home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 382 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2011
| | | | |-+  |39| - L'Erede
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: |39| - L'Erede  (Læst 36803 gange)
cjensen94
Gæst
 
Sv: |4| - L'Erede
« Svar #15: 02 Apr 2011, 00:02 »

Er modsat Neymar ret glad for layoutet. Det er let at overskue, og jeg synes egentlig det passer glimrende til transfers og trupgennemgang.

Jeg glæder mig dog til at hører mere om historien, omkring Giovanni da det virkelig fangede mig.
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: |5| - L'Erede
« Svar #16: 02 Apr 2011, 01:38 »



Regnen silede ned ad ruden. Hver enkelt dråbe løb sin egen vej. Som i et kapløb mod hinanden og mod tiden. Vinduet græd, og tårerne løb ned. Ned, ned, ned. Altid ned. Og altid mod den samme destination. Den samme skæbne. Dråberne ramte de mørke brosten på Via Giuseppe Garibaldi og farvede dem næsten helt sorte. Sådan var vejret i Torino i august. I hvert fald i dag.

Han sad og kiggede ud af vinduet. Ud på regnen. Ned på gaden og ud i verden. Han hørte regnen slå som små trommeslag mod glas, sten og paraplyer. Han tænkte på dagen i morgen. Han tænkte på kampen. Og han tænkte på sig selv, sin bedstefar og sit første minde fra det stadion, han i morgen skulle på sin vis skulle befinde sig på for første gang. Den store dag. Endelig.

Mindet var tilbage fra 1993. Den 19. maj. Juventus mødte Dortmund i UEFA Cup-finalen og vandt 3-0. Dino Baggio havde scoret to mål. Men han huskede også spillere som Peruzzi, Carrera, Roberto Baggio og Gianluca Vialli fra den kamp. Alle store legender på et kommende storhold. Han havde blot været 11 år gammel. En dreng.

Men nu var det hans egen tur. Hans tur til at føre holdet til sejr. Hans tur til at erobre Il Nuovo Stadio Delle Alpi.
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |4| - L'Erede
« Svar #17: 02 Apr 2011, 03:07 »

En Del Piero med 3 i stamina og en 17-årig back-up til angrebet. Puha det ser ud til at blive en lang sæson, det bliver spændende at se, hvordan du vil klare det.

Jeg håber, at der kommer mere i stil med 1. update, da det virkelig er der, du fanger mig.

Det må være et screen taget efter d. 9/11 2012 (Hint: hans alder)
Logged


Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: |5| - L'Erede
« Svar #18: 02 Apr 2011, 10:26 »

Aha. Efter flere års ligegyldigheder er der endelig en grund til at kommentere på en tråd herinde igen. Den bedste blog og en sikker vinder, hvis konkurrencen blev afsluttet denne weekend. Så må jeg hellere begynde et spil med Juve.
Logged

Enged
Gæst
 
Sv: |4| - L'Erede
« Svar #19: 02 Apr 2011, 11:41 »

Det må være et screen taget efter d. 9/11 2012 (Hint: hans alder)
Og hvor vil du hen med det? At det så muligvis HAR været en lang sæson? Det kan vel være det samme, når vi som læsere ikke ved noget.
Aha. Efter flere års ligegyldigheder er der endelig en grund til at kommentere på en tråd herinde igen. Den bedste blog og en sikker vinder, hvis konkurrencen blev afsluttet denne weekend. Så må jeg hellere begynde et spil med Juve.
Alligevel har du så trodset ligegyldigheden og fulgt med herinde... Bum bum.

Lidt kort update, men stadig dejlig læsning.
Logged

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: |5| - L'Erede
« Svar #20: 02 Apr 2011, 12:13 »

God update. Smiley
Logged

Hala Madrid!

