home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 228 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Cykelløb
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: Cykelløb  (Læst 126613 gange)
Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #225: 29 Aug 2013, 22:15 »

http://sporten.tv2.dk/2013-08-29-m%C3%B8rk%C3%B8v-i-stor-triumf-vinder-vuelta-massespurt

Sådan Mørkøv! Hvor er det fedt med en dansk sejr!

Dog ærgerligt for Tony Martin at blive hentet så tæt på mål efter et langt soloudbrud, må man sige. Desuden tegner det  til at blive en god Vuelta for Saxo-Tinkoff uden Contador. Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #226: 30 Aug 2013, 01:56 »

Sad også længe og håbede på at Tony Martin ville holde hjem og blev egentlig lidt ærgerlig da han blev hentet - eller i hvert fald i et slitsekund før jeg opdager at det er skide Michael Mørkøv der blæser over stregen først! Der er efterhånden ufattelig lang tid mellem danske sejre på den helt store cykelscene, og Mørkøv er virkelig en rytter der fortjener alt succes. Ydmyg, seriøs, hårdarbejdene, vellidt, og en sand gentleman på cykel.

Og det sjove var rent faktisk at det var hans gode ven, Alex Rasmussen, der satte voldsomt tempo ved 1 km igen. At AR så kørte for Farrar behøver vi ikke sige til nogen! Smiley
Logged


JG7
Gæst
 
Sv: Cykelløb
« Svar #227: 01 Sep 2013, 01:29 »

Synes sgu Vueltaen leverer et fint løb. Jeg har ingen idé om hvem der vinder løbet lige nu. Jeg håber på Valverde, men det er svært at tolke hans styrke efter hans kørsel indtil videre.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Cykelløb
« Svar #228: 05 Okt 2013, 23:59 »

Imorgen køres Lombardiet - sæsonens sidste WorldTour-klassiker (og næstsidste WorldTour-løb). Rodriguez kan vinde ranglisten, hvis han ender i top2 i morgen (forudsat at hverken Froome eller Rodriguez kører Tour of Beijing - men det gør de måske..). Løbet kan ses på Eurosport fra klokken 15.30 cirka.

Hvem tror I, der vinder løbet?

Contador, Valverde, Rodriguez, Costa, Nibali, Uran, Majka, Ulissi, Gilbert, Sagan og Martin er blandt de navne, der stiller til start i morgen. Personligt tror jeg selv på Rodriguez kan tage den, men Urán har gode chancer, hvis hans VM-styrt ikke har smadret ham helt.
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #229: 06 Okt 2013, 03:36 »

Tror også på Rodriquez som vinder, men stort set alle af dem du nævner, må være favoritter i morgen. Og folk som Nibali og Valverde vil måske være ekstra opsatte, i og med de ikke vandt VM, men det skal jeg ikke gøre mig klog på.

Forhåbentligt kan jeg nå at se den sidste del af løbet.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #230: 06 Okt 2013, 17:53 »

http://www.feltet.dk/nyheder/rodriguez_triumferede_atter_i_lombardiet/

Rodriquez vandt rimeligt sikkert, ser det ud til. Fik desværre kun set den sidste halvanden kilometer, så jeg kan ikek helt sige, hvordan løbet ellers var. Men flot af Majka at tage tredjepladsen.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

JG7
Gæst
 
Sv: Cykelløb
« Svar #231: 06 Okt 2013, 18:21 »

http://www.feltet.dk/nyheder/rodriguez_triumferede_atter_i_lombardiet/

Rodriquez vandt rimeligt sikkert, ser det ud til. Fik desværre kun set den sidste halvanden kilometer, så jeg kan ikek helt sige, hvordan løbet ellers var. Men flot af Majka at tage tredjepladsen.

Det var ret lige til. Der var ikke rigtigt nogle af konkurrenterne, der forsøgte at angribe Rodriguez. Alle vidste, at han ville angribe der, og alle ventede bare på det.
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #232: 16 Mar 2014, 15:20 »

Contador is back, han er for vild! Smiley
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Cykelløb
« Svar #233: 16 Mar 2014, 18:09 »

Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #234: 11 Apr 2014, 09:20 »

Nå, hvor mange herinde fik set Flandern Rundt? Og hvor mange synes, udover mig, at det var ærgerligt at Greg van Avermaet ikke vandt? Han kørte helt fantastisk flot. Han formåede stort set ene mand at holde favoritterne bag sig. Jeg mindes kun at Vandenbergh tog én eneste føring mens de to sad alene. Ikke at Vandenbergh skulle have gjort noget andet - han kørte den jo helt efter bogen, i forhold til at tvinge Boonen's konkurrenter til at arbejde. Det var også lidt sjovt at se at Kristoff var ærgerlig over at de ikke lige skulle køre en time mere. Så er man altså gjort af et helt specielt stof, når man efter 259 kilometer gerne lige ville have haft en time mere i sadlen. Han er en jernmand, ham Kristoff. Super ærgerligt at Matti Breschel bare skal involveres i et eller andet uheld når han kører et cykelløb. Til gengæld var det vanvittigt at se Nicki Sørensen. Det er virkelig synd at han ikke har fået lov til at køre løbet før nu. Lad os håbe at han kan levere en lignende præstation i Paris-Roubaix nu på søndag. Jeg tror godt det kan lade sig gøre.

For så vidt angår Paris-Roubaix tror jeg dog at OPQS kommer til at sætte dagsordenen noget mere end de gjorde i De Ronde. Terpstra og Stybar er glade nok for brosten på stigninger, men når det går ligeud er de altså endnu gladere for dem, og hvis Vandenbergh er ligeså stærkt kørende ligger den altså lige til højrebenet for Boonen. Men okay. Hvis Cancellara bare kan køre fra dem alle sammen, er der selvfølgelig ikke så meget at komme efter. Efter De Ronde er jeg dog ikke i tvivl om hvem jeg holder med (altså udover Nicki); Greg van Avermaet.

De sidste par dage er gået med at se Baskerlandet Rundt. Nu fik jeg godt nok ikke set gårsdagens etape, da jeg selv var ude på cyklen, men Contador har godt nok set uhyggelig skarp ud. Det punch han viste, da han satte Valverde af på første etape, er simpelthen så imponerende. Også stærkt kørt af Tony Martin den anden dag.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

JG7
Gæst
 
Sv: Cykelløb
« Svar #235: 11 Apr 2014, 10:10 »

Jeg ved ikke helt med OPQS: Boonen skal i så fald op i niveau, og Stybar har ikke vist noget i år udover at placere sig højt fremme i Milano-San Remo og et par decimerede spurter. Jeg tror, det kostede ham for meget, at satse på VM i cykelcross tidligt på året. Stijn Vandenbergh vinder ikke en spurt mod en snegl, så det er Terpstra, man helst skal have ude i et angreb. Det afhænger lidt af Boonen, for uden ham har de bare et hold fyldt med stærke klassikerfolk men uden en reel vinder.

Jeg håber, at Flandern Rundt var et udtryk for det nuværende styrkeniveau, for så får man et tæt opgør her i Paris-Roubaix. Cancellara var ikke så imponerende igen, og jeg kan sagtens se ham blive slået. Af Sep Vanmarcke fx. Greg van Avermaet må for min skyld også gerne vinde, men det der med at vinde er vist noget, han kun gør sig i Tour de Wallonie..
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #236: 13 Apr 2014, 19:32 »

Fedt cykelløb igen i dag og dejligt at se Niki Terpstra endelig få sig en sejr i et af monumenterne. Han er en fantastisk og angrebsivrig rytter. Jeg havde godt nok ikke regnet med, at Degenkolb ville komme på podiet. Hvis den havde endt i spurt, havde han højst sandsynligt vundet den. Hvis han forsætter sin udvikling kan han helt sikker vinde det fremover. Generelt tror jeg løbene bliver endnu mere spændende fremover, selvom Boonen og Cancelarra bliver ældre og ældre. Vanmarcke og Sagan tror jeg også kan blive meget bedre. Wiggins imponerede mig godt nok også. Jeg havde regnet med, at han måske ville kunne komme i top 25 men aldrig værre helt med fremme.

Derudover er det fantastisk, at de danske juniorer tog en dobbeltsejr. Nu har vi vundet juniorudgaven af Paris.Roubaix tre år i år træk. Det tyder på en lys fremtid i endagsklassikerne for Danmarks vedkommende. Valgren vandt jo også U-23 Liege Bastogne Liege to år i træk. Desuden tror jeg DCU har fået bedre styr på talentere, så de helt store talenter ikke ender som et stort flop, som vi desværre har set med Mads Christensen og Rasmus Guldhammer.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #237: 13 Apr 2014, 20:05 »

Terpstra kan takke et massestyrt og Boonen.

Contador er vanvittig i øjeblikket Smiley
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #238: 13 Apr 2014, 20:22 »

Terpstra kan takke et massestyrt og Boonen.

Terpstra har været stærk i hele forårssæsonen, så selvom Fabian ikke havde været sat tilbage af et styrt, kunne han sagtens have vundet alligevel.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #239: 13 Apr 2014, 20:47 »

Terpstra lavede ikke en skid hele dagen.

Tilgengæld er jeg meget imponeret at Sagan, over 3 min bagud efter massestyrtet, uden et hold, alt imens dem foran giver fuld gas for at hente Boonen, for kæmpet sig tilbage, angriber og blev utrolig nok nr.6.
Logged

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 23 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010