Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
25 Nov 2024, 10:26
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23456
0 Brugere, 1145 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejkokapet
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Bedste angriber
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
...
11
Forfatter
Emne: Bedste angriber (Læst 39741 gange)
Enzo
Manager
Sv: Bedste angriber
«
Svar #60:
27 Mar 2011, 09:41 »
Det kan godt være at jeres syn på en angriber, er en spiller som scorer mål efter mål, men en meget moderne, og dygtig angriber laver ikke kun mål, han tager løb så holdkammaraterne får plads, og måske selv kan score, han er nogle gange i oplægger roller, og så sidst men ikke mindst synes jeg ikke at man kan stille det sådan op. Ligaerne har forskellige niveuer. Italien er ikke lige så stærk som England osv. Derfra kan en klub eje en mindre god angriber, som sagtens kan score flere mål end eksempelvis Barbatov eller Villa, netop på grund af et lang mindre niveu.
Men det er jo bare min mening.
Citat af: verdenskrig 04 Okt 2012, 22:39
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
matnic_92
Førsteholdsspiller
«
Svar #61:
27 Mar 2011, 10:28 »
Citat af: Daniel Nordentoft 26 Mar 2011, 15:56
Berbatov er ekstrem dygtig. Dog ødelægger hans arrogance og indstilling til tingene rigtig meget. Hans tekniske egenskaber er helt uhørt, og potentielt kan han blive den bedste. Hans dovenskab er for ringe, når man spiller på dette niveau, og det skal han pakke langt væk. Når han ellers rammer dagen, så er han mere end fantastisk. Synes bare ikke, at hans arbejdsvilje er god nok, og derfor får han egentlig ikke vist hvad han kan, og det er en skam.
Eto'o er også komplet, men synes alligevel ikke han hamler op med mange andre angribere verden over. Han har målnæse, og arbejdsviljen er stor.
Chicharito er ikke verdens bedste. Har ikke de tekniske, såvel som fysiske kompetencer til den liga, vi betegner her. Han er rigtig dygtig, og elsker hans målnæse og placering på banen. Han arbejder også, og er rigtig hurtig. Dog har han som sagt, ikke niveauet til at blive kåret som den bedste, men om han har potentialet, kan sagtens være. Han er stadig ung, og der kan ske meget, hvis hans sene opblomstring kommer til udtryk.
Synes det er synd, at mange af jer vurdere dem efter mål. Statistikker siger ikke alt, langt fra!
Enig!
Det handler også meget om hvilken slags angriber man er. Jeg vil sige det sådan, at de kampe Chicharito ikke scorer spiller han ikke synderligt godt, men når han så scorer er han meget vigtig.
Andre angribere som fx Peter Crouch, Drogba, Rooney osv kan sagtens være bedre, selvom de ikke scorer i hver kamp. Rooney og Drogba havde begge deres bedste sæson i den forrige, men det gør dem altså ikke dårlige fodboldspillere, selvom de ikke scorer hele tiden.
En spiller som Eto'o er god, men han bliver aldrig en spiller på nivaeu med Rooney, Drogba osv fordi han ikke er komplet nok. Jeg tror ikke han ville kunne gøre det ligeså godt i England som i Italien, simpelthen fordi der er stor forskel på styrkeforholdene.
Swizz CataR
Manager
«
Svar #62:
27 Mar 2011, 10:35 »
Jeg vil da også lige komme med min holdning og mine kommentarer til andre
Citat af: Messi1987 25 Mar 2011, 19:21
Fordi Rooney har hans "normale" roller i den her sæsonen. Hvor han skal hjælper hans hold defensivt, går ned i banen og fordele spillet til at hans holdkammerater og sidde dem i scene. Og alt det andet jeg allerede har skrevet
Også kan men jo ikke også bombe løs, med mindre men hedder Messi.
Sidste sæson have han en andre roller, hvor han kunne skulle scorer mål.
Jeg er slet ikke enig i at Rooney er verdens bedste. Han var blandt de aller aller bedste hvis ikke den bedste da det gik godt for ham sidste sæson, men hverken før eller siden har han været blandt de allerbedste IMO.
