Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 10:26:46
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23454
2 Brugere, 1245 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
concordemayfai...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
[202] The Youth Of The Nation - Reloaded
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
24
25
[
26
]
27
28
...
34
Forfatter
Emne: [202] The Youth Of The Nation - Reloaded (Læst 119084 gange)
Metsu1
Manager
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #375:
07 Sep 2011, 22:04 »
Citat af: g00n 07 Sep 2011, 21:55
Tak - det varmer! Jeg kører bare derudaf
Top 10 i Europa lige nu ser således ud:
1. Milan
2. Chelsea
3. Alcoyano
4. Juventus
5. Inter
6. Man City
7. Valencia
8. Auxerre
9. Udinese
10. Hertha BSC
Ikke helt som den ser ud i dag
Who the f... is Alcoyano?
Nej, det er sgu noget af en alternativ liste, men det passer meget godt med VM, som også havde en del alternative resultater, hvis du spørger mig
Det er skønt, at du bare kører derudaf og jeg håber, du kan holde dampen oppe, selvom der ikke bliver kommenteret på bloggen
Og hvor fanden er United egentlig henne på den liste og The g00ners
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #376:
07 Sep 2011, 22:14 »
Citat af: Metsu1 07 Sep 2011, 22:04
Who the f... is Alcoyano?
Nej, det er sgu noget af en alternativ liste, men det passer meget godt med VM, som også havde en del alternative resultater, hvis du spørger mig
Det er skønt, at du bare kører derudaf og jeg håber, du kan holde dampen oppe, selvom der ikke bliver kommenteret på bloggen
Og hvor fanden er United egentlig henne på den liste og The g00ners
Alcoyano ligger i øjeblikket nr. 16 i La Liga, men har siden de rykkede op i den bedste række for 2. gang i 2018/19 stort set været med i toppen i hver sæson. De har vundet 2 mesterskaber, og opnået en 2. plads og en 3. plads også. Sidste sæson endte de dog som nr. 17, og er åbenbart inde i en nedgang. De europæiske point har de primært opnået i UEFA Cuppen, hvor det er blevet til 4 semifinaler. I Champions League er de aldrig nået længere end til kvartfinalerne.
Arsenal ligger lige udenfor top 10, på en 11. plads, primært pga. sidste sæson, hvor de kun skrabede 3,299 point sammen, da de blev slået ud af UEFA Cuppens kvalifikationsrunde
r af Charleroi, altså før gruppespillet.
Man Utd er helt nede på en 30. plads, og de ligger lige nu lige over nedrykningsstregen i Premier League, á point med Nottingham Forest under stregen...
Metsu1
Manager
«
Svar #377:
07 Sep 2011, 22:38 »
Citat af: g00n 07 Sep 2011, 22:14
Alcoyano ligger i øjeblikket nr. 16 i La Liga, men har siden de rykkede op i den bedste række for 2. gang i 2018/19 stort set været med i toppen i hver sæson. De har vundet 2 mesterskaber, og opnået en 2. plads og en 3. plads også. Sidste sæson endte de dog som nr. 17, og er åbenbart inde i en nedgang. De europæiske point har de primært opnået i UEFA Cuppen, hvor det er blevet til 4 semifinaler. I Champions League er de aldrig nået længere end til kvartfinalerne.
Arsenal ligger lige udenfor top 10, på en 11. plads, primært pga. sidste sæson, hvor de kun skrabede 3,299 point sammen, da de blev slået ud af UEFA Cuppens kvalifikationsrunde
r af Charleroi, altså før gruppespillet.
Man Utd er helt nede på en 30. plads, og de ligger lige nu lige over nedrykningsstregen i Premier League, á point med Nottingham Forest under stregen...
