home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 597 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  AGF - Tilbage!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: AGF - Tilbage!  (Læst 17128 gange)
Berendt
Manager

Sv: AGF - Tilbage!
« Svar #15: 03 Sep 2006, 21:33 »

hehe, ved jeg ikke om jeg ville have.. Peace

men fair nok.. Wink

MisterFCK
Gæst

« Svar #16: 03 Sep 2006, 21:35 »

Selvom du ikke ved hvornår updaten kommer kan du så heller ikke svare på om den kommer idag eller først i morgen Huh

Berendt
Manager

« Svar #17: 03 Sep 2006, 21:40 »

i dag Peace ... som det ser ud nu

Cool

MisterFCK
Gæst

« Svar #18: 03 Sep 2006, 21:41 »

i dag Peace ... som det ser ud nu

Cool

Det lyder godt Smiley

Mikkellas
Gæst

« Svar #19: 03 Sep 2006, 21:45 »

Det lyder smukt. Thumbs Up

Berendt
Manager

« Svar #20: 03 Sep 2006, 22:47 »

De første træningskampe

Efter kun en dag på jobbet står Lars Thomsen overfor sin første træningskamp. Modstanderen var Dragør BK, og kampen skal spilles på udebane.
Lars Thomsen havde brugt det meste af lørdag aften på se truppen igennem, og var kommet frem til en bruttotrup på 22 spillere, hvoraf fire desværre er skadet.
Truppen han kom frem til er følgende:
Henrik Bundgaard (skadet), Jesper Rask, Steffen Rasmussen, Kasper Kure, Shane Cansdell-Sherriff (skadet), Anders Kure, Thomas Hansen, Richard Henriksson, Jacob Rasmussen, Jesper Sørensen, Jimmy Høyer, Michael Lumb, Roger Risholt (skadet), Jonny Hanssen, Mads Frost, Svenne Poulsen, Danilo Arrieta, Lars Pleidrup, Martin Mikkelsen, Christer George, Peter Foldgast (skadet), Peter Graulund
I sig selv en udmærket trup, men den er bare for tynd, og så kan både forsvar og midtbane godt forstærkes.
Samtidig kom Lars Thomsen også frem til en mulig taktik for den kommende sæson, nemlig en 4-5-1, med en defensiv midt, og to lidt mere offensive midtbanespillere.
I første omgang vil startopstillingen være følgende:
Steffen Rasmussen - Kasper Kure, Jacob Rasmussen, Jesper Sørense, Anders Kure - Lars Pleidrup, Danilo Arrieta, Jonny Hanssen, Christer George, Martin Mikkelsen - Peter Graulund
Jonny Hanssen vil være den defensive midtbanemotor, mens Christer George og Danilo Arrieta vil være de offensive midtbanespillere.

Peter Graulund
lavede hattrick

Kampen mod Dragør BK (Søndag den 26. juni 2005)
AGF ligger ud med at presse Dragør meget langt tilbage, og efter 9 minutter gør Peter Graugard det til 1-0 på oplæg af Danilo Arrieta. Det er også Peter Graulund der efter 42 minutter gør det til 2-0 på et hovedstød på indlæg fra Kasper Kure. Anden helvleg er knap 5 minutter gammel, da Peter Graulund bliver spillet helt fri af Christer George, og flot kan gøre det til slutresultatet 3-0.

Dragør BK (0) - (3) AGF
0-1 P. Graulund, 9. min
0-2 P. Graulund, 42. min
0-3 P. Graulund, 51. min
Kampen spiller: Peter Graulund, AGF

Efter kampen kommer Jonny Hanssen med en udtalelse til pressen, om at han ønsker at forlade AGF, da han ikke mener at han får det optimale ud af sit talent, ved at blive i klubben.
Da Lars Thomsen hører dette, gør han opmærksom på, at selvom Jonny Hanssen måske vil kunne få mere ud af at skifte klub lige her og nu, vil det alligevel være til gavn for ham selv, hvis han bliver i AGF, og hjælper med at højne niveauet i klubben.
Efter at Lars Thomsen og Jonny Hanssen blev set snakke sammen til på vej ud til bussen, kom Jonny Hanssen med en ny udmeldning. Han har valgt at blive i klubben for at hjælpe med at komme tilbage til den bedste række.

Anders Kure blev
kampens spiller

Kampen mod Næsby BK (Torsdag den 30. juni 2005)
Jesper Bengtsson sender Næsby foran på et flot hovedstød efter 10 minutter, men minuttet efter er Ulrik Jepsen uheldig og rette Martin Mikkelsens hovedstød af, og sender bolden i eget mål til 1-1. Efter 17 minutter får AGF et hjørne som Anders Kure hoppe op og sender i mål til 1-2.
I pausen kom alle AGF's syv udskiftere på banen. Mads Frost får, efter 70 minutter, samlet en løs bold op på kanten af feltet, som han sikkert sender i nettet til 1-3.

Næsby BK (1) - (3) AGF
1-1 J. Bengtsson, 10. min
1-1 U. Jepsen, 11. min (selvmål)
1-2 A. Kure, 17. min
1-3 M. Frost, 70. min
Kampen spiller: Anders Kure, AGF

Englænder til træning (Fredag den 1. juli 2005)
I dag er der et nyt ansigt at finde blandt de 19 spillere der trænede på Fredensvang. Der tale om en 21'årig englænder ved navn Nick Clark. Det meste af træningen lignede Nick Clark en venstreback, men hver gang han kom med frem viste han en uhyggelig farlighed. Så om han også kan bruges som angriber må være op til Lars Thomsen.
- Nick er helt sikkert en spændende spiller, men lige nu træner han bare med. Om det bliver til en fast aftale må tiden vise, kom det fra Lars Thomsen.

Michael Lumb kom ind
kort efter pausen.

Kampen mod AC Horsens (Søndag den 3. juli 2005)
Nick Clark har taget Anders Kures plads i startopstillingen, eller er opstillingen den samme som altid.
Som forventet er det superligaholdet, Horsens, der ligger presset i starten af kampen. Kasper Kure er uheldig med at scorer kampens første mål i eget net efter 24 minutter, da han retter Charles Akonnors afslutning af.
I anden halvleg fik Nick Clark lov til at spille helt fremme, mens Michael Lumb kom ind som venstreback. Dog uden held, og vi taber 1-0.

AC Horsens (1) - (0) AGF
1-0 K. Kure, 24. min (selvmål)
Kampen spiller: Søren Jochumsen, AC Horsens

Efter kampen kom Lars Thomsen med følgende kommentar:
- Jeg er selvfølgelig aldrig tilfreds med at tabe, men når man tænker på at vi forsøger nogle små ting i anden halvleg, samt at det er et superligahold vi møder, så er det OK at vi taber med kun 1-0.

Nye spillere til AGF (Mandag den 4. juli 2005)

Tobias Mikkelsen

I dag kunne Århus Skiftstidende fortælle at det AGF netop har skrevet under på en 3'årig aftale med Nick Clark der de sidste par dage, har trænet med i klubben.
- I'm glad, I'm very glad, kom det fra Nick Clark da han blev spurgt om hvordan han havde det med den nye kontrakt. Jeg kom til AGF for at få en fast aftale, og den har jeg så fået nu, så selvfølgelig er jeg lettet. Nu glæder jeg mig bare til at bevise at jeg er god nok, afsluttede han.

Samtidig kunne de også præsenterer Tobias Mikkelsen, 18 år, som ny spiller i AGF. Tobias Mikkelsen kommer fra Lyngby, og betegnes som en af de mest lovende spillere i Viasat Sport Divisionen. AGF skal angiveligt havde betalt omkring 200.000 kroner for den unge midtbanespiller. Også her har AGF tegnet en 3'årig aftale.

Flere AGF-fans har udtrykt deres glæde over at Lars Thomsen har hentet det unge talent til klubben. Også træneren selv er glad for det:
- Når vi forsøger at komme tilbage til superligaen, er vi nød til at få de bedst mulige spillere, og de største talenter. I Tobias har vi fået en spiller der er begge ting!

Rygterne siger at disse to unge spillere kun er starten på en Lars Thomsens indkøb.

Flere nye spillere til AGF (Tirsdag den 5. juli 2005)

Patrick Kristensen

Hele tre nye spillere blev i dag præsenteret på Atletion i Århus. Først blev den unge og uprøvet Nicolaj Berendt, 17 år, hentet i Espergærde IF.
- Nicolaj er en intersant venstreback, i og med at han primært er højrebenet. Samtidig kan han også spille angriber, så det bliver spændende at følge ham fremover, sagde Maciej Wasyniuk, talenttræner i AGF.

Også en brasilianer er hentet til Århus, nemlig Formiga der er var uden kontrakt. Formiga er 29 år og har en fortid i blandt andet græske Atromitos hvor han lavede 12 mål i 21 ligakampe.
- Jeg har hørt godt om AGF, og valgte derfor at give klubben en chance, da de kom med et kontraktforslag til mig, lød det fra Formiga, som menes at blive en af de dyrer drenge i klassen.

Den sidste spiller der er blevet hentet, eller rettere lejet, er det 19'årige angrebstalent Patrick Kristensen fra AaB.
- Jeg så AGF som en god mulighed for at få noget rutine, før jeg skal slå mig løs i superligaen, for AaB. Men samtidig vil det da også være stort at hjælpe en klub som AGF tilbage i den bedste danske række, sagde den unge angriber.

Møller
Gæst

« Svar #21: 03 Sep 2006, 22:56 »

Ser rigtig godt ud Berendt Smiley sødt du henter dig selv Peace (IRL)

Hehe, nå men resultaterne er da ok, indkøbene er ok og layoutet er kanont.

Fortsæt !

Berendt
Manager

« Svar #22: 03 Sep 2006, 23:09 »

Ser rigtig godt ud Berendt Smiley sødt du henter dig selv Peace (IRL)

Hehe, nå men resultaterne er da ok, indkøbene er ok og layoutet er kanont.

Fortsæt !

Hehe, takker... Glæder mig til at se hvor god jeg selv kan blive... selvom det ikke skal havde særlig meget indflydelse på min blog... Smiley

og takker, er også selv glad for layoutet... Opstemt

Cool

cube
Manager

« Svar #23: 03 Sep 2006, 23:24 »

Fedt med en ny blog. Havde ønsket mig noget andet end lige dansk fodbold, men okay. Jeg vil da følge med alligevel.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Berendt
Manager

« Svar #24: 03 Sep 2006, 23:27 »

Fedt med en ny blog. Havde ønsket mig noget andet end lige dansk fodbold, men okay. Jeg vil da følge med alligevel.

hehe, helt i orden... Wink men skal jeg være ærlig er jeg ikke så god til de andre ligaer... har det største kendskab til dansk fodbold... Smiley

Cool

cube
Manager

« Svar #25: 04 Sep 2006, 00:00 »

hehe, helt i orden... Wink men skal jeg være ærlig er jeg ikke så god til de andre ligaer... har det største kendskab til dansk fodbold... Smiley

Cool

Det accepterer jeg så Wink

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

MisterFCK
Gæst

« Svar #26: 04 Sep 2006, 11:50 »

God start du har fået dig med en masse nue go lovende spillere. Tobias Mikkelsen plejer at blive rigtig god når jeg henter ham, så det bliver han forhåbentlig også hos dig Smiley
Jeg kan også godt lide layoten. Godt at du ikke bare brugte det samme som i den gamle blog da det nok ville blive lidt for kedeigt Smiley

KUTGW Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #27: 04 Sep 2006, 12:02 »

Et godt layout, et godt klubvalg og en historie fortalt på en måde så man er nødt til at læse videre. Jeg tror det her bliver en stor blog.
« Seneste Redigering: 04 Sep 2006, 12:08 af Dusty78DK » Logged

MisterFCK
Gæst

« Svar #28: 04 Sep 2006, 12:06 »

Et godt layout, et godt klubvalg og en historie fortalt på en måde så man er nødt til at læse videre. Jeg tror det her bliver en stor layout.

Aii Huh HVad betyder en stor layout

Dusty78DK
Manager

« Svar #29: 04 Sep 2006, 12:08 »

Aii Huh HVad betyder en stor layout

Vær' nu sød ved de gamle, ikke??  funny  funny  crazy  Opstemt  Grin

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010