Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 10:26:46
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
1 Bruger, 1213 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
[202] The Youth Of The Nation - Reloaded
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
26
27
[
28
]
29
30
...
34
Forfatter
Emne: [202] The Youth Of The Nation - Reloaded (Læst 119075 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: [148] The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #405:
18 Sep 2011, 16:42 »
Citat af: Guldbrand 18 Sep 2011, 00:14
Syntes helt bestemt at du skal lave en oversigt i stil med min egen. Og hvis du har overskudet - For det kræver sit at kigge det hele igennem, så vil det også være fedt med nedrykkere, oprykkere samt pokalvindere. Specielt for de største og mest interessante ligaer.. Og så kan man altid spørge ind til de andre ligaer.
Tak for feedback! Jeg hælder også mest til selv at lave det, for jeg synes selv det er sjovt at følge med i hvad der sker i de andre ligaer - især når man er kommet så langt i spillet, at det ikke er de sædvanlige hold der vinder hver gang
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #406:
18 Sep 2011, 16:52 »
Man burde kunne smide mere end én stemme...
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #407:
18 Sep 2011, 16:58 »
Troede man kunne redigere det, men det kunne man så ikke. Så må folk smide en kommentar
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: [149] The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #408:
18 Sep 2011, 17:03 »
I Giovani Della Nazione - 2033/34
Der har endnu engang været nogle spillere, som efter sæsonen har deklareret at de havde opnået hvad de kunne i Inter, og derfor ville søge nye udfordringer. Denne gang inkluderede det spillere som Allan McKenzie og Engin Güngör, altså begge mine backs. De er derfor blevet solgt til henholdsvis Arsenal og Juventus, for en sammenlagt sum på £48M. Ydermere er marginalspillerne Niels Sørensen og Daniele Bonomi blevet solgt for sammenlagt £27M, hvilket jeg kun kan være tilfreds med.
Indkøb er det selvfølgelig også blevet til. Antonio Cortés er en efternøler blandt de talenter jeg sikrede mig, da det så ud til at et 3. mesterskab var inden for rækkevidde. Han er ikke i planerne til førsteholdet i den kommende sæson, og er derfor blevet udlejet til Barcelona.
Den mest fremtrædende spiller jeg har hentet, er min nye målmand, Blaise Brou. Han er købt i Arsenal og bliver den tredje dyre målmand jeg har købt inden for få sæsoner. Han, Arsène Kouassi og talentet Niki Vitale bliver målmændene for den kommende sæson, mens David Brooker vil blive forsøgt solgt.
Antonio Canini erstatter Daniele Bonomi i truppen, og så har jeg i Bostjan Maric fundet en fin reserve for Bernard Baud på venstrekanten. Fabrizio Grosso er hentet i Roma, og går direkte ind som ny venstre back i stedet for Engin Güngör. På højre back har jeg besluttet mig for at give chancen til Johan Olofsson, som også er ved at være temmelig utilfreds over mangel på spilletid. Forhåbentlig kan vi gøre ham glad igen. Som reserve har jeg faktisk også fundet en spiller, men han ankommer først til klubben efter sæsonen, så indtil da har jeg hevet unge Borja Manresa op fra reserveholdet. Forhåbentlig slipper jeg for at skulle bruge ham alt for meget…
>>>
Ind
Antonio Cortés
(Atlético Paranaense) - £2,4M
Antonio Canini
(Valencia) - £6,5M
Blaise Brou
(Arsenal) - £26M
Bostjan Maric
(Villarreal) - £7,75M
Fabrizio Grosso
(Roma) - £12,25M
I ALT: £54,9M
<<<
Ud
David Weekes (Aston Villa) - Free
Allan McKenzie (Arsenal) - £30M
Niels Sørensen (Bologna) - £15M
Simone Natale (Westerlo) - Free
Daniele Bonomi (FC Bayern) - £12M
Engin Güngör (Juventus) - £18M
Roberto Mancini (Pisa) - Loan
Alfonso Ferrari (Sambenedettese) - Loan
Espedito Pulvirenti (Spezia) - Loan
Andrea Dalla Bona (Spezia) - Loan
Olivieri Baratta (Arezzo) - Loan
Paolo Bolis (Monza) - Loan
Massimo Tricarico (Arezzo) - Loan
Ian Milner (Arezzo) - Loan
Antonio Cortés (Leverkusen) - Loan
I ALT: £75M
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: [150] The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #409:
18 Sep 2011, 19:31 »
Det ville være synd at sige, at der er blevet rettet op på den dårlige sæsonafslutning. Vi har haft helt ukarateristisk svært ved at score mål, og er blevet mødt med en hidtil uset grad af modstander-målmænd som kampens spiller. Desværre (eller heldigvis) er det ikke fordi vi ikke spiller godt, for vi dominerer de fleste kampe i mindst lige ovebevisende stil som normalt. Af en eller anden grund bliver chancerne bare ikke udnyttet, og det har bl.a. resulteret i 3 uafgjorte kampe ud af de første 4. Selvom vi har ligaens bedste angreb (underligt med alle de brændte chancer), har vi også allerede tabt hele 4 kampe: 0-2 ude mod Juventus, 0-1 ude mod Milan, og så 2 ubeskriveligt elendige nederlag, 0-1 ude mod Cagliari og 2-3 ude mod Mantova.
Serie A
•
4-0 v Atalanta (H)
•
1-1 v Chievo (U)
•
1-1 v Parma (H)
•
0-0 v Reggina (U)
•
2-1 v Siena (H)
•
0-2 v Juventus (U)
•
4-1 v Messina (H)
•
0-0 v Fiorentina (U)
•
1-1 v Roma (H)
•
2-0 v Bologna (H)
•
0-1 v Milan (U)
•
3-1 v Treviso (U)
•
3-0 v Perugia (H)
•
0-1 v Cagliari (U)
•
3-1 v Napoli (H)
•
2-3 v Mantova (U)
•
0-0 v Vicenza (H)
•
0-0 v Cesena (U)
•
2-0 v Udinese (H)
Coppa Italia
•
2-0 v Ravenna (H)
•
1-0 v Ravenna (U)
•
1-0 v Fiorentina (H)
•
1-3 v Fiorentina (U)
Champions League
•
2-0 v Debrecen (H)
•
3-0 v Debrecen (U)
•
3-2 v Espanyol (U)
•
4-0 v Aston Villa (H)
•
1-0 v Dortmund (H)
•
2-1 v Dortmund (U)
•
4-0 v Espanyol (H)
•
0-1 v Aston Villa (U)
En lille trøst er dog, at det med undtagelse af Juventus stadig er tæt i toppen. Mens Juventus har skaffet sig et forspring på 10 point, er vi stadig kun en enkelt sejr fra 2. pladsen, og vi skal vist bare være glade for at både Milan og Roma har valgt at spille mere end halvdelen af kampene uafgjort indtil videre. Når de næste 19 kampe er spillet, bør vi i hvert fald ligge over hold som Cagliari, Parma og Chievo, og så må vi se om vi ikke kan få lidt bedre styr på det, så også Roma og evt, Juventus kan indhentes.
Jeg har i år valgt at sylte pokalturneringen fuldstændig, noget som jeg måske burde have gjort tidligere, så vi kunne fokusere mere på ligakampene. Der er derfor blevet stillet med 100% reservehold i disse kampe, men det skal da ikke forhindre os i at føle os snydt. I første runde er der ingen problemer mod Ravenna, som besejres både på hjemmebane og på udebane, med henholdsvis 2-0 og 1-0. I kvartfinalen skal vi så møde Fiorentina, og efter total dominans og en sejr på 1-0 på hjemmebane, er der trods alt optimisme at spore hos spillerne. Da vi på udebane kommer foran efter en halv time, tror vi for alvor på videre avancement, men Fiorentina udligner dog kort efter. Denne stilling holder helt til 10 minutter før tid, hvor de bringer sig foran 2-1, hvilket som bekendt ikke vil være nok. Desværre for os fuldbyrder de comebacket 4 minutter før tid, så de med en sejr på 3-1 går videre til semifinalerne.
Sjovt nok har der i Champions League ikke været nogen problemer overhovedet, hverken med at score mål eller med at vinde. Først og fremmest gik det i 3. kvalifikationsrunde ud over ungarske Debrecen, som blev slået med 2-0 hjemme og 3-0 ude. Da lodtrækningen til gruppespillet så blev foretaget, havde jeg følgende forhåbninger:
- 2. seedningslag: Vil helst trække Espanyol
- 3. seedningslag: Alt undtagen Aston Villa
- 4. seedningslag: Vil gerne undgå Dortmund eller Celtic
Needless to say, vores modstandere i puljen blev Espanyol, Aston Villa og Dortmund. Jeg havde dog ikke behøvet at bekymre mig, for med sejre i de første 5 kampe, fik reserverne lov til at tage til Birmingham og tabe med æren i behold mod Aston Villa. I næste runde har vi trukket hvad der burde være en overkommelig modstander, nemlig Benfica. Det er tidligere blevet til 5 opgør mod dem, som har resulteret i 2 sejre, 2 uafgjorte, og så et enkelt ufortjent nederlag i en træningskamp.
«
Seneste Redigering: 18 Sep 2011, 23:14 af g00n
»
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: [151] The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #410:
18 Sep 2011, 23:46 »
Vi havde faktisk fået skåret Juventus’ forspring ned til 4 point, og spillet 13 ligakampe uden nederlag, men så frarøves vi endnu engang vitale point, og så er forspringet pludselig på 9 point alligevel, med blot 8 kampe tilbage. Den sidste periode har ellers budt på ganske udmærkede resultater - dog et par uafgjorte kampe mod Atalanta og Siena, som jeg ikke kunne have nogen indvendinger imod - indtil vi skulle møde Milan på hjemmebane. Det blev et sandt bombardement mod Milans mål hele kampen igennem, men symptomatisk nok ville bolden ikke ind, og dermed endnu 2 point tabt i forhold til Juventus. Næste kamp mod Roma er der godt nok ingen tvivl om at Roma spillede bedst, men da vi kommer foran 1-0 med 10 minutter igen, var der i hvert fald håb om minimum 1 point. Men nej. Minuttet efter scoringen får de et straffespark som omsættes til mål, og så ved man jo godt hvad der skal ske. Profetien opfyldes i overtiden, da de som det naturligste i verden scorer sejsmålet.
Serie A
•
2-2 v Atalanta (U)
•
2-0 v Chievo (H)
•
3-0 v Parma (U)
•
2-0 v Reggina (H)
•
1-1 v Siena (U)
•
2-1 v Messina (U)
•
3-1 v Juventus (H)
•
6-0 v Fiorentina (H)
•
1-0 v Bologna (U)
•
0-0 v Milan (H)
•
1-2 v Roma (U)
Champions League
•
0-1 v Benfica (U)
•
3-1 v Benfica (H)
Dermed er der som sagt 9 point op, og et mesterskab ser ud til at være meget langt væk. Derudover er Roma nu kun 3 point bag os, så vi skal også til at passe på at vi ikke glider længere ned i tabellen igen. På den positive side, har vi nu overstået begge kampe mod både Juventus, Milan og Roma, og teoretisk set skulle det ikke være umuligt at hente 8 sejre i de 8 sidste kampe. Ét er selvfølgelig teori, en anden ting er FM, så det lader sig jo nok ikke gøre. Jeg må nok bare håbe på at kunne bevare 2. pladsen.
Benfica var som nævnt modstanderen i første knockout-runde i Champions League, og vi lægger ikke specielt godt ud. Efter en uinspirerende indsats taber vi 1-0 på udebane, og det er som bekendt et lorteresultat. Ingen udebanemål betyder at vi skal være meget påpasselige på hjemmebane, og samtidig score et par mål for at gå videre. Heldigvis er indsatsen forbedret gevaldig i forhold til første kamp, og efter 52 minutter har 2 scoringer af Erasmo Rossato gjort det til 2-0. I forbindelse med scoring nr. 2 får Benfica samtidig en spiller udvist for brok. Som så ofte før kortslutter et eller andet hos os når vi er en mand i overtal, og et kvarter senere scorer Benfica så, hvad der kunne blive et altafgørende udebanemål. Det ville dog være en hård skæbne for os, for vi har endnu engang været klasser over gæsterne på vores hjemmebane. Det bliver da også til videre deltagelse, for blot 4 minutter senere scorer Zbigniew Wieczorek kampens sidste mål, så vi er videre til kvartfinalerne med en samlet sejr på 3-2. Her skal vi møde Paris-SG, som vi desværre ikke har de bedste erfaringer med. 2 nederlag, 2 uafgjorte og blot en enkelt sejr er det blevet til tidligere. Såfremt de kan overvindes, har vi desværre trukket nitten - så står den på ogør mod enten Milan eller Valencia.
«
Seneste Redigering: 30 Jan 2012, 14:17 af g00n
»
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: [152] The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #411:
19 Sep 2011, 18:20 »
Serie A
•
1-0 v Perugia (U)
•
2-0 v Cagliari (H)
•
2-0 v Treviso (H)
•
1-1 v Napoli (U)
•
2-0 v Mantova (H)
•
3-0 v Vicenza (U)
•
4-0 v Cesena (H)
•
1-1 v Udinese (U)
Champions League
•
1-1 v Paris-SG (U)
•
1-1 v Paris-SG (H) (3-1 efs)
•
0-1 v Valencia (U)
•
4-1 v Valencia (H)
•
4-4 v Villarreal (N) (3-1 str)
Det blev som ventet ikke til 8 sejre i de sidste 8 kampe, men 6 sejre og 2 uafgjorte er vel også godkendt. Den stærke slutspurt var desværre ikke helt nok til at indhente Juventus’ forspring, så vi må i denne sæson tage til takke med en 2. plads i ligaen. Vi ender trods alt kun 3 point fra titlen, og 9 point foran Roma, så alt i alt har det ikke været en katastrofe. Den elendige start på sæsonen var desværre bare tilstrækkelig elendig til at vi ikke helt kunne indhente det forsømte.
Vi har endnu engang det suverænt bedste angreb i ligaen, og kun Milan og Juventus har lukket færre mål ind end os. Erasmo Rossato har igen været i gang med at sætte rekorder, og i år har han slået sin egen rekord for flest scorede mål på en sæson, og har også sat ny rekord for flest ligamål på en sæson, som nu lyder på 26 mål. Som man kan se, har Lenny Allen også været godt med i målene denne gang, men det er ret tydeligt at det skal være fra de to spillere målene skal komme, ellers er der langt ned til næste målscorer. Assistlisten er heller ikke overvældene, så de må være delt ud på mange forskellige spillere i denne sæson.
Mål
Erasmo Rossato - 37 mål
Lenny Allen - 23 mål
Geovanny Salazar - 6 mål
Assists
Johan Olofsson - 12
Bernard Baud - 10
Erasmo Rossato - 9
Rating
Lukas Cap - 7,50
Daniel Andersson - 7,43
Erasmo Rossato - 7,35
Coppa Italia var vi ude af for længst, men i Champions League lever vi stadig. Første kvartfinale i Paris bliver endnu engang en kamp op ad bakke, for selv om vi er det bedste hold, er vi bagud fra 2. halvlegs start indtil 3 minutter før tid, hvor Gianmarco Baroni scorer et fortjent udligningsmål. Hjemmekampen var overraskende nok en jævnbyrdig affære, og det starter skidt, da Paris scorer efter 21 minutter. Erasmo Rossato udligner dog inden pausen, og den stilling holder kampen ud, så vi skal i forlænget spilletid. Her sikrer Geovanny Salazar og Gianmarco Baroni med deres scoringer en sejr på 3-1, og vi er dermed videre til semifinalerne. Her bliver det for en gangs skyld ikke Milan vi skal møde, da de røg ud til Valencia.
På trods af fuldstændig dominans på udebane, lægger vi endnu engang ud med et skidt resultat. Eneste scoring går til Valencia, som et kvarter før tid sikrer sig en højst ufortjent sejr på 1-0. Patrick Dorizon har faktisk bolden i nettet, men for 6. gang i denne sæson udsættes vi for at få et mål annulleret (sæsonens total for annullerede mål for os ender på 7, mens modstanderne kun oplever samme skæbne én enkelt gang - i allersidste kamp mod Udinese). Hjemme på Giuseppe Meazza sættes tingene dog på plads, og vi er foran med 3-0 allerede ved halvleg. I 2. halvleg får Valencia en spiller udvist, og i samme ombøring øger vi til 4-0 på straffespark. 2 minutter senere viser vi dog endnu engang at vi ikke kan finde ud af at spille i overtal, så Valencia får en reducering på deres eneste skud i hele kampen. Ligegyldigt, for vi vinder med 4-1, og 4-2 samlet. Dermed er vi i finalen for 4. gang på de sidste 5 sæsoner, og modstanderen denne gang er spanske Villarreal.
Man kan i hvert fald ikke beskylde finalen for ikke at være spændene. Villarreal scorer først, men på mål af Erasmo Rossato og Lenny Allen bringer vi os foran med 2-1. 2 mål yderligere af Villarreal sørger dog for en pausestilling på 3-2 til de gule. Denne stilling holder helt til sidste minut, hvor Rossato udligner til 3-3. I den forlængede spilletid tror jeg det hele bliver afgjort, da Rossato 5 minutter før tid fuldbyrder sit hattrick, men blot minuttet efter er stillingen igen lige, nu 4-4. Straffesparkskonkur
rencen venter, og til alt held er vi mest skarpe her - vi scorer på 3 ud af 5 spark, mens Villarreal kun udnyttet ét enkelt ud af 4 spark. Vi kan således kalde os Champions League-mestre igen, og for 3. gang på 5 sæsoner!
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #412:
19 Sep 2011, 18:25 »
Skuffende at du med den målscore ikke ender højere end Juventus. Jeg kender det dog selv alt for godt
Jeg har ikke været opmærksom på screenshots, men var det muligt, at du ville lægge et par ind af de 2 angribere?
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #413:
19 Sep 2011, 18:32 »
Citat af: Riis 19 Sep 2011, 18:25
Skuffende at du med den målscore ikke ender højere end Juventus. Jeg kender det dog selv alt for godt
Jeg har ikke været opmærksom på screenshots, men var det muligt, at du ville lægge et par ind af de 2 angribere?
Ja, det er lidt irriterende. Når jeg taber er det som regel snævre nederlag, og da jeg ofte napper 4-5 storsejre i løbet af sæsonen, har jeg tit ligaens bedste målscore. Desværre ikke altid med point nok!
Naturligvis! De kommer her:
Erasmo Rossato
Lenny Allen
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: [153] The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #414:
19 Sep 2011, 20:19 »
Afstemningen er ganske vist ikke slut endnu, men da der umiddelbart tegner sig et flertal for en eller anden form for oversigt, tillader jeg mig at komme med et bud her:
Ved første øjekast er der da et par ting som ser interessante ud. Hvis vi starter i Danmark, må man sige at det er en overraskelse at Køge som nedrykker vinder pokalfinalen - endda mod de senere mestre fra Esbjerg. I Tyskland finder man minsandten også en overraskelse i pokalturneringen, idet Bielefeld fra 2. Bundesliga snupper titlen. I øvrigt må det siges at have været en skidt sæson for byen Stuttgart, da både Stuttgarter Kickers og VfB Stuttgart må en tur ned i den næstbedste række.
I Spanien fortsætter Alcoyano de fine takter med en 3. plads og en UEFA Cup-pokal, mens Real Madrid vinder deres første mesterskab siden 2016. Man kunne måske foranlediges til at tro, at det er en overraskelse med Motherwell som skotsk mester, men det er det ingenlunde. De dage hvor Rangers og Celtic kæmpede indædt om titlen er for længst forbi, og Motherwell har faktisk taget sig af 7 ud af de seneste 9 mesterskaber - kun afbrudt af Hibernian, og senest Ross County i sidste sæson…
Det er såmænd heller ikke nogen overraskelse at Mouscron snupper det belgiske mesterskab, for det var deres 3. i træk af slagsen. Til gengæld må det siges at være en kæmpe overraskelse, at Belgien de næste 4 år kan kalde sig verdensmestre! Belgien har ikke været i nærheden af noget internationalt i løbet af spillet, men nu har de altså lige taget VM-titlen med en sejr på 1-0 over Frankrig i finalen. De regerende verdensmestre fra Tyrkiet blev i øvrigt nr. 3, efter en sejr på 1-0 over Skotland i bronzekampen.
«
Seneste Redigering: 21 Sep 2011, 02:03 af g00n
»
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: [153] The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #415:
19 Sep 2011, 20:21 »
Nogen der ved hvorfor mine screenshots altid bliver så slørede når de bliver gemt? De ser fine nok ud i Paint.
EDIT: Never mind, Søgaard er min helt!
«
Seneste Redigering: 19 Sep 2011, 20:54 af g00n
»
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: [154] The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #416:
21 Sep 2011, 02:27 »
I Giovani Della Nazione - 2034/35
Dijon 1-2 Inter
Erasmo Rossato (19)
Geovanny Salazar (21)
Venezia 0-2 Inter
Solak Akin (15)
Lenny Allen (70)
Linares 0-2 Inter
Solak Akin (3)
Alessandro Russo (90)
Gimnàstic 1-4 Inter
Lukas Cap (12)
Patrick Dorizon (14)
Lenny Allen (60)
Geert Bal (75)
U.D. Mérida 0-3 Inter
Solak Akin (55)
Daniel Lorenz (57)
Gianmarco Baroni (84)
P. Ferreira 0-2 Inter
Ramón Lovera (2)
Gianmarco Baroni (87)
6 overbevisende sejre, selvom ikke alle cifrene emmer af overbevisning. Der var dog i samtlige kampe klasseforskel, og at vi ikke vinder større, kan vel endnu engang kun tilskrives mangel på effektivitet. Med undtagelse af kampene mod Dijon og Gimnàstic har jeg endnu engang stillet med ungdomsspillere, reservespillere og nye spillere, og hvis jeg skal fremhæve nogen som har imponeret er det først og fremmest angriberen Solak Akin, men også min unge svenske midterforsvarer Jörgen Hultberg har gjort det stærkt. Bemærkelsesværdigt i øvrigt, at ingen formåede at score 2 mål eller flere i en kamp.
Endnu engang er der også et nyindkøb som har sneget sig med på måltavlen i en af kampene - er der nogen der følger så godt med at de kan gætte hvem det er? Inden transfervinduet slutter er der flere ting på programmet. Først og fremmest skal vi i den europæiske Super Cup møde Alcoyano om sæsonens første trofæ, og derefter har vi en spændende lodtrækning til Champions League at se frem til. Resultatet af førstnævnte kommer i næste update.
Apropos næste update, så omhandler den som sædvanlig sommerens transfers, og der er som altid et par handler at berette om. Min umiddelbare førsteholdstrup er lige nu på 23 spillere, heraf blot 4 italienere. De øvrige 19 spillere har hele 17 forskellige nationaliteter, så man kan med rette kalde det en multikulturel trup. Selvom min assistenttræner er sit sædvanlige pessimistiske selv, er vi i pressen minsandten blevet udråbt som favoritter til at snuppe mesterskabet. Efter min egen mening har vi en stærk, omend lidt tynd trup, som også ser ret ung ud. Pånær et par midterforsvarere og mine primære angribere, er de fleste spillere i starten af tyverne. Det skal dog ikke være nogen undskyldning, for jeg har tillid til, at hver enkelt af spillerne i truppen kan gøre hvad der forventes af dem. Hvis alle lever op til hvad de kan, er jeg sikker på at vi kan være med i titelkampen.
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: [155] The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #417:
21 Sep 2011, 17:05 »
I kraft af vores Champions League-sejr i sidste sæson, skulle vi naturligvis møde UEFA Cup-vinderne fra Alcoyano i kampen om sæsonens første trofæ. Det blev ikke en særlig køn kamp, men vi var i førersædet. Ikke desto mindre er det opkomlingene fra Alcoyano, som bringer sig foran 7 minutter før halvleg. Forinden er Erasmo Rossato blevet skadet, og stillingen 0-1 holder sig helt frem til 7 minutter før tid, hvor hans erstatning Solak Akin scorer sit første betydende mål for klubben. Kort efter får Alcoyano en spiller udvist, men det eneste der sker i resten af kampen er endnu en skade til en af mine nøglespillere, denne gang Bernard Baud. Ingen scoringer i den forlængede spilletid betyder at vi skal i straffesparkskonkur
rence, og her er vi endnu engang skarpest. Med en sejr på 4-2 har vi vundet den europæiske Super Cup for 2. gang.
Sidste sæson mistede vi vores højre back, da han ville have nye udfordringer, og denne sæson er det samme minsandten sket igen. Johan Olofsson blev ikke mere tilfreds af at have fået en sæson som førstevalg på pladsen, og derfor skulle jeg ud og hente hele 2 nye højre backs. Det har jeg gjort, og der er nogle unge af slagsen. Pierre Zaalman og Antoni Mesa er henholdsvis 20 og 21 år gamle, men de skal nok vise sig at være gode alligevel.
Der var også pludselig interesse i min reserve på pladsen som venstre back, og da han ikke havde overbevist voldsomt i de kampe han havde fået, så jeg ingen problemer i at sende ham til Arsenal. Afløseren fandt jeg hurtigt på min shortlist, og 20-årige Ricardo er til £6M mindst lige så god en spiller som Malcolm Saunders.
Jeg kunne heller ikke dy mig, da jeg blev gjort opmærksom på at Real Madrid-målmanden Miguel Ángel Sola havde kontraktudløb, så han blev hentet på en fri transfer. Det er planen at han skal være reserve for Blaise Brou, men der er altid mulighed for at overhale hinanden i kampen om pladserne, og netop målmandsposten har jeg haft svært ved at finde en langsigtet løsning til.
Sidste nye mand i klubben er et 18-årigt talent fra Sydamerika, som mine scouts anbefalede voldsomt til mig. Det er da heller ikke svært at se hvorfor, da Ramón Lovera har ganske pæne attributes for en så ung spiller. Det var naturligvis ham jeg sigtede til i min sidste update, og til en pris på £120K kan han godt vise sig at være et røverkøb. Selv hvis han ikke skulle slå igennem på førsteholdet, vil der sandsynligvis være mulighed for at sælge ham videre med en god profit.
>>>
Ind
Antoni Mesa
(Chelsea) - £11,25M
Miguel Ángel Sola
(R. Madrid) - Free
Ricardo
(Deportivo) - £6M
Pierre Zaalman
(Paris-SG) - £16,5M
Ramón Lovera
(Universitario) - £120K
I ALT: £33,9M
<<<
Ud
Christian Zöllner (Hertha BSC) - Free
Roberto Mancini (Lecce) - Free
Malcolm Saunders (Arsenal) - £8M
Johan Olofsson (Lille) - £11,75M
Borja Manresa (Sambenedettese) - Loan
Alfonso Ferrari (Ternana) - Loan
Niki Vitale (Bochum) - Loan
Espedito Pulvirenti (Spezia) - Loan
Paolo Bolis (Mantova) - Loan
Jörgen Hultberg (Perugia) - Loan
I ALT: £19,75M
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: [155] The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #418:
22 Sep 2011, 01:35 »
I knew it!
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: [156] The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #419:
23 Sep 2011, 16:04 »
Selvom jeg bestemt ikke var tilfreds med sæsonstarten, kan jeg vel dårlig tillade mig at klage over den nuværende placering. Vores eneste nederlag indtil videre kom allerede i sæsonens 2. kamp mod Fiorentina, og så har der selvfølgelig været de sædvanlige dumme uafgjorte kampe, med 1-1 ude mod nyoprykkerne Catania, og ligeledes 1-1 ude mod Cesena som eksempel. Til gengæld er det blevet til en sejr på 2-0 hjemme mod Milan, og selvom vi måtte nøjes med 0-0 hjemme mod Juventus, fik vi for en sjælden gangs skyld point på Olimpico, da det også blev til 0-0 her, i en kamp som vi faktisk burde have vundet.