Og jeg som troede, at FM var et realistisk spil
Men spændende med et nyt hold i toppen af europæisk fodbold og som sagt en ret alternativ top 10 liste
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #378:
07 Sep 2011, 22:41 »
Citat af: Metsu1 07 Sep 2011, 22:38
Og jeg som troede, at FM var et realistisk spil
Men spændende med et nyt hold i toppen af europæisk fodbold og som sagt en ret alternativ top 10 liste
Hehe, ja jeg synes faktisk det er sjovere når det er lidt urealistisk, og de traditionelle store klubber afløses af nogle mere ukendte hold. Det bliver for kedeligt når det er det samme 2-3 hold der vinder hver gang
Metsu1
Manager
«
Svar #379:
07 Sep 2011, 23:55 »
Citat af: g00n 07 Sep 2011, 22:41
Hehe, ja jeg synes faktisk det er sjovere når det er lidt urealistisk, og de traditionelle store klubber afløses af nogle mere ukendte hold. Det bliver for kedeligt når det er det samme 2-3 hold der vinder hver gang
Helt enig, det er meget sjovt, når der pludselig dukker nye storhold op og når det begynder at gå ned af bakke for de velkendte (så længe, det bare ikke er United
)
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #380:
08 Sep 2011, 16:21 »
I Giovani Della Nazione - 2030/31
Den halvdårlige stime som afsluttede sidste update, fortsatte lige et par kampe ind i denne. Først taber vi superufortjent til Frosinone, som scorede på begge deres forsøg, og derefter et lige så ufortjent nederlag til Napoli. Siden da har vi til gengæld spillet 9 kampe uden at tabe, og har endda høstet et par storsejre på vejen. Der er dog et par skæmmende resultater indimellem, hvor frustrerende 0-0-kampe på hjemmebane mod bundhold ødelægger billedet lidt. Hjemme mod Reggina lyder skudstatistikken 15 (7) mod 0 (0), men deres målmand bliver naturligvis kampens spiller. I den seneste kamp hjemme mod Parma løber vi endnu engang ind i en supermålmand, da vores 16 (7) forsøg mod deres 0 endnu engang blot er nok til 1 point. Perioden har heldigvis også budt på noget så sjældent som en udesejr over rivalerne fra Milan, og det endda i en kamp hvor 3 ud af mine 4 normale midtbanestartere var ude med skader/karantæne. Efter at have været bagud, scorer vi 2 mål i de sidste 10 minutter, og kan med de 3 point notere 5 sejre i træk.
Serie A
•
1-2 v Frosinone (U)
•
0-2 v Napoli (U)
•
4-1 v Lecce (H)
•
2-2 v Bologna (U)
•
0-0 v Reggina (H)
•
4-0 v Mantova (U)
•
3-0 v Atalanta (H)
•
7-2 v Cagliari (U)
•
2-1 v Fiorentina (H)
•
2-1 v Milan (U)
•
0-0 v Parma (H)
Champions League
•
2-0 v Ajax (U)
•
1-1 v Ajax (H)
Som det ses, har vi stadig et pænt forspring ned til nr. 2, Chievo, og endnu flere point ned til Roma. Næste kamp er en vigtig hjemmekamp mod netop Chievo, og de sidste 8 kampe byder også på udekampe mod både Roma og Juventus, så der kan sagtens nå at ske masser af ændringer i stillingen nu. Jeg vil dog blive meget skuffet hvis det ikke ender med et mesterskab i denne sæson, når vi nu startede med 12 sejre i træk, og på et tidspunkt havde et forspring på 11 point.
De eneste 2 kampe som er spillet udover i ligaen, er de 2 Champions League-kampe mod Ajax. I udekampen er vi så træfsikre at alle 7 skudforsøg rammer målet, og selvom det ene af dem er et straffespark som bliver reddet, sætter vi alligevel det ene ben i kvartfinalerne med en sejr på 2-0.
