Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 10:26:46
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23454
0 Brugere, 1244 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
concordemayfai...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
[202] The Youth Of The Nation - Reloaded
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
25
26
[
27
]
28
29
...
34
Forfatter
Emne: [202] The Youth Of The Nation - Reloaded (Læst 119160 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
Sv: [139] The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #390:
13 Sep 2011, 08:01 »
Surt for Liverpool at de ikke lige havde et point mere.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: [139] The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #391:
13 Sep 2011, 16:14 »
I Giovani Della Nazione - 2031/32
Serie A
•
1-1 v Udinese (U)
•
4-0 v Vicenza (H)
•
0-0 v Juventus (H)
•
3-0 v Perugia (U)
•
3-1 v Napoli (U)
•
2-0 v Cesena (H)
•
2-0 v Sampdoria (H)
•
1-1 v Messina (U)
Coppa Italia
•
1-0 v Roma (U)
•
2-0 v Roma (H)
Champions League
•
4-0 v Tottenham (H)
•
2-0 v Tottenham (U)
•
2-0 v Valencia (H)
•
2-2 v Valencia (U)
•
0-1 v Man City (N)
Det varede lidt længere end sidste sæson, men som håbet blev det til det 2. mesterskab i træk til Inter. Denne gang blev det først officielt i næstsidste spillerunde, da Sampdoria blev besejret 2-0, og Milan dermed var 7 point bagud med blot 3 point tilbage at spille om. Vi afslutter sæsonen med 13 kampe i træk som ubesejrede, og ender dermed på 89 point, hvilket er det højeste antal Inter har opnået i dette spil. De 88 scorede mål er ligeledes klubrekord, og det samme er 27 sejre, 3 nederlag, samt en målscore på +66. Alt i alt en fremragende sæson, og under normale omstændigheder ville mesterskabet nok kunne være fejret noget tidligere, men helt uhørt er der hele 3 hold som ender over 80 point.
Som nævnt i sidste update tog Erasmo Rosatto over som førende målscorer, og han ender med at sætte klubrekord, idet han når op på 35 mål for sæsonen. Sidste sæson slog Jaime Durán klubrekorden ved at nå op på 17 assists, men den rekord skulle vise sig kun at holde i én sæson. Durán ender endnu engang på 17 assists, men må i år se sig slået af min venstre back Engin Güngör, som præsterer ikke færre end 20 assists i denne sæson! Nu vi er ved rekorderne, er Erasmo Rossatos 10 kåringer som kampens bedste spiller såmænd også rekord…
Mål
Erasmo Rosatto - 35 mål
Lenny Allen - 30 mål
Gianmarco Baroni - 19 mål
Assists
Engin Güngör - 20
Jaime Durán - 17
Geovanny Salazar - 14
Rating
Erasmo Rossato - 7,60
Lukas Cap - 7,45
Geovanny Salazar - 7,43
I pokalturneringen var vi nået til de to finalekampe, som var imod Roma. Vi har generelt haft det svært mod Roma, men i disse opgør så vi ikke ud til at have et kompleks. Den første kamp er på udebane, og her er det for en gangs skyld os, som må siges at have heldet på vores side. Roma er klart det bedste hold, og vi har kun ét enkelt skud på mål. Desværre for Roma, og heldigvis for os, bliver kampens eneste scoring et selvmål af en Roma-spiller, og så har vi sikret os et rigtig godt udgangspunkt før returkampen på hjemmebane. Og på hjemmebanen er der til gengæld ingen slinger i valsen. Her er vi klart det bedste hold, og det udmønter sig i en sejr på 2-0, og dermed har vi med en samlet sejr på 3-0 vundet den italienske pokalturnering for første gang siden 2007, altså for 25 år siden!
Champions League bød som bekendt på kvartfinaler mod et vist engelsk midterhold, som altså sidenhen gik hen og blev engelske mestre. Der var dog ikke meget mesterhold over dem i Champions League, og første kamp i Italien blev vundet uden problemer med 4-0. I returopgøret blev der naturligvis sparet en håndfuld spillere, men selv på deres egen bane kunne Tottenham end ikke præstere et skud på mål. Vi vinder 2-0 på White Hart Lane, og er videre med 6-0 samlet. Semfinalerne så ud til at blive spændende, idet vi skulle møde det absolut bedste hold i Spanien lige nu - Valencia. De har netop vundet deres 3. mesterskab i træk, men som så mange andre hold blev også de udspillet på Giuseppe Meazza, hvor det bliver til en sejr på 2-0 til Inter. Spændingen indfinder sig igen, da Valencia kommer foran i returopgøret, men da vi udligner og dermed scorer et udebanemål, virker den sikker. Vi kommer bagud igen, men ender med 2-2, i en kamp hvor vi faktisk var klart bedst og havde fortjent bedre.
