home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1300 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [202] The Youth Of The Nation - Reloaded
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: [202] The Youth Of The Nation - Reloaded  (Læst 119223 gange)
Jonaspetersen93
Manager

Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #345: 30 Jun 2011, 19:44 »

spændende hvad du kan gøre ved Inter, dog surt du blev fyret

Tidligere: Baloo38

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #346: 30 Jun 2011, 19:50 »

Så var det alligevel kun en enkelt Arsenal spiller du fik hentet. Jeg forstår dog ikke nogle af dine transfers. Jeg ved godt at £22mio er mange penge, men ham tyrkeren ser da rigtig, rigtig god ud. I forhold til hvor meget du har givet for nogle ganske gode spillere, så virker det underligt at du har solgt ham. Det samme kan et eller andet sted siges om Costa. Er det noget 'hvis der bliver budt nok penge..' filosofi? I øvrigt skægt at den eneste spiller Arsenal køber af dig, er en forholdvis middelmådig spiller til voldsomt mange penge..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #347: 30 Jun 2011, 20:02 »

Så var det alligevel kun en enkelt Arsenal spiller du fik hentet. Jeg forstår dog ikke nogle af dine transfers. Jeg ved godt at £22mio er mange penge, men ham tyrkeren ser da rigtig, rigtig god ud. I forhold til hvor meget du har givet for nogle ganske gode spillere, så virker det underligt at du har solgt ham. Det samme kan et eller andet sted siges om Costa. Er det noget 'hvis der bliver budt nok penge..' filosofi? I øvrigt skægt at den eneste spiller Arsenal køber af dig, er en forholdvis middelmådig spiller til voldsomt mange penge..

Nogle af salgene var ikke med min gode vilje, og netop de 2 du nævner ville selv afsted, for ellers ville de helt sikkert have været en del af min startopstilling. Også derfor at de sidste 2 transfers på 'Ind'-siden er en højre og en venstre back, for de blev først hentet da de 2 andre blev solgt.

Arsenal købte nu 4 spillere af mig til en samlet pris af £57M + Adam Varley...

Jeg havde kig på flere af Arsenal-spillerne, men Oliseh er efterhånden blevet 29 år og er på vej ned ad bakke. Danny Holmes er 27 år, og ville sandsynligvis ikke kunne så Mauricio Calleja ud af min startopstilling. Derfor valgte jeg kun at nappe en af de unge spilllere, som jeg sikkert kan få brug for i fremtiden.
« Seneste Redigering: 30 Jun 2011, 20:11 af g00n » Logged

mikk1446
Reserveholdsspiller

« Svar #348: 07 Jul 2011, 20:27 »

Længe siden jeg har kommenteret, men det ser spændende ud med Inter.
Det må være en dejlig følelse endelig at kunne bruge penge igen. Lad os se, hvad du kan fremtrylle med Inter

"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #349: 08 Jul 2011, 00:01 »

I Giovani Della Nazione - 2027/28

Noget tyder på at mit ophold i Inter kan blive af yderst kort varighed. Det er såmænd ikke fordi vi ikke spiller godt, for vi spiller faktisk rigtig fornuftigt, og producerer chancer på samlebånd. Hvor utroligt det end lyder, har vi i samtlige kampe, med undtagelse af dem mod Milan, haft minimum dobbelt så mange chancer og skudforsøg som modstanderne. På den beggrund er det da også temmelig skuffende at vi efter 19 kampe kun har 7 sejre og 7 nederlag. Det minder lidt om de sidste par sæsoner i Arsenal, hvor man på trods af godt spil, ofte måtte nøjes med uafgjort på hjemmebane, og smalle nederlag på udebane.

Det kan godt være at man siger at nye signings skal have en halv til en hel sæson som tilvænningsperiode, men så mange nye spillere er der trods alt ikke i startopstillingen. Desuden kan det meget vel være at der slet ikke bliver mulighed for sådan en periode. Fansene er dybt utilfredse med præstationerne indtil videre, og har endda afholdt protester for at få mig fyret. Bestyrelsen er selvfølgelig heller ikke tilfredse, men indtil videre holder jeg mig oven vande.