I returkampen bliver der dog spænding fra start, da Ajax allerede i det 2. minut får reduceret forspringet. Mere er der dog heldigvis ikke i dem, og efter hårdt pres mod Ajax-målet får vi endelig en scoring midt i 2. halvleg, da højre backen Allan McKenzie får scoret på straffespark. Hjemmekampen ender 1-1, og vi er videre med samlet 3-1. I kvartfinalen har vi følgende mulige modstandere: Mallorca, Paris-SG, Arsenal, Auxerre, Valencia, Milan og Hertha BSC, og skæbnen vil desværre at vi skal op mod min tidligere klub, Arsenal. Inter har tidligere mødt Arsenal 4 gange, og under min kyndige vejledning har Arsenal vundet 3 af kampene og spillet én uafgjort. Vi skal derfor håbe på at Inter får den første sejr over Arsenal i denne omgang…
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #381:
08 Sep 2011, 16:36 »
I forbindelse med Champions League-kvartfinalerne, kan det da i øvrigt lige nævnes at Arsenals manager for tiden er ingen ringere end Francesc Fàbregas.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #382:
08 Sep 2011, 22:36 »
I Giovani Della Nazione - 2030/31
Serie A
•
4-0 v Chievo (H)
•
0-2 v Juventus (U)
•
1-1 v Udinese (U)
•
5-1 v Sampdoria (H)
•
3-1 v Siena (U)
•
2-1 v Vicenza (H)
•
1-1 v Roma (U)
•
2-1 v Frosinone (H)
Champions League
•
1-0 v Arsenal (H)
•
3-2 v Arsenal (U)
•
3-0 v Mallorca (H)
•
1-1 v Mallorca (U)
•
4-3 v Milan (N)
De sidste 8 ligakampe bød på 5 sejre 2 uafgjorte og et enkelt nederlag, og det skulle vise sig at være mere end rigeligt til at hjemtage mit første mesterskab med Inter. Mesterskabet blev faktisk reelt sikret 3 runder før tid, da Chievo her var 9 point efter, og dårligere i de indbyrdes kampe mod os, men det blev først officielt afgjort i næste kamp, da Vicenza blev slået med 2-1 hjemme. Timingen kunne nærmest ikke have været bedre, for det betød at den svære udekamp mod Roma pludselig ikke havde nogen betydning, og derfor blev hele holdet sparet til den kamp. Som I kan læse om lidt længere nede, var det også en fornuftig disposition, da der 3 dage senere ventede en noget vigtigere kamp.
Spillermæssigt har der været masser af positive ting at tale om i denne sæson. Lenny Allen har med sine 27 sæsonmål (næsten) været alle £50M værd, og Mauricio Calleja har endnu engang domineret på den centrale midtbane. Her i slutningen af sæsonen skiftedes Jaime Durán og Erasmo Rossato til at slå klubrekorden for flest assists, og det endte til sidst med at Durán sluttede øverst på den liste, med 17 af slagsen. Sæsonens helt store spiller må dog siges at være unge Geovanny Salazar, som fra sin plads som defensiv midtbanespiller har bidraget med ikke mindre end 17 mål og 10 assists, hvilket er helt enestående.
Mål
Lenny Allen - 27 mål
Erasmo Rossato - 18 mål
Geovanny Salazar - 17 mål
Assists
Jaime Durán - 17
Erasmo Rossato - 16
Lenny Allen - 14
Rating
Geovanny Salazar - 7,54
Mauricio Calleja - 7,30
Patrick Dorizon - 7,29
Pokalturneringen er som bekendt et overstået kapital for vores vedkommende, men det samme kan heldigvis ikke siges om Champions League. I kvartfinalerne skulle det gå ud over min tidligere klub Arsenal, og den første kamp i Italien blev et stormløb mod englændernes mål. Selvom vi har 17 skudforsøg mod Arsenals ene, bliver det dog desværre kun til en spinkel sejr på 1-0. I returkampen så det hurtigt ud til at det ikke skulle være nok, idet vi efter en halv time er nede med 2-0. Erasmo Rossato får dog reduceret lige inden halvlegen, og så er vi pludselig foran på reglen om udebanemål. Med en halv time tilbage sætter jeg Gianmarco Baroni på banen, og han kvitterer med at score til 2-2 kort efter, og så scorer han minsandten også kampens sidste mål 2 minutter før tid, så vi vinder samlet med 4-2. Et hårdt resultat for Arsenal, som må siges at have været det bedste hold i dette opgør.
I semifinalen kan vi være godt tilfredse med at skulle møde Mallorca, som på en eller anden måde har klaret sig så langt i turneringen. De er dog ikke noget match for os, og på Giuseppe Meazza tromles de fuldstændig - de har slet ingen skud på mål, og Inter vinder med 3-0. I returen afgøres tingene reelt efter en halv time, da Lenny Allen scorer til 0-1, og selvom Mallorca senere udligner, er vi uden problemer videre til finalen med 4-1 samlet.
Milan har i den anden semifinale slået Valencia ud, og så er der lagt op til endnu et af de famøse rivalopgør. I denne sæson har Milan dog slet ikke lignet sig selv, og det varer ikke længe før vi er foran med 2-0. Milan reducerer før pausen, men 2 hurtige mål i 2. halvleg bringer os foran med 4-1, og så burde den sag være afgjort. Det bliver alligevel lidt for spændende til sidst, idet de scorer til 4-2 et kvarter før tid, og så minsandten endnu en reducering i det 88. minut. Heldigvis er det for sent til det store comeback, og vi vinder kampen med 4-3. Vi har dermed vundet Champions League for 2. sæson i træk, og sammen med mesterskabet, den europæiske Super Cup og VM for klubhold, bringes pokaltotalen for denne sæson op på 4 styks. Slet ikke ueffent!
Marchang
Landsholdsspiller
«
Svar #383:
08 Sep 2011, 23:01 »
Feeedt fedt fedt!
Tillykke med the treble
Maradona good; Pelé better; George Best
Green and Gold..
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #384:
08 Sep 2011, 23:22 »
Citat af: Marchang 08 Sep 2011, 23:01
Feeedt fedt fedt!
Tillykke med the treble
Taaaak
Og woop woop:
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #385:
09 Sep 2011, 18:30 »
I Giovani Della Nazione - 2031/32
Benfica 1-0 Inter
M. Herzliya 0-7 Inter
Martin Schmitt (6, 12)
David Weekes (15, pen)
Gianmarco Baroni (45)
Daniele Bonomi (45)
Bernard Baud (47)
Engin Güngör (81)
S.C. Ashdod 1-7 Inter
Niels Sørensen (5)
Martin Schmitt (9)
Carmelo Poli (11)
Gianmarco Baroni (14, 40)
Erasmo Rossato (65)
Franck Gomis (66)
H. Petach-Tikva 0-5 Inter
Gianmarco Baroni (12, 39)
Carmelo Poli (13)
Niels Sørensen (22)
Lenny Allen (60)
H. Haifa 0-7 Inter
Lenny Allen (5)
Erasmo Rossato (12, 22)
Mauricio Calleja (13)
Patrick Dorizon (15)
Shmuel Azulay (33, OG)
Jaime Durán (45)
Denne preseason har budt på både de sædvanlige storsejre, og den sædvanlige bommert. Og som sædvanlig var det hamrende ufortjent, men når man med en skudstatistik på 4-16 alligevel taber 1-0, kan man kun læne sig tilbage, grine, og glæde sig over at det kun var en træningskamp.
Samtlige angribere har budt sig til og fået scoret hver deres andel af mål, og samtidig bemærker man også unge Martin Schmitts målnæse fra den centrale midtbane. Som altid fortæller jeg mere om transfervinduet i næste update, men det kan da lige nævnes at nyindkøbene har gjort det ganske fornuftigt i venskabskampene, og én af dem kom også på måltavlen - så kan I selv gætte hvem det er…
Josip Simunic, professionel assman, mener op til denne sæson ikke at vi har et hold der kan gøre sig gældende i kampen om mesterskabet. Hertil må jeg erklære mig uenig, og hans vurdering af holdet er da også baseret på et par mildest talt løjerlige betragtninger i forhold til spillerpositionerne
. For eksempel foretrækker han helt uforklarligt at bruge unge Carmelo Poli på midtbanen, fremfor sidste sæsons suverænt bedste spiller, Geovanny Salazar, og han har også Daniele Bonomi på højre fløj, i stedet for stjernespilleren Patrick Dorizon. Han må være ved at blive gammel.
Jeg mener under alle omstændigheder at min trup er minimum lige så stærk som sidste sæson, og at vi selvfølgelig skal være med i toppen endnu engang. Sidste sæson endte vi hele 13 point foran nr. 2, og der er jo ingen der siger vi behøver at være lige så suveræne igen - mindre kan også gøre det. Jeg håber da i hvert fald på at jeg efter næste sæson har gennemført 2 ud af de 3 første skridt i retningen mod I Giovani Della Nazione.
Næste update byder som sagt på en opdatering på transfervinduet, men der er i denne august måned mulighed for at vinde hele 2 nye pokaler - udover den europæiske Super Cup, spiller vi med om den italienske ditto 5 dage senere. Resultatet af begge er naturligvis med næste gang.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #386:
10 Sep 2011, 17:02 »
First things first: Resultaterne fra de 2 finaler. I den europæiske Super Cup mod Atlético er vi som sædvanlig bedst chance- og spilmæssigt, men i 1. halvlegs overtid kommer vi alligevel bagud. Lenny Allen udligner i 2. halvleg, men på trods af godt spil og pres mod Atléticos mål, er det modstanderne som scorer kampens sidste mål 12 minutter før tid. 0 trofæer ud af 1.
I den italienske Super Cup møder vi Juventus, som vel er et noget bedre hold end Atlético. Alligevel er vi i denne kamp nærmest altdominerende. Lenny Allen scorer allerede efter 4 minutter, men på hvad der skulle vise sig at blive Juventus’ eneste skud på mål i 120 minutter, udligner de efter 28. Som I nok har gættet bød den ordinære spilletid ikke på flere scoringer, men i den forlængede spilletid dukker Henny Merry op, en spiller som efterhånden har udviklet sig til en rigtig god spiller, og som har reddet os flere gange nu. Med en skudstatistik på 23 (11) mod 4 (1), må sejren siges at være vældig fortjent. 1 trofæ ud af 2.
Videre til transfers! På baggrund af sidste sæsons succes, har jeg valgt ikke at købe ind til startelleveren, men derimod fokusere på de få områder, hvor vi kan komme til at mangle kompetente back up-spillere inden for den nærmeste fremtid.
Med både Jaime Durán og Franck Gomis på den gamle side af de 30, besluttede jeg mig for at give Durán de sidste par sæsonen på venstrefløjen, skibe reserven Gomis af sted, og i stedet hente fremtidens mand på pladsen. Bernard Baud havde oprindeligt en frigørelsesklausul på £7M, men da jeg bød det, valgte han i stedet at skrive ny kontrakt med Barcelona. Crap, tænkte jeg, nu har han sikkert et megahøj klausul i stedet. Men nej, den var sat ned til sølle £3,9M, og så kunne jeg da ikke andet end at sige ”HAPS!” til en spiller som min bedste scout gav 5 stjerner.
Jeg har også fået afhændet et par prominente navne på fri transfer, heriblandt Francesco Vitale, og dermed stod jeg reelt uden alternativ til Allan McKenzie på højre back. Derfor er unge Johan Olofsson hentet i Aston Villa, så jeg i det mindste har 2 spillere til pladsen.
Ellers har det været et relativt stille vindue, men jeg er nu godt tilfreds med truppen som den ser ud. Jeg har minimum 2 gode spillere til hver plads på banen, og jeg bør kunne give Juventus, Roma, Milan (og Chievo) kamp til stregen igen i år.
>>>
Ind
Bernard Baud
(Barcelona) - £3,9M
Johan Olofsson
(Aston Villa) - £6,75M
I ALT: £10,65M
<<<
Ud
Andrea Manica (Everton) - Free
Thomas Moore (Sheff Utd) - Free
Francesco Vitale (Hertha BSC) - Free
Fabio Ciollo (Lucchese) - Free
Andrea Sorrentino (Perugia) - Free
Mirco Morabito (FC Brussels) - Free
Giuseppe Rea (Brescia) - Free
Giovanni Rossato (FC Brussels) - Free
Fabrício (R. Madrid) - £3,5M
Franck Gomis (Sheff Utd) - £6,25M
Paolo Bolis (Pro Patria) - Loan
Alessandro Russo (Reggina) - Loan
Lars Lundström (Monza) - Loan
Borja Manresa (Lucchese) - Loan
Darren Ryan (Cremonese) - Loan
I ALT: £9,75M
«
Seneste Redigering: 12 Sep 2011, 18:48 af g00n
»
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #387:
12 Sep 2011, 20:49 »
Selvom sæsonstarten ikke står mål med den sidste, er det stadig godkendt at have 43 point efter halvdelen af kampene. Desværre har Milan ikke tabt endnu, og er 2 point i front. Som det ses, er det absolut ikke mål der mangler, for vi har i de første 19 ligakampe scoret hele 47 mål - 19 mål mere end Milan, som har scoret næstflest. Til gengæld har vi lukket 14 mål ind, hvilket der er 4 hold i ligaen der har gjort bedre.
Serie A
•
2-0 v Bologna (H)
•
4-0 v Siena (H)
•
0-2 v Fiorentina (U)
•
3-2 v Cagliari (U)
•
1-1 v Frosinone (H)
•
1-1 v Roma (U)
•
7-0 v Mantova (H)
•
1-0 v Atalanta (U)
•
3-1 v Chievo (H)
•
3-0 v Catania (H)
•
0-0 v Milan (U)
•
2-0 v Cesena (U)
•
4-0 v Udinese (H)
•
3-2 v Vicenza (U)
•
5-3 v Messina (H)
•
5-1 v Perugia (H)
•
0-1 v Juventus (U)
•
3-0 v Napoli (H)
•
0-0 v Sampdoria (U)
Coppa Italia
•
3-0 v Crotone (H)
•
0-1 v Crotone (U)
•
1-0 v Cesena (U)
•
3-0 v Cesena (H)
Champions League
•
3-0 v Besiktas (U)
•
2-0 v NAC Breda (H)
•
3-0 v Celta (H)
•
2-0 v Celta (U)
•
1-0 v Besiktas (H)
•
2-1 v NAC Breda (U)
VM for klubhold
•
6-1 v Chivas (N)
•
5-0 v Cruzeiro (N)
Det er kun blevet til 2 point i kampene mod Milan, Roma og Juventus, men til gengæld tæller det til vores fordel, at de alle 3 har været på udebane. Et møgufortjent nederlag til Juventus (Skud: 8-16) bliver nederlag nr. 2 i sæsonen, efter at vi tidligere tabte fortjent med 2-0 til Fiorentina. De 4 uafgjorte er via 1-1 hjemme mod Frosinone (Skud 17-3, på mål 7-1), 1-1 ude mod Roma i en helt lige kamp, 0-0 ude mod Milan, hvor vi med lidt held godt kunne have vundet, og 0-0 ude mod Sampdoria i den seneste kamp, hvor kun Sampdorias målmand redder dem fra et stort nederlag.
Lodtrækningen i Coppa Italia har været god mod os indtil videre, og i 1. runde er det non league-holdet Crotone, som kommer op af hatten. Med en sejr på 3-0 på hjemmebane, gør det ikke så meget at reserverne (temmelig ufortjent, i øvrigt) taber 0-1 ude. I kvartfinalerne går det ud over Cesena, som uden problemer slås med 1-0 ude og 3-0 hjemme. Semifinalerne er næste punkt på programmet, og mens Juventus og Roma mødes i den anden semifinale, har vi fornøjelsen af 2 kampe mod Chievo.
I Champions League har der heller ikke været den store modstand. En gruppe med Besiktas, NAC Breda og Celta er selvfølgelig heller ikke frygtindgydende, men det er da alligevel med en vis tilfredshed at vi indtager førstepladsen med 6 sejre ud af 6 mulige, og en målscore på 13-1. De øvrige 2 hold endte alle med 6 point, og her trak Celta det længste strå og gik videre. Desværre for os var der overraskende placeringer i de fleste andre puljer, så hold som Ajax, Fulham, Paris-SG, Auxerre og Tottenham vandt deres puljer, mens stærke hold som FC Bayern, Juventus, Valencia og Roma måtte nøjes med 2. pladser. Heldigvis slap vi for de helt store hold, for vi skal i næste runde møde Hertha BSC. Tidligere er det blevet til 5 kampe for Inter mod tyskerne, hvilket har resulteret i 2 sejre, 1 uafgjort og 2 nederlag - det tyder altså endnu engang på et par tætte kampe.
