home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:37:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 503 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [202] The Youth Of The Nation - Reloaded
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: [202] The Youth Of The Nation - Reloaded  (Læst 130606 gange)
SkjoldManden
Reserveholdsspiller

Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #120: 27 Apr 2011, 20:48 »

Er der ikke en del penge i klubkassen nu hvor du ikke køber nogle spillere?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #121: 27 Apr 2011, 21:25 »

Der er ret mange efterhånden jo, £303M faktisk. Jeg har et transferbudget på £218M.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #122: 27 Apr 2011, 21:26 »

For de penge kan du næsten får Carroll.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #123: 27 Apr 2011, 21:52 »

Ikke engang hvis jeg ville. Carroll blev released på fri transfer af Newcastle 1. juli 2010, og så har han åbenbart indstillet karrieren...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #124: 27 Apr 2011, 21:54 »

Ikke engang hvis jeg ville. Carroll blev released på fri transfer af Newcastle 1. juli 2010, og så har han åbenbart indstillet karrieren...

Øv, så må du nøjes med Torres

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #125: 27 Apr 2011, 22:02 »

Nah, han blev købt af Man Utd inden sidste sæson for £33,5M...

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #126: 27 Apr 2011, 22:03 »

er der eller nogle kendte som er på fri eller sådan noget, forresten må du heller ikke købe spillere på fri transfer?

Tidligere: Baloo38

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #127: 27 Apr 2011, 22:12 »

Ved ikke lige om der er nogen 'kendte' som er på fri, men nej jeg må slet ikke hente nogen nye spillere.

I januar-transfervinduet sidste sæson var der ellers 5-6 af de store talenter jeg havde på min shortlist, som havde 6 måneder til kontraktudløb, og som derfor kunne være hentet gratis. Det er på sådanne tidspunkter at det kribler i fingrene og jeg forbander mine regler langt væk.

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #128: 27 Apr 2011, 22:14 »

haha ja det er lidt surt men skulle lige vide nogle laver jo den undtagelse

Tidligere: Baloo38

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #129: 30 Apr 2011, 10:45 »

The Youth Of The Nation - 2012/13

Normalt er Carling Cuppen en turnering at teste de unge spillere i, da man som regel kan få et par kampe mod hold fra de lavere rækker. Dette skulle vise sig ikke at være tilfældet i denne sæson, da vi ikke var specielt heldige med lodtrækningerne. Således bød 3. runde allerede på et brag af en kamp, da Arsenal skulle møde Tottenham på hjemmebane.

Man kan dog ikke klandre drengene for deres indsats, da de går helt uimponerede til værks spiller fuldstændig lige op med de noget mere rutinerede modstandere. Glæden er da heller ikke til at tage fejl af da slutfløjten lyder, for med 2 scoringer af Lulinha og en enkelt af debutanten Guido Maiorino, har de sikret sig en famøs sejr på 3-0 over lokalrivalerne. Maiorino var i øvrigt ikke den eneste debutant, da man på midtbanen finder unge Liam Wareham.

Vi er ikke mere heldige i næste runde, for der trækker vi minsandten endnu en lokalrival, og denne gang er det Chelsea som kommer på besøg på Emirates. Endnu engang må jeg rose spillerne for deres indsats, for de formår igen at spille helt lige op med stjernerne fra Chelsea i en meget jævnbyrdig kamp. Kampen slutter meget passende 1-1 - Arsenals scoring sat ind af Rene Cross - men vi må desværre kapitulere efter straffesparkskonkur rencen, som tabes med 3-4. Så på trods af at det denne gang var en kort fornøjelse i den lille pokalturnering, er jeg mere end tilfreds med kampenes forløb.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #130: 30 Apr 2011, 16:45 »

Halvdelen af sæsonen er nu gået, i hvert fald for Arsenals vedkommende. Vi er endnu engang kommet et par kampe bagefter, både pga. VM for klubhold, men allerede fra starten af sæsonen blev de første par kampe, inkl. Community Shield-kampen, udskudt pga. OL…

Denne sæson har været noget blandet indtil videre, for selvom det faktisk er blevet til en del storsejre (4-1 over Newcastle, 5-2 over Chelsea, 6-0 over Southend, 5-0 over Blackburn), så sniger der sig også nogle fuldstændig åndssvage nederlag ind. Alle nederlag er selvfølgelig åndssvage, men nogle af dem er af den slags der giver mig lyst til at kaste rundt med den bærbare. Det, og så de sædvanlige 0-0’ere hjemme mod bundhold hvor vi er storfavoritter men bare ikke formår at score, fordi modstandernes målmand står deres livs kamp.

Arsenal-Charlton - Shots: 17-1, On target: 10-0, Resultat: 0-0.
Aston Villa-Arsenal - Shots: 6-13, On target: 3-6, Resultat: 1-0.
Wolves-Arsenal - Shots: 4-12, On target: 2-5, Resultat: 2-1.

Dette har resulteret i en øjeblikkelig 5. plads, selvom der vil være mulighed for at hoppe op på førstepladsen, hvis de kampe vi mangler alle bliver vundet.

Fenerbahce 0-0 Arsenal
Arsenal 6-0 Shakhtar
Saint-Etienne 1-1 Arsenal
Arsenal 3-0 Saint-Etienne
Arsenal 2-1 Fenerbahce
Shakhtar 0-3 Arsenal

On a more positive note, så er VM for klubhold blevet vundet nok engang. Dalian blev slået med 2-0 i semifinalen, og herefter blev det til endnu et opgør mod América (MEX). For 2. gang i træk bliver de slået med 3-1, og derfor kan vi stadig kalde os verdensmestre. Champions League er også gået udmærket, og er som forventet endt med en 1. plads i gruppespillet. Næste forhindring på vej mod det 3. CL-trofæ i træk er Ajax.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #131: 30 Apr 2011, 20:14 »

<<< Ud

Darijo Srna (West Ham) - £2,9M
Michael Uwezu (Nottm Forest) - £1,8M
Mamadou Sakho (Beveren) - £1,3M

Alan Black (Southampton) - Loan
Brian Dobson (Brentford) - Loan
Julian Watson (Burnley) - Loan
Óscar Bueno (Sheff Utd) - Loan
Andrew Goodchild (Coventry) - Loan

I ALT: £6M
Transferupdate januar 2013: 6 måneder og 3 dage før Darijo Srnas kontrakt udløber, kommer der pludselig et købstilbud på £2,9M fra West Ham dumpende ind i indbakken. Det kan jeg selvfølgelig ikke sige nej til, så han er nu at finde andetsteds i London. Michael Uwezu, som jeg aldrig rigtig har set det store potentiale i, har jeg også fundet en aftager til, da han er rykket til Nottingham Forest for £1,8M. Slutteligt må jeg sande at købet af Mamadou Sakho ikke har bragt noget godt med sig - jeg har selv rigeligt med talenter på den position, så det eneste det er blevet til for hans vedkommende er 7 forskellige lejeophold. Til gengæld har jeg da tjent en lille million pund på ham, da han nu er blevet solgt til Beveren for £1,3M

Der er selvfølgelig også blevet lejet en masse spillere ud, og udover forlængelser af allerede eksisterende aftaler, har fx Brian Dobson og Óscar Bueno fået muligheden for at få noget værdifuldt førsteholdsfodbold.

Alfster
Blogmester

« Svar #132: 30 Apr 2011, 20:50 »

Fedt fedt fedt...   Super koncept..   Har du tænkt dig at (hvis) du bliver fyret at starte på samme koncept i en anden klub??

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #133: 30 Apr 2011, 20:54 »

Fedt fedt fedt...   Super koncept..   Har du tænkt dig at (hvis) du bliver fyret at starte på samme koncept i en anden klub??

Lige præcis, nøjagtig som det var tilfældet i mit tidligere spil, hvor jeg efterfølgende var i Barcelona og derefter Napoli, indtil spillet døde Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #134: 30 Apr 2011, 21:17 »

Er dit board stadig ovenud tilfredse med dig? De plejer nemlig at skide på at du har 8 kampe i hånden, hvis du ikke ligger nr. 1 hele tiden efter at have vundet PL blot en enkelt gang, kan de hurtigt blive utilfredse...

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 34 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010