home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1307 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [202] The Youth Of The Nation - Reloaded
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: [202] The Youth Of The Nation - Reloaded  (Læst 119196 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #360: 31 Aug 2011, 00:50 »

I Giovani Della Nazione - 2028/29

Sæsonen startede ganske fint (på trods af 2. kamp mod Messina, som med hele 0 skud på mål alligevel formåede at vinde 1-0), og efter 5 kampe ligger vi minsandten på 1. pladsen. Præstationerne på udebane var stadig ikke noget at råbe hurra for, men en sejr på 3-2 over Fiorentina, efterfulgt af 0-0 mod Roma fik alligevel optimisten frem i mig. Symptomatisk nok tabes de 2 næste kampe derefter - 1-2 hjemme mod Milan, og samme cifre ude mod Vicenza. Siden da er det blevet til 9 ligakampe med kun ét enkelt nederlag, og vi er ubesejret i de sidste 5 kampe. Desværre er mange af dem endt uafgjort, og således er 3 af de sidste 4 kampe kun endt med 1 point.

Efter 19 kampe ligger vi nr. 4 i ligaen med 35 point, og det er da heldigvis en bedre sæsonstart end i sidste sæson. Derudover ser det ikke ud til at de øvrige tophold er stukket helt af endnu, så der er stadig muligheder for resten af sæsonen.

I den italienske pokalturnering skulle vi i 1. runde møde Sampdoria (på trods af en del Serie B- og non league-klubber i lodtrækningen), og selvom de scorer på 2 ud af 3 forsøg, hiver vi en fornuftig sejr på 4-2 hjem på hjemmebane. Returopgøret ender 1-1 i en ikke særlig hæsblæsende kamp, og vi er derfor videre til kvartfinalen, hvor vi får endnu en skidt lodtrækning - mod Juventus. Indtil videre er kun hjemmekampen spillet, og efter at have været foran i hele kampen, får Juventus desværre udlignet til 1-1 4 minutter før tid, så der venter en svær opgave i det modsatte opgør.

Benfica 0-0 Inter
Inter 2-1 Vitesse
Inter 1-0 Villarreal
Villarreal 0-0 Inter
Inter 2-0 Benfica
Vitesse 1-1 Inter
Champions League har generelt været en målfattig omgang indtil videre, og heldigvis er det da os der har scoret flest mål i vores kampe. 3 sejre på hjemmebane og 3 uafgjorte på udebane sikrer os en førsteplads i gruppen, foran Villarreal. Jeg er i øvrigt glad for at førstepladsen var sikret inden den sidste kamp, så jeg kunne stille med marginalspillere, for i løbet af 9 irriterende minutter i 1. halvleg mod Vitesse blev 3 af mine spillere skadet - 2 af dem i 2 måneder. Lodtrækningen til næste runde er også foretaget, og som jeg så det, var der 3 gode muligheder (Trabzonspor, Besiktas og Motherwell) og 4 knap så gode (Atlético, Valencia, Liverpool og FC Bayern). Ingen point for at gætte hvilken gruppe vi fik et hold fra - vi skal op imod Liverpool i 2 kampe. Liverpool ligger lige nu nr. 2 i Premier League, og Inter har tidligere mødt dem 5 gange - 1 sejr, 3 uafgjorte og 1 nederlag. Det tyder altså på et par tætte opgør.
« Seneste Redigering: 31 Aug 2011, 01:12 af g00n » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #361: 31 Aug 2011, 21:18 »

Efter at have været med helt fremme i et stykke tid, er vi desværre faldet lidt sammen endnu engang, og er nu på 4. pladsen, et godt stykke efter de førende hold. Roma ser rigtig gode ud, især defensivt, og symptomatisk for de 2 x 0-0 de har spillet mod os, har de kun lukket 7 mål ind på 30 kampe. Det har skortet lidt på de supergode resultater, og det eneste der skiller sig ud er en sejr på 6-0 over Lecce. Den blev desværre fulgt op af 2 x 0-2 mod henholdsvis Sampdoria og Juventus, og siden da er det 2 sejre i 6 ligakampe. 0-0 hjemme mod Roma hvor vi dominerer, 0-0 ude mod Parma i en lige kamp, det sædvanlige nederlag til Milan, og senest 1-1 hjemme mod Bologna hvor vi er foran 1-0 indtil 1 minut før tid, hvor de får deres eneste skud på mål i hele kampen…

Atalanta (U)
Vicenza (H)
Cesena (U)
Udinese (H)
Mantova (U)
Chievo (H)
Cagliari (U)
Napoli (H)
Fansene er stadig utilfredse, og bestyrelsen holder sig lige nu på ’satisfied’. De har endda tilbudt mig en ny kontrakt, som jeg selvfølgelig har accepteret. Det skal dog blive spændende at se om jeg få endnu en chance i klubben, hvis vi kun ender som nr. 4 igen. Skulle jeg få endnu en sæson, vil det betyde et markant skifte i min transferpolitik. Med et transferbudget på £484M lige nu, skal der købes masser af stjernespillere. Inter skal være det nye City. Dette er også foranlediget af at en del spillere har kontraktudløb efter denne og næste sæson, og mange af dem ønsker ikke at forlænge. Med andre ord vil der blive skiftet voldsomt ud i spillertruppen, såfremt jeg stadig er at finde i Inter i næste sæson.