Sidst, men ikke mindst, skal vi da lige runde VM for klubhold. Der er vel ingen der har forventet andet, men denne pokal er naturligvis blevet vundet for 2. år i træk. I semifinalen går det ud over mexicanske Chivas, som sendes hjem med en sæk på 6-1, og dermed er scenen sat til en gentagelse af sidste års finale mod Cruzeiro. Dengang vandt vi 5-0, og minsandten om dette ikke også gentager sig, så både de deltagende hold og resultatet bliver det samme 2 år i træk. Inter er endnu engang verdensmestre.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #388:
13 Sep 2011, 01:06 »
Med 9 sejre i de sidste 11 ligakampe er det lykkedes mig at overhale Milan i tabellen. Det er ellers ikke fordi hverken de, Roma eller Juventus smider ret mange point, men en vital sejr over netop Milan på hjemmebane har indtil videre været afgørende. Desværre er det også blevet til et par skuffende resultater siden sidst, og et af dem var på hjemmebane mod Roma, hvor deres 2 skud på mål er nok til at score 2 mål og hjemtage en højst ufortjent sejr på 2-1. Derudover løber vi ind i endnu en man-of-the-match-performance af en modstanders målmand, da vi trods stort overtag må nøjes med 0-0 på udebane mod bundholdet Catania.
Serie A
•
3-0 v Siena (U)
•
5-0 v Fiorentina (H)
•
3-1 v Bologna (U)
•
1-0 v Frosinone (U)
•
2-1 v Mantova (U)
•
1-2 v Roma (H)
•
2-0 v Atalanta (H)
•
0-0 v Catania (U)
•
3-0 v Cagliari (H)
•
2-0 v Milan (H)
•
3-1 v Chievo (U)
Coppa Italia
•
4-1 v Chievo (U)
•
3-1 v Chievo (H)
Champions League
•
0-0 v Hertha BSC (U)
•
4-0 v Hertha BSC (H)
Det er som om at de sikre sejre fra første halvdel af sæsonen nu er lidt mere spændende. Sejre på 2-1 og 1-0 er mere normale end storsejrene fra tidligere. Lenny Allen er gået kold i angrebet, og har nu spillet 10 kampe i træk uden at score. Heldigvis for os er min anden frontangriber, Erasmo Rosatto, trådt i karakter, og har scoret 8 mål i de sidste 6 kampe. Han topper nu topscorerlisten i klubben med 25 kasser.
Utroligt nok er vi stadig med i alle turneringer. I kvartfinalen i Coppa Italia viste Chievo sig ikke at være det store problem, idet udekampen blev vundet med hele 4-1. Reserverne overtog banen i hjemmekampen, og var lige så dominerende. På trods af at modstanderne endnu engang udnyttede 100% af deres skud på mål (hvor er det bare belastende), vinder de alligevel en sikker sejr på 3-1. Finalekampene skal nok blive sværere, for her venter 2 kampe mod Roma.
I Champions League er der kun spillet 2 kampe siden sidst. Udekampen mod Hertha Berlin bliver endnu engang et udstillingsvindue for modstandernes målmand, som bliver kampens bedste spiller i opgøret som ender 0-0. Heldigvis sker der ikke 2 kampe i træk, for på hjemmebanen bliver han endnu engang bombarderet med skud. Vi har 26 skud i kampen, og hele 19 af dem rammer målet. Vi vinder i ren opvisningsstil med 4-0, og er klar til kvartfinalen. Her skal vi møde det engelske midterhold Tottenham, som Inter aldrig tidligere har mødt.
«
Seneste Redigering: 13 Sep 2011, 02:02 af g00n
»
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: [139] The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #389:
13 Sep 2011, 03:53 »
Det er nok den tætteste mesterskabsafgørels
e jeg nogensinde har set... Tottenham vinder simpelthen mesterskabet på flest scorede mål!
Sider:
1
...
24
25
[
26
]
27
28
...
34
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »