home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 278 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Cykelløb
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: Cykelløb  (Læst 126604 gange)
JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Cykelløb
« Svar #210: 03 Mar 2013, 18:17 »

Det var ikke noget personligt mod Pozzato Smiley Og ordet fryder var nok valgt forkert, da det skulle forstås som morer. Selvom Erik Zabel også er en good guy, så morede jeg mig også lidt da Oscar Freire slog ham i Milano-San Remo, fordi Zabel var for hurtig med at juble.
Ah, okay! Ja, på den måde. Hehe, det må vist bare være sådan det er, når der ikke er radio. Lige i slutningen af 2011 husker jeg, at det skete to gange i træk lige efter hinanden:


Urán fejrer én omgang for tidligt i Coppa Sabatini


Mollema slår Urán - om andenpladsen. Betancur har længe vundet. Tænk hvis Urán havde vundet den spurt, heheh. Havde ikke været en sjov uge for ham.
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #211: 31 Mar 2013, 11:40 »

Så starter klassikerne for alvor i dag med Flandern Rundt! Smiley

Tom Boonen er vist allerede udgået efter 20 km grundet et styrt... Favoritterne må være Fabian og Sagan som jeg lige ser det, men jeg holder uden tvivl med Saxo Tinkoff.

Det vises fra 12.00 på Eurosport. Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

vikt0731
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Cykelløb
« Svar #212: 31 Mar 2013, 11:52 »

Vil gå lidt imod og siger at det bliver Chavanel der tager den i år Smiley
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #213: 31 Mar 2013, 17:03 »

Så vandt Fabian Flandern Rundt. Jeg beundrer den måde, han kørte sejren hjem på. Da de var halvvejs på Paterberg troede jeg Sagan ville blive på hans hjul, men han gjorde det godt, og fik sat Sagan på den sidste stigning inden mål.

Hvis jeg tager de danske briller på, er jeg helt klart skuffet over Matti Breschel, jeg havde faktisk regnet med en top 10 fra ham, men sådan skulle det ikke gå. Lad os håbe på oprejsning i Baskerlandet rundt og de små endagsløb i den kommende uge inden Paris-Roubaix løber over skærmen.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #214: 07 Apr 2013, 12:46 »

Nøj, hvor har jeg dog savnet cykelløb af denne kaliber de sidste mange måneder. Nu begynder de at komme i flæng efter Flandern i sidste uge.

I dag gælder det så Paris Roubaix - et af mine yndlingsløb. Der er altid dramatik på pavéerne. Mørkøv prøver vist at komme i udbrud, syntes jeg, at jeg hørte i radioen, men er sgu ikke sikker, hvad det bliver til. Ellers vil alle jo gerne slå Spartacus, men han var jo vanvittig i søndags. Jeg holder som altid med danskerne og Saxo Tinkoff, men et godt cykelløb er sådan set det jeg håber på.

Det vises på TV2 (og Eurosport) her kl. 13. Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #215: 07 Apr 2013, 19:22 »

Det blev så Fabian, der tog sejren... Men det var godt nok på en anden måde end jeg, og mange andre, havde forudset. Godt kørt af ham Vanmarcke. Men det var sådan set spændende for løbet, efter der ikke var den fuldstændige udskillelse på Arenberg-pavéet blandt andet.

Og for øvrigt stærk, at vi har en dansk vinder af ungdomsøbet for andet år i træk. Det lover bestemt godt for fremtiden! Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #216: 15 Apr 2013, 09:17 »

Roman Kreuziger vandt Amstel Gold Race! Endelig noget oprejsning til Bjarne og co. Han kørte et virkelig godt løb taktisk. Han stak af sammen med andre dygtige ryttere, og fik sat de andre på det rette tidspunkt. Nicki Sørensen fik også en flot 14. Plads.

Sagan kunne åbenbart ikke klare varmegraderne, da han er vant til, det er koldere. Men mon ikke han bare er ved at være træt. Han har trods alt præsteret på et rigtig højt niveau længe.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #217: 15 Apr 2013, 09:49 »

Sagan kunne åbenbart ikke klare varmegraderne, da han er vant til, det er koldere. Men mon ikke han bare er ved at være træt. Han har trods alt præsteret på et rigtig højt niveau længe.
Jeg tror bare han har droppet doping i en lille periode, han skal nok være klar til TdF   Cool
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #218: 15 Apr 2013, 11:45 »

Ja, det var en rigtig flot sejr til Kreuziger. Det er også vigtigt for holdet med en sejr i et Worldtour-løb, så de kan få nogle point.

Det bliver spændende at se, hvad han og holdet kan udrette i de næste Ardennerklassikere. Fleche Wallone onsdag og Liege Bastogne Liege på søndag.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #219: 26 Maj 2013, 18:15 »

Så er Giroen slut, hvor Nibali blev en suveræn vinder, og det er der ikke noget at sige til. Det jeg husker ved denne Giro, er desværre vejret, der medførte, at flere etaper enten blev redigeret, forkortet eller helt aflyst. Jeg havde set frem til en masse fede etaper i bjergene, men det blev ligesom skudt i jorden. Derudover havde vejret også en betydning på de etaper, der blev kørt, da flere topryttere mistede tid af denne grund.

Nu glæder jeg mig bare til Touren!  Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #220: 26 Maj 2013, 18:39 »

Det mest spændende ved Giroen var nærmest kampen om ungdomstrøjen samt columbianerne. Hejsedal og Wiggins måtte desværre udgå. Hvis de havde været raske tror jeg, det ville have været en meget spændende Giro.
Men næste måned skal nok blive spændende med Dauphine, Schweiz Rundt og de nationale mesterskaber. Og så starter Touren selvfølgelig.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #221: 26 Maj 2013, 18:42 »

Det mest spændende ved Giroen var nærmest kampen om ungdomstrøjen samt columbianerne. Hejsedal og Wiggins måtte desværre udgå. Hvis de havde været raske tror jeg, det ville have været en meget spændende Giro.
Men næste måned skal nok blive spændende med Dauphine, Schweiz Rundt og de nationale mesterskaber. Og så starter Touren selvfølgelig.

Ja, helt enig. Ærgerligt Majka ikke fik den, men der er bestemt potentiale i ham!

Og ja, de nævnte løb er god opladning til Touren.  Opstemt
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #222: 26 Maj 2013, 18:51 »

Jeg blev faktisk lidt fan af Betancur, i løbet af Giro'en. For det første kørte han dejligt offensivt og for det andet, fik jeg lidt ondt af ham, fordi han gang på gang blev nummer 2 på etaperne. Selvom han i ny og næ troede at han havde vundet. Også Tanel Kangert imponerede mig rigtig meget. Han virker som en noget nær perfekt hjælperytter at have sig. Sidst er det virkelig svært at sige noget til Cavendish. Han er simpelthen bare for god. I dag viser han at han, udover at være den hurtigste, også er blandt de taktiske klogeste og mest snu blandt feltets sprintere. Han har fået vist, at han ikke er afhængig af de enormt stærke tog, han havde til at køre sig ind på HTC og på Sky.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Cykelløb
« Svar #223: 26 Maj 2013, 20:11 »

Ja, helt sikkert ærgerligt for løbet med vejret, selvom gårsdagens etape nok er en af dem, som jeg er sen til at glemme. Fantastisk med alle de unge columbianere, som virkelligt sætter krydderi på løbet - og så var den bedste af dem ikke engang med! Jeg nyder virkeligt at se dem køre og jeg har også, ligesom FCB, fået et lille crush på Betancur. Han er sgu en cool rytter, som jeg håber alt godt for i fremtiden.

Tror Touren bliver fantastisk. Nu kan det ikke blive juli hurtigt nok.
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #224: 08 Jul 2013, 22:27 »

http://sporten.tv2.dk/tour/2013-07-08-holm-cavendish-vil-k%C3%B8re-danmark-rundt

Det er alt andet lige fedt, at en så stor stjerne har lyst til at komme til DK for at køre et mindre cykelløb. Det giver helt sikkert lidt ekstra omtale, lidt flere tilskuere og lidt flere penge.  Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 23 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010