Mht. spillerne har især angrebet ikke levet op til de forventninger der var til dem, efter de mange mål i pre-season. Didier Mignot har været skadet næsten hele sæsonen indtil videre, og Andrea Manica virker til at han kun kan score mål når han spiller sammen med Mignot. Hverken Thomas Moore eller Iván Maradona har bidraget med ret meget når de har fået chancen. Andrea Manica er topscorer med 12 mål i 25 kampe. Af positive ting kan da nævnes Mauricio Calleja, som spiller rigtig fint på den centrale midtbane, og også topper listen over assists.

I pokalturneringen starter vi med at møde Torino fra Serie B, som bør være overkommeligt. På hjemmebane går heldigvis 1 af vores 20 forsøg i kassen, og vi kan tage til Torino med en sejr på 1-0. Her er vi endnu engang fuldstændig overlegne, og på trods af at Torinos målmand bliver kampens spiller, ender det med en sejr på 2-1, og dermed 3-1 samlet. I kvartfinalen trækker vi så desværre Milan, men på en scoring af Mauricio Calleja 5 minutter før tid, får vi et udebanemål med hjem i det smalle nederlag på 2-1. På hjemmebanen bringer vi os så foran på straffespark med en halv time igen, men da Milan udligner 2 minutter senere dør kampen ud, og vi må lade livet i turneringen med et samlet nederlag på 2-3.

Inter 0-0 Ipswich
Leiria 0-1 Inter
Inter 2-0 Sevilla
GAIS 2-3 Inter
Inter er i denne sæson kun med i UEFA Cuppen, og i 1. runde gik det udover Levadia fra Estland, som først blev slået med 3-0 på udebane, og herefter 7-0 hjemme. Dermed kvalificerede vi os til gruppe H, sammen med Sevilla, Ipswich, Leiria og GAIS. Det giver bange anelser for fremtiden, da første kamp hjemme mod Ipswich skuffende ender 0-0, men med sejre i de 3 øvrige kampe snupper Inter alligevel førstepladsen i gruppen, foran Sevilla og - noget overraskende - GAIS. I første knock out-runde skal vi på en svær opgave mod Espanyol, og såfremt de kan overvindes, står den på opgør mod enten Atalanta eller Nantes.
« Seneste Redigering: 08 Jul 2011, 00:05 af g00n » Logged

mikk1446
Reserveholdsspiller

« Svar #350: 08 Jul 2011, 00:19 »

En smule tilvænning for spillerne i din spillestil, så må du da kunne forbedre placeringen i ligaen.
Hvis ikke må du jo bare hive UEFA Cuppen til Milano!

"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."

Ariana Grande
Manager

« Svar #351: 08 Jul 2011, 20:52 »

Nu hvor du har startet et andet projekt, betyder det så at dette er slut? Eller kører du 2 blogge?

Szczesny
Manager

« Svar #352: 08 Jul 2011, 20:53 »

Nu hvor du har startet et andet projekt, betyder det så at dette er slut? Eller kører du 2 blogge?

Det står jo så i det andet projekt Wink

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Ariana Grande
Manager

« Svar #353: 08 Jul 2011, 20:56 »

Det står jo så i det andet projekt Wink

Amen har jo ikke læst den anden crazy Konstaterede bare lige at det var g00n der skulle til at gå i gang med et til projekt og så tænkte jeg bare på hvad fanden der dog skulle blive af dette Tunge

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #354: 08 Jul 2011, 20:57 »

Som skrevet står i den anden blog, vil det ikke være en erstatning, blot et sideprojekt. Denne er stadig i live Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #355: 27 Aug 2011, 09:48 »

Så er jeg kommet lidt længere i dette spil, og de seneste 15 kampe har budt på 11 sejre og 4 nederlag, så lidt fremgang er der da at spore. Jeg er dog stadig ikke helt tilfreds med resultaterne, og det at 3 ud af de 4 nederlag er mod hold som Messina, Mantova og Bologna, siger lidt om hvor inkonsekvente de er. Det sidste nederlag var i øvrigt mod mestrene fra Juventus. Det er dog i skrivende stund blevet til 3 sejre i træk i ligaen - blandt andet en sejr på 1-0 mod de ellers så suveræne Milan, som inden denne kamp var ubesejrede i sæsonens første 28 kampe.

Cagliari (U)
Parma (H)
Fiorentina (H)
Vicenza (U)
Frosinone (H)
Roma (U)
Reggina (H)
Cesena (U)
Milans suverænitet betyder i øvrigt også at det allerede er matematisk umuligt for os at vinde mesterskabet, da de er hele 20 point foran nr. 2 fra Roma, og intet mindre end 30 point foran os på 6. pladsen. Som sagt er der fremgang at spore, og vi er da også hoppet en enkelt placering op i forhold til sidste update. Det er dog tæt i den midterste del af ligaen, og mens der er en 3-4 hold i hælene på os, kan man heller ikke udelukke at 3. pladsen med et par gunstige resultater er inden for rækkevidde. Der er vist ingen tvivl om at Milan løber med guldet, og mon ikke Roma napper pladsen lige efter.

Den eneste pokal vi ellers er med i kampen om, er selvfølgelig UEFA Cup-trofæet. I første knock out-runde gik det ud over Espanyol, som ved hjælp af et hattrick af Andrea Manica slagtes med 4-0 på udebane. Det var derfor et reservespækket mandskab, som på hjemmebanen sikrede det videre avancement med en sejr på 2-0. Næste opgave var Atalanta, og efter netop at have slået dem i ligaen, blev det til endnu en sejr på 2-0 på hjemmebane. Et godt udgangspunkt, og med 2 mål i returopgøret sørger Didier Mignot for at der aldrig blev tvivl om hvem der skulle videre. Udekampe vindes med 2-1, og vi er dermed videre til kvartfinalen med de samlede cifre på 4-1. I kvartfinalen har vi fået endnu en svær lodtrækning, da vi skal møde Sevilla. Der er også trukket lod til semifinalerne allerede, og i tilfælde af at vi når så langt, får vi her fornøjelsen af enten Monaco eller Le Mans.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #356: 27 Aug 2011, 21:51 »

De sidste 8 kampe i ligaen bød på 5 sejre, 2 uafgjorte og 1 enkelt nederlag, hvilket var nok til at sende os op på 4. pladsen, og dermed sikre os adgang til Champions League-kvalifikationen. Det var ellers ligefør vi kunne snuppe 3. pladsen fra de forsvarende mestre fra Juventus (faktisk var vi lige deroppe og vende 4 runder før slut), men det krævede en sejr over Cesena i sidste spillerunde, samt et nederlag til Juventus på udebane mod det suveræne førerhold fra Milan - altså ikke en helt umulig opgave. Vi fuldførte vores del af aftalen med en sejr på 2-1, men desværre opnåede Juventus 1-1 i deres kamp, og vi måtte derfor nøjes med en placering som nr. 4. Ikke helt optimalt, men dog en enkelt placering bedre end sidste sæson. Mens fansene har været utilfredse gennem hele sæsonen, har bestyrelsen faktisk været både tilfredse og ’pleased’ hele vejen, lige indtil sæsonen var slut. Nu er de utilfredse, og i særdeleshed med den endelige placering. Underligt at de var tilfredse mens vi lå nr. 7…

Mål

Didier Mignot - 22 mål
Andrea Manica - 19 mål
Patrick Dorizon - 11 mål

Assists

Patrick Dorizon - 13
Andrea Manica - 10
Diego Del Sol - 9

Rating

Mauricio Calleja - 7,26
Daniel Andersson - 7,24
Patrick Dorizon - 7,19

I modsætning til sidste sæsons gennemsnitsratings, har stort set hele holdet i denne sæson haft et gennemsnit over 7. Det er i hvert fald et tydeligt tegn på fremgang, og jeg vil mene at holdet endelig er ved at være spillet sammen, og klar til at kæmpe med om trofæer. Desværre er det ikke sikkert at de får lov til det, for når både bestyrelse og fans er utilfredse, er der ikke langt til en fyring i en klub som Inter. Mit job har ellers været ’Safe’ hele sæsonen, men nu er det desværre blevet nedgraderet til ’Insecure’. Det vil ikke være en overraskelse hvis jeg bliver fyret inden for de næste par dage.

Noget som måske kunne have formildet de højere magter i bestyrelsen, ville have været en sejr i UEFA Cuppen. Jeg havde da også sat næsen op efter minimum en finaleplads, og sådan som det gik, var mulighederne da absolut også til stede. Til den første kvartfinale i Sevilla var vi hårdt ramt af skader (6 spillere ude), samt 3 spillere som var af sted til landskampe. Derfor var der også stor tilfredshed med at slippe væk med 1-1 i en jævnbyrdig kamp. På hjemmebanen var et par af spillerne tilbage, og der var udtalt klasseforskel. Sejren på 2-0 var helt fortjent, og vi var klar til semifinaler mod Monaco.

Vi lægger ud på hjemmebane, og er vidner til noget af en chokstart, da Monaco scorer på kampens første chance i det 3. minut. Vi dominerer dog kampen, og kan til slut hive en smal sejr på 2-1 hjem. Monaco har kun 2 skud i hele kampen, men formår altså at få et vigtigt udebanemål med hjem. Dette viser sig som sædvanlig at blive skæbnesvangert, for på trods af en skudstatstik på 5-12 (På mål: 2-7), vinder Monaco returopgøret fuldstændig ufortjent med 2-0. Meget bittert, og det var da også med en vis fryd jeg kunne konstatere at de senere tabte finalen til HSV. Den pokal skulle have været vores.

« Seneste Redigering: 28 Aug 2011, 02:59 af g00n » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #357: 28 Aug 2011, 20:16 »

I Giovani Della Nazione - 2028/29

Freamunde 0-11 Inter
Franck Gomis (4)
Jani Laitinen (10, 59)
Godwin Operanozie (13)
Ruggiero Pierro (19, 46)
Gianmarco Baroni (42)
Jens Bøgeskov (50 pen, 52)
Geovanny Salazar (64, 79)

E. Amadora 0-0 Inter

Boavista 0-3 Inter
Didier Mignot (34)
Andrea Manica (42)
Gianmarco Baroni (76)

Badalona 0-2 Inter
Radek Polak (7)
Gianmarco Baroni (20)

Det lader til at jeg har fået endnu en chance for at sætte tingene på plads i Inter - jeg er i hvert fald ikke blevet fyret endnu. I modsætning til sidste sæson har jeg i venskabskampene fået set nogle af marginalspillerne an, samt naturligvis nye signings, og resultaterne må i den forbindelse siges at være tilfredsstillende. Bortset måske fra kampen mod E. Amadora, men det kan vist kun tilskrives sort uheld, at et af vores 26 skudforsøg ikke finder vej til nettet.

Forventningerne til denne sæson er selvfølgelig endnu engang at vi skal vinde mesterskabet, og selvom min assisterende manager ikke helt mener vi har truppen til det, har jeg stor tiltro til mine spillere. Hvis de fortsætter de fine takter fra den sidste del af sidste sæson, ser jeg ikke nogen grund til at vi denne gang ikke skulle kunne være med i toppen af ligaen. Det kræver så også at Milan lige skruer en lille smule ned for de gode resultater, for hvis de fortsætter hvor de slap, så er der ingen der kan følge med dem.

Normalt ville vi have spillet et par træningskampe mere, men da vi skal spille et par vigtige CL-kvalifikationskampe var jeg selv nødt til at annullere den ene, og den sidste blev såmænd automatisk annulleret, da vores modstandere fra Genoa skulle i aktion i den italienske pokalturnering i stedet for. Jeg vender tilbage når august måned er gået, og herefter vil spørgsmålet om Champions League også været afklaret, for da vil vi have spillet 2 kampe mod Loko (Sofia) om en plads i gruppespillet.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #358: 29 Aug 2011, 01:34 »

Da transfervinduet var overstået, kom jeg til at tænke lidt over min transferpolitik, og det slog mig at jeg egentlig er ret ”Wengersk” når det kommer til transfers i FM. Selv med et transferbudget på £347M har jeg ikke bare gået ud og høstet markedet for de største stjerner uden henblik på prisen. Til gengæld har jeg hentet unge spillere til forholdsvist billige penge, som skal supplere bredden i truppen, og har minsandten skabt et overskud på transfersiden. Så må vi se om det er en politik jeg kommer til at fortryde senere hen.

Gianmarco Baroni er et stort italiensk angribertalent. Jeg har nappet ham på en fri transfer fra Juventus, og det er bare at se på den værdi han fik tildelt, så ved man at det var en god handel. Mine 2 foretrukne angribere er blevet henholdsvis 28 og 32 år, så det gælder også om at have de yngre kræfter klar. 6 kvalificerede angribere til 2 pladser er dog for meget, så derfor har Jens Bøgeskov forladt klubben formedelst £7,5M.

Jeg ville gerne have hentet Godwin Operanozie allerede sidste sæson, men som bekendt må man kun signe 1 ikke-EU-spiller om året i Italien, og den plads var allerede gået til Clayton. Derfor måtte jeg vente til denne sæson, og med tilgangen af den stærke nigerianer kunne jeg tillade mig at sælge Miguel. Dermed har vi 4 gode midterforsvarere i truppen.

Matt Cattermole er en ung engelsk målmand, som jeg har stjålet i Aston Villa. Han skal kæmpe med John Jansen om pladsen som førstekeeper, og jeg ser derfor ikke megen fremtid for den hidtige andenmålmand i klubben, Federico Montalto. Det er dog 3 stærke målmænd vi har, så hvis der begås for mange fejl, er der ikke langt til bænken.

József Sági er blevet hentet udelukkende på baggrund af anbefalinger fra mine scouts. Han er en spiller til fremtiden, og er derfor øjeblikkeligt blevet lejet ud til Lucchese så han kan få lidt førsteholdserfaring .

Sidste nye mand i klubben er heldigvis endnu en ung italiener. Der var mange overvejelser forbundet med dette køb, for jeg var egentlig godt tilfreds med Diego Del Sol og Geovanny Salazar til den defensive midtbane - men Del Sol kostede simpelthen for mange point med hans mange udvisninger. 3 røde kort i ligaen blev det til i den forgangne sæson, og da der så dukkede et bud på £15M op, kunne jeg ikke sige nej. Ruggiero Pierro vil trods sin unge alder gå direkte ind på pladsen, og umiddelbart holde Salazar ude på bænken.

>>> Ind

Gianmarco Baroni (Juventus) - Free
Godwin Operanozie (Levante) - £7,5M
Matt Cattermole (Aston Villa) - Free
József Sági (Malmö FF) - £1,4M
Ruggiero Pierro (Roma) - £11,75M

I ALT: £20,65M
<<< Ud

Diego Del Sol (Zaragoza) - £15M
Miguel (NAC Breda) - £4,1M
Jens Bøgeskov (NAC Breda) - £7,5M

Marvin Jacobs (Ajax) - Ln Fee £50K
Mirco Morabito (Ravenna) - Loan
Thomas Visintin (Parma) - Loan
Jérémy Lacam (Palermo) - Loan
Luca Bocelli (Foggia) - Loan
József Sági (Lucchese) - Loan

I ALT: £26,65M

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #359: 29 Aug 2011, 17:17 »

August måned er som nævnt overstået, og det er kvalifikationen til Champions League også. Den første kamp på udebane mod Loko (Sofia) vindes uden besvær med 4-0, og som sædvanlig er det derfor marginalspillerne som får æren af at fuldbyrde kvalifikationen på hjemmebane. Det klarer de også fint, dog ved hjælp af 2 selvmål fra modstanderne, og sejren på 5-0 kan der ikke pilles ved. 9-0 samlet, og vi er dermed videre til gruppespillet, hvor vi pga. pauvre resultater i Europa de seneste 5 år, kun er seedet i 2. lag. Vi ender alligevel med en OK lodtrækning, og udover os selv består gruppe E af Villarreal, Vitesse og Benfica. En gruppe som vi bør kunne gå videre fra. AGF er i øvrigt i gruppe med Man City, Leverkusen og Valencia.

Som noget nyt vil jeg her inden sæsonen går rigtigt i gang, lige komme med en kort trupgennemgang, så I måske har lidt mere fornemmelse for hvordan holdet ser ud når jeg i fremtidige updates nævner forskellige navne.

Målmænd

John Jansen, Matt Cattermole, Federico Montalto

Selvom vi har fået tilgang af Matt Cattermole, fortsætter John Jansen indtil videre som førstemålmand. Han holdt dog kun et gennesnit på 6,71 i sidste sæson, så pladsen som nr. 1 kommer med et krav om forbedring, og både Cattermole og Montalto vil uden tvivl stå på spring for at overtage pladsen.

Forsvar

Francesco Vitale, Thodoros Nikolaidis, Alessio Antico, Godwin Operanozie, Adam Varley, Daniel Andersson, Pereira, David Weekes

Også forsvaret byder på en enkelt tilgang i denne sæson, men heller ikke her vil der umiddelbart blive foretaget ændringer blandt de foretrukne 4. Francesco Vitale tager sig i hård kamp med Pereira af højre backen, mens David Weekes er ubestridt førstevalg i den modsatte side. Midt for beholder Alessio Antico og Daniel Andersson deres pladser, men både unge Adam Varley og nytilkomne Godwin Operanozie er klar til at springe ind når det bliver nødvendigt. Antico har også rundet den gamle side af 30, så det er altid godt med lidt ungdommelige kræfter.

Midtbane

Ruggiero Pierro, Geovanny Salazar, Jani Laitinen, Mauricio Calleja, Clayton, Patrick Dorizon, Jaime Durán, Franck Gomis, Radek Polak

Her vil der for en gangs skyld ske en ændring, idet Ruggiero Pierro går ind og overtager Diego Del Sols plads som den defensivt orienterede centrale midtbanespiller. Ved siden af ham finder vi naturligvis sidste sæsons bedste spiller, Mauricio Calleja, og på venstrefløjen har vi 2 næsten lige gode spillere i Jaime Durán og Franck Gomis. Durán snupper pladsen med en hårsbredde. På højrefløjen har jeg aldrig rigtig fået lagt mig fast på en spiller, men i det meste af sidste sæson gik pladsen til Patrick Dorizon, og selvom han egentlig helst vil spille angriber, gjorde han det sådan set ganske fint på højrekanten. Finske Jani Laitinen er under alle omstændigheder et glimrende andetvalg.

Angreb

Iván Maradona, Didier Mignot, Gianmarco Baroni, Andrea Manica, Thomas Moore

Angrebskonstellatio nen forbliver den samme som sidste sæson, og det er vel ikke så underligt når de 2 spillere tilsammen scorede 41 mål i sidste sæson. Der er dog rigeligt med kamp om pladserne - Maradona var ved at finde formen i slutningen af sæsonen, Thomas Moore har imponeret i træningskampene, og Baroni ser også ud til at kunne yde god modstand i kampen om de 2 forreste pladser. Med alderen på de 3 sidstnævntes side, er det også bare et spørgsmål om tid før de skal ind og have fast spilletid.

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 34 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010