Dermed er vi i finalen for 3. år i træk, og nøjagtig som for 2 år siden er modstanderen her Man City, som i semifinalen har slået de spanske kometer fra Alcoyano ud. Det bliver også denne gang en tæt kamp, som kunne gå begge veje, men desværre for os bliver det englænderne der trækker det længste strå denne aften. Guy Adams (fedt navn!) scorer kampens eneste mål 10 minutter inde i 2. halvleg, og så bliver det desværre ikke til alle gode gange 3.
Sæsonen ender trods alt med 4 trofæer igen: Mesterskab, pokalturnering, italiensk Super Cup samt VM for klubhold. Jeg kan vel ikke tillade mig at klage. Nu skal alt sættes ind på at vinde det tredje mesterskab i træk, så den selvindsatte transferembargo kan træde i kraft!
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: [141] The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #392:
14 Sep 2011, 01:40 »
I Giovani Della Nazione - 2032/33
Fulham 1-1 Inter
Gianmarco Baroni (6)
Pasching 0-3 Inter
Florian Hoffmann (1, OG)
Carmelo Poli (15)
Niels Sørensen (72)
Schwanenstadt 0-5 Inter
Alessandro Russo (5)
Carmelo Poli (31)
Wolfgang Auzinger (46, OG)
Daniele Bonomi (49)
Bernard Baud (78)
Mattersburg 0-1 Inter
Gianmarco Baroni (83)
Aberdeen 1-2 Inter
Lenny Allen (45, 90)
Af en eller anden grund havde min assistent kun arrangeret én træningskamp, nemlig den mod Fulham, så jeg måtte selv ud og sende invitationer rundt. Det endte med en lille tour i Østrig, samt en kamp mod Aberdeen.
Resultaterne denne gang har ikke været så imponerende som de seneste sæsoner, og det kan til dels forklares med at jeg denne gang har haft en del ungdomsspillere med til kampene. Vi har henover sommerperioden været plaget af en del skader, og samtidig havde jeg et par talenter jeg gerne ville se i aktion.
Når det er sagt, så havde det ikke været ufortjent med storsejre i samtlige kampe. Fulhams mål var et udlignende selvmål kort før tid, mod Mattersburg har vi 20 skud mod deres 2, mens Aberdeen scorede på deres eneste skud på mål. I den kamp havde vi i øvrigt 23 skud, heraf 12 på mål.
Med to mesterskaber i træk i bagagen, er det afgørende at vinde nr. 3 også. Det ville være skuffende at skulle starte forfra så tæt på ”målet”. Jeg kan dog afsløre at der har været en del udskiftning i truppen op til denne vigtige sæson, og det hænger bl.a. sammen med at et par spillere ønskede nye udfordringer/var utilfredse med manglende spilletid, og derfor ikke ville forlænge deres kontrakter. Med mig ved roret ryger man ud af vagten i sådan en situation, så derfor har der både været nogle tilgange og afgange. Jeg regner dog stadig med at truppen er stærkt nok til at tage endnu et mesterskab. Mere om det i næste update.
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: [142] The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #393:
14 Sep 2011, 15:44 »
Positive nyheder først: Sæsonens første trofæ er kommet i hus, idet Roma blev slået med 3-1 i den italienske Super Cup. Vi kom ellers bagud tidligt i kampen, men det skulle vise sig at blive Romas eneste skud på mål i hele kampen. Vi var selv farligere end det, og fik altså puttet 3 bolde i kassen på vores 9 skud på mål. Henny Merry og Erasmo Rosatto x 2 var målscorerne.
Som lovet er der blevet skiftet ud på et par pladser i truppen. Andrea Acampora er hentet som erstatning for Adam Varley, som er vendt tilbage til Arsenal, da han ikke mente han fik nok spilletid i Inter. Det kan jeg kun give ham ret i, og han er en fantastisk spiller, som jeg ikke er glad for at slippe. Desværre for ham, har det været stort set umuligt at erobre en plads i midterforsvaret fra Lukas Cap og Daniel Andersson. Andrea Acampora er i øvrigt en spiller som jeg har jagtet de seneste par sæsoner, men først nu har muligheden altså budt sig til.
Malcolm Saunders er en ung englænder, som er tiltænkt at være erstatning for en anden englænder, nemlig David Weekes. Weekes har rundet de 30, er på sidste år af sin kontrakt, og vil ikke forlænge. Han har desværre ikke kunnet sælges endnu, så indtil videre ryger han på reserveholdet, mens Malcolm Saunders vil være back-up for Engin Güngör.
Jeg har desværre også måttet skille mig af med en af de bedste spillere jeg har haft gennem min tid i Inter. Mauricio Calleja ville have nye udfordringer, og da han også var på sidste år af sin kontrakt, så jeg ingen anden udvej end at få så mange penge for ham som muligt. Jeg er da også fint tilfreds med at sælge ham til Arsenal, og håber at han fortsætter de gode takter der. Med salget ryger der yderligere £30M i klubkassen, og en lille del af dem er brugt på at hente danske Simon Simonsen. Simonsen vil ikke gå direkte ind i startopstillingen, for her vil jeg sandsynligvis foretrække enten Henny Merry eller Martin Schmitt, men han gør at jeg kan føle mig lidt mere tryg ved de centrale midtbanespillere som er til min rådighed.
Sidst, men ikke mindst, har jeg solgt hele 2 defensive midtbanespillere, nemlig den italienske duo Ruggiero Pierro og Carmelo Poli. Disse har begge stået i skyggen af Geovanny Salazar, og havde derfor ingen grund til at skrive under på en ny kontrakt med Inter. Dette betød at jeg var nødt til at hente endnu en spiller til denne plads, så der også er en til at spille når Salazar ikke er til rådighed. Valget faldt på nordmanden med det meget nordiske navn Zbigniew Wieczorek, som også er en spiller jeg har haft kig på i en del sæsoner. Mine scouts anbefalede ham til mig allerede da han som 18-årig spillede i Landskrona i Sverige, men jeg har ikke rigtig haft brug for ham før nu. Prisen er så til gengæld også steget fra £200K dengang til £12,5M nu…
>>>
Ind
Andrea Acampora
(Roma) - £11,75M
Malcolm Saunders
(Liverpool) - £7M
Simon Simonsen
(Hertha BSC) - £10,25M
Zbigniew Wieczorek
(Nantes) - £12,5M
I ALT: £41,5M
<<<
Ud
Adam Varley (Arsenal) - £16M
Luca Bocelli (Espanyol) - Free
Manuel Venturi (Sion) - Free
Marco Migliaccio (Empoli) - Free
Vincenzo Righi (Vicenza) - Free
Darren Ryan (Monza) - Free
Lino Melli (Catania) - Free
László Zsolnai (Malaga) - Free
Ruggiero Pierro (Atlético) - £12M
Ettore Di Martino (Lucchese) - Free
Mauricio Calleja (Arsenal) - £30M
Carmelo Poli (Fiorentina) - £6,5M
Alfonso Ferrari (Ravenna) - Loan
Tamir Mizrahi (Frosinone) - Loan
Massimo Tricarico (Modena) - Loan
I ALT: £64,5M
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: [143] The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #394:
15 Sep 2011, 17:57 »
I forhold til de seneste sæsoner, må man sige at starten i år lader en del tilbage at ønske. Det første stykke tid havde vi helt ukarakterisk svært ved at score mål, og når så modstanderne stadig alt for ofte formår at score på deres få chancer, sker der dumme pointtab. Alle fire nederlag har været på 1-0 på udebane, og er kommet mod oprykkerne fra Parma, Milan, upåagtede Reggina, samt Napoli. Derudover har vi spillet 0-0 hjemme mod Cagliari, 1-1 hjemme mod Roma (hvor de ENDNU engang scorer på deres eneste chance), samt 2-2 ude mod Udinese, hvor vi var foran 2-0 med 5 minutter tilbage af kampen... Altså en gang makværk.
Serie A
•
1-0 v Messina (H)
•
0-1 v Parma (U)
•
0-0 v Cagliari (H)
•
2-0 v Sampdoria (U)
•
1-1 v Roma (H)
•
2-1 v Chievo (U)
•
2-2 v Udinese (U)
•
3-1 v Mantova (H)
•
4-1 v Catania (H)
•
0-1 v Milan (U)
•
3-0 v Lecce (H)
•
0-1 v Reggina (U)
•
2-0 v Bologna (H)
•
2-1 v Vicenza (U)
•
1-0 v Atalanta (H)
•
3-0 v Siena (U)
•
1-0 v Juventus (H)
•
2-1 v Fiorentina (H)
•
0-1 v Napoli (U)
Coppa Italia
•
2-0 v Cagliari (H)
•
2-0 v Cagliari (U)
•
3-0 v Siena (H)
Champions League
•
3-1 v Viborg (U)
•
2-1 v Liverpool (H)
•
1-1 v Deportivo (U)
•
4-0 v Deportivo (H)
•
2-0 v Viborg (H)
•
4-0 v Liverpool (U)
Der er dog kommet en smule gang i målscoringen igen, og inden den sidste kamp - nederlaget mod Napoli - var vi noteret for 6 sejre i træk i ligaen. Det er da også positivt at vi lige nu deler titlen som ligaens bedste forsvar med Milan, samt at de øvrige tophold heller ikke har lagt alt for godt fra land. Vi er 4 point fra Milan på førstepladsen, og med 57 point at spille om endnu, kan der heldigvis stadig ske ting og sager. Jeg tror og håber stadig på det 3. mesterskab i træk.
Coppa Italia har indtil videre budt på 1½ runde, og i første omgang gik det ud over Cagliari, som blev slået med 2-0 både hjemme og ude. Den første kamp i kvartfinalen er også spillet, og noget heldigt blev vi har parret med Siena. Hjemmekampen er blevet vundet med 3-0, så det er forhåbentlig blot en formssag at bringe os videre i semifinalen. Det ser i øvrigt ud til at de 4 hold i semifinalen bliver The Usual Suspects, idet både Milan, Roma og Juventus også vandt deres første kvartfinale overbevisende.
Jeg kan ikke påstå at jeg var helt tilfreds med lodtrækningen til Champions League, for både fra 2. og 3. seedningslag trak vi et af de sværest mulige hold. Liverpool og Deportivo skal man ikke tage for let på, men fra 4. lag var jeg nu alligevel fint tilfreds med at trække de danske mestre fra… Viborg. Holdene skulle dog ikke vise sig at give mig de største problemer, og eneste pointtab var på udebane mod Deportivo, hvor kampen sluttede 1-1. Deportivo sluttede i øvrigt sidst i gruppen. 5 sejre og 16 point er naturligvis nok til førstepladsen i gruppen, og i næste runde får vi fornøjelsen af endnu et engelsk hold, idet vi skal møde de engelske mestre fra Tottenham. De voldte ikke de store problemer sidste sæson, så det skal blive spændende at se om de er blevet bedre siden sidst.
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: [144] The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #395:
15 Sep 2011, 23:22 »
De 4 point Milan var foran, er blevet hentet, og mere end det. Desværre lider vi stadig af en form for mental hikke, og så opstår der pludselig nogle meget underlige resultater midt i det hele. Vi havde ikke blot hentet Milans 4 point, vi havde endda skabt et forspring, bl.a. ved hjælp af en vigtig sejr på 3-1 over netop Milan, som ellers havde spillet 16 kampe uden nederlag. Efter resultater som 6-0 over Chievo og 5-0 over Udinese, skal vi pludselig kæmpe for at opnå 1-1 i Mantova. Derefter udspiller vi Milan, for så at slutte perioden med et forsmædeligt nederlag på 3-0 til bundholdet Lecce. FM at its best.
Serie A
•
4-2 v Messina (U)
•
2-0 v Parma (H)
•
2-0 v Cagliari (U)
•
1-0 v Sampdoria (H)
•
0-4 v Roma (U)
•
1-0 v Catania (U)
•
6-0 v Chievo (H)
•
5-0 v Udinese (H)
•
1-1 v Mantova (U)
•
3-1 v Milan (H)
•
0-3 v Lecce (U)
Coppa Italia
•
1-0 v Juventus (H)
•
0-1 v Juventus (U) (1-2 str)
Champions League
•
2-0 v Tottenham (U)
•
3-0 v Tottenham (H)
Der er 8 kampe tilbage, og blandt dem er udekampe mod både rivalerne Atalanta og Fiorentina, og minsandten om ikke sæsonens sidste kamp er en udekamp mod Juventus. Det er derfor usandsynligt vigtigt at det bliver til fuld gevinst i hjemmekampene mod hold som Reggina, Siena og Vicenza, hvis vi skal have en chance for at holde Milan (og Roma) bag os.