Serie A
•
1-0 v Parma (U)
•
0-1 v Fiorentina (H)
•
2-1 v Lecce (U)
•
2-1 v Messina (H)
•
2-0 v Napoli (U)
•
3-0 v Chievo (H)
•
1-1 v Catania (U)
•
0-0 v Juventus (H)
•
2-1 v Vicenza (U)
•
1-0 v Atalanta (U)
•
2-0 v Milan (H)
•
1-0 v Lucchese (H)
•
1-1 v Cagliari (U)
•
2-0 v Bologna (H)
•
3-1 v Mantova (H)
•
1-1 v Cesena (U)
•
3-1 v Udinese (U)
•
3-0 v Siena (H)
•
0-0 v Roma (U)
Coppa Italia
•
2-0 v Sambenedettese (H)
•
1-1 v Sambenedettese (U)
•
2-0 v Sampdoria (U)
Champions League
•
1-1 v Feyenoord (H)
•
5-0 v Siroki Brijeg (U)
•
0-2 v Dijon (U)
•
2-0 v Dijon (H)
•
3-2 v Feyenoord (U)
•
7-0 v Siroki Brijeg (H)
VM for klubhold
•
5-0 v Salt Lake (N)
•
5-1 v River (N)
Det sender os op på en øjeblikkelig førsteplads, 5 point foran de nærmeste forfølgere fra Cagliari. Jeg holder dog nok mere øje med de bagvedliggende hold, da Juventus, Roma, Fiorentina og Milan nok har større chancer for at kunne true os på længere sigt. Vi har indtil videre ligaens bedste angreb og næstbedste forsvar, men det er ikke med en ret stor margin. Igen i denne sæson er det Erasmo Rossato der er den store bomber, med 23 mål i 27 kampe indtil videre. Lenny Allen nøjes med 10 mål i 25 kampe. I det hele taget synes jeg vi er ved at være tyndt besatte i angrebet. De 3 primære angriber er alle 28 år eller derover, og det er egentlig kun Rossato, som man virkelig kan regne med. Det er helt klart et område, hvor vi skal forstærkes snart.
Jeg har endnu engang stillet med lutter reservespillere i pokalturneringen, men det skal da ikke forhindre os i at klare det godt. Lodtrækningen har så også været fin, for i 1. runde gik det udover Sambenedettese fra Serie B. 2-0 på hjemmebane og 1-1 ude var resultaterne, og i kvartfinalen røg endnu et Serie B-mandskab op af hatten, nemlig Sampdoria. Vi har kun spillet udekampen indtil videre, og den blev flot vundet med 2-0. I øvrigt er både Roma og Juventus sensationelt slået ud allerede, så der lurer måske en lille overraskelse her. De øvrige tilbageværende hold er Napoli, Siena, Messina, Cagliari, Genoa og Milan.
Qua vores sejr i sidste sæson, var vi selvfølgelig kvalificeret direkte til gruppespillet i Champions League, og jeg kunne nok ikke have ønsket mig end bedre lodtrækning, idet vi endte i gruppe med Feyenoord, Dijon og så bosniske Siroki Brijeg. Trods den gode lodtrækning fik den dårligste start længe, med blot 4 point i de 3 første kampe. Heldigvis blev de sidste 3 kampe vundet, og vi kunne dermed alligevel sikre os førstepladsen i gruppen foran Feyenoord. I næste runde skal det gå ud over Lille, som det tidligere er blevet til 5 tætte opgør imod. 2 sejre, 2 uafgjorte og 1 nederlag, med en målscore på 6-5 er sådan som det har set ud indtil videre.
Det er naturligvis også blevet til en bette pokal mere til skabet, da VM for klubhold som forventet ikke voldte os de store problemer. Reserverne fik lov at spille semfinalen mod Salt Lake, hvor det blev til en sejr på 5-0, mens de mere etablerede spillere i finalen tog sig af River, som blev sendt hjem med et nederlag på 5-1.
«
Seneste Redigering: 24 Sep 2011, 01:18 af g00n
»
Sider:
1
...
26
27
[
28
]
29
30
...
34
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »