home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 432 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2011
| | | | |-+  |39| - L'Erede
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: |39| - L'Erede  (Læst 36864 gange)
Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |6| - L'Erede
« Svar #30: 03 Apr 2011, 14:20 »

Synes du har gang i en fantastisk blog Adzke Smiley Det er tydeligt at du ved et og andet om klubben, og det blandet med din fortæller-baggrund giver din tekst et rigtig godt spil, der får mig til at ville læse mere Smiley Synes absolut du har klaret det fremragende hidtil. Min eneste anke er dine undskyldninger Tunge Husk på, alle er positive, du klarer det super, og ind til videre er du i mine øjne den der er kommet bedst igang med din blog Smiley

Flot arbejde!
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: |6| - L'Erede
« Svar #31: 03 Apr 2011, 14:35 »

Min eneste anke er dine undskyldninger Tunge Husk på, alle er positive, du klarer det super, og ind til videre er du i mine øjne den der er kommet bedst igang med din blog Smiley

Flot arbejde!

Hehe. Det er lige så meget for min egen skyld. Jeg havde en helt klar idé om, hvordan denne her blog skulle se ud, og nu smuldrer det lidt, synes jeg. Men jeg skal forsøge at huske det og så bare skrive derudaf. Tak for de venlige ord.
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: |6| - L'Erede
« Svar #32: 03 Apr 2011, 16:25 »




Napoli 1 - 2 Juventus
Juventus 1 - 2 Atalanta
Fiorentina 0 - 1 Juventus
   Novara 0 - 0 Juventus
ChievoVerona 1 - 3 Juventus
Juventus 2 - 0 Atalanta
   Juventus 0 - 0 Lazio
Juventus 4 - 0 Lecce
  Dinamo Moscow 1 - 0 Juventus
  Juventus 1 - 3 Genoa
Juventus 3 - 0 Dinamo Moscow
   Inter 0 -0 Juventus
Juventus 3 - 0 Cesena
Juventus 1 - 0 Dynamo Kyiv
   Brescia 0 - 0 Juventus
Dynamo Kyiv 1 - 3 Juventus
Livorno 1 - 4 Juventus
Catania 0 - 2 Juventus
Trabzonspor 0 - 2 Juventus
   Juventus 1 - 1 Udinese
Juventus 3 - 2 Trabzonspor
   Juventus 3 - 3 Palermo
  Roma 2 - 0 Juventus
Juventus 1 - 0 Getafe
Juventus 3 - 0 Sampdoria
Getafe 2 - 3 Juventus
   Milan 1 - 0 Juventus
   Juventus 0 - 0 Napoli
Juventus 2 - 1 Spartak Moskva
?   Cagliari ? - ? Juventus


|13. maj 2012| SKÆBNENS DAG
Før sæsonens sidste spillerunder er der dødt løb i toppen af Serie A. Juventus og Palermo ligger begge på 75 point efter 37 runder, og de to holds sidste kampe vil afgøre kapløbet. I Serie A er holdenes indbyrdes kampe afgørende ved pointlighed, og derfor har Juventus inden søndagens kampe førstepladsen. De to hold spillede uafgjort i Torino, imens Juventus vandt 1-0 på Sicilien. Dermed kan Juventus i sidste ende vinde titlen med et nederlag, men de har brug for en sejr for at være sikker på at slutte øverst i tabellen.
Skader i forsvaret
Juventus stiller i den afgørende kamp op uden deres styrmand i forsvaret. Giorgio Chiellini er skadet, og bliver erstattet Vittorio Ferrero, der skal starte sammen med Andrea Barzagli, der spiller i stedet for den skadede Massimo Gardella. På venstreback er Paolo De Ceglie ude med den samme skade, der har holdt ham ude i de sidste måneder, og derfor starter Salvatore D'Elia i hans sted. I angrebet er Sebastian Giovinco skadet, og det giver Alessandro Rosina chancen fra start.
Sæsonens anden pokal
Vinder Juventus skæbnekampen, snupper de sæsonens anden pokal, efter de for blot fire dage siden slog Spartak Moskva i UEFA Cup-finalen. Det vil være første gang siden sæsonen 94/95, at Juventus vinder to pokaler i samme sæson. Dengang blev det til en sejr i Serie A og Coppa Italia. I den kamp dominerede Juventus deres modstander med et flot presspil. Men det var også en dyr kamp i form af to skader til Giorgio Chiellini og Sebastian Giovinco. Nu er det op til Giovannino Agnelli at vise, hvad Juventus er lavet af. De gamle dyder skal findes frem, og ord som Grinta og den berømte non mollare mai-mentalitet skal findes frem, hvis scudettoen skal hentes til Corso Galileo Ferraris for 30. gang.
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: |6| - L'Erede
« Svar #33: 03 Apr 2011, 16:26 »



2-2. Men det betød ingenting. De kunne have tabt, men stadig vundet. Alle de nervøse timer og manglen på søvn. Til ingen verdens nytte. Napoli havde gjort arbejde for dem. Endda på udebane. De havde slået Palermo 2-0 på Sicilien. Og dermed var Juventus campioni for første gang siden 2006. Han havde stået helt stille. Lyttet intenst, da stadion speaker havde annonceret, at Mattia Cassani havde bragt Napoli foran på et selvmål. Han havde smilet og glædet sig over skæbnens ironi. Cassani, som han selv havde været tæt på at hente til Juventus blot fire måneder tidligere, havde nu gjort mere for holdet, end han ville kunne have gjort i den sorthvide trøje. Og dét uden at have kostet dem en krone.

På Sardinien havde det været en tæt affære. De to reserver, Vittorio Ferrero og Alessandro Rosino havde scoret for Juventus. Men Nenê og den tidligere Juventus-lejesvend Alessandro Matri havde gjort det samme for hjemmeholdet. Og dermed var det uafgjorte resultat en realitet.

Nu stod han som forstenet. Tænkte på det sidste halve år. Tænkte på succesen. Tænkte på det hårde arbejde og tænkte på fremtiden. Tiden stod stille. Og det var først, spillerne kom løbende og løftede ham op, han kom tilbage. Som altid var der mange juventini på stadion. Det var der altid, når de spillede på udebane. Her havde alle familie, der arbejdede for FIAT, og der var mange, der stadig havde varme følelser for Agnelli-familien. De havde givet jobs, da der ikke var nogen, og de havde givet mange familier en mulighed for at tjene til føden, da der andre steder i landet ikke var penge til noget.

Da han satte sig til rette i flyet og spændte sin sele, tænkte han, at det ville være rart med en kort ferie. Hjem til Villa Frescot. Familiens villa, der lå tre kilometer uden for Torinos centrum. Hjem og slappe af. Hjem og nyde succesen. Og hjem for at arbejde frem mod næste sæson, hvor der endelig stod Champions League-fodbold på menuen igen.

CAGLIARI 2 - 2 JUVENTUS
« Seneste Redigering: 03 Apr 2011, 16:36 af Adzke » Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |8| - L'Erede
« Svar #34: 03 Apr 2011, 16:33 »

Smukt! Smiley Intet mindre. Fandt dog en enkel fejl. Du skriver "Men Nenê og den tidligere Juventus-lejesvend havde gjort det samme for hjemmeholdet", men du nævner aldrig hvem den tidligere Juventus-lejesvend er? Men mon det var Alessandro Matri?
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: |8| - L'Erede
« Svar #35: 03 Apr 2011, 16:35 »

Smukt! Smiley Intet mindre. Fandt dog en enkel fejl. Du skriver "Men Nenê og den tidligere Juventus-lejesvend havde gjort det samme for hjemmeholdet", men du nævner aldrig hvem den tidligere Juventus-lejesvend er? Men mon det var Alessandro Matri?

Der kan man bare se. Det var naturligvis Matri, den slambert. Tak!
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |8| - L'Erede
« Svar #36: 03 Apr 2011, 16:43 »

Bedste blog indtil videre by far, glæder mig umådeligt meget til at se læse med forhåbentligt hele måneden. Fantastisk historie du har skabt og ikke mindst rigtig fin og overskuelig opsætning til at krydre det lækre sprog med. :-)

Fortsæt endelig!
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |8| - L'Erede
« Svar #37: 03 Apr 2011, 22:09 »

Jeg er sku imponeret Adzke! Du har virkeligt lagt et flot niveau for dagen og må siges at være klart i spidsen af konkurrence indtil videre. Jeg glæder mig meget til fortsat at læse din historie og blog og forhåbentligt fortsat blive underholdt af din skriftlige formåen Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: |6| - L'Erede
« Svar #38: 03 Apr 2011, 22:50 »



I Familien Agnelli tænker man med andres hoveder, indtil man er 30 år gammel. Det havde han altid fået at vide. Og sådan havde det altid været. Både for hans bedstefar og for ham selv. Og alle andre for den sags skyld. Derfor var det på hans 30. fødselsdag, de havde besluttet at ansætte ham som træner i klubben. Der havde været et stort møde i Villa Frescot, hvor medlemmerne af Exor og ledelsen i Juventus havde været til stede.

Selv Franzo Grande Stevens havde sagt ja til hans ansættelse. Det var ellers alment kendt, at han og Franzo Grande Stevens ikke gik godt i spænd. Den nu mere end 80-årige advokat havde altid været en kontroversiel skikkelse. Men hans bedstefar havde stolet på ham, og han havde mere end én gang reddet FIAT fra store problemer i retten. Han blev kaldt l'avvocato dell'Avvocato - Advokatens advokat. Og i dag kom intet igennem hos Exor, uden han havde sagt god for det. Han havde støttet Gianni Agnelli til det sidste. Men onde tunger ville vide, at han også havde fået den gamle, kræftsyge mand til at overdrage ham en afgørende kontrol i Exor, da kræften havde så stærkt et tag i ham, at han ikke kunne skelne rigtigt og forkert.

Derfor blev der altid set en smule skævt til Franzo Grande Stevens fra Familiens side. Og derfor så Franzo Grande Stevens altid skævt til alle i Familien.

Nu sad han og nød formiddagssolen med en varm bicherin ved sin side og tænkte på den sommer, der stod foran ham. Der var ikke plads til megen afslapning. Sommeren var ikke tid til ferie, når man arbejdede for en klub som Juventus. Det vidste han. Derfor var det snart tid til sommerens første møde. Både med Beppe Marotta for at tale om transferstrategien. Men også tid til at snakke med klubbens anfører om fremtiden.
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: |8| - L'Erede
« Svar #39: 03 Apr 2011, 22:51 »



|10. juli 2012| UN VERO GENTILUOMO NON LASCIA MAI SOLA LA PROPRIA SIGNORA
Sådan var ordene i 2006. og de er så sande i dag som de var, de da blev sagt. Alessandro Del Piero blev hos sin dame, da hun havde mest brug for ham. Og for det vil han altid blive husket, elsket og beundret i Torino. Nu siger han stop.

Efter 715 kampe for den gamle dame, stiller han støvlerne på hylden og træder ind i klubbens stab som træner.

Il Fenomeno Vero
Da Del Piero i sin tid skiftede til Juventus fra Padova, var det ikke med præsidentens vilje. Han var Milan-fan, og ville derfor sælge ham til netop dén klub. Men sådan skulle det ikke gå, og Alessandro havnede i Juventus. I starten som nummer 11, men senere trådte han i fodsporene på spillere som Michel Platini og Roberto Baggio og gjorde trøje nummer 10 til sin egen.

Allerede i sin anden sæson i klubben kunne alle se, at den unge knægt, der snakkede med en sær dialekt ville blive en stjerne, og det slog da heller ikke fejl. Da Ronaldo i 1997 ankom til Inter, brød krigen ud. For hvem var Il Fenomeno Vero? Spørger man enhver italiener, vil han sige Del Piero, og da Juventus vandt Serie A i 1998, syntes konkurrencen afsluttet - Del Piero var i sandhed det sande fænomen.
Ikonet
Alessandro Del Piero slutter sin karriere som et sandt klubikon. Som en talisman for alverdens juventini og som indehaver af rekorden for både klubkamp og -mål med henholdsvis 715 kampe  og 283 mål i alle turneringer.

- Vi takker Alessandro for alle de vidunderlige mål og kampe, han har givet klubben. Det er ikke en dag at være ked af det på. Men i stedet en dag, hvor vi alle kan huske tilbage på de vidunderlige øjeblikke, denne klub har oplevet med Alessandro ved roret. Det er en fantastisk glæde for os, at han fortsætter i klubben, og vi håber, at han fortsat vil give lige så meget til klubben bag ved scenen som han gjorde på banen, siger Giovannino Agnelli.
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: |8| - L'Erede
« Svar #40: 03 Apr 2011, 22:55 »

For alle de, der ikke ved det, har Exor siden 1927 været Familien Agnellis holding company. Det vil sige, de ejer alle deres forretninger igennem dette selskab. Det sidder på 60 procent af aktierne i Juventus og omkring 30 procent i FIAT. Det er med andre ord her, Familiens økonomiske beslutninger bliver truffet, og mange af bestyrelsesposterne i deres forskellige foretagender er besat af folk, der sidder i Exor.

