home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:37:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 476 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [202] The Youth Of The Nation - Reloaded
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: [202] The Youth Of The Nation - Reloaded  (Læst 130599 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #135: 30 Apr 2011, 21:23 »

På tidspunktet for sidste update var boardet 'satisfied' Tunge

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #136: 30 Apr 2011, 21:32 »

The Youth Of The Nation - 2012/13

Mellem sidste update og denne, er nærmest alt hvad der kan gå galt gået galt. Random resultater, skandaløs forsvarsstatistik og selv om man ikke skulle tro det - lidt af en måltørke. Vi kan ikke få et clean sheet, om så vores liv afhang af det. Jeg tror vi spillede 4 udekampe i træk, hvor vi kom foran i 1. halvleg, styrede kampen, for derefter at blive straffet med 2 tilfældige mål i de sidste 15 minutter. Det betyder at vi efter 30 kampe allerede har måttet indkassere 8 nederlag, et helt uhørt højt tal. Det er såmænd ikke fordi jeg synes mit hold er dårligere end det har været de sidste par sæsoner, og jeg kan simpelthen ikke tilskrive det andet end et uforklarligt formdyk. Det bliver svært at hente mesterskab nr. 6 i træk, og lige nu synes Chelsea at være på sikker kurs mod titlen, da de er 7 point i front med 8 kampe tilbage.

Pokalturneringerne er minsandten også smidt ud af vinduet. Det startede ellers fint i FA Cuppen, da Cardiff nemt blev eksekveret ud med en sejr på 4-0. Fulham (3-1) og Watford (4-1) var heller ikke noget problem, men da Liverpool var modstanderen gik den ikke længere. På trods af at vi har næsten 3 gange så mange skudforsøg som dem, ender det symptomatisk nok med et nederlag på 1-2 på hjemmebane. Så hjælper det ikke så meget at kampen lige efter er en ligakamp på hjemmebane, som vindes med 5-0. Over Liverpool.

Middlesbrough (H)
Charlton (U)
Nottm Forest (H)
Fulham (U)
Aston Villa (H)
Everton (U)
Man City (H)
Bolton (U)

I Champions League skulle vi som bekendt møde Ajax, og på trods af at vi er i overtal i mere end en halv time, finder ingen af vores 8 forsøg inden for rammen vej forbi deres målmand, og så er Ajax heldige med at slippe med 0-0. På hjemmebanen har vi næsten dobbelt så mange skud som dem, men det eneste mål som bliver scoret er sjovt nok af Ajax. 0-1 og exit fra Champions League. En historisk dårlig sæson i pokalturneringerne, så nu må al fokus rettes mod den hjemlige liga, for at få den bedste placering som muligt.
« Seneste Redigering: 09 Maj 2011, 12:59 af g00n » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #137: 30 Apr 2011, 22:28 »

The Youth Of The Nation - 2012/13

Lad os starte med det positive. 82 mål scorede vi i ligaen i denne sæson, hvilket er det højeste siden spillets start. Derefter det negative - de 33 mål scoret imod os i ligaen er ligeledes rekord, og det samme er pointantallet på blot 74. Antallet af nederlag er delt rekord med 2 tidligere sæsoner, mens de kun 22 sejre er klar rekord, hele 3 sejre fra den tidligere bundrekord for 2 og 5 sæsoner siden. Med sådanne præstationer bliver man naturligvis ikke mestre, og det var vi da heller ikke i nærheden af. Ude af alle pokalturneringer kom vi faktisk et par kampe foran de andre tophold i ligaen, og derfor kunne Chelsea kalde sig engelske mestre da de stadig manglede 3 kampe. På det tidspunkt havde vi kun en enkelt kamp tilbage. De slutter 8 point foran os, på trods af at vi i denne sæson har slået dem både 3-0 og 5-2.

Jeg vil endnu engang påstå at holdet absolut ikke er dårligere end de sidste par sæsoner. Det er stort set de samme spillere jeg bruger, og de har om noget udviklet sig mere og blevet bedre. Denne sæson må bare kategoriseres som en kollektiv off-sæson, hvor heldet, marginalerne og skadesfrekvenserne ikke har været med os. Næste sæson regner jeg med at vi er tilbage for fuld styrke!

Normalt er der masser at skrive om i det afsluttende indlæg for sæsonen, men da alle pokalturneringerne for længst er et overstået kapital, er jeg minsandten ved at løbe tør for ord allerede. Så her kommer lidt kort nyt om nogle af spillerne.
Mål

Alexandre Pato - 30 mål
Bojan - 25 mål
Nicklas Bendtner - 13 mål

Assists

Theo Walcott - 16
Hatem Ben Arfa - 15
Alexandre Pato - 14

Rating

Serdar Tasci - 7,65
Alexandre Pato - 7,60
Hatem Ben Arfa - 7,40

- Francesc Fàbregas har for nyligt udtalt at han har opnået alt hvad han kan her i klubben, og derfor ikke vil udelukke muligheden for at skifte til en anden klub. Samtidig opdager jeg at han kun har 1 sæson tilbage af sin kontrakt, og formår heldigvis at forlænge den med 3 yderligere sæsoner. Hvis han skal til en anden klub, skal det koste kassen.

- Serdar Tasci er svær at gøre tilpas. Han har tidligere brokket sig over manglende spilletid, så i denne sæson har jeg nærmest givet ham fuld spilletid i midterforsvaret, hvor han da også har gjort det fuldstændig forrygende. 51 kampe med 7,65 i snit er det blevet til, men han er stadig voldsomt utilfreds og forlanger at blive solgt straks. Jeg har ham dog på kontrakt i 2 sæsoner endnu, så jeg håber jeg kan få ham til at skifte mening.

- Dan Troacã er fremragende. Den nu 22-årige defensive midtbanespiller kan vise sig at blive et af de bedste køb jeg har lavet i dette spil, og i denne sæson har han spillet 51 kampe med 7,22 i snit. Ikke dårligt for £400K.

- Warck Flavien bliver lige så fremragende. Det er ærgerligt at Hatem Ben Arfa spiller samme plads, for ellers havde han taget Premier League med storm. Han har kun spillet pokalkampe i denne sæson, men i de 7 kampe det er blevet til, har han spillet med ikke mindre end 7,86 i snit. Ben Arfa skal i hvert fald ikke have mange dårlige kampe før han kan føle sig truet.

Til sidst har jeg lige lidt brok over mit akademi. Hvor er det dog irriterende af de talenter som ser mest lovende ud, tit og ofte spiller samme position! Jeg har masser af emner som midterforsvarere, defensive midtbanespillere og angribere, men der er ingen målmænd, backs, fløje eller offensive midtbanespillere der ser bare nogenlunde ud. Jeg håber kraftigt at det udjævner sig med tiden…

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #138: 05 Maj 2011, 21:07 »

The Youth Of The Nation - 2013/14

HSV 1-1 Arsenal
0-1 Dan Troacã (16)
1-1 José Paolo Guerrero (20)

Magdeburg 1-3 Arsenal
0-1 Rene Cross (4)
0-2 Lulinha (34)
1-2 Denny Herzig (43, pen)
1-3 Guido Maiorino (55)

Union Berlin 1-4 Arsenal
0-1 Lulinha (35)
0-2 Rene Cross (45)
1-2 Paulinho Betanin (51)
1-3 Bojan (56)
1-4 Bojan (82)

St. Pauli 0-1 Arsenal
0-1 Dan Troacã (52)

Benfica 1-2 Arsenal
1-0 Bruno Mezenga (10)
1-1 Alexandre Pato (31)
1-2 Nigel Howard (90)

Partizan 0-1 Arsenal
0-1 Nigel Howard (49)

Det er efterhånden længe siden at der er kommet en update fra min hånd, men jeg står lige midt i flytterod, har faktisk hverken tv eller fast internetforbindelse, og har egentlig slet ikke tid til at spille FM lige i øjeblikket. Jeg fik dog lige en halv times tid for mig selv i går aftes, og hvorfor ikke bruge den på at spille venskabskampene færdig. Som sagt, så gjort, og som sædvanlig har det været et mix af etablerede spillere og stjernefrø in spe, som har været i aktion.

Udmærkede resultater er det da blevet til, og man kan da heller ikke undgå at lægge mærke til 18-årige Nigel Howard, som bliver matchvinder i de 2 sidste kampe, mod et par forholdsvist gode hold som Benfica og Partizan.

Derudover har jeg udtaget min foreløbige førsteholdstrup, som lige nu indeholder 24 spillere. Mest nævneværdigt er det at folk som Óscar Bueno, Andrew Goodchild og Rene Cross er blevet rykket op, mens navne som Leighton Baines, Daniele Dessena og Nacer Barazite til gengæld er fraværende. Mere om de 3 sidstnævnte i næste transferupdate…

Endnu engang har jeg også hevet 3 talenter op af hatten som vi kan tage et nærmere kig på, og denne gang har jeg rent faktisk været helt nede på U18-holdet og finde en 17-årig venstre back frem - grundene hertil bliver åbenlyse.