I pokalturneringen manglede vi som bekendt en kamp mod Juventus, efter skuffende og ufortjent at have måttet nøjes med 1-1 hjemme. Returopgøret skulle vise sig at blive ganske spændende. Gianmarco Baroni scorer endnu engang mod sin tidligere klub, men efter 2 hurtige scoringer er vi bagud 2-1 ved halvleg. Juventus udbygger føringen kort inde i 2. halvleg, men Patrick Dorizon får hurtigt reduceret. Indskiftede Da indskiftede Thomas Moore scorer til 3-3 8 minutter før tid ligner det en dejlig sejr på udebanemål, men Juventus scorer selvfølgelig bare igen 5 minutter senere, og dermed bliver deres heldige udebanemål fra første kamp som altid superafgørende.

Første knockout-runde i Champions League var heller ikke nogen nem dyst, men efter 2-2 på udebane mod Liverpool, var der i det mindste et godt udgangspunkt for videre avancement. Det viser sig heller ikke at være noget problem, for efter en total dominans på hjemmebanen, sikrer vi os en sikker sejr på 3-0. Desværre er alle hold som er videre til kvartfinalerne rigtig gode hold, og det var mere eller mindre ligegyldigt hvem vi trak. Vi endte op med engelsk modstand endnu engang i form af Chelsea, og hjemmekampen er allerede spillet. Symptomatisk for tiden lige nu endte den også skidt. Vi er endnu engang i teten, men da jeg trykker for at lave en taktisk ændring efter 73 minutter (jep, jeg har masser af FM-konspirationsteorier) får Chelsea deres eneste skud på mål i hele kampen og bum - så taber vi den kamp 0-1. Latterligt.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #362: 01 Sep 2011, 01:27 »

Endnu engang må vi skuffende nok tage til takke med 4. pladsen, og endnu engang er det blot et enkelt point efter Juventus. Top 4 er i øvrigt helt identisk med top 4 fra sidste sæson, idet Milan lige nåede at overhale Roma indenom sidst på sæsonen, og dermed genvinde mesterskabet.

Mål

Andrea Manica - 16 mål
Didier Mignot - 15 mål
Patrick Dorizon - 14 mål

Assists

Mauricio Calleja - 9
Jaime Durán - 9
Patrick Dorizon - 8

Rating

Adam Varley - 7,30
Mauricio Calleja - 7,23
Geovanny Salazar - 7,20

Jeg synes mit hold spillede ganske udmærket denne sæson, hvor vi desværre blev buttfucked i flere afgørende kampe. Det er sandsynligvis taktik, spillestil, opstilling osv. der har indflydelse, men det er træls alligevel. Det er alligevel en del point vi har mistet på scoringer af modstandernes eneste skud på mål. Vi ender med 5 point mere end sidste sæson, 1 sejr mere, 3 nederlag færre, et lidt dårligere angreb, men et bedre forsvar. Både bestyrelsen og fansene står lige nu på ’satisfied’ og mit job er stadig ’Safe’, selvom bestyrelsen endnu engang er utilfredse med den endelige placering. Jeg håber jeg få lov at blive endnu en sæson, så jeg forhåbentlig kan lege oliemilliardær.

Kun Champions League tilbage at rapportere om af pokaler, og ved sidste update havde vi tabt hjemmekampen mod Chelsea med 0-1, på trods af stort spil- og chanceovertag. Udekampen er mere lige, men for en gangs skyld er det os der trækker det længste strå. Didier Mignots scoring kort inde i 2. halvleg bliver kampens eneste, og i straffesparkskonkur rencen prygler vi dem med 4-2. Vi er dermed videre til semfinalen - ganske tilfredsstillende.

At vi skal møde Milan er dog ikke videre tilfredsstillende. Dem har vi haft temmelig svært ved at vinde over indtil videre, og disse 2 kampe er ingen undtagelse. Hjemmekampen er helt lige, og det er ganske fortjent at den ender uden scoringer. I det mindste ingen dumme udebanemål denne gang. Udekampen starter rigtig godt, da Didier Mignot scorer allerede efter 11 minutter, og så er det i stedet os der har et udebanemål. Milan udligner dog inden halvlegen, og sådan fortsætter stillingen længe. 10 minutter før tid vælger jeg at lave en taktisk ændring - den uafgjorte skal holdes, og jeg sætter derfor min mentalitet en enkelt tak ned, samt timewasting 2 takker op. Og som sædvanlig bliver man prompte straffet. Det første der sker efter kampen genoptages er at Milan scorer til 2-1. Og så sker der selvfølgelig ikke mere i den kamp. Milan taber i øvrigt den helt italienske finale til Roma.

« Seneste Redigering: 01 Sep 2011, 01:49 af g00n » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #363: 01 Sep 2011, 11:27 »

I Giovani Della Nazione - 2029/30

Las Palmas 0-4 Inter
Thomas Moore (1)
Erasmo Rossato (15)
Adam Varley (49)
Jaime Durán (90)

Granada 0-5 Inter
Erasmo Rossato (27)
Francesco Vitale (28)
Andrea Manica (53)
Franck Gomis (60)
Jaime Durán (90)

R. Sociedad 1-2 Inter
Geovanny Salazar (34)
Thomas Moore (78)

Dortmund 1-3 Inter
Erasmo Rossato (6)
Radek Polak (71)
Andrea Manica (75)

Leyton Orient 0-2 Inter
Didier Mignot (55, pen)
Henny Merry (88)

Leixões 0-3 Inter
Didier Mignot (10)
Daniel Andersson (42, 59)

Friendlies er overstået, og der har været rige muligheder for at tjekke de nye spillere ud, som jeg har signet henover hele perioden. Som lovet har jeg været ude med det store checkhæfte, og dette vil I kunne læse mere om i næste update.