Franzo Grande Stevens (som har været præsident i Juventus) sidder ikke på nogen speciel magt i Exor. Faktisk er det mig bekendt John Elkann, der sidder på de fleste stemmer. Men det passer altså bedre ind i historien (og er mere dramatisk), hvis der er en eller anden, der er "ond". Og nu er det ham. Dog skulle det eftersigende være ganske sandt, at han forsøgte at overtale Gianni Agnelli til at give ham mere magt, da han lå for døden.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |10| - L'Erede
« Svar #41: 03 Apr 2011, 22:58 »

Det er satme en flot blog du har gang i her, Adzke. Jeg er imponeret.

Jeg har skam læst alle dine updates, og nu tænkte jeg, jeg måtte kommentere. Fortsæt dit gode arbejde, jeg følger med!
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |10| - L'Erede
« Svar #42: 03 Apr 2011, 23:04 »

Min favorit indtil videre. Stærkt arbejde!
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: |10| - L'Erede
« Svar #43: 04 Apr 2011, 01:44 »



ACQUISTI:
->Lorenzo Orrù (£1,400,000)
->Oliveira (£5,750,000)
->Marouane Fellaini (£13,750,000)
->Evandro (£1,700,000)
->Vito Mannone (£1,000,000)
->Moris Carrozzieri (£220k)
->Nunzio Palumbo (£5,000,000)
->Salvatore Bocchetti (£6,500,000)
->Mattia Cassani (£13,000,000)
VENDITE
<-Felipe Melo (£8,250,000)
<-Marco Storari (£0)
<-Mohamed Sissoko (£0)
<-Andrea Barzagli (£0)
<-Sergio Almirón (£0)
<-Rafaelle Palladino (£140k)
<-Ciro Immobile (£1,000,000)
<-Gelson Fernandes (£10k)


|3. september 2012| JUVENTUS HENTER DEN NYE DEL PIERO
Juventus har haft et travlt sommervindue med tilgang af hele ni spillere. Ind er kommet de to italienske landsholdsspillere, Salvatore Bocchetti og Mattia Cassani, der tidligere har spillet i klubben. Sammen med Marouane Fellaini forventes de at være betydelige forstærkninger i forhold til aldrende spillere, der var på holdet i sidste sæson. Både Moris Carrozzieri og Vito Mannone er hentet ind som reserver, der næppe får megen spilletid.

Desuden har klubben hentet to brasilianere i Oliveira og Evandro. Oliveira er angriber og forventes at kunne tilspille sig en plads i klubbens tynde angreb, imens Evandro overtager pladsen på midtbanen fra Felipe Melo.

Den spiller, der har vakt størst begejstring hos klubbens fans menes dog at være Nunzio Palumbo, der som 16-årig sammenlignes med den netop pensionerede Alessandro Del Piero. Nunzio er blevet hentet i Milan, og forventes at bidrage betydeligt til holdet allerede i sin første sæson.

Udrensning
En del spillere har igen forladt klubben, fordi deres kontrakter ikke blev forlænget. Denne gang drejer det sig om Marco Storari, Andrea Barzagli og Mohamed Sissoko, der alle er blevet fundet for lette til klubben. Derudover har Felipe Melo fået lov til at skifte, da hans kontraktkrav ikke var forenelige med klubbens værdisættelse af ham.

Det samme gør sig i følge rygter gældende med Gigi Buffon, hvis krav til en ny kontrakt ikke er på linje med det, Juventus vil betale en målmand, der fylder 35 i løbet af den kommende sæson. Der er endnu ingen officiel udmelding om kontraktforhandling erne.
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |10| - L'Erede
« Svar #44: 05 Apr 2011, 16:28 »

Den simple opsætning og sætningsdannelse, sammenholdt med den detaljerede og - for en blog - dybdegående fortælling, gør at det er en blog alle bør læse.

Virkelig godt arbejde!
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010