Apropos Juventus og underlige resultater, så både pokalkampene på et af de mest latterlige resultater i min FM-karriere. Den 2. kvartfinale mod Siena blev hurtigt overstået med en sejr på 1-0, og vi skulle derefter møde Juventus i semfinalerne. Først på hjemmebane, hvor vi på et selvmål i overtiden trods alt sikrer os en fortjent sejr på 1-0. Returopgøret er bare absurd. Vi er klart det bedste hold på banen, og har dobbelt så mange chancer og skudforsøg som Juventus. Juventus får en spiller vist ud efter 13 minutter, men bolden vil stadig ikke ind. Juventus får endnu en spiller vist ud efter 53 minutter, men 5 minutter senere scorer de så på et af deres 3 skud i kampen, med 2 mand i undertal. Vi spiller simpelthen 77 minutter med 2 mand mere end dem, uden at få scoret, og derfor skal vi ud i straffespark. Her scorer vi kun på 1 (det allerførste), men Juventus scorer også kun på 1 ud af de første 5. Vi brænder herefter 9 (!) spark i træk, mens Juventus scorer på deres 10. spark - vi taber derfor efter 10 spark hver med 2-1… Fuldstændig surrealistisk.
Geert Bal
(Marseille) - £6,5M
Solak Akin
(Büyüksehir Bld. Spor) - £4,2M
Jörgen Hultberg
(AGF) - £1,4M
Ian Milner
(Wolves) - £3,8M
I ALT: £15,9M
Heldigvis er det gået lidt bedre i de 2 Champions League-kampe, som er spillet siden sidst. De engelske mestre fra Tottenham viste sig at være sådan ca. lige så ringe som da vi mødte dem i sidste sæson, og første opgør blev vundet med 2-0 på udebane. På hjemmebanen var der heller ingen slinger i valsen - Tottenham blev udspillet nok engang, og slutcifrene på 3-0 var ikke et mål for meget. I kvartfinalen er vi desværre uheldige, og har nok trukket det værste hold vi kunne, nemlig Roma.
I håbet om at vinde det 3. mesterskab i denne sæson, har jeg haft mine scouts ude for at finde unge talenter rundt omkring, så jeg kan hamstre lidt inden jeg evt. ikke må købe spillere længere. Det er blevet til en håndfuld nye spillere, og disse kan betrages ude i siden. Så må vi se om det lykkes, eller om jeg skal starte forfra efter denne sæson…
«
Seneste Redigering: 16 Sep 2011, 02:06 af g00n
»
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: [145] The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #396:
16 Sep 2011, 02:39 »
Der er spænding helt til sidste spillerunde! Desværre for os, burde der slet ikke have været nogen spænding tilbage. Vi havde endnu engang kæmpet os frem til et forspring, denne gang på 6 point, men endnu engang bliver vi straffet af spøjse resultater og målmænd der spiller deres livs kamp.
Dette har gjort at vi nu blot et 1 point foran både Milan og Roma inden sidste spillerunde. Vi er bedre indbyrdes end Milan, men dårligere end Roma. Der er derfor kun et spinkelt håb om at vi kan tage det 3. mesterskab i træk, for i sidste runde skal vi som bekendt møde Juventus på udebane. Vi har bestemt ikke lavet mange gode resultater på udebane på det sidste, og slet ikke mod et hold som Juventus. I sidste runde skal Milan møde Messina på hjemmebane, mens Roma skal på udebane mod Atalanta. Meget tyder derfor på, at vi skal hente alle 3 point for at blive mestre, for det må formodes at minimum ét af holdene, og sandsynligvis både Milan og Roma, snupper alle pointene i deres respektive kampe.
Jeg er superpessimistisk. Nærmest deprimeret.
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: [146] The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #397:
16 Sep 2011, 16:15 »
Juventus 3-0 Inter
1-0 Alistair Morton (67)
2-0 Alistair Morton (76)
3-0 Alistair Morton (78)
Atalanta 1-1 Roma
0-1 Bruce Ferreira (56)
1-1 Gianni Montagna (71)
Milan 1-0 Messina
1-0 Vadym Tereschenko (11)
Som forudsagt, blev det desværre ikke til det 3. mesterskab. Og som forventet, floppede det endnu engang på en latterlig måde. Vi er i 67 minutter klart det bedste hold på banen, og havde fortjent at føre med et par stykker, men helt imod spil og chancer scorer Juventus kampens første mål. Jeg ændrer derefter taktikken til at være lidt mere offensiv, og straks efter kampen går i gang igen, scorer Juventus yderligere 2 mål på 2 minutter. På det tidspunkt er jeg bare klar til at smide computeren ud af vinduet, men jeg viser nåde denne gang, og kampen fiser stille og roligt ud. Med det nederlag skulle både Milan og Roma tabe, og det sker selvfølgelig ikke. Roma spiller uafgjort, men Milan vinder, og snupper dermed mesterskabet. Roma overhaler os via indbyrdes opgør, så vi i denne sæson må nøjes med en skuffende 3. plads. Megabittert, når vi nu i størstedelen af sæsonen har spillet rigtig godt, og kun er blevet nægtet point pga. ufortjente resultater. Dermed er det tilbage til kvadrat 1. Eller square one, som man siger.
Serie A
•
3-0 v Reggina (H)
•
2-1 v Bologna (U)
•
4-0 v Siena (H)
•
2-0 v Vicenza (H)
•
1-2 v Atalanta (U)
•
0-0 v Fiorentina (U)
•
1-1 v Napoli (H)
•
0-3 v Juventus (U)
Champions League
•
0-0 v Roma (H)
•
1-3 v Roma (U)
Som nævnt, er det ikke pga. dårligt spil at mesterskabet er glippet. Erasmo Rossato har i denne sæson slået klubrekorden for flest scorede ligamål, samt flest kåringer som kampens spiller. Bernard Baud har overtaget Jaime Duráns plads på venstrefløjen, og har kvitteret med en fantastisk sæson og 17 assists. Derudover har Lukas Cap endnu engang spillet fremragende i midterforsvaret, og unge Martin Schmitt har vist sig at være en glimrende arvtager for Mauricio Calleja, indtil han pådrog sig en knæskade under træning, og tvinges ud på sidelinjen i hele 7 måneder. Typisk for min sæson.
Mål
Erasmo Rossato - 33 mål
Lenny Allen - 17 mål
Gianmarco Baroni - 14 mål
Assists
Bernard Baud - 17
Lenny Allen - 11
Patrick Dorizon - 11
Rating
Lukas Cap - 7,46
Erasmo Rossato - 7,42
Bernard Baud - 7,27
Eneste pokal vi ellers havde chancen for var Champions League, og her stod kampene desværre mod Roma. Og endnu engang kan vi føle os skuffede over resultatet. På hjemmebane er vi som sædvanlig suverænt det bedste hold, men lige for en gangs skyld løber modstandernes målmand med titlen som kampens spiller. Erasmo Rossato har faktisk bolden i nettet, men for 6. gang i denne sæson får vi et mål annulleret. Antal annullerede mål af modstandere i denne sæson: Et stort rundt 0. Kampen ender også 0-0.På udebane går det lige så skidt som man kunne forvente, og efter 20 minutter er vi bagud med 3-0. Kampen er ellers ret jævnbyrdig, men vi får kun scoret et enkelt trøstmål, og må derfor lade livet i turneringen med et samlet nederlag på 1-3. Antallet af trofæer i denne sæson forbliver dermed på 1, idet vi kun klarer at vinde den italienske Super Cup. Så må jeg jo bare forstærke holdet op til den kommende sæson…
Elsewhere har det i øvrigt været en god sæson for de hold jeg følger - Arsenal er tilbage på toppen og vandt det engelske mesterskab for første gang siden de fyrede mig, og i den hjemlige danske liga vandt FC Midtjylland deres 3. mesterskab nogensinde.
«
Seneste Redigering: 16 Sep 2011, 16:27 af g00n
»
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #398:
16 Sep 2011, 16:22 »
Går man for meget op i det, hvis sådan en sæsonafslutning bringer ens humør i bund resten af dagen, og ødelægger ens nattesøvn?
SkjoldManden
Reserveholdsspiller
«
Svar #399:
16 Sep 2011, 16:50 »
ja, måske lidt
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #400:
16 Sep 2011, 17:26 »
Citat af: SkjoldManden 16 Sep 2011, 16:50
ja, måske lidt
Det havde jeg også på fornemmelsen
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: [147] The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #401:
16 Sep 2011, 19:42 »
I Giovani Della Nazione - 2033/34
En hurtig gennemgang af de enkelte spilleres rating fra den netop overståede sæson, giver faktisk et ret godt billede af, hvilke positioner som trænger mest til forstærkning:
Arsène Kouassi
6,97
David Brooker
6,70
Allan McKenzie 7,12 Lukas Cap 7,46 Engin Güngör 7,15
Andrea Acampora 7,19
Daniel Andersson 7,19
Patrick Dorizon 7,18 Martin Schmitt 7,28 Geovanny Salazar 7,19 Bernard Baud 7,27
Henny Merry
6,80
Henny Merry
6,80
Zbigniew Wieczorek
6,94
Jaime Durán
6,69
Erasmo Rossato 7,42
Lenny Allen
6,91
Gianmarco Baroni
6,75
Her er kun taget spillere med, som har spillet minimum halvdelen af kampene. Det står hurtigt klart, at målmandsposten har været vores akilleshæl, og jeg vil derfor gå benhårdt efter en ny klassemålmand. Derudover mangler jeg en bomber til at supplere Erasmo Rossato, og jeg kunne også godt tænke mig at blive lidt bedre besat på højrefløjen, samt at finde en god reserve for Bernard Baud i den modsatte side af banen, til at tage over fra den aldrende Jaime Durán.
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: [148] The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #402:
17 Sep 2011, 22:57 »
I Giovani Della Nazione - 2033/34
Víkingur 0-5 Inter
Solak Akin (4, 22)
Ian Milner (46)
Alessandro Russo (50)
Gianmarco Baroni (71)
Grindavík 0-3 Inter
Antonio Cortés (43)
Erasmo Rossato (48)
Geert Bal (56)
Monza 0-1 Inter
Erasmo Rossato (49)
Vit. Guimarães 0-0 Inter
Villajoyosa 0-3 Inter
Solak Akin (8)
Patrick Dorizon (65, 70)
Jeg har i denne sæson arrangeret en lille tur til Island, der endnu engang var mangel på træningskampe. Det ser dog ud til at de bliver arrangeret, for jeg får nyheder om det, men de når så af en eller anden grund aldrig ind til kampprogrammet. Måske er det fordi den italienske sæson starter lidt sent, så tidligt arrangerede kampe ikke bliver opfattet som værende en del af den nye sæson. Jeg ved det ikke.
Under alle omstændigheder gik det som det plejer. Et par pæne sejre, krydret med et par man-of-the-match-præstationer af modstandernes målmænd. I denne omgang har jeg også stillet med langt fra stærkeste hold, da jeg havde en hel del nye spillere, som jeg gerne ville se i aktion. Positivt er det dog, at der ikke blev scoret nogen mål mod os, og det især set i lyset af at jeg i de fleste kampe brugte mit lysende akademi-talent på mål, Niki Vitale. Han kan godt få en fremtid i klubben.
Op til den nye sæson har jeg som sædvanlig tjekket min assistenttræners vurdering af holdet, og som sædvanlig er han temmelig bizar, hvad angår udtagelserne. Han mener at holdet skal styrkes, hvis vi skal have en chance for at vinde mesterskabet, men det kan jeg da også godt forstå, når han bl.a. vælger:
- Henny Merry fremfor Patrick Dorizon på højre fløj
- Den offensive midtbanespiller Simon Simonsen fremfor Geovanny Salazar på den defensive midtbane
- Malcolm Saunders på venstre back, fremfor mit nyindkøb, som fik topkarakter af mine scouts
Jeg er heldigvis klogere end ham. Går jeg da ud fra. I næste update vil jeg berette om transfervinduet, og jeg kan godt love at der ryger spillere begge veje. Profiler, endda.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #403:
18 Sep 2011, 00:08 »
Tjek btw også afstemningen i toppen
Guldbrand
Blogmester
«
Svar #404:
18 Sep 2011, 00:14 »
Citat af: g00n 18 Sep 2011, 00:08
Tjek btw også afstemningen i toppen
Syntes helt bestemt at du skal lave en oversigt i stil med min egen. Og hvis du har overskudet - For det kræver sit at kigge det hele igennem, så vil det også være fedt med nedrykkere, oprykkere samt pokalvindere. Specielt for de største og mest interessante ligaer.. Og så kan man altid spørge ind til de andre ligaer.
Sider:
1
...
25
26
[
27
]
28
29
...
34
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »