på bordet 3.9 millioner € ville han få at gøre godt med. Et yderst tilfredsstillende budget.

Målsætninger for den kommende sæson blev også fremlagt i pressemeddelelsen. Mathias Hansen meddelte at han tror på at holdet kan vinde den tyske Bundesliga. Med sådan en ambitiøs trup, med høj kvalitet. Samtidig var det vigtigt at klubben fik en placering så de kom med i en af de europæiske turneringer, og selvfølgelig er Champions League turneringen mest attraktiv.

Inden Bundesligaen bliver skudt i gang skal Leverkusen og Mathias Hansen deltage i flere venskabskampe. De starter hjemme hvor Hollandske AZ Alkmaar og derefter Rumænske FC Dinamo Bucharest er modstanderne. Dernæst venter to kampe på udebane, i henholdsvis Frankrig hvor modstanderen hedder Rodez Aveyron Football, og i Belgien hvor truppen møder Lierse. Til sidst møder Leverkusen italienske Sampdoria på hjemmebane. Alle venskabskampe skal bruges til at få spillerne i form og få et overblik over hvem der skal være med når holdet møder Gladbach ude lørdag d. 21.8 i sæsonpremieren.


Et lille interview med den nye manager.


Du er forholdsvis ung i forhold til andre managers i Tyskland, har du erfaring nok til denne udfordring?
Jeg mener bestemt at jeg er clearet med mig selv om at jeg kan klare denne udfordring fuldt ud. Jeg har et fantastisk team bag mig og de støtter mig 100 % i de pressede situationer. Ledelsen har også vist at de tror på mig, ved at ansætte mig. De kunne have valgt andre store stjerne som gerne ville have haft jobbet. Eftersom at jeg har været i klubben i mange år er jeg den rigtige til jobbet ja!

Hvordan kommer transfervinduet til at se ud for Bayer Leverkusen?
Det er svært at sige. Truppen er fantastisk, og staben og jeg vil i de nærmeste dage gennemgå hele truppen og tjekke den for mangler. Hvis jeg skal komme med et sted hvor jeg ser vi mangler lidt styrke er det vores forsvar, men samtidig vil jeg sige at det er godt nok til at kunne forsvarer vores hold. Det bliver nok et stille vindue.

Held og lykke med dit nye job og din fremtidige karriere.
Tak!

« Seneste Redigering: 07 Apr 2011, 10:17 af Guffenn » Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Bayer 04 Leverkusen
« Svar #1: 01 Apr 2011, 00:24 »

Velkommen til min blog!

Jeg har som i nok har opdaget valgt at spille med det tyske hold Bayer Leverkusen. Jeg er ikke skrap til at lave blogs, og jeg kan se på de få der allerede er blevet lagt om at det hele ser fantastisk ud. Så jeg glæder mig til at konkurrere med jer og gøre min del for at det hele det bliver underholdende.

Jeg håber bare i vil nyde min historie i det tyske!

Velkommen.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Bayer 04 Leverkusen
« Svar #2: 01 Apr 2011, 00:43 »






Klubinfo:
Nation: Tyskland
Grundlagt: 1904
Status: Professionel
Omdømme: National
Bestyrelsesformande ns status: Elsker klubben
Legender: Rudi Völler, Rüdiger Vollborn, Carsten Ramelow, Ulf Kirsten.
Favoritpersonale: René Adler, Bernd Scheider, Dimitar Berbatov
Ærkerivaler: Köln
Rivaler: Gladbach, FC Bayern, Dortmund
Økonomi: Sikker
Gennemsnitlig billetpris: DKK 189
Gennemsnitlig sæsonkortpris: DKK 2,650
Sæsonkortholdere: 19,000
Anslået værdi: DKK 560 Mio. (Gæld fra lån DKK 550 Mio.)
Medieprognose: 4
Personlighed i truppen: Særdeles professionel
Anfører: Simon Rolfes
Viceanfører: Manuel Friedrich

Trofæer:
EURO Cup: 1988
Tyske pokalturnering: 1993

Stadioninfo:
Navn: BayArena
Placering: Leverkusen
Kapacitet: 30,210 (28,500)siddepladser
Opført i år: 1956
Ejet af: Leverkusen
Stadions tilstand: Rigtig god
Varme i græsset: ja
Tag: nej
Overflade: græs
Banens dimensioner: Længde: 105m, Bredde: 68m
Maksimale dimensioner: Længde: 112m, Bredde: 75m
Banens tilstand: Perfekt
Sponsorfaciliteter: Gode sponsorfaciliteter
Træningsfaciliteter: Top træningsfaciliteter
Ungdomsfaciliteter: Fremragende ungdomsfaciliteter + Fodboldskole
Ungdomsrekuttering: Veletableret talentudvikling

Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Bayer 04 Leverkusen #3
« Svar #3: 01 Apr 2011, 01:20 »




Trup gennemgang.



De næste par dage skulle der evalueres. Leverkusen råder over en god bred trup, med flere kvalificerede spillere til alle positioner og konkurrencen på pladserne er stor, da forskellen mellem spillerne er lille. Truppen burde nemt opnå minimumskravet om top 5 i Bundesligaen.

Målmænd:
René Adler er 1. valg til positionen som målmand i Leverkusen, og den tyske landsholdspiller sidder tungt på den position, for selvom Leverkusen råder over to fornuftige back up målmænd, så kan de på ingen måde kan nappe pladsen fra Adler. Med sine 25 år har Adler fremtiden foran sig, og man har her en klasse målmand de næste 10år frem.

Backs:
På højre back er Leverkusen også godt besat, og konkurrencen om positionen står mellem 2 spillere. Gonzalo Castro og Daniel Schwaab er henholdsvis 23 og 21år og er begge store talenter, som har potentialet til at verdensklasse backs. De har begge evnerne til start 11eren.

På venstre back er historien en anden, her har Leverkusen kun et bud, nemlig Michal Kadlec, som er en rigtig fornuftig spiller i Bundesligaen. Dette er en position, hvor der skal styrkes, med mindre man omskoler enten Castro eller Schwaab til venstre back. Både Castro og Schwaab er kompetent til den position, så alt i alt har Leverkusen 3 rigtige gode backs. Og min mening er at Castro skal omskoles, så vi bruger de spiller vi har i klubben.

Centralforsvar:
Leverkusen råder over 4 centrale forsvarsspillere, der alle kan indtage en plads i start 11eren. Sami Hyypiä, Manuel Friedrich, Domagoj Vida og Stefan Reinartz. Personligt ville jeg bruge Manuel Friedrich som fast mand, for med sine 30 år er han en etableret spiller, der med sin rutine kan styre forsvaret og støtte de to unge talenter Domagoj Vida og Stefan Reinartz, der begge er 21 år. Domagoj Vida og Stefan Reinartz har potentialet til at blive rigtig gode, men er nok for unge til at bærer ansvaret alene. Sami Hyypiä er med sine 36 år en rutinerede læremester, men er også alt for langsom, og han er kun back up i mine øjne.

Defensiv Midtbane + Central Midtbane
Den centrale og defensive midtbane er Leverkusens stærkeste led, og hvor især 3 spillere er iøjefaldende, nemlig Michael Ballack, Simon Rolfes og Arturo Vidal. 3 spillere der ligner hinanden meget, hvor teamwork, arbejdsstyrke, udholdenhed, styrke, form og målrettethed er nogle af nøgleordene. Det er 3 klasse spillere som kan indtage de fleste roller alt efter det taktiske oplæg. De 3 er nøglen til succes i Leverkusen, og er en ustoppelig motor der kan opslide de fleste hold i verden. Det vil dog blive svært at få plads til alle 3 på samme tid. Ud over de 3 supermænd, så har Leverkusen den 21 årige Lars Bender, som ligner de 3 andre bare i en yngre udgave og er måske den kommende Ballack.

Wings + Offensiv Midtbane:
Renato Augusto er Leverkusens kreative troldmand som både kan spille rollen som offensiv midt, fremadrettet playmaker eller på kanten som wing. Han kan ligeledes bruges på den centrale midtbane og hans store alsidighed og kreative evner gør ham til en nøglespiller i Leverkusen. Sidney Sam og Burak Kaplan er to ligeså alsidige spillere med lidt samme evner som Renato, og er rigtige gode backs ups med fremtiden foran sig.

Leverkusen har også et par klassiske wings der rummer stort potentiale, den ene er Tranquillo Barnetta som bør være en del af start 11eren hver gang. Den anden er danske Nikolai Jørgensen som er et af FM’s helt store talenter, som nemt kan spille sig til en fast plads i 11eren på trods af hans kun 19år.

Angribere:
Stefan Kieβling er klubbens stærkeste angriber og den komplette angriber kan udfylde rolle som alene angriber på toppen, eller som den dybe komplette angriber bag en eventuel poacher/skarpretter som kunne være Patrick Helmes, som er en klassisk poacher. Leverkusen råder dog også over en target man i Eren Derdiyok, der med sine 191 cm og 92 kg fylder godt i landskabet. Så muligheder rent taktisk i angrebet er mange.

Taktik


Leverkusen kommer til at spille I en normal 4-4-2 spiller, da de på den made benytter kvaliteten af midtbane og angrebs spillerne.

Stefan Keiβling - Eren Derdiyok

T. Barnetta - M. Ballack - A. Vidal - R. Augusto

M. Kadlec - S. Reinartz - S. Hyypiä - D. Schwaab

Rene Adler



« Seneste Redigering: 01 Apr 2011, 01:24 af Guffenn » Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Bayer 04 Leverkusen #3
« Svar #4: 01 Apr 2011, 08:47 »

Jeg søger lidt hjælp! Når jeg sætter forskellige koder til bileder ind, så duer de aldrig f.eks;

<div style="float: left; margin: 2ex;"></div>

Nogen der kan give mig noget hjælp? Skal man slå noget til ?
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Bayer 04 Leverkusen #3
« Svar #5: 01 Apr 2011, 09:00 »

Jeg søger lidt hjælp! Når jeg sætter forskellige koder til bileder ind, så duer de aldrig f.eks;

<div style="float: left; margin: 2ex;"></div>

Nogen der kan give mig noget hjælp? Skal man slå noget til ?

[/float=Right/left][ img]link[img][/float] sådan Smiley
Logged

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Bayer 04 Leverkusen #3
« Svar #6: 01 Apr 2011, 09:08 »

Det virker desværre heller ikke. Så skriver den bare [/float=Right/left][/float], foran og bagved billedet.
Det har virket mange gang før, og kan se det virker hos andre.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Bayer 04 Leverkusen #3
« Svar #7: 01 Apr 2011, 09:09 »

Det virker desværre heller ikke. Så skriver den bare [/float=Right/left][/float], foran og bagved billedet.
Det har virket mange gang før, og kan se det virker hos andre.

Du skal kun vælge ente right eller left. Ikke begge dele.

Sorry.. I den første kasse skal være sådan [float=right] f.eks.
Logged

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Bayer 04 Leverkusen #3
« Svar #8: 01 Apr 2011, 09:15 »

Hah. Det havde jeg ikke set du havde sat ind.

Men tak for hjælpen. Kan dog stadig ikke få den til at gøre det rigtigt.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Bayer 04 Leverkusen #3
« Svar #9: 01 Apr 2011, 09:18 »

Hah. Det havde jeg ikke set du havde sat ind.

Men tak for hjælpen. Kan dog stadig ikke få den til at gøre det rigtigt.


Du kan også vælge at citer en update i en blog som bruger denne kode, så kan du se hvordan den er lavet  Thumbs Up
Logged

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Bayer 04 Leverkusen #3
« Svar #10: 01 Apr 2011, 09:29 »

Tak for den fantastiske hjælp. Jeg tror jeg har løst problemet, så nu kan jeg arbejde videre.

Tusinde tak!

Nu hvor jeg har dig, Hvad synes du om bloggen? Smiley
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Bayer 04 Leverkusen #3
« Svar #11: 01 Apr 2011, 09:35 »

Velbekomme. Ind til videre ser den god ud. Men for mit vedkommende ser jeg frem til det skriftlige når kampene begynder at komme. Kunne måske også savne lidt mere grafisk, men ellers så klarer du dig meget godt. Wink

Keep it up.
Logged

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Bayer 04 Leverkusen #3
« Svar #12: 01 Apr 2011, 10:04 »




Venskabskampene.


Den første kamp hvor Mathias Hansen skulle bevise sine uerfarne evner som manager var Hollandske AZ Alkmaar som besøgte BayArena en sen tirsdag aften. Kampen blev domineret overlegent af tyskerne. Den unge stjerne Arturo Vidal scorede det første mål, efter blot 10 minutter og derefter gik der fremad. Næste mål score var Stefan Keiβling, i det 23 minut. Den unge angriber går en stor sæson i møde. Lige inden pausen blev det sidste mål for Leverkusen scoret, denne gang af forsvarsspilleren Stefan Reinartz. Inden kampen blev fløjtet af fik AZ scoret et lille trøste mål, efter 83 minutter. Kampen ender 3-1 og med Stefan Reinartz som banens bedst.

Kun et par dage efter at AZ var blevet sendt hjem med et nederlag, kom Dinamo Buc. på besøg i den Tyske by. Kampen var en kedelig affære og endte 1-0 til Leverkusen. Målscoren blev Stefan Reinartz, og han blev for anden kamp i træk banens bedste spiller.

Udebane ture til Frankrig og Belgien var næste skridt på programmet. Leverkusen mødte Rodez Aveyron i Frankrig. På trods af to røde kort til Leverkusen, dominerede de overlegent hele kampen. Første mål faldt allerede efter 5 minutter, Stefan Keiβling var manden bag. Han skulle senere modtage ”prisen” for kampens bedste spiller. Det første røde kort i kampen faldt i det 14 minut til Kevin Kampl fra Leverkusen andet hold, da han stemplede en modstander. Det ændre som sagt ikke kampen, men der skulle alligevel gå noget tid før næste mål blev sat ind. Keiβling var igen manden bag målet i det 37 minut. Det sidste der skete i første halvleg var da, endnu en andenholds spiller, denne gang Daniel von der Bracke, modtog det røde kort. Leverkusen var nu nede på 9 mand.
Stefan Keiβling sørgede for et hattrick da han efter 70 minutter igen førte bolden ind bag den franske målmand. 0-3 til Leverkusen, 3 mål af Stefan. Sikken præstation.
Sidste mål faldt 7 minutter efter Stefans sidste, da Sascha Marquet kom på måltavlen. Sascha stod 1 mod 1 med en franskmand ind i deres felt da en perfekt bold blev hamret ind til den unge mand, som nemt kunne sætte den i mål.
Kampen ender 0-4 til Leverkusen.

Lierse var modstanderen i Belgien og igen var det Leverkusen som styrede kampen overlegent. Sidney Sam lavede Leverkusens første mål, efter bare 7 minutter. Stefan Keiβling var selvfølgelig med i Belgien, og han stod igen for et lækkert hattrick. Han startede i det 22 minut. Ballack snuppede bolden fra modstanderen og fik den hurtigt op til Keiβling, som driblede og var til sidst 1 mod 1 med målmanden og han kunne sikkert og nemt hamre den i nettet. I det 34 minut kom det næste, et indkast blev kastet ind til Vidal som driblede og skød bolden ind i feltet hvor Keiβling stod, han tog et par træk og 3-0.
Blot 3 minutter inden i anden halvleg var han på spil igen og scorede sit 3 mål. Lierse fuldførte Leverkusens arbejde da Mattia Notari scorede selvmål, og kampen ender 0-5, og igen er det den altid fantastiske angriber Stefan Keiβling som blev kåret som banens bedste.

Sidste venskabskamp var hjemme mod italienske Sampdoria. Et stærkt hold, men lignede meget Leverkusen. Det var en meget lige og spændende kamp og blev først afgjort i de sidste minutter. I statistikkerne efter kampen kunne man se at begge hold havde haft 12 skud hver, og bold besiddelsen lå på 54/46% hvilket definitivt viser hvor lige denne kamp var. Desværre var det Sampdoria der løb med sejren da unge Simone Zaza scorede i det 77 minut. Ærgerligt da mest havde været fair med en uafgjort.

Men med venskabskampene overstået, kunne Mathias Hansen og Leverkusen se frem til Pokalturneringen, Bundesligaen og ikke mindst Europa Cuppen som Leverkusen træder ind i, i 4 runde.

Pokalturneringen.

Første rigtig kamp for Mathias Hansen var en nem en af slagsens da Leverkusen skulle ned og møde klubben Windeck i den første runde af den Tyske Pokalturnering.
Og som forudset før kampen blev sejren hevet sikkert hjem. En sejr på hele 0-7 til Leverkusen. En kamp de dominerede fra start til slut og de lod ikke Windeck komme til chancer. Det er ikke en kamp at sige meget om da Leverkusen var sikker på sejr og fik den nemt i land.

Målscorer; Stenfan Reinartz (6, 32), Michael Ballack (27), Tranquillo Barnetta (41, 59, str 82)*, Eren Derdiyok (71).

Leverkusen møder i anden runde Bundesliga holdet Hertha BSC.

* = Kampens spiller.
« Seneste Redigering: 01 Apr 2011, 10:17 af Guffenn » Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bayer 04 Leverkusen #4
« Svar #13: 01 Apr 2011, 11:24 »

For det første, så er Bayer 04 Leverkusen et af mine favorithold, så glæder mig til at se hvad du kan udrette med dem. Men har noget konstruktiv kritik til dig som du forhåbentligt kan bruge.
Før det første; rød farve dur altså ikke med den baggrundsfarve som der er her på siden. Den kommer til at virke uskarp og malplaceret, især for en farveblind som mig. Brug hellere sort eller en anden stille og rolig farve. Derudover skal du passe på med at vælge dårlige billeder til din grafik, dit billede i din seneste update er af rimelig dårlig kvalitet, og dit topbanner kunne med fordel være større, især breddemæssigt, det ville skabe en pænere opsætning.

Din tekst er ganske udmærket, og med lidt forbedringer på de andre punkter vil dette hurtigt blive en meget spændende blog! Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Bayer 04 Leverkusen #4
« Svar #14: 01 Apr 2011, 11:28 »

Mange tak for kritikken, det kan altid bruges!
Jeg skal gerne ændre farven Smiley
Jeg ved at billedet ikke er det bedste, men jeg prøvede at ændre den størrelse, men så bliver det ringere kvalitet. Men jeg skal nok gøre det bedre Smiley
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010