home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 332 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Cykelløb
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: Cykelløb  (Læst 126578 gange)
JG7
Gæst
 
Sv: Cykelløb
« Svar #240: 14 Apr 2014, 01:01 »

Sagans taktiske dispositioner er da til  at skide i, synes jeg. Hvorfor angribe, der hvor han angreb? Det var måske lige offensivt nok af en rytter, de ikke rigtigt har vist, at formen kunne holde til det. Men jaja, hvis benene ikke var til at følge med på brostene, så var det vel fint nok at komme lidt i forkøbet, men det så de jo ud til at være med tanke på hans angreb.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #241: 02 Maj 2014, 15:39 »

Hvad foregår der, Michael Albasini? Han går jo på vandet.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

JG7
Gæst
 
Sv: Cykelløb
« Svar #242: 02 Maj 2014, 16:37 »

Han har de her perioder, hvor han bare er vanvittig. I 2012 vandt han også to etaper i Catalonien Rundt. Lidt spøjs fætter, fordi han kan være ret så anonym i meget lange perioder.

Der er bjerge i Romandiet lige nu på TV3 Sport 1. Kedelig kongeetape, men Nibali er lige gået i offensiven.
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #243: 02 Maj 2014, 18:29 »

Også flot etape af Fulgsang Smiley
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Cykelløb
« Svar #244: 03 Maj 2014, 11:02 »

Der bliver livestreamet lidt dansk cykelløb i dag, hvis det har interesse: http://cykelmagasinet.dk/live-stream/
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #245: 04 Maj 2014, 16:01 »

Froome ser uovervindelig ud igen.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Cykelløb
« Svar #246: 04 Maj 2014, 16:46 »

Det er i hvert fald klart, at så længe han har fordelen på enkeltstarten, så er han Tour-favoritten.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #247: 04 Maj 2014, 20:58 »

Froome ser uovervindelig ud igen.

Det er da fuldkommen umuligt at vurdere. Valverde har set umådeligt stærk ud i år, og alligevel blev han sat til vægs af Contador i Baskerlandet Rundt - endda på en stigning der passede markant bedre til Valverde. Så hvis det er noget retvisende fingerpeg om hvor Contador står henne, så har Froome absolut god grund til at frygte Contador i bjergene - især fordi Froome ikke har set ligeså uhyggeligt skarp ud på stigningerne i år som han gjorde sidste år. Så hvor Froome og Contador står i forhold til hinanden er altså meget, meget svært at vurdere på nuværende tidspunkt. 

Nibali ser til gengæld slet ikke ud til at være der hvor han skal være rent formmæssigt. Han når forhåbentlig at komme efter det før Tour'en starter.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #248: 05 Maj 2014, 11:59 »

Her må jeg give SC30 helt ret. Ronaldo-tegningen har et hav af indlæg, og man skal lede meget længe efter bare et enkelt argument.

Ja, Ronaldo-tegningen er, som han også selv er inde på, i sin ret til at have holdninger, men hvis vi alle i denne tråd skrev på samme måde som ham, ville en ellers fin tråd blive ødelagt. Bradley Beal prøver at bidrage og holde liv i denne tråd, men jeg forstår da godt, hvis hans lyst bliver mindre og mindre, når hans indlæg med oplæg til debat bliver modtaget med indlæg af Ronaldo-tegningens kaliber.
Hvorfor jeg også siger, at det forventes at han for fremtiden uddyber sine indlæg.
For at citere retningslinjerne: Indlæg skal være konstruktive og befordrende for en god debat. Oneliners samt indlæg kun bestående af et billede eller smiley er ikke accepterede med mindre de fungerer som fyldestgørende svar.

Når det så er sagt, så er det heller ikke formålet, at vi skal snakke om messi1987 eller andre brugere her i tråden, da det også er forstyrrende for emnet. Derfor vil jeg afholde mig fra at svare mere i tråden, men vil fremadrette slette indlæg, der ikke er om topic, eller som blot er oneliners.  Vil I have yderligere svar må I skrive en personlig meddelelse.

Til sidst vil jeg lige opfordre til bruge "rapporter" funktionen. Så bliver vi gjort opmærksom på problemet uden en masse indlæg, der ikke handler om cykelløb.


Edit: Jeg har slettet en bunke indlæg, så tråden igen handler om cykelløb.
« Seneste Redigering: 08 Maj 2014, 12:09 af -KNM- » Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #249: 09 Maj 2014, 17:39 »

Imponerende kørsel af Michael Valgren i Fire dage ved Dunkerque. Så god en præstation havde jeg godt nok ikke forventet af ham. At køre lige op med Chavanel er sgu imponerende for en dansk neopro. De sidste to etaper ender nok i en massespurt, så der skal han bare prøve at holde sin flotte tredjeplads.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

JG7
Gæst
 
Sv: Cykelløb
« Svar #250: 09 Maj 2014, 17:55 »

Det var amazing kørt af Valgren! Særligt fordi han virkelig ikke så presset ud, når Chavanel tog hårde føringer. Der bør være en fin fremtid der.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #251: 09 Maj 2014, 18:01 »

Imponerende kørsel af Michael Valgren i Fire dage ved Dunkerque. Så god en præstation havde jeg godt nok ikke forventet af ham. At køre lige op med Chavanel er sgu imponerende for en dansk neopro. De sidste to etaper ender nok i en massespurt, så der skal han bare prøve at holde sin flotte tredjeplads.

Det var imponerende hvordan han bare formåede at sprænge feltet med en enkelt føring på 15-20 sekunder. Ingen tvivl om at han er et af de allerstørste danske talenter. Det er svært ikke at være en anelse jubeloptimistisk på vegne af dansk cykelsports fremtid, for der er godt nok mange dygtige unge ryttere lige nu. Det er svært ikke at have enorme forventninger til en rytter som netop Valgren eller en rytter som Magnus Cort. Det lover godt for fremtiden.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

JG7
Gæst
 
Sv: Cykelløb
« Svar #252: 09 Maj 2014, 18:05 »

Det er rigtig svært ikke at være begejstret, selvom vi har prøvet det her mange gange før. Cort føler jeg mig ret sikker på nok skal blive god, mens Norman/Valgren lidt er wildcards i min optik. Jeg glæder mig til at følge Mads Pedersen - gigantisk juniortalent, der tog skiftet op til seniorerne i år, og som allerede har vundet lidt.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #253: 09 Maj 2014, 18:17 »

Ja, Mads Pedersen er også spændende. Han kørte i hvert fald fantastisk da han vandt i Frankfurt forleden. Derudover er der selvfølgelig også Mads Würtz Schmidt. Han ser ud til at have fundet noget bedre fodfæste i år end han havde sidste år. Men som tidligere juniorverdensmester på enkeltstart og vinder af juniorudgaven af Paris-Roubaix, er der nok ikke nogen tvivl om at talentet er der. Omvendt er det selvfølgelig ved at være decideret kutyme at en dansk rytter vinder netop dét løb.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #254: 10 Maj 2014, 00:17 »

Når vi taler om Mads Pedersen, så skal Michael Carbel Svendgaard også nævnes. Han er måske det største rendyrkede sprintertalent vi har (haft) i DK.

Og hvor var det da pisse ærgerlig at spurten i dag ikke lige var 2 meter længere for Valgren. Jeg tror virkelig at fremtiden ser lys ud for ham, men det er stadig alt for tidligt at spå om, ligesom det er med Lasse Norman.
Logged


Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 23 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010