Han har aldrig været den helt udprægede målscorer, men dog synes jeg i mange år han har bidraget god med istedet at være meget farlig og dygtig i angrebet. Jeg synes dog han har en vane med at fylde for meget på banen når han spiller skidt, og derved ødelægger han indimellem lidt for meget eller smider for mange nemme bolde væk.
Jeg må også give Jakob E ret, jeg er heller ikke fan af hans temperament. Det har en masse gode sider for ham, men han er og bliver en enorm bisse på banen, og det burde dommerne meget oftere slå ned på - det er en skændsel at så stor en stjerne ikke kan "spille som en mester" - som Coach Carter ville sige det
Men det er så min mening.
Citat af: Daniel Nordentoft 25 Mar 2011, 19:34
...
Men hold da kæft en basse han smadrede ind mod City! Har aldrig set noget lignende!
Enig, smuk kasse, men synes dog Van Bastens om nogen var i samme klasse;
Link
Personligt så har jeg flere favoritter. Jeg synes dog det er vigtigt at definere, hvad vi forstår ved en angriber. Nogle af verdens bedste offensive spillere idag er jo Messi, Ronaldo, Robben og andre, og de er jo som sådan ikke angribere. Alligevel så er de tit og ofte topscorere for deres hold, og klart de mest vigtige offensive kort. Min personlige favorit her er Robben pga. hans spillestil, men skal da gerne anerkende, at Messi og Ronaldo måske ligger et enkelt niveau over. Men i min egen lille verden, der er Robben lige så god, og ikke mindst, lige så vigtig for sine hold.
Ser vi direkte i angrebet, der hvor angriberens rolle altså altid først er at score mål, og dernæst at hjælpe holdet som en bonus, så synes jeg pt. Tevez er verdens bedste. Sorry United, men I lavede verdens største fejl ved at lade ham gå. Hans teknik er fantastisk, hans målnæse er i særklasse, han er iskold når det gælder, og så er han anfører med stil. Han giver aldrig op, og så synes jeg i den grad at han slår Rooney, når det kommer til at anvende sit temperament til det bedste inde på banen. Klart verdens bedste synes jeg.
Efter ham så synes jeg faktisk at Real har to gode bud. Higuain var fantastisk i sidste sæson, og jeg forventer at han kommer derop igen før eller siden. Dog ikke så arbejdsom og indflydelsesrig som Tevez. Nu har Benzema blomstret op i den seneste periode, og selvom han endnu ikke er verdens bedste, så tror jeg på, at får han chancen fast gennem en sæson eller to, så bliver vi vidne til en spiller der udfolder det sindsyge potentiale, der gjorde at alle storklubberne jagtede ham for få år siden. Hans hurtighed, teknik og snilde gør ham rigtig god, og samtidig har han en positur og en fysik der gør, at han også kan bruges som spilstation
Men rigtig god og interessant debat vi har gang i
«
Seneste Redigering: 27 Mar 2011, 10:51 af Swizz CataR
»
DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!
Papegøjen
Lilleputspiller
«
Svar #63:
27 Mar 2011, 10:52 »
Som folk har været inde på tidligere i tråden, handler en angriber nu til dags ikke om kun at skulle banke bolden i kassen. En angriber skal kunne mange flere af spillets facetter, og bl.a. skal han kunne hjælpe medspillere, score fra forskellige vinkler (ikke bare inde i feltet), have en god teknik, en skarp fysisk kunnen og et super overblik. Det er mange ting at skulle kunne, men jeg føler selv at spillere som Wayne Rooney eller David Villa er den bedste.
WAYNE ROONEY
Rooney har ikke haft den bedste sæson, og det tror jeg vi alle er enige om. Problemerne uden for banen har desværre påvirket hans spil inde på grønsværen, og det er ærgerligt. Jeg synes Rooney besidder alle kvaliteter en angriber skal have, han kan virkelig noget med en bold og han arbejder stenhårdt for holdet plus han kan sætte andre i scene, og sig selv i scene. Hans placeringsevne er god, og han hjælper generelt hele tiden United med sine løb. Han har ikke været den bedste spiller på landsholdet, og det er det eneste som tæller lidt ned i min bog - for en stjernespiller, burde være god uanset hvor han spiller henne af.. Det fører os videre til min anden mening.
DAVID VILLA
Barcelonas supersigning er uden tvivl en af de bedste angribere, og jeg synes han er den bedste! Han kan alt med en bold, og samtidig kan han tage dødbolde og han er utrolig målfarlig. Han scorer uanset hvor han spiller henne af, og tidligere i ugen blev han også den mest scorende på Spaniens landshold. Spanien har opfostret utrolig mange stjerneangribere, og han står til at være den mest målfarlige nogensinde nu. Han spiller i verdens bedste klub, han spiller for verdens bedste landshold og han bomber løs for begge hold. Han bombede også for Valencia, og han er en sand måltyv. Han har brændt en del chancer i år, men så længe han bliver ved med at skabe chancer til sig selv og medspillere, synes jeg ikke det gør noget. Hvis du har 10 forsøg, er der større chance for at brænde end hvis du har 2. Jeg synes han er en klassespiller, og den bedste angriber i verden.
David Villa!
Swizz CataR
Manager
«
Svar #64:
27 Mar 2011, 10:57 »
Citat af: verdenskrig 26 Mar 2011, 16:11
Rigtig god pointe
.. At være angriber i dag handler om mere end blot at fede den på toppen og så sparke en løs bold ind..
Den angrebsrace ser man ikke anvendt ofte længere
Men er det ikke lidt sådan en spiller Chicarito er? Synes han er rigtig god, og han løber da også noget, men han er vel lidt Nistelroy-typen, idet han tit placerer sig korrekt og så er kølig foran kassen?
Vil da også mene at denne angribertype kunne ligne en Zlatan?
Messi1987
Landsholdsspiller
«
Svar #65:
27 Mar 2011, 11:30 »
Citat af: matnic_92 27 Mar 2011, 10:28
En spiller som Eto'o er god, men han bliver aldrig en spiller på nivaeu med Rooney, Drogba osv fordi han ikke er komplet nok.
Eto'o har spillet klart bedre på banen end Rooney og Drogba har i denne sæson også i Champions League, derfor er han bedre end dem. Men kan nemt være den bedste uden og være komplet, se bare Ronaldinho, Zidane og mange andre i deres storhedstid! Hvis vi snakker den mest komplet angriber er det nok Hulk (FC Porto) men den bedste er Eto'o...
«
Seneste Redigering: 27 Mar 2011, 12:01 af Messi1987
»
verdenskrig
Manager
«
Svar #66:
27 Mar 2011, 11:49 »
Citat af: Swizz CataR 27 Mar 2011, 10:57
Men er det ikke lidt sådan en spiller Chicarito er? Synes han er rigtig god, og han løber da også noget, men han er vel lidt Nistelroy-typen, idet han tit placerer sig korrekt og så er kølig foran kassen?
Vil da også mene at denne angribertype kunne ligne en Zlatan?
Jeg har bestemt aldrig set Chicarito stå og fede den på toppen
.. Han jerner rundt på den bane, og laver et kæmpe arbejde for holdet.. Han har en utrolig god spilforståelse og derfor er han rigtig god til at time sine dybdeløb.. Han kan både løbe fra forsvaret, vinde dueller i feltet, og sparker stort set alt indenfor rammen.. Jeg synes Chicarito er meget mere end en " Boksspiller som står og feder den"
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Swizz CataR
Manager
«
Svar #67:
27 Mar 2011, 11:55 »
Citat af: verdenskrig 27 Mar 2011, 11:49
Jeg har bestemt aldrig set Chicarito stå og fede den på toppen
.. Han jerner rundt på den bane, og laver et kæmpe arbejde for holdet.. Han har en utrolig god spilforståelse og derfor er han rigtig god til at time sine dybdeløb.. Han kan både løbe fra forsvaret, vinde dueller i feltet, og sparker stort set alt indenfor rammen.. Jeg synes Chicarito er meget mere end en " Boksspiller som står og feder den"
Efter at have tænkt over det igen, så må jeg nok give dig ret. Det jeg tænkte på var, at han sjældent sætter spillere af, men istedet modtager den fri og sætter den ind - men det er selvfølgelig ikke det samme som at stå og fede den
Messi1987
Landsholdsspiller
«
Svar #68:
31 Mar 2011, 17:59 »
Citat af: Jakob E 26 Mar 2011, 14:17
Antal mål i deres ligaer:
Cavani - 22 mål
Mario Gomez - 19 mål
Di Natale - 25 mål
Eto'o - 19 mål
Tevez - 18 mål
Villa - 17 mål
Jeg synes de tre førstnævnte er farligere for tiden. Villa og Tevez laver heller ikke særlig mange mål lige pt. Deres antal kommer fra tidligere i sæsonen. :-)
Okay, så ifølge dig er men en bedre angriber jo flere mål men scorer. Jamen så må Torres også være verdens klart dårligste angriber i hans Chelsea karriere ifølge dig.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #69:
31 Mar 2011, 18:04 »
Citat af: Messi1987 31 Mar 2011, 17:59
Okay, så ifølge dig er men en bedre angriber jo flere mål men scorer. Jamen så må Torres også være verdens dårligste angriber i hans Chelsea karriere ifølge dig.
Jeg bedømmer bestemt ikke kun udfra mål, men siger der er en forskel. Når vi snakker om farlighed, kan den jo kun måles i mål. Desuden er både Gomez og Cavani store boksspillere, som jeg ikke mener skal deltage så meget i andet, end at befinde sig i boksen. Di Natale er konstant i bevægelse, og spiller fuldstændig frit i front for Udinese. Han er i højre, venstre og centralt. Rooney, Tevez eller hvem du nu prøver at tale sag for, når altså ikke disse tre pt.
Messi1987
Landsholdsspiller
«
Svar #70:
31 Mar 2011, 18:14 »
Citat af: Jakob E 31 Mar 2011, 18:04
Jeg bedømmer bestemt ikke kun udfra mål, men siger der er en forskel. Når vi snakker om farlighed, kan den jo kun måles i mål. Desuden er både Gomez og Cavani store boksspillere, som jeg ikke mener skal deltage så meget i andet, end at befinde sig i boksen. Di Natale er konstant i bevægelse, og spiller fuldstændig frit i front for Udinese. Han er i højre, venstre og centralt. Rooney, Tevez eller hvem du nu prøver at tale sag for, når altså ikke disse tre pt.
Nej du har ret. For pt er Eto'o bedre end de 3
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #71:
31 Mar 2011, 18:15 »
Citat af: Messi1987 31 Mar 2011, 18:14
Det er håbløst at føre en debat med dig, så jeg tror bare vi stopper her. Jeg har sagt hvad jeg mener, og det holder jeg fast i.
verdenskrig
Manager
«
Svar #72:
31 Mar 2011, 18:18 »
Citat af: Messi1987 31 Mar 2011, 18:14
Vurderet ud fra hvad? At han er sort
? .. Kom nu med nogle argumenter for din holdning.. Det kan ikke være så svært at skrive to linier om hvorfor du mener som du gør
Messi1987
Landsholdsspiller
«
Svar #73:
31 Mar 2011, 18:22 »
Citat af: verdenskrig 31 Mar 2011, 18:18
Vurderet ud fra hvad? At han er sort
? .. Kom nu med nogle argumenter for din holdning.. Det kan ikke være så svært at skrive to linier om hvorfor du mener som du gør
At samme grund som Bobogol skrev på side 4
«
Seneste Redigering: 31 Mar 2011, 18:24 af Messi1987
»
verdenskrig
Manager
«
Svar #74:
31 Mar 2011, 18:26 »
Og hvor er argumentet for at han skulle være BEDRE end dem Jakob nævner? Bobogol beskriver ham som værende rigtig god i denne sæson.. Det tror jeg ikke der er nogen som er uenig i..
Men du skriver at han har været bedre end Cavani og andre Jakob nævner.. Hva har han gjort bedre? For hva målscoringen angår halter han efter i ligaen
( Og i øvrigt ved jeg ikke selv hvem der er bedst da jeg aldrig spilder tiden på at se en ligegyldig turnering som Serie A
)
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
...
11
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »