home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:37:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 501 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [202] The Youth Of The Nation - Reloaded
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: [202] The Youth Of The Nation - Reloaded  (Læst 130609 gange)
JimmyGP
Manager

Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #150: 10 Maj 2011, 08:59 »

Har været silent reader lidt for lægne.. Fed blog og fedt koncept.. Det ser skidegodt ud selvom United er forsvundet ud af top 5 og du sender dem ud af FA Cuppen.. Det er god læsning og jeg nyder hver gang du smider en update op.. Forsæt det gode arbejde og jeg ser frem til mere fra din side.. KUTGW  Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #151: 10 Maj 2011, 09:11 »

Tillykke med et flot mesterskab Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #152: 10 Maj 2011, 11:47 »

Tak for det alle 3 Smiley

Jeg har denne gang været lidt bedre til at udnytte mit scouting-netværk tidligere i spillet, så jeg har været bedre rustet til fremtiden. Jeg er ikke i tvivl om at det er grunden til at jeg stadig kan være med i toppen - spillere som Flavien, Troacã, Lulinha og Bueno er/bliver guld værd.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #153: 10 Maj 2011, 14:26 »

The Youth Of The Nation - 2014/15

Club Brugge 1-3 Arsenal
0-1 Lulinha (19)
0-2 Nigel Howard (26)
1-2 Maurice Kemble (32, OG)
1-3 Nigel Howard (34)

Dunfermline Ath 1-1 Arsenal
0-1 Gareth Connolly (4)
1-1 Ross Wells (74)

Arsenal 3-1 Milan
1-0 Bojan (2)
2-0 Francesc Fàbregas (6)
3-0 Alexandre Pato (47)
3-1 Sergio Agüero (76)

Barnet 2-4 Arsenal
1-0 Gary Twigg (10)
1-1 Maurice Kemble (20)
1-2 Maurice Kemble (25)
1-3 Óscar Bueno (54)
2-3 Adam Birchall (61)
2-4 Hatem Ben Arfa (65)

América (MEX) 0-3 Arsenal
0-1 Francesc Fàbregas (9)
0-2 Francesc Fàbregas (22)
0-3 Bojan (28, pen)

Arsenal 4-1 Benfica
1-0 Alexandre Pato (10)
2-0 Alexandre Pato (33)
2-1 André (51)
3-1 Hatem Ben Arfa (54)
4-1 Lulinha (72)

Jeg elsker venskabskampene. De giver mig en tiltrængt mulighed for at se en masse af de unge spillere i aktion, og denne gang har der i hvert fald været 3 kampe, hvor der stort set ikke har været deltagelse fra etablerede førsteholdsspillere . Giorgio Chiellini er langtidsskadet, og i hans fravær har Phil Beck spillet 6 solide kampe på venstre back. Det har også været rart at se lidt til Maurice Kemble, efter han har tilbragt de sidste 2 sæsoner udlejet til Ajax. De har forsøgt at leje ham i endnu en sæson, men han vil være Arsenal-spiller fra nu af. Som et kuriosum kan det nævnes at de 2 sidste kampe var en del af venskabsturneringen Friendly Cup, som altså for første gang i 3 forsøg rent faktisk gennemføres med en finale også. Dermed har vi allerede vundet sæsonens første trofæ… Eller noget.

De 3 spillere jeg vil præsentere inden denne sæson, er hentet fra hvert sit Arsenal-hold - Maurice Kemble fra førsteholdstruppen, Nicola Fusco fra reserveholdet og Raul Maltez fra U18-holdet.

Maurice Kemble - Kemble er godt nok lige blevet 23 år, men han har aldrig rigtig befundet sig i Arsenal før nu, da han har været lejet ud i de 4 første sæsoner, siden han blev købt for £1,1M i Ajax. Nu er det slut med lejeophold, for som I kan se er han jo en klassespiller. Han skal konkurrere med Dan Troacã om pladsen på den defensive midtbane, og da det ser ud til at Serdar Tasci desværre snart må forlade os, er der også brug for hans type. Jeg ser meget frem til at se Kemble i aktion for Arsenal.

Nicola Fusco - Fusco er noget så sjældent som en højre back fra eget akademi. Jeg er først rigtig blevet opmærksom på ham efter han er blevet rykket op på reserveholdet, men jeg må sige at han ikke er langt fra at kunne lægge billet ind som 2. valg på sin plads frem for Bo Petersen. Disse 2 vil i hvert fald kæmpe en hård kamp om at spille, når Loïc Abenzoar ikke er tilgængelig.

Raul Maltez - En 17-årig komet fra Guinea-Bissau. Så bliver det snart ikke meget federe. Maltez er en lovende central midtbanespiller, og jeg har taget ham med her, fordi jeg synes hans stats ser rigtig gode ud for en spiller som først er blevet 17 år for 2 måneder siden. Han skal nok blive et spændende bekendtskab om nogle år, og indtil da skal han selvfølgelig have lidt erfaring ved at blive lejet ud i de lavere rækker.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #154: 11 Maj 2011, 11:17 »

<<< Ud

Mkhanyiseli Siwahla (Benfica) - Free
Matthew Connolly (Southend) - Free
Nacer Barazite (Roma) - £5,25M

Guillaume Barré (Cardiff) - Loan
Steve Bull (Ipswich) - Loan
Danny Lamacraft (Portsmouth) - Loan
René Damgaard (Southampton) - Loan
Nicola Fusco (West Brom) - Loan
Jamie Steele (Doncaster) - Loan
Matthew Curran (West Brom) - Loan
Graham Naylor (Chesterfield) - Loan

I ALT: £5,25M
Endnu en sommer er gået, og endnu engang sker der lidt på transfersiden i Arsenal. Dog ikke så meget som der kunne være sket - mere om det lige om lidt. Først og fremmest lige de ting som er sket. Siwahla (hans fornavn er for åndssvagt til at jeg gider skrive det igen) er der desværre ikke blevet brug for, og da der ikke kunne findes nogen som ville smide penge for ham inden hans kontrakt udløb, er han røget gratis. Sådan kan det gå, og sådan er det også gået med Matthew Connolly. Nacer Barazite var der da heldigvis nogen der ville give lidt for. Lidt er bedre end ingenting, så han er røget til Roma for £5,25M + 30%. Lejeaftaler er der som sædvanlig en hel bunke af.

Så til de ting som ikke er sket. For det første er Cedric Evina ikke blevet solgt. Endnu. Han har også kontraktudløb næste sommer, så jeg satser på at få ham solgt inden for det næste halve år. For det andet ser det ud til at min 3-årige kamp for at få Serdar Tasci til at underskrive en ny kontrakt har været forgæves. Han nægter stadig pure, og er derfor sat til salg. Han er stadig over £19M værd, så jeg håber da at jeg kan nå at få en slat penge for ham, selvom det bliver sørgeligt at se en af vores bedste spillere forlade klubben. Apropos den sidste sætning, så har Fàbregas nu udtalt, at han vil søge nye udfordringer, og forlanger derfor at blive sat på transferlisten. Jeg har ham på kontrakt i 3 sæsoner endnu, så det har jeg indtil videre afvist. Det begynder dog at virke bekymrende, når flere at mine bedste spillere ønsker at komme til andre klubber - især når jeg ikke bare kan købe en erstatning. De næste par sæsoner ser noget uvisse ud.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #155: 11 Maj 2011, 12:21 »

Førsteholdstrup 2014/15

Målmand

*Igor Akinfeev
Hugo Lloris
Akinfeev er om nogen den sikre mand i startopstillingen. Jeg har ingen målmænd der bare nærmer sig hans styrke, og derfor er der da også dømt neglebidning i stor stil i de kampe hvor han ikke er tilgængelig. Hugo Lloris er stadig reserve, da han er den eneste yderligere målmand jeg har, med bare en lille smule rutine og erfaring.

Højre back

*Loïc Abenzoar
Bo Petersen
Heller ingen tvivl om hvem førstevalget er her. Abenzoar har efterhånden været fast inventar på højre back de sidste 3 sæsoner, og det fortsætter han selvfølgelig med. Lidt mere tvivl har der været om hvem der skulle være reserve, men valget er altså i denne omgang faldet på Bo Petersen, mens Nicola Fusco derfor er blevet lejet ud. Næste sæson kan rollerne meget vel være byttet om.

Venstre back

*Giorgio Chiellini
Phil Beck
Chiellini er også et sikkert kort i opstillingen, selvom han efterhånden er blevet 30 år. Han spiller stadig stabilt godt, og har nok et par gode sæsoner i sig endnu. Phil Beck er den eneste åbenlyse kandidat som reserve på denne plads, og der har såmænd allerede været brug for ham i starten af denne sæson. 18-årige Beck har fået 4 kampe indtil videre, med et gennemsnit på 7,25 til følge.

Midterforsvar

*Serdar Tasci
*Craig Brown
Johan Djourou
Felipe

Midterforsvaret har været en svær beslutning i denne sæson, og da Tasci ser ud til at skulle forlade klubben inden længe, vil der med stor sandsynlighed også blive lavet om på disse valg. Indtil videre har jeg dog valgt at bruge ham og Brown fra start, og med Djourou og Felipe på sidelinjen er der også kvalificeret back-up til de 2 pladser.

Højre fløj

*Theo Walcott
Óscar Bueno
Neto

Her er der heller ingen tvivl. 25-årige Theo Walcott har efterhånden en værdi på £34,5M, og trods en del skader og en lidet god sæson sidste sæson, er han stadig ubetinget førstevalg på sin plads. Jeg har dog 2 store talenter stående klar når Walcott ikke kan være med, så højrefløjen er nok en af de pladser i klubben der er bedst besat.

Venstre fløj

*Hatem Ben Arfa
Warck Flavien

På venstre fløj er der absolut heller ingen problemer. Ben Arfa er stort set aldrig skadet eller har karantæne, og i de 2 sidste sæsoner har han spillet samtlige 38 kampe i ligaen. Det gør det svært for et ellers kæmpetalent som Warck Flavien, men hvis han er tålmodig er der ingen tvivl om at han bliver en verdensstjerne.

Central midtbane (off.)

*Francesc Fàbregas
Lulinha
På denne plads er der straks mere tvivl om fremtiden. Fàbregas vil som nævnt tidligere gerne væk fra klubben, og når det sker har jeg reelt kun Lulinha som kvalificeret reserve på pladsen. Derefter skal jeg ned og have fat i spillere som Matthew Curran eller Tomé, som absolut ikke er klar til førsteholdsfodbold endnu.

Central midtbane (def.)

*Dan Troacã
Maurice Kemble
Andrew Goodchild
Her er vi til gengæld rigtig godt besat, med et trekløver af spillere, som alle er talenter hentet i en meget ung alder, eller fra eget akademi. Troacã har med fremragende præstationer de sidste par sæsoner umiddelbart sat sig på pladsen, men med tilbagekomsten af Maurice Kemble vil han aldrig kunne vide sig helt sikker. Andrew Goodchild vil altid være god at have i baghånden.

Angreb

*Alexandre Pato
*Bojan
Nicklas Bendtner
Nigel Howard
Rene Cross

I angrebet ser jeg heller ingen umiddelbare problemer, idet både Pato, Bojan og Bendtner kan have rigtig mange gode sæsoner i sig endnu. Reserverne til pladserne er sværere at vælge imellem, da der fra akademiet produceres jævnbyrdigt gode angribere i en lind strøm. I denne sæson har jeg valgt at de heldige er Nigel Howard og Rene Cross.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #156: 11 Maj 2011, 12:30 »

Jeg var lidt i tvivl om jeg skulle lave en egentlig trupgennemgang, men jeg blev enig med mig selv om, at når nu der efterhånden begynder at komme flere og flere newgens med i spillet, så er det måske en god idé lige kort at ridse op hvem de forskellige er, så man ikke bare tænker 'WTF' når man læser de forskellige ukendte navne jeg remser op. Håber I tager godt imod det, ellers må I bare sige til...

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #157: 11 Maj 2011, 17:26 »

Halvdelen af sæsonen er spillet, og som det ses ligner det endnu et parløb mellem Arsenal og Liverpool om mesterskabet. Vi har lige nu et forspring på 5 point, men Liverpool har til gengæld spillet en kamp færre. Forspringet burde og kunne have været større, da vi kun formåede at spille 0-0 hjemme mod Liverpool for 2 kampe siden, på trods af et kæmpe overtag. Med 18 skud, og 12 af dem inden for rammen, burde vi have fået mere end 1 point ud af den kamp. Det holder dog hårdt lige for tiden, ikke mindst fordi Alexandre Pato af uforklarlige årsager er holdt helt op med at score. Kun 5 mål i 24 kampe er det blevet til, og derfor har han rent faktisk måttet nøjes med at sidde på bænken de sidste par kampe.

Der er yderligere dårlige nyheder også, for det er ikke lykkedes mig at få solgt Serdar Tasci. Det betyder at han med stor sandsynlighed smutter gratis til sommer. Fàbregas er også stadig utilfreds, og flere spillere begynder at være det samme, bl.a. Fàbregas’ afløser Lulinha, Johan Djourou, Felipe, Neto og Hugo Lloris. Man fornemmer at hele holdet nærmest er ved at bryde sammen, og trænger til en genopbygningsfase. Hvilket naturligvis ikke sker før jeg bliver fyret…

I Carling Cuppen har jeg taget mine forholdsregler i forhold til sidste sæsons skuffelse, og derfor har kampene indtil videre haft deltagelse af marginalspillerne fra førsteholdstruppen, i modsætning til de bedste spillere fra reserveholdet. Man må sige at dette har givet pote i de første par kampe, hvor først Fulham blev slået med 4-0 ude på mål af Rene Cross, Bendtner på straffe, Lulinha og Warck Flavien. I 4. runde gik det udover Brighton, ligeledes på udebane, hvor 2 mål af Flavien og 1 af Lulinha sikrede en sejr på 3-0. Kvartfinalen byder endelig på en hjemmekamp, hvor Wigan kommer på besøg.

Arsenal 3-0 PSV
Atalanta 2-2 Arsenal
Arsenal 4-1 HSV
HSV 1-1 Arsenal
PSV 3-0 Arsenal
Arsenal 3-1 Atalanta
Champions League-gruppespillet har ikke været den walkover det plejer at være, men vi har også været uheldige med lodtrækningen. Det er selvfølgelig fint nok at trække PSV fra 2. lag, men HSV var vel den værst mulige modstander fra 3. lag, og så er det da også uheldigt at man fra 4. lag trækker de italienske mestre. Godt nok er det ”kun” Atalanta, men alligevel…
Ikke desto mindre får vi kæmpet os frem til en førsteplads i gruppen, men kun pga. bedre målforskel end PSV. I første knockout-runde har vi trukket franske Lyon, som vi tidligere har mødt 6 gange. Det er i disse 6 kampe blevet til 2 sejre, 2 uafgjorte og 2 nederlag, og det tyder altså på 2 helt jævnbyrdige opgør.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #158: 12 Maj 2011, 17:24 »

Efter de seneste 11 kampe ligner det stadig et parløb om titlen. Det er dog ikke længere Liverpool som er med fremme, men derimod Man Utd som faktisk netop har sat sig på førstepladsen - som ellers har tilhørt Arsenal uafbrudt siden 4. spillerunde...

Helt usædvanligt har vi lige nu ligaens bedste forsvar, mens der til gengæld er 4 hold som har scoret flere mål end os - det er nærmeste den omvendte verden. Derimod hærger de uafgjorte kampe stadig, og så sent som i sidste kamp må vi endnu engang nøjes med 0-0 på hjemmebane i en kamp hvor vi fuldstændig dominerer. Denne gang er det Sheff Utds målmand som står sit livs kamp. Til gengæld har Man Utd netop fået fuldt udbytte af et par svære kampe, idet det er blevet til sejre på udebane mod både Chelsea og Man City. Ikke godt for vores chancer. Vores slutprogram byder nemlig på et par hårde opgør, med udekampe mod både Tottenham og Liverpool, mens Man Utd sjovt nok har hjemmekampe mod de samme 2 hold.

Blackburn (U)
Man City (H)
Birmingham (U)
Tottenham (U)
Wigan (H)
Fulham (H)
Liverpool (U)
Charlton (H)
Carling Cuppen bød på lidt mere sjov, da Wigan i kvartfinalen blev slået med 3-1. Dernæst stod den på semifinaler mod Chelsea, og i hjemmekampen sikrer Warck Flavien med sit mål til 2-2 i næstsidste minut et yderst fortjent uafgjort resultat. Returkampen er lige så jævnbyrdig, og det at Felipe brænder et straffespark efter 20 minutter, viser sig at være meget kostbart. Det står nemlig stadig 0-0 efter 90 minutter, og da der heller ikke scores i den forlængede spilletid, træder reglen om udebanemål desværre i kraft og sikrer Chelsea en finaleplads.

FA Cuppen har vi selvfølgelig også spillet et par kampe i, og endnu engang kan vi kun være tilfredse med lodtrækningen indtil videre. Rushden (3-0), Watford (3-0), Derby (5-1) og Fulham (3-2) er alle blevet ekspederet ud, og i lodtrækningen til semifinalen kunne vi trække enten Everton, Leeds eller Chelsea, og så gik den heller ikke længere med lodtrækningsheldet.

I Champions League skulle opgørene mod Lyon vise sig at blive nemmere end ventet. Ved halvleg fører vi allerede 4-0 på udebane (bl.a. på 2 mål af Nigel Howard, som blev skiftet ind i stedet for en skadet Nicklas Bendtner), og så er det til at leve med at 2. halvleg tabes med 2-0. Returkampen var ikke nær så medrivende, men ender med en 2-1 sejr til de rødklædte, og dermed en samlet sejr på 6-3. Næste stop er 2 kvartfinaler mod Aston Villa.
« Seneste Redigering: 12 Maj 2011, 17:33 af g00n » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #159: 12 Maj 2011, 21:33 »

Jeg kan lige så godt indrømme det med det samme - i løbet af den sidste tredjedel af sæsonen har der været adskillige gange, hvor jeg virkelig har haft lyst til at kyle computeren langt væk. Det har været den dårligste sæsonafslutning jeg kan huske, og simpelthen utrolige resultater når man tænker på at jeg som nævnt har indtaget førstepladsen fra 4. spillerunde til 29. De sidste 8 kampe i ligaen kaster blot 11 point af sig, og derfor bliver vi naturligvis ikke mestre denne gang. Faktisk er det først i allersidste spillerunde af vi sikrer os 2. pladsen, og dermed billet til endnu en omgang Champions League. I udekampen mod Tottenham er jeg forresten foran 3-1, men må nøjes med 3-3. Sound familiar?

Som det ses, har vores forsvar faktisk været blandt ligaens bedste i denne sæson, men så er det jo bare den anden ende af banen hvor det er galt. 17 mål færre scoret end mestrene fra Man Utd, og færre end resten af top 4-holdene. På trods af sine 23 sæsonmål scorer Alexandre Pato kun 7 mål i 34 ligakampe, hvilket er helt vanvittigt for hans standard. Jeg kan ikke rigtig andet end at påstå at det har været en off-season for ham, og så håbe at jeg får lige så meget ret, som da jeg for en sæson siden påstod at det blot havde været en kollektiv off-season. Det kan kun gøres bedre næste år.

Mål

Alexandre Pato - 23 mål
Nicklas Bendtner - 20 mål
Bojan - 18 mål

Assists

Alexandre Pato - 21
Theo Walcott - 14
Hatem Ben Arfa - 12

Rating

Johan Djourou - 7,32
Hatem Ben Arfa - 7,23
Alexandre Pato - 7,20

FA Cup-semifinalen mod Chelsea er nærmest et kapitel for sig selv. Warck Flavien er i forvejen skadet, så jeg har ingen back-up for Hatem Ben Arfa - så han bliver selvfølgelig skadet efter 9 minutter. En halv time senere udvises Craig Brown, og så er det virkelig op ad bakke. Alexandre Pato, som har været en skygge af sig selv i ligaen i denne sæson, finder lige pludselig storformen frem, og blandt 2 Chelsea-scoringer scorer han hele 4 gange, og sikrer os en fænomenal sejr med kun 10 mand.

Skæbnen er hård ved os endnu engang, da Pato i sæsonens sidste ligakamp kort før finalen løber ind i en skade på 2 måneder. Vi dominerer dog finalen mod Everton totalt, og med 18 skudforsøg mod Evertons 7, bør vi have sikret os pokalen. Kampen ender dog 1-1, og vi må ud i en straffesparkskonkur rence. Her brænder Everton 2 forsøg, og vi scorer heldigvis på alle 4. Så røg der da i det mindste en pokal hjem til skabet alligevel!

I Champions League var det nærmest en formssag at ekspedere Aston Villa ud af kvartfinalen, og med 3-1 ude og 2-0 hjemme er vejen banet for endnu et rent engelsk opgør, idet Liverpool venter i semifinalerne. Her går det fint i den første kamp, hvor det bliver til en sejr på 2-0 i en jævnbyrdig kamp. Efter 40 sekunder af returopgøret scorer Bojan så et vitalt udebanemål. Som selvfølgelig annulleres, og Liverpool scorer derefter på deres første 2 chancer. Bojan får endelig sit udebanemål godkendt, men så scorer Liverpool da bare til 3-1 minuttet efter. Det er jo ikke nok for dem til at gå videre, så 5 minutter senere, stadig i 1. halvleg, scorer de et afgørende mål til 4-1, som også bliver slutresultatet i en ellers helt lige kamp. FM når det er værst.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #160: 12 Maj 2011, 22:14 »

Forresten, så var det bedste ved sæsonen 2014/15 nok denne bundstilling...

Thumbs Up

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #161: 13 Maj 2011, 21:56 »

The Youth Of The Nation - 2015/16

Bellinzona 0-10 Arsenal
0-1 René Damgaard (2)
0-2 Steve Bull (13)
0-3 Darren Martin (20)
0-4 Darren Martin (31)
0-5 Óscar Bueno (35)
0-6 Nigel Howard (39)
0-7 Nigel Howard (43)
0-8 Darren Martin (45)
0-9 Nicklas Bendtner (67)
0-10 Andrew Goodchild (73)

Yverdon 0-5 Arsenal
0-1 Nigel Howard (12)
0-2 Darren Martin (39)
0-3 René Damgaard (53)
0-4 Darren Martin (60)
0-5 Raul Maltez (63)

Zürich 0-2 Arsenal
0-1 Nicklas Bendtner (26)
0-2 Óscar Bueno (66)

Zürich 0-0 Arsenal

Denne sæson har min assistenttræner åbenbart valgt at bruge pre-season i Schweiz, og endnu engang er det lykkedes at arrangere 2 kampe inden for et par dage mod samme hold. Det benyttede jeg til at stille i stærkest muligt opstilling fra start i den første, og med rent ungdomshold fra start i den anden. Derudover må det siges at jeg har et ret slagkraftigt ungdomshold, som det ses fra resultaterne i de første 2 venskabskampe. Der er mange gode spillere, og 3 af dem som skiller sig ud, vil blive gennemgået længere nede. Det kan i øvrigt nævnes, at U18-holdet har vundet deres liga suverænt alle 9 sæsoner i spillet indtil videre.

Som årets stjernefrø har jeg tilfældigvis valgt de 3 første målscorere i sæsonens venskabskampe, og de repræsenterer tilfældigvis også 3 kæder på banen - en forsvarsspiller, en midtbanespiller og en angriber:

Steve Bull - Manden med det legendariske navn er Labelled ’The next Jonathan Woodgate’. Jeg håber det er de positive sider af Woodgate han bliver sammenlignet med, og han har da også imponeret kraftigt i venskabskampene. Sidste sæson var han udlejet til Ipswich i Championship, mens han i denne sæson tager et lille skridt opad, for at spille i Hibernian.

René Damgaard - Dansk defensiv midtbanespiller, som også har gjort det rigtig godt i pre-season. Med sikkerhed i afleveringerne og gode tacklinger som varemærke, er han endnu én i rækken af talentfulde defensive midtbanespillere i klubben. Troacã -> Kemble -> Goodchild -> Damgaard. Damgaard er for tiden udlejet til Southampton.

Darren Martin - Nyeste skud i rækken af unge angribere, som håber på en stor karriere i spidsen for Arsenal. Martin er endnu en hurtig spiller, og har på denne måde scoret 5 mål i 4 kampe før sæsonstart. Op til denne sæson er han blevet udvalgt til at være med i førsteholdstruppen, på bekostning af Rene Cross.

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #162: 13 Maj 2011, 22:11 »

Pisse ærgeligt at du både blev 2'er og røg ud i CL.
Når det så er sagt, er det fedt at se der er blevet en rival mindre i PL Opstemt
Håber du kommer til tops i denne sæson!

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

mikk1446
Reserveholdsspiller

« Svar #163: 13 Maj 2011, 22:16 »

Fantastiske updates!
Helt klart en fornøjelse at følge dig. Håber ikke du bliver fyret i Arsenal, da det er fedt at høre om dine talenter osv!

Lad os håbe, at der er flere der snart vælger at læse denne fantastiske blog, men sådan er det vel, når det handler om en ældre version af FM.

"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #164: 13 Maj 2011, 22:33 »

Tak for kommentarerne begge to, det er altid fedt at få lidt ros Smiley

Der er selvfølgelig ikke lige så stor interesse for at 4 år gammelt spil, så det er fuldt forståeligt at der ikke kommer vanvittigt mange kommentarer - men det gør det jo bare endnu rarere når der så er nogen der vælger at skrive Wink

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 34 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010