Som det ses, er det blevet til lutter sejre denne gang, og det til trods for at der var et par relativt gode hold iblandt, fx Dortmund og Real Sociedad, og til dels også Leyton Orient faktisk, som blev nr. 11 i sidste sæsons Premier League og vandt FA Cuppen. Der har været en del forskellige målscorere, og det hænger naturligvis sammen med at der har været mange forskellige spillere i kamp.

Truppen er tæt på at være som jeg ønsker den, og det betyder naturligvis også at jeg er sluppet af med en del spillere som enten ikke ønskede at være her, eller som der indløb latterligt høje bud på. I skrivende stund har jeg købt 8 spillere, solgt 12 og udlejet yderligere 6. Jeg arbejder stadig på at hente én enkelt forstærkning mere, mens jeg ikke forventer at der bliver solgt flere - ikke fra førsteholdstruppen i hvert fald.

Jeg har fået ny assisterende manager i form af velkendte Josip Simunic, og han har leveret en ganske flot team report. Ifølge ham har vi nu et hold som burde kunne kæmpe med om mesterskabet, og det mener jeg selvfølgelig også selv. I hans foretrukne startopstilling (som dog ikke er helt den samme som min) giver han 7 ud af 11 spillere de maksimale 5 stjerner, og yderligere 3 af spillerne får 4 stjerner. Den sidste får kun 2 stjerner, men det er også fordi han af en eller anden grund foretrækker at sætte et offensivt talent ind, hvor jeg normalt spiller med en af mine stærke defensive midtbanespillere. Alt i alt har vi et stærkt hold.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #364: 01 Sep 2011, 22:11 »

Selvom jeg fik solgt spillere for hele £116M, ender jeg alligevel med at have et transferunderskud på £66M i dette vindue. Det vidner ganske godt om det købehumør jeg har været i, og hele 5 spillere er blevet købt for mere end £20M, mens højrebacken Allan McKenzie tager prisen som den absolut dyreste.

Med andre ord har jeg byttet Arsène Wenger ud med Roberto Mancini, og bare givet los med indkøbene, uden at tænke nærmere over prisen. Efter 2 sæsoner med 4. pladser til følge, er det mit håb at denne approach virker bedre, og at jeg nu har et stjernespækket hold, som nu kan udfordre Milan, Roma og Juventus i kampen om topplaceringerne.

Jeg er heldigvis også hjulpet godt på vej af nogle urealistisk høje bud på nogle af mine marginalspillere. Fx smed R. Madrid £16,25M efter Matt Cattermole, som havde en værdi på lidt over £3M, mens Jani Laitinen med en værdi på £5M røg til Arsenal for hele £18M. Derudover fik Godwin Operanozie fordoblet sin salgspris på én sæson, og reservespilleren Clayton gav intet mindre end £20M i pengekassen.

Med begge mine målmænd solgt, var jeg tvunget til at hente 2 nye, og nu har jeg så bare det luksusproblem at jeg har 2 verdensklassekeeper e  i truppen. Ved første øjekast tror jeg at David Brooker bliver førstevalget, og så må vi se hvor længe Arsène Kouassi kan holde sig tilfreds.

I forsvaret har vi også forstærket os på alle pladser, og både Allan McKenzie og Engin Güngör ser ud til at skulle være de foretrukne på back-pladserne. Lukas Cap vil sandsynligvis også få en masse kampe i midterforsvaret, men det bliver nok i rotation med de 2 andre gode spillere til disse pladser, Adam Varley og Daniel Andersson. Den spiller jeg nævnte i sidste update at jeg håbede at tilføje, var en ung italiensk midterforsvarer, men jeg ville trods alt ikke betale Liverpool £26M for en spiller som mestendels er tiltænkt en rolle som back-up.

Til midtbanen har jeg dog hentet et par nationale drenge, de vil dog ikke være en del af startopstillingen med det samme. Carmelo Poli skal supplere Geovanny Salazar og Ruggiero Pierro på den defensive side, mens Francesco Ciarlantini er tænkt som erstatning for Jani Laitinen, og derfor vil være 2. valget på højre fløj efter Patrick Dorizon.

Endelig er der foretaget lidt rokeringer i angrebet. Iván Maradona er røget ud, og ind er i stedet kommet en stjernespiller i form af brasilianeren Erasmo Rosatto. Rosatto vil, sammen med Gianmarco Baroni, udgøre min foretrukne angrebsduo i denne sæson, hvor de ældre kræfter må vige for de yngre. Thomas Moore vil derfor være tredjevalget, mens de tidligere topscorere Didier Mignot og Andrea Manica må finde sig i at se til fra sidelinjen.

Jeg håber inderligt at dette hold nu kan få tvunget sig in i top 3. Under alle omstændigheder har det frembragt helt andre toner hos bestyrelsen, og især fansene:

The Inter board are very pleased with your performance as manager.

The Inter supporters are delighted with the progress the club has been making.