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: |4| - L'Erede
« Svar #21: 02 Apr 2011, 13:24 »

Det må være et screen taget efter d. 9/11 2012 (Hint: hans alder)

Æhæ. Ja. Jeg slettede min mappe med screenshots fra før sæsonen. Så jeg måtte fikse det med en nødløsning. Men holdet er nu stadig det samme. Det var egentlig bare for at give folk en idé om, hvad der var at arbejde med.
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: |5| - L'Erede
« Svar #22: 02 Apr 2011, 13:46 »

Rigtig spændende blog!
Jeg er blevet fanget efter de første par updates, og jeg følger helt klart med her Smiley
Logged

Daniel SS
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: |5| - L'Erede
« Svar #23: 02 Apr 2011, 19:29 »

Jeg synes også din hidtidige præstation i bloggen her om Juventus er rigtig flot. Bloggen er velskrevet, og historien virker yderst interessant - bl.a. det med at det er familiemedlemmer der overtager efter hinanden, så at sige..
Det er fint med lidt flere vinkler end kun en enkelts, så jeg håber det er en stil, du vil fortsætte.
Så det ser da ret lovende ud, og jeg håber du kan holde kadencen gennem lang tid.
Logged

19. 5. 2012.

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: L'Erede
« Svar #24: 02 Apr 2011, 19:38 »



Han sad med hænderne foldet og kiggede ned i jorden. Hans åndedræt var roligt, men i hovedet kørte tankerne hurtigt. Han var klar nu. Det var hans store dag. Hans første af mange. Han rejste sig fra bænken i omklædningsrummet og gik mod døren. ud i spillertunnelen og forbi de mange officials, der allerede nu - to timer før kampstart - var klar til at tage imod de 45.000 fans, der var på vej ind fra alle indgange til deres pladser. Han trådte ud. Da han var ankommet havde det regnet. Men ikke mere. I en pittoresk gestus havde skyerne delt sig netop nu, og et stykke blå himmel var kommet til syne. Stadion lå badet i en enlig solstråle fra oven. Et tegn på bedre tider. Et tegn på nye tider.

Det næste, der slog ham, var at mange fans allerede var ved at være på plads. Fra Curva Nord hørtes allerede sange. Og bannerne var ved at blive hængt op. Denne curva, der engang havde været frygtet af alle udehold i Europa havde i lang tid været et minde blot. Men i dag var den klar. Og ikke kun den. I dag var hele stadion klar.

Det var blevet forsinket. Det skulle have stået klar til den nye sæson. Men hjemmekampen mod Vitesse var blevet spillet på det gamle Stadio Communale. Pylonerne på det nye stadion var endnu ikke malet, og man havde fra Familiens side ladet forstå, at et ufærdigt stadion ikke skulle vises frem til en officiel kamp. Men nu var det klar. Klar til kamp.

Tiden gik. Hurtigt. Lidt for hurtigt måske. Der var en halv time til kampen skulle i gang. Han havde netop afsluttet sin tale til holdet, inden de gik på banen, og han sad på sit sorthvide sæde på hjemmeholdets trænerbænk. Ude på banen løb spillerne nu rundt og varmede op.

Nu var der kun 10 minutter tilbage til det hele skulle i gang. Han vidste, det nok skulle gå godt. I hvert fald i længden. Alt kræver hårdt arbejde. Men igennem hårdt arbejde kan man skabe mirakler. Det havde hans bedstefar sagt, og det troede han på.

To minutter. Der havde sænket sig en mærkelig stilhed over stadion. En forventningens nervøsitet, glæde og respekt. Spillerne stod klar på midten af banen. Da dommeren fløjtede kampen i gang blev stilheden brudt. Tilskuernes brøl overdøvede alt andet. Nu var de klar. Klar til at spille. Klar til at kæmpe. Klar til at bløde og klar til at vinde.
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: |5| - L'Erede
« Svar #25: 02 Apr 2011, 19:39 »



Juventus 3 - 0 Vitesse
Juventus 2 - 1 Fiorentina
Vitesse 0 - 1 Juventus
Juventus 2 - 1 Novara
Atalanta 1 - 3 Juventus
Juventus 4 - 0 Steaua Bucureşti
Juventus 2 - 1 ChievoVerona
Lecce 0 - 4 Juventus
Juventus 2 - 1 Lazio
Málaga 0 - 3 Juventus
  Genoa 0 - 0 Juventus
Juventus 2 - 3 Inter
Juventus 1 - 0 Grasshoppers
  Cesena 2 - 2 Juventus
Juventus 1 - 0 Brescia
Juventus 2 - 0 Livorno
Grasshoppers 1 - 3 Juventus
Palermo 0 - 1 Juventus
  Juventus 0 - 0 Catania
Udinese 0 - 3 Juventus
  Juventus 1 - 1 Roma
  Steaua Bucureşti 1 - 1 Juventus
Sampdoria 0 - 1 Juventus
Juventus 3 - 2 Cagliari
Juventus 0 - 2 Málaga
  Juventus 0 - 0 Milan


|19. december 2011| GRANDE GIOVANNINO
Efter sidste sæsons fade indsats, er Juventus tilsyneladende kommet tilbage på sporet under deres nye træner, Giovannino Agnelli. Minderne om tidligere tiders mislykkede satsninger, taktikker og trænere er med et vasket væk, og alverdens juventini kan igen se hinanden i øjnene. Deres hold vinder og alt synes godt i Torino.
Værste sæson nogensinde
Juventus oplevede sidste sæson under Gigi Delneri det, der af mange bliver kaldt den værste sæson siden Calciopoli rullede i støvlelandet. Holdet fandt aldrig frem til en ordentlig taktik. Flere spillere levede ikke op til deres ry, og klubben sluttede på en syvendeplads, der i sidste ende var nok til at give adgang til UEFA Cuppen. Men alligevel er det ikke en sæson, nogen ser tilbage på med glæde. Spillet var i lang tid uopfindsomt, og i sidste ende måtte den italienske træner pladsen til Giovannino Agnelli, der nu skal forsøge at vinde Juventus' første Scudetto siden 2006.
La Formica Atomica
Holdet har ikke været sprudlende i år. Men til gengæld har de spillet solidt og med stor sikkerhed i næsten hver kamp. De store udfald under Delneri er væk, og det bringer minderne tilbage om det storhold, der under Marcello Lippi altid kunne få tre point på kontoen, selvom spillet ikke rakte på dagen. Specielt har Sebastian Giovinco, der af fans bliver anset som den nye Del Piero, spillet en stærk halv sæson. Han har fundet sig til rette på venstrekanten, og har med sine snævre driblinger og store hurtighed været ustoppelig for Juventus' modstandere.
Honeymoon
Om Juventus' spillere tager positivt imod trænerskiftet, eller om Giovannino Agnelli har fundet en magisk kur til et tidligere trist mandskab, skal være usagt. Men hvis Juventus fortsætter deres stærke form, kan de i sidste ende stå med noget, de ikke har haft i deres besiddelse i mere end fem år - nemlig et italiensk mesterskab.
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: |5| - L'Erede
« Svar #26: 02 Apr 2011, 19:40 »

Nu går det stærkt - jeg ved det. Og det var aldrig meningen, at jeg ville springe så hurtigt hen over et halvt års spil. Men jeg er kommet ret langt foran i mit save, og jeg synes, det er lidt problematisk, fordi jeg - som det fjols jeg er - ikke har skrevet updates undervejs. Nonetheless. Jeg lover, den del af det bliver bedre, når jeg indhenter mig selv. Og jeg regner med at gøre det hurtigt om ikke smertefrit.

Jeg håber, I kan leve med det. Og om ikke andet kan I forhåbentlig leve med, at der kommer ekstra fokus på de lidt længere ting omkring den kære Giovannino så længe.

Ciao!
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: |5| - L'Erede
« Svar #27: 02 Apr 2011, 19:42 »

Aha. Efter flere års ligegyldigheder er der endelig en grund til at kommentere på en tråd herinde igen. Den bedste blog og en sikker vinder, hvis konkurrencen blev afsluttet denne weekend. Så må jeg hellere begynde et spil med Juve.

Glad you like it. Mht. Sørensen kan jeg sige, jeg har glemt alt om at nævne låneaftalerne. Men jeg kan da afsløre, at jeg ikke forlængede med en eneste spiller.
Logged

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: |6| - L'Erede
« Svar #28: 02 Apr 2011, 19:42 »

Fine resultater. Smiley
Logged

Hala Madrid!

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |4| - L'Erede
« Svar #29: 03 Apr 2011, 04:26 »

Og hvor vil du hen med det? At det så muligvis HAR været en lang sæson? Det kan vel være det samme, når vi som læsere ikke ved noget.Alligevel har du så trodset ligegyldigheden og fulgt med herinde... Bum bum.



At hans egenskaber naturligvis ikke ligner den 36 årige, han ville være på daværende tidspunkt i spillet...

Og lækker blog Adzke, kiu  Thumbs Up
Logged


Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010