Phil Beck - For en gangs skyld ser det ud til at der bliver fremavlet en back jeg kan bruge til noget. Og det er der såmænd også brug for, for som nævnt tidligere er Leighton Baines ikke at finde i førsteholdstruppen længere. Han havde ét år tilbage af kontrakten og ville ikke forlænge, og selvom det virker dumt at sælge ud når man ikke kan købe nyt, nægter jeg simpelthen at beholde en spiller den sidste sæson og så lade ham gå på fri. Baines er fortid, og Beck kan være fremtiden.

Óscar Bueno - Bueno er som nævnt at finde i førsteholdstruppen i denne sæson, men desværre for ham vil mængden af spilletid her afhænge kraftigt af skader og/eller karantæner til de 2 spillere som pt. er foran ham i køen - Theo Walcott og Neto. Hvis disse kan være kampklare hele sæsonen, må Bueno desværre endnu engang nøjes med lidt pokalbold.

Nigel Howard - Det er sjældent at jeg har en 18-årig, som allerede er £4M værd. Ikke desto mindre er det tilfældet for Nigel Howard, hvis helt store styrke er hans hurtighed. Kan han udvikle sig lidt mere i de tekniske færdigheder, og det tror jeg helt sikkert han kan, kan han meget vel stå overfor sit helt store gennembrud om et par sæsoner. Selv min evigt pessimistiske assistenttræner mener at vi her har fat i en potentiel førsteholdsspiller.

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #139: 05 Maj 2011, 21:22 »

har du en teknik til at vide hvilke spiller i andre klubber der er regens eller ser du bare på deres fødselsår? da på der ikke er billeder så man kan se hvem der er regen

BTW endnu en god update til den efterhånden store samling Wink

Tidligere: Baloo38

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #140: 05 Maj 2011, 21:29 »

Hvis jeg af en eller anden grund gerne vil vide om en spiller er newgen, så plejer jeg at kigge på deres historik. Hvis deres første sæson er 2007/08 eller senere, må de være genereret af spillet Smiley

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #141: 05 Maj 2011, 21:33 »

ja okay nu spiller jeg så CM 03 så du vil anbefale at kigge om deres første sæson er i 2004/2005?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #142: 05 Maj 2011, 21:36 »

Ja, hvis spillet starter i sæson 2003/04 Smiley

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #143: 05 Maj 2011, 21:43 »

og det gør det tak for svaret

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #144: 07 Maj 2011, 09:38 »

<<< Ud

Leighton Baines (Liverpool) - £5,25M
Daniele Dessena (Aston Villa) - £9,75M

Maurice Kemble (Ajax) - Loan
Matthew Curran (Sheff Utd) - Loan
Nacer Barazite (Siena) - Loan
Andrew Goodchild (Hearts) - Loan
Mohamed Ben Yahia (Doncaster) - Loan
Brian Dobson (Scunthorpe) - Loan
Nigel Howard (Sunderland) - Loan
Danny Lamacraft (Bristol City) - Loan
Alan Black (Reading) - Loan

I ALT: £15M
Jeg har afsløret en del af det i sidste update, men her kommer alligevel seneste nyt omkring transfersituationen i sommervinduet sæson 2013/14. Som jeg fortalte før, nægter jeg at lade spillerne løbe deres kontrakt ud, så jeg har derfor været nødsaget til at skille mig af med et par stykker. Leighton Baines er røget til Liverpool, og derudover er også Daniele Dessena blevet solgt. Han havde ligeledes kontraktudløb efter sæsonen, og selvom han sådan set er en ganske udmærket spiller, er han blevet overhalet indenom af Theo Walcott på højrefløjen, og Francesc Fàbregas på den centrale midtbane slår man heller ikke bare af. Derfor valgte jeg at sætte ham til salg, og i stedet satse på Neto og Lulinha som back-ups. Aston Villa er de heldige aftagere, til en pris af £9,75M + 50%.

Der er selvfølgelig også røget en hel del spillere ud på lån, og blandt dem finder vi Nacer Barazite. Jeg har nok affundet mig med at han desværre har nået toppen for hans potentiale, og når lejeaftalen med Siena udløber, regner jeg med at prøve at få ham solgt. Gode angribere har jeg masser af, og der er et par talenter fra akademiet jeg hellere ser afprøvet.

Maurice Kemble tager endnu en sæson i Ajax, og jeg havde ellers valgt at tage Andrew Goodchild med i førsteholdstruppen som back-up for Dan Troacã, men valgte i stedet at sende ham en tur til Hearts, hvor han vil få noget tiltrængt førsteholdsfodbold. Til sidst er det værd at lægge mærke til at en trio af de mest lovende engelske talenter, Brian Dobson, Nigel Howard og Alan Black, også er kommet ud og spille lidt bold i de lavere rækker.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #145: 08 Maj 2011, 22:43 »

19 kampe spillet, og Arsenal befinder sig desværre kun på 4. pladsen. Det skal dog siges, at ligaen ser ud til at være meget tæt i denne sæson, og indtil videre har alle hold undtagen Chelsea og undertegnede allerede tabt minimum 4 kampe. Det kan godt lyde som den samme smøre igen og igen, men modstanderne har virkelig for nemt ved at score imod os, især på udebane. Det hjalp selvfølgelig heller ikke at Igor Akinfeev var skadet de første 2 måneder af sæsonen, men der er godt nok kommet et par spøjse resultater på tavlen. For eksempel har jeg vundet 3-1 på Stamford Bridge, men til gengæld tabt 1-3 ude mod Newcastle, som ligger på en sikker sidsteplads i ligaen.

Carling Cuppen har i denne sæson været en øjenåbner for forskellen på min startellever og reserveholdet. Hjemmebane mod Bolton i 3. runde ville under normale omstændigheder resultere i en sejr til ungdomsholdet, men i dette tilfælde blev kampen tabt med 0-3. Der var så også 4 debutanter med i startopstillingen (Phil Beck, Aidan Gregg, Danny Cattermole og Gareth Connolly), men alligevel. Når man så ser i statistikken at Bolton kun havde 3 skud på mål, og Jääskeläinen blev kampens spiller, er det bare endnu mere ærgerligt. I ligaen blev samme kamp i øvrigt vundet med 3-0.

Benfica 1-3 Arsenal
Arsenal 4-0 Kayserispor
Arsenal 2-0 Fiorentina
Fiorentina 1-0 Arsenal
Arsenal 3-0 Benfica
Kayserispor 0-3 Arsenal

På en eller anden mærkelig måde fik jeg udeladt Johan Djourou i registreringen til årets Champions League, men det fik heldigvis ikke den store betydning, da Felipe og i særdeleshed Serdar Tasci uden problemer tager sig af midterforsvaret. 5 kampe og et enkelt nederlag blev det til i gruppespillet, og i næste runde tager vi kampen op mod St. Etienne. Vi har tidligere spillet 2 kampe mod dem, og det er blevet til 1 sejr og 1 nederlag.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #146: 09 Maj 2011, 13:01 »

Med 8 kampe tilbage af sæsonen er alt stadig fuldstændig åbent i mesterskabskampen. Vi har kun tabt 4 kampe, men endnu engang er det de alt for mange uafgjorte kampe som hjemsøger os. Så snart vi spiller på udebane, er det som om at der er størst sandsynlighed for at vi ikke vinder, uanset hvem vi møder. Vi scorer stadig forholdsvist mange mål, men lukker også alt for mange ind - og det tror jeg også bliver problemet de næste mange sæsoner. For mens vi er ret godt dækket ind med spillere rent offensivt, halter det gevaldigt med at fremavle gode backs og målmænd. Når Igor Akinfeev er skadet, har jeg en halvsvag Hugo Lloris som back-up, og derefter står den på lutter ukendte navne. Samtidig har jeg ingen reelle konkurrenter til Loïc Abenzoar og Giorgio Chiellini på backpladserne, hvor de næste i rækken er uprøvede kræfter som Bo Petersen og Phil Beck.

Nå, nu skal vi ikke tage sorgerne på forskud. Efter sidste års skuffelse i ligaen, ser det i det mindste ud til at vi kan være med hele vejen i kampen om titlen i denne sæson. Vi har et nogenlunde overkommeligt slutprogram, så det kan da være at alt ikke ser sort ud endnu for dette hold.

Leeds (U)
Newcastle (H)
Charlton (U)
Man City (H)
Everton (U)
Birmingham (H)
Bolton (U)
Burnley (H)
Lidt flere positive nyheder kan det også blive til, idet vi er nået helt frem til semifinalen i årets FA Cup. Portsmouth blev slået med 3-1 på udebane i 3. runde, mens vi var nødt til at bruge 2 kampe på at slå Bristol City i næste runde (2-2 ude, 3-1 hjemme). Noget nemmere gik det i 5. runde, hvor Burnley nemt blev slået med 4-0. Fulham i kvartfinalen var heller ikke noget problem, og de blev sendt hjem med et nederlag på 3-0 i bagagen. Semifinalen viser sig nok at blive en lille smule sværere end de første 4 runder, for her venter en kamp mod Man Utd. Man Utd har dog været overraskende svage i denne sæson (de ligger pt. på en 5. plads i ligaen, 12 point efter Arsenal), så jeg har da forhåbninger om en finaleplads.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #147: 09 Maj 2011, 17:15 »

Så er der lagt op til en gyserafslutning! Der resterer kun én spillerunde, og med Arsenals sejr på 3-1 over Everton er Aston Villa endegyldigt ude af mesterskabskapløbet . Dermed bliver det et opgør mellem Arsenal og Liverpool, hvor Arsenal må siges at være svage favoritter. Arsenal er 1 point foran og har en bedre målscore, og derfor er Liverpool tvunget til at få fuldt udbytte af sidste kamp for at bevare titeldrømmene. Liverpool har dog en ubetinget sværere kamp, idet de skal møde Chelsea på hjemmebane, mens Arsenal tager imod Burnley, også på hjemmebane. Følg med her, og se om Arsenal er tilbage på toppen!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #148: 09 Maj 2011, 19:33 »

Liverpool 3-1 Chelsea
0-1 Gareth Bale (45)
1-1 Curtis Davies (45, OG)
2-1 Dirk Kuyt (48)
3-1 Tamás Lantos (76)

Arsenal 4-0 Burnley
1-0 Dan Troacã (35)
2-0 Hatem Ben Arfa (49)
3-0 Alexandre Pato (61)
4-0 Bojan (66)

Jeg havde ikke forventet at Chelsea skulle slå Liverpool på New Anfield, og det skete da heller ikke. Til gengæld havde jeg heller ikke forventet nogen problemer med at hente de 3 point mod Burnley - og det skete da heller ikke! Det var et sandt bombardement mod Burnleys mål, og jeg begyndte da at blive nervøs da vi rundede den første halve time uden scoringer, men da det så endelig lykkedes var der aldrig rigtig tvivl om udfaldet. Arsenal er mestre igen! Det er dermed første gang i dette koncept at det er lykkedes mig at generobre tronen efter at være blevet væltet ned af den.

Med 82 mål scoret i ligaen tangerede vi sidste sæsons rekord, men til gengæld har vi fortsat stimen med at lukke alt for mange mål ind - de 36 mål indkasseret i ligaen er endnu en ny rekord. Jeg ved ikke hvad det skyldes, for de fleste defensive spillere gør det ganske udmærket. Djourou er faldet en smule i gennemsnit, og Abenzoar er måske heller ikke altid den mest solide, men generelt er der ikke noget specielt at sætte fingre på. Serdar Tasci gør det endnu engang fremragende, selvom han for 3. sæson i træk er voldsomt utilfreds og vil sælges… Han har nu kun 1 sæson tilbage af sin kontrakt, så det er meget muligt at han endelig får sit ønske opfyldt. Desværre.

Mål

Alexandre Pato - 37 mål
Bojan - 31 mål
Dan Troacã - 8 mål

Assists

Bojan - 19
Hatem Ben Arfa - 18
Alexandre Pato - 11

Rating

Serdar Tasci - 7,56
Alexandre Pato - 7,54
Hatem Ben Arfa - 7,35

I FA Cup-semifinalen burde der aldrig have været spænding, da vi allerede efter 6 minutter er foran med 2-0 mod Man Utd, men som det er sket så ofte før, scorer modstanderne på deres første (og eneste) skud på mål. Det blev dog ikke værre end det, og med en skudstatistik på 23 (14) - 7 (1) vinder vi trods alt med 2-1. Modstanderen i finalen er Chelsea, og selvom vi kommer bagud 0-1, er der ingen problemer med at vende kampen, og dermed vinde The Double. Et hattrick af Bojan og en enkelt kasse af Felipe sikrer os en fortjent sejr på 4-1.

Champions League-eventyret fortsatte også lidt endnu, og efter samlet sejr på 3-1 over St. Etienne (1-1 ude, 2-0 hjemme), blev Leverkusen sendt hjem med et nederlag på 4-0 i den første kvartfinale på Emirates. Der blev sparet lidt spillere i returkampen, som ender 0-0 i en kedelig affære. Semifinalerne byder på flere opgør mod Chelsea, og en helt lige første kamp ender 1-1 på Emirates. Ikke et supergodt udgangspunkt, og det skulle da også vise sig at være for lidt. Returkampen tabes med 2-1, og dermed slutter vores videre færd i Champions League. Men en Double er vel også godt nok…

mikk1446
Reserveholdsspiller

« Svar #149: 10 Maj 2011, 08:26 »

Har ikke kommenteret længe, men følger med i stilhed. Enormt flot med en double! Utroligt at du kan spille med så mange unge gutter, og stadig ligge til i toppen.
KUTGW!

"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 34 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010