They are in full support of your management of the club.

They are also delighted with the purchase of player David Brooker.

Piben har i hvert fald fået en anden lyd…

>>> Ind

Carmelo Poli (Barcelona) - £9,5M
Erasmo Rossato (Atalanta) - £25,5M
Lukas Cap (R. Madrid) - £14M
Arsène Kouassi (Alcoyano) - £29M
Engin Güngör (Marseille) - £22,5M
David Brooker (Chelsea) - £27,5M
Francesco Ciarlantini (Atlético) - £11,5M
Allan McKenzie (Chelsea) - £42M

I ALT: £182M
<<< Ud

Marvin Jacobs (Ajax) - £1M
John Jansen (Ajax) - £8M
Matt Cattermole (R. Madrid) - £16,25M
Iván Maradona (Hertha BSC) - £23,5M
Pereira (Benfica) - £5,25M
Clayton (Juventus) - £20M
Jani Laitinen (Arsenal) - £18M
Godwin Operanozie (Arsenal) - £15M
Alessio Antico (Fiorentina) - £1,9M
Samuele Scarpa (Parma) - £120K (CO)
Thodoros Nikolaidis (Liverpool) - £6,25M

Luca Bocelli (Monza) - Loan
Lars Lundström (Rimini) - Loan
Luigi Conca (Treviso) - Loan
Mirco Morabito (Empoli) - Loan
József Sági (Napoli) - Loan
Sacha Bonatti (Frosinone) - Loan
Fabio Ciolli (Lucchese) - Loan
Jérémy Lacam (NAC Breda) - Ln Fee £1M

I ALT: £116M

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #365: 03 Sep 2011, 16:32 »

Det har været en ganske fin sæsonstart, men glæden har lagt sig lidt efter den seneste række kampe. Jeg har altid hadet de 0-0-kampe, hvor der til sidst står ”Inter should have won this easily!”, men i denne sæson er der været helt urealistisk mange af dem. Faktisk hele 10 allerede, og helt utroligt er de seneste 5 kampe alle endt 0-0. Fuldstændig surrealistisk. Den seneste fadæse betyder også at Juventus nu er rykket forbi os i tabellen, og vi derfor residerer på en 2. plads.

Serie A

1-1 v Roma (H)
0-1 v Fiorentina (U)
3-0 v Parma (H)
2-2 v Chievo (U)
2-1 v Messina (U)
2-0 v Atalanta (U)
0-0 v Bologna (H)
2-0 v Vicenza (U)
0-0 v Milan (H)
1-0 v Catania (U)
2-0 v Mantova (U)
2-0 v Siena (H)
1-0 v Sampdoria (U)
2-0 v Reggina (U)
0-0 v Udinese (H)
2-1 v Cagliari (H)
0-0 v Cesena (U)
0-0 v Juventus (H)
0-0 v Pisa (U)

Coppa Italia

4-0 v Frosinone (H)
2-1 v Frosinone (U)
0-0 v Bologna (U)
0-0 v Bologna (H) (4-2 str)

Champions League

3-0 v Wisla (U)
3-0 v Wisla (H)
1-1 v Genk (U)
3-1 v Motherwell (H)
0-0 v Spartak Moskva (H)
1-0 v Spartak Moskva (U)
3-1 v Genk (H)
0-0 v Motherwell (U)

På den positive side har vi indtil videre kun haft ét enkelt nederlag i ligaen, og der er kun scoret 6 mål imod os i de 19 ligakampe. Som forventet med alle disse målløse kampe halter angrebet lidt bagefter, selvom min nye signing Erasmo Rossato startede som lyn og torden. Han har lige nu scoret 12 mål i 28 kampe. De øvrige nye spillere i startopstillingen er også startet ganske udmærket, men det er Patrick Dorizon på højrrefløjen, som har været den store spiller indtil videre. Med 7 scoringer, 7 assists og en rating på 7,34 har han været en vigtig brik i de fornuftige resultater. På målmandsposten er Arsène Kouassi som forventet så småt begyndt at brokke sig over manglende spilletid. Han har kun spillet 3 kampe indtil videre, så jeg overvejer at gøre ham til fast ’pokalturneringsmålmand’. Radek Polak ser også ud til at ville væk, for unge Henny Merry har overhalet ham i kampen om at være back-up for Mauricio Calleja på midten, og et salg kan være nært forestående. Han er ellers en god spiller, og jeg vil sådan set gerne beholde ham.

Coppa Italia bød i 1. runde på 2 kampe mod Frosinone, og efter en ubesværet sejr på 4-0 hjemme, fik reserverne lov til at vinde udekampen med 2-1. I kvartfinalerne skulle vi op mod Bologna, og det var på et tidspunkt hvor vores 0-0-stime var begyndt. Begge kampe ender målløse, men i straffesparkskonkur rencen er vi heldigvis skarpest, og vinder med 4-2. Modstanderen i semifinalerne er Juventus.

I Champions League endte vi efter samlet sejr på 6-0 (3-0 og 3-0) over Wisla i kvalifikationen i gruppe D, sammen med Motherwell, Spartak Moskva og Genk. En overkommelig gruppe, og efter 3 sejre og 3 uafgjorte nok engang, ender vi på førstepladen foran Motherwell. Denne gang fik vi dog en enkelt udesejr, hvorimod vi en enkelt gang måtte nøjes med uafgjort på hjemmebane. I næste runde skal vi op mod HSV, hvilket hverken var det bedste eller det dårligste hold vi kunne trække. Inter har kun mødt HSV 2 gange tidligere, og det var helt tilbage i 2018. Her blev det til en uafgjort og et nederlag, så der må stå revanche på menuen denne gang.

« Seneste Redigering: 03 Sep 2011, 17:20 af g00n » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #366: 03 Sep 2011, 16:35 »

Lille ændring i layoutet, håber det er til det bedre Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #367: 03 Sep 2011, 21:09 »

Som det første kan jeg da lige nævne den positive ting, at 0-0-stimen ikke fortsatte. Det negative er, at det i stedet er meget mere svingende resultater vi har præsteret sidenhen. 5 nederlag er det blevet til siden sidst, 3 af dem i ligaen. Det har betydet at Juventus har lagt lidt afstand til os, og de regerende mestre fra Milan ånder os meget tungt i nakken. Vi har heller ikke været heldige, hverken med skader eller effektivitet i kampene, og da vi for 2. gang i sæsonen taber til Fiorentina, denne gang 3-4 på hjemmebane, sker det på trods af et overtag i skudstatistikken på 21 (10) - 10 (6). I kampen straks derefter scorer vi til 1-0 ude mod Parma 3 minutter før tid, men da Parma 3 minutter inde i overtiden endelig får ramt målet for første gang i kampen, bliver det naturligvis til en udligning. Sådan har billedet desværre været mange gange.

Serie A

3-1 v Messina (H)
0-0 v Roma (U)
3-4 v Fiorentina (H)
1-1 v Parma (U)
1-0 v Chievo (H)
1-0 v Atalanta (H)
2-1 v Cagliari (U)
0-1 v Bologna (U)
3-0 v Vicenza (H)
0-1 v Milan (U)
1-0 v Catania (H)

Coppa Italia

0-2 v Juventus (U)
3-0 v Juventus (H)

Champions League

1-2 v HSV (U)
4-1 v HSV (H)

Det er stadig ikke fordi der bliver scoret specielt mange mål imod os, men vi scorer heller ikke selv ret mange. Både Rossato, Baroni og Moore har haft et par lange skadespauser, og efter de 3 er vi altså tyndt besat i angrebet. Som følge heraf er bl.a. de 2 seneste udekampe tabt med 0-1.

I mit resterende kampprogram har jeg bl.a. en udekamp mod Juventus i næstsidste spillerunde. Såfremt vi ikke allerede er sat helt af inden det, kunne det godt tyde på at det bliver en meget afgørende kamp.

I Coppa Italia er det siden sidst blevet til 2 spændende opgør mod Juventus, og heldigvis for os med en lykkelig udgang. Det startede ellers skidt i udekampen. Selvom det længe så ud til at vi ville fortsætte trenden med at spille 0-0, scorede Juventus 2 gange i kampens sidste 5 minutter, og vi skulle derfor producere et rigtig flot resultat for at gå videre. Det må man så også sige at vi fik. Efter 0-0 ved pausen scorer Gianmarco Baroni som sædvanlig mod sin tidligere klub, og da Patrick Dorizon fordobler føringen 10 minutter før tid, har vi udlignet i den samlede stilling. I det 88. minut sker det utrolige så - vi tildeles et straffespark, og Patrick Dorizon scorer sit andet og kampens tredje mål. Vi vinder (helt fortjent, i øvrigt) 3-0, og skal i finalen selvfølgelig møde de evige rivaler fra Milan.

I Champions League startede de også skidt. I udekampen mod HSV har modstanderne 3 skud på mål og scorer 2 gange (efter 4 minutter og i overtiden), mens vores 7 skud inden for rammen kun er nok til en enkelt scoring. Selvom HSV faktisk er endnu mere effektive i returkampen, hvor de scorer på 100% af deres skud på mål, får vi alligevel vores revanche. Vi har nemlig fået indstillet kanonen lidt bedre, og scorer 4 mål på vores 10 skud på mål. Vi er derfor videre til kvartfinalen med en samlet sejr på 5-3. Gæt hvem vi skal møde der? That’s right, Milan it is.

« Seneste Redigering: 08 Sep 2011, 16:26 af g00n » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #368: 04 Sep 2011, 02:20 »

Serie A

1-2 v Mantova (U)
6-0 v Sampdoria (H)
1-1 v Udinese (U)
1-2 v Siena (U)
3-0 v Reggina (H)
1-0 v Cesena (H)
1-1 v Juventus (U)
3-1 v Pisa (H)

Coppa Italia

1-0 v Milan (H)
0-3 v Milan (U)

Champions League

1-1 v Milan (U)
2-0 v Milan (H)
4-0 v Paris-SG (H)
0-0 v Paris-SG (U)
0-0 (4-1 str) v Man City (N)

Det endte med at blive min bedste sæson i Inter, men det var desværre ikke nok til et mesterskab i denne omgang - dertil var Juventus for gode. 3 udekampe i træk uden fuld gevinst kom til at koste i sidste ende, og da vi nåede til næstsidste runde skulle vi vinde begge de resterende kampe for at have en chance i mesterskabskampen. Næstsidste runde var som bekendt en udekamp mod Juventus, og selvom vi faktisk er det bedste hold på banen, skal vi helt hen til kampens sidste minut før Henny Merry sikrer en længe ventet udligning. Det bliver kun til 1-1, og dermed kan Juventus kalde sig italienske mestre 1 spillerunde før slut.

Vi kunne dog stadig nå at skubbe Milan ned fra 2. pladsen med en sejr hjemme over Pisa, samt et nederlag eller uafgjort til Milan ude mod Vicenza. Vi vinder forholdsvis ubesværet med 3-1 over et nedrykket Pisa-hold, og til min store overraskelse taber Milan med 2-1. Således får vi barberet antallet af nederlag ned med 3 styks endnu engang, og lagt 3 point oveni høsten fra sidste sæson. De 3 færre nederlag er dog ikke konverteret til sejre, men derimod uafgjorte, og derfor nøjes vi med 2. pladsen. Vi har scoret 3 mål færre end sidste sæson, men har til gengæld lukket 9 mål færre ind. Der er ingen tvivl om at det er angrebet der skal forstærkes henover sommeren, især fordi både Andrea Manica og Didier Mignot ser ud til at være færdige, og Thomas Moore af en eller anden grund er utilfreds.

Mål

Erasmo Rosatto - 19 mål
Gianmarco Baroni - 13 mål
Jaime Durán - 11 mål

Assists

Jaime Durán - 11
Patrick Dorizon - 9
Allan McKenzie - 8

Rating

Lukas Cap - 7,30
Patrick Dorizon - 7,26
Jaime Durán - 7,23

Utroligt nok var jeg stadig med i begge pokalturneringerne inden denne update, og lad os starte med Coppa Italia, hvor vi er nået til finalekampene. Den italienske pokalfinale består nemlig også af 2 opgør, og i den første kamp hjemme mod Milan var vi fuldstændig overlegne. Skudstatistikken på 7-1 inden for rammen siger det hele, men desværre udmønter det sig kun i en sejr på 1-0. Et svært udgangspunkt for den næste kamp. Det viser sig desværre også, at det ikke er nok. Kort før halvlegen scorer Milan deres første mål, og selvom chance- og skudfordelingen er helt lige, bliver Milans målmand kåret til kampens spiller - og Milan når at score yderligere 2 gange inden kampen er slut. Et samlet nederlag på 1-3 og ingen pokal i denne omgang.
I Champions League skulle vi også møde Milan, men her var vi kun nået til kvartfinalerne. Vi starter denne gang på udebane, og selvom vi denne gang ikke er helt på dupperne, formår vi at hente en noget heldig 1-1 hjem. I hjemmekampen er det faktisk endnu engang Milan som er det bedste hold, men denne gang er det os som scorer målene. Vi vinder temmelig ufortjent 2-0, og med en skudstatistik på 9 (4) - 17 (8), kan Milan med rette føle sig snydt. De må bare nøjes med den italienske pokal…

I semifinalen møder vi Paris-SG, og efter 4-0 på Giuseppe Meazza, er der ikke den store tvivl om hvem der skal i finalen. Jeg sparer en håndfuld spillere i returen, som meget passende ender 0-0. Dermed er vi i finalen, hvor vi skal møde Man City, som i semifinalen slog endnu et fransk hold ud, nemlig Auxerre. Spillet i finalen er dog ikke rigtig en finale værdig, for det blev en chancefattig og kedelig kamp. Lidt dramatik er der da en Man City-spiller udvises i den forlængede spilletid, men kort efter forsvinder vores fordel, da Henny Merry bliver skadet, og vi ikke har flere udskiftere tilbage. Kampen fiser ud i en 0-0, og vi skal derfor til straffesparkskonkur rence. Man City brænder 2 ud af 3 spark, og da vi samtidig scorer på 4 ud af 4, kan Inter kalde sig Champions League-mestre for første gang siden 1965, altså en tørke på 65 år!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #369: 04 Sep 2011, 16:47 »

VM 2030...

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #370: 05 Sep 2011, 01:30 »

I Giovani Della Nazione - 2030/31

Dinamo Buc. 0-2 Inter
Lenny Allen (39)
Thomas Moore (80)

Aalen 0-2 Inter
Jaime Durán (24)
Lenny Allen (45)

Gil Vicente 0-0 Inter

Avellino 0-3 Inter
Niels Sørensen (33)
Lenny Allen (66)
Patrick Dorizon (84)

Benevento 1-4 Inter
Niels Sørensen (12, 61)
Gianmarco Baroni (47)
Antonio Marchese (90, OG)

Racing 2-2 Inter
Gianmarco Baroni (21, 26)

Igen har vi opnået ganske fine resultater i venskabskampene, med undtagelse af den sidste kamp mod Racing Santander. Og som sædvanlig er resultatet ganske misvisende når resultatet ikke lige er optimalt. Racing havde 3 skud på mål, mens 12 ud af vores 25 forsøg var inden for rammen. Sådan kan det gå.

Som det ses er det nogle nye navne iblandt målscorerne, fx en Lenny Allen, som dog alligevel måske virker lidt bekendt for nogle? Mere herom i næste update. Efter mit vilde forbrug i sidste sæson har bestyrelsen nemlig begrænset mit transferbudget til sølle £414M, så jeg har virkelig været ude og kigge efter discountspillere. Eller noget.

Det er ingen overraskelse at både bestyrelsen og fansene endnu engang forventer et mesterskab, mere overraskende er det nok at bookmakerne nu også forventer det. De har i hvert fald mig som favorit til titlen, foran de regerende mestre fra Juventus, og de mangfoldige mestre fra Milan. Vi giver blot pengene 4 gange igen, hvis det skulle lykkes. Min assistent, Josip Simunic mener også at vi igen har et hold som kan være med i kampen, så det tegner til at blive endnu en spændende sæson.

Vi er selvfølgelig kvalificeret direkte til Champions League-gruppespillet denne gang, så august måned byder ikke på nogen kvalifikations kampe. Til gengæld byder den på chancen for sæsonens første trofæ, idet Leverkusen spiller op til dans i kampen om den europæiske Super Cup. Resultatet heraf - i næste update.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #371: 05 Sep 2011, 18:24 »

Transfervinduet er overstået, og som lovet kommer her først resultatet af den europæiske Super Cup: 0-0. På trods af stort overtag i spil og chancer, kunne vi desværre ikke udnytte nogen af dem (det lyder bekendt, ikke?), hverken i ordinær eller forlænget spilletid. Vi har dog haft heldet på vores side i straffesparkskonkur rencer på det seneste, og denne gang er ingen undtagelse. Vi brænder kun et enkelt ud af 5 spark, mens Leverkusen kun scorer 2 gange, og dermed er sæsonens første trofæ i hus - et trofæ, som det også er første gang i Inters historie man har vundet.

Videre til spillerhandler. Med kun £414M til rådighed, har jeg måttet overveje grundigt hvilke spillere de skulle bruges på. Med både Didier Mignot (released), Andrea Manica (droppet) og Thomas Moore (utilfreds) på vej væk fra holdet, skulle der handles i forreste række. Jeg kastede hurtigt min kærlighed på Lenny Allen i Arsenal, en spiller som jeg selv opfostrede nogle år tidligere. Efter lange og hårde forhandlinger, lykkedes det mig at få ham handlet til ikke mindre end £50M, ny rekord i Inter. Derudover er også danske Niels Sørensen blevet købt i Nürnberg, så angrebet nu ser slagkraftigt ud igen.

Daniele Bonomi er nappet gratis i Udinese, som erstatning for Francesco Ciarlantini, som ret hurtigt blev utilfreds med tingenes tilstand, og som Liverpool herefter smed £19M på bordet for. Til sidst har jeg hentet et par unge tyskere til bredden. Daniel Lorentz vil være 4. valg i det centrale forsvar, og Martin Schmitt er back-up på midtbanen, nu hvor Radek Polak er røget til Fiorentina.

Udover de nævnte solgte spillere, har jeg fået lidt nævneværdigt profit på nogle spillere som aldrig fik chancen på førsteholdet. Joaquim Rodrigues er røget til Barcelona, som i øvrigt stadig huserer i den næstbedste spanske række efter blot at have opnået en 5. plads i den foregående sæson. Jószef Sági er solgt til franske Dijon, som er med i Champions League i år, og Jérémy Lacam og Thomas Visintin er begge røget til Bundesligaen, hos henholdsvis Dortmund og HSV. Ingen af dem har fået en eneste kamp for Inter, men har alligevel indbragt hele £25,75M sammenlagt, hvilket er stort set udelukkende profit, idet 2 af spillerne startede karrieren hos Inter, mens de to andre blev hentet for småpenge i deres unge år. Ikke dårligt.

>>> Ind

Daniele Bonomi (Udinese) - Free
Niels Sørensen (Nürnberg) - £17,25M
Lenny Allen (Arsenal) - £50M
Daniel Lorenz (Cagliari) - £6,5M
Martin Schmitt (Leverkusen) - £9,75M

I ALT: £83,5M
<<< Ud

Luigi Merlo (Triestina) - Free
Samuele Scarpa (Parma) - £240K
Joaquim Rodrigues (Barcelona) - £6,5M
Sébastien Payet (Siena) - Free
Yuri La Rosa (Modena) - Free
Stefano Bonadonna (Zulte Waregem) - Free
Sacha Bonatti (Perugia) - Free
Radek Polak (Fiorentina) - £14,25M
Francesco Cierlantini (Liverpool) - £19M
Jószef Sági (Dijon) - £7,25M
Jérémy Lacam (Dortmund) - £6M
Thomas Visintin (HSV) - £6M

Borja Manresa (Modena) - Loan
Lino Melli (Spezia) - Loan
Mirco Morabito (Treviso) - Loan
Luca Bocelli (Pisa) - Loan
Lars Lundström (Modena) - Loan
Giovanni Rosatto (Treviso) - Loan
Paolo Bolis (Rimini) - Loan

I ALT: £59,24M

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #372: 07 Sep 2011, 20:44 »

Efter en sæsonstart med sejre i de første 12 kampe, er det svært at være utilfreds. Ikke desto mindre er det bekymrende at formen sidenhen er dykket en hel del, og kun har budt på 3 sejre i 7 kampe. Især med henblik på at vi stadig mangler udekampene mod de 3 storhold, Milan, Roma og Juventus.

Serie A

3-1 v Cesena (U)
2-0 v Napoli (H)
2-0 v Lecce (U)
2-0 v Bologna (H)
2-0 v Reggina (U)
2-0 v Mantova (H)
3-1 v Atalanta (U)
3-0 v Cagliari (H)
2-0 v Parma (U)
3-0 v Fiorentina (U)
1-0 v Milan (H)
2-1 v Udinese (H)
3-3 v Chievo (U)
3-2 v Juventus (H)
0-3 v Vicenza (U)
2-1 v Siena (H)
0-0 v Sampdoria (U)
0-1 v Roma (H)
2-0 v Cesena (H)

Coppa Italia

4-0 v Ascoli (H)
1-0 v Ascoli (U)
1-1 v Fiorentina (H)
1-3 Fiorentina (U)

Champions League

3-0 v Man Utd (U)
1-0 v Dinamo Kiev (H)
0-0 v Legia (H)
2-0 v Legia (U)
2-0 v Man Utd (H)
2-0 v Dinamo Kiev (U)

VM for klubhold

7-0 v F Marinos (N)
5-0 v Cruzeiro (N)

Som sagt vandt vi de 12 første kampe i ligaen, og første pointtab var på udebane mod Chievo, hvor det blev til uafgjort 3-3. Chievo er godt med i denne sæson, og vi var faktisk bagud 3-1, inden en udvisning til hjemmeholdet gjorde betingelserne lidt nemmere for os, og vi fik indhentet det forsømte. Første nederlag var mindre smukt, idet vi fik en lussing på 3-0 ude mod Vicenza, i en ellers lige kamp. Desværre tabte vi også på hjemmebane mod Roma, efter at vi ellers var klart det bedste hold - Roma formåede dog at udnytte én af deres få chancer, hvilket altså var bedre end os.

I pokalturneringen nåede vi desværre ikke længere end til kvartfinalen i denne sæson. Det startede ellers fint i 1. runde, hvor en hjemmesejr på 4-0 over Ascoli lagde grobunden for at reserverne kunne tage til udekampen og vinde med 1-0. I kvartfinalen skulle vi så møde et hold som har vist sig at være vores onde ånd, nemlig Fiorentina. Hjemme på Giuseppe Meazza var der stort set kun ét hold på banen, og det var ikke udeholdet. Vi har hele 25 skudforsøg, heraf 10 på mål, men vi skal helt hen til 10 minutter før tid før vi scorer vores eneste mål i kampen. Forinden har Fiorentina udnyttet en af deres få chancer til at bringe sig foran, så vi må nøjes med 1-1. På udebane er der os, der bringer os foran, men inden halvleg har Fiorentina scoret 3 gange som modsvar. Da Mauricio Calleja kort inde i 2. halvleg brænder et straffespark, har jeg godt på fornemmelsen hvilken slags kamp det er. På trods af flere chancer og skudforsøg, taber vi kampen 3-1, og er ude af pokalen.

Champions League har været en større succes indtil videre, og selvom det aldrig er optimalt at trække Man Utd fra 2. seedningslag, burde gruppen, som også tæller Dinamo Kiev og Legia, være overkommelig. Bekymringerne om Man Utd blev gjort til skamme allerede i første kamp, hvor vi tog til Old Trafford og vandt en knusende sejr på 3-0. 4 sejre og en enkelt uafgjort (hjemme mod Legia…) senere, har vi vundet gruppen, og minsandten om ikke Dinamo Kiev snupper 2. pladsen for næsen af Man Utd. I næste runde skal vi op mod Ajax, som Inter aldrig har mødt tidligere. De er rangeret som nr. 34 i Europa, så det er ikke nogen walkover, selvom vi selv er på 5. pladsen.

Til sidst skal det da lige nævnes at endnu et trofæ har fundet vej til skabet hos Inter. Det drejer sig naturligvis om VM for klubhold, som blev vundet uden nogen problemer overhovedet. Efter 7-0 over F Marinos i semifinalen, gik det udover Cruzeiro i finalen, som heller ikke kunne stille noget op. 5-0, og så var vi verdensmestre.

Metsu1
Manager

« Svar #373: 07 Sep 2011, 21:49 »

Jeg fatter simpelthen ikke, at der ikke er nogen, der kommenterer og komplimenterer denne blog, så det gør jeg nu  Wink

Jeg synes, det er en genial blog med et genialt koncept og ændringen i layoutet er til det bedre i mine øjne, så der er ikke andet at sige end - Fortsæt endelige det fremragende stykke arbejde, som du har gang i, g00n  Thumbs Up

Nu nævner du lige, at I ligger 5'er på den europæiske rangliste, hvordan ser top 10 egentlig ud på denne liste i år 2030-31?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #374: 07 Sep 2011, 21:55 »

Jeg fatter simpelthen ikke, at der ikke er nogen, der kommenterer og komplimenterer denne blog, så det gør jeg nu  Wink

Jeg synes, det er en genial blog med et genialt koncept og ændringen i layoutet er til det bedre i mine øjne, så der er ikke andet at sige end - Fortsæt endelige det fremragende stykke arbejde, som du har gang i, g00n  Thumbs Up

Nu nævner du lige, at I ligger 5'er på den europæiske rangliste, hvordan ser top 10 egentlig ud på denne liste i år 2030-31?

Tak - det varmer! Jeg kører bare derudaf Smiley

Top 10 i Europa lige nu ser således ud:

1. Milan
2. Chelsea
3. Alcoyano
4. Juventus
5. Inter
6. Man City
7. Valencia
8. Auxerre
9. Udinese
10. Hertha BSC

Ikke helt som den ser ud i dag Opstemt

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 34 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010