Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 08:52:56
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23579
0 Brugere, 584 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
geowalker
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
AGF - Tilbage!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
[
3
]
4
5
6
Forfatter
Emne: AGF - Tilbage! (Læst 17165 gange)
MisterFCK
Gæst
Sv: AGF - Tilbage!
«
Svar #30:
04 Sep 2006, 12:13 »
Citat af: Dusty78DK 04 Sep 2006, 12:08
Vær' nu sød ved de gamle, ikke??
Nej da
Berendt
Manager
«
Svar #31:
04 Sep 2006, 17:19 »
Citat af: MisterFCK 04 Sep 2006, 11:50
God start du har fået dig med en masse nue go lovende spillere. Tobias Mikkelsen plejer at blive rigtig god når jeg henter ham, så det bliver han forhåbentlig også hos dig
Jeg kan også godt lide layoten. Godt at du ikke bare brugte det samme som i den gamle blog da det nok ville blive lidt for kedeigt
KUTGW
Takker , det var også meningen med dette layout at det skulle skille sig ud fra det gamle, så er glad for i kan lide det...
Og jah, håber også Tobias bliver god!, ellers havde jeg ikke hentet ham...
Citat af: Dusty78DK 04 Sep 2006, 12:02
Et godt layout, et godt klubvalg og en historie fortalt på en måde så man er nødt til at læse videre. Jeg tror det her bliver en stor blog.
Hehe, takker... er glad for din opbakning!... Og jah, det kan være den bliver stor, men der er stadig langt op til dream teamet...
.. Yes, he is back ..
MisterFCK
Gæst
«
Svar #32:
04 Sep 2006, 17:24 »
Citat af: Berendt 04 Sep 2006, 17:19
Takker , det var også meningen med dette layout at det skulle skille sig ud fra det gamle, så er glad for i kan lide det...
Og jah, håber også Tobias bliver god!, ellers havde jeg ikke hentet ham...
I mit Lyngby spil blev han solgt til Holland for DKK 17.000.000. Ikke værst når mans starter på en 6-cifret økonomi
Berendt
Manager
«
Svar #33:
04 Sep 2006, 17:44 »
Citat af: MisterFCK 04 Sep 2006, 17:24
I mit Lyngby spil blev han solgt til Holland for DKK 17.000.000. Ikke værst når mans starter på en 6-cifret økonomi
hehe, nej det er det ikke...
.. Yes, he is back ..
MisterFCK
Gæst
«
Svar #34:
04 Sep 2006, 17:45 »
Kan man forvente en update inden for ikke så lang tid
Berendt
Manager
«
Svar #35:
04 Sep 2006, 23:45 »
De sidste træningskampe
Christer George var
simplethen ustoppelig
Kampen mod B 1909 (
Onsdag den 6. juli 2005
)
Tobias Mikkelsen startede inde i stedet for Lars Pleidrup. Og så var Formiga og Patrick Kristensen med på bænken.
AGF kommer foran efter 12 minutter, da Christer George får presset bolden fra en forsvarsspiller og sikker vipper bolden over Thomas Mikkelsen i B 1909's mål. Efter 30 minutter udligner B 1909's højreback, Quang Pham, da han sparker en nedfaldsbold op i det lange hjørne. Da Danilo Arrieta efter 38 minutter bliver skadet, kommer Patrick Kristensen ind i stedet. Efter 41 minutter spiller Jonny Hanssen, Christer George helt fri i feltet, så han sikkert kan gøre det til 2-1.
I pausen kommer Michael Lumb på banen i stedet for Martin Mikkelsen, mens Formiga erstatter Peter Graulund i front.
Efter 54 minutter løber Christer George fra B 1909's forsvar og scorer sikkert sit tredje mål. Efter et perfekt indlæg fra Kasper Kure kan Christer George gøre det til slutresultatet 4-1. Han afslutter dermed en kanon kamp for ham selv.
B 1909 (1) - (4) AGF
0-1 C. George , 12. min
1-1 Q. Pham , 30. min
1-2 C. George , 41. min
1-3 C. George , 54. min
1-4 C. George , 90. min
Kampen spiller: Christer George, AGF
En går, flere kommer til (
Torsdag den 7. juli 2005
)
Anders Kure siger farvel
Først sagde AGF farvel til den unge forsvare Anders Kure, der tager til AaB for at prøv lykken. Det menes at AaB har betalt op i mod 1 mio. kroner for den talentfulde back.
- At komme til at spille i superligaen, var simpelthen et tilbud jeg ikke kunne sige nej til,
kom det fra Anders Kure.
Samtidig har AGF forstærket sig ydeligere.
Den unge keeper
John Rydahl Olsen
, med en fortid i blandet andet F.C. København, er hentet til klubben som anden valg på målmandsposten, mens Henrik Bundgaard er skadet.
- Jeg er glad for at genoplive min professionelle karrierer igen, og at kunne gøre det i en klub med så lys fremtid som AGF, er jeg kun glad for,
lød det fra den 23'årige københavner.
Endnu to sydamerikanere er også blevet hentet, den ene ,
Livio Prieto
, er en 23'årig argentiner. Livio Prieto, der normalt spiller på den offensive midtbane, har før slået sine folder i klubber som Independiente, AEK og Atlétio Mineiro.
Den anden er også argentiner, nemlig
Rodrigo Astudillo
. En 27'årig angriber, der blandt andet har haft succes i San Lorenzo og Talleres i Argentina.
- Især Rodrigos hurtighed var en af de store grunde til at vi valgte ham. Men også hans førsteberøring og teknik er i særklasse. Livio har de kvaliteter Lars gerne vil havde i sine kantspillere, og derfor var han også et naturligt valgt,
sagde en glad sportsdirektør, Brian Steen Nielsen.
Til sidst er der også hentet en rutineret dansker, nemlig 33'årige
Nicolai Wael
. Nicolai Wael har både spillet i Lyngby, Vejle, OB og SønderjyskE, bare for at nævne nogle af hans mange klubber, og kan med sine over 300 kampe betegnes som en gode læremester for de unge spillere i klubben.
- Jeg ser meget frem til at afslutte min karrierer på et højt plan her i AGF, samtidig glæder jeg mig også til at lærer fra mig,
kom det fra Nicolai Wael til pressen.
Rodrigo Astudillo
fik en god start
Kampen mod FB (
Lørdag den 9. juli 2005
)
Til dagens træningskamp var startopstillingen følgende:
Steffen Rasmussen - Kasper Kure, Jacob Rasmussen, Jesper Sørensen, Nick Clark - Tobias Mikkelsen , Patrick Kristensen, Jonny Hanssen, Christer George, Livio Prieto - Rodrigo Astudillo
Navid Dayyani var taget op i førsteholdstruppen til denne kamp.
Efter 22 minutter er det Rodrigo Astudillo der på et indlæg af Kasper Kure elegant gør det til 1-0. Det er også Kasper Kure der ligger op til 2-0, da han ligger bolden lige i hovedet på Christer George efter 40 minutter. To minutter senere er det Rodrigo Astudillo der ligger bolden tilbage til Christer George der gør det til 3-0.
I pausen kommer Formiga ind i stedet for Patrick Kristensen og Jonny Hanssen går ud til fordel for Navid Dayyani.
Peter Graulund erstatter en småskadet Christer George med små 20 minutter igen. Kort forinden havde Christer George et skud på overlæggeren. AGF begynder at spille 4-3-3
FB (0) - (3) AGF
0-1 R. Astudillo , 22. min
0-2 C. George , 40. min
0-3 C. George , 42. min
Kampen spiller: Christer George, AGF
Velkommen til endnu seks (
Søndag den 10. juli 2005
)
Idag kunne Lars Thomsen fremvise endnu seks nye spillere i AGF, hvor af de to er i klubben på lejeaftaler.
Først er den 25'årige brasilianer,
Émerson
, hentet for at forstærke midtbanen. Émerson er en agressiv midtbane motor, og han har blandt andet spillet i Gremio.
- Skal jeg være ærlig, så kender jeg ikke meget til dansk fodbold, men det indtryk jeg har fået af AGF har været godt, og jeg synes niveauet passer godt til mig. Jeg gælder mig ihvertfald til at starte i klubben,
kom det fra Émerson.
De to sydafrikanere
Mhlabuthangeni Cebekhulu
, 19år, og
Ashley Stowmann
, 22år, kommer begge fra det der før i tiden var F.C. Københavns fodboldskole i Sydafrika, og er begge to nogle talentfulde forsvarsspiller, der i første omgang skal spille på andenholdet.
Tobias Mikkelsens tidligere holdkammerat fra Lyngby,
Kasper Kristensen
, 19år, er også hentet til klubben. Kasper Kristensen er ligesom Tobias Mikkelsen en ung talentfuld midtbane spiller, som Lars Thomsen forventer sig meget af.
- Kasper er et kanont talent, og jeg gælder mig virkelig til at arbejde med ham. Samtidig kender han Tobias fra deres tid i Lyngby, og det håber jeg vil smitte af på deres spil på banen,
sagde Lars Thomsen til indkøbet af Kasper Kristensen.
Til sidst er to spillere blevet hentet på lejeaftaler, nemlig
Daniel Jensen
fra F.C. Nordsjælland og
Chrys
fra AaB.
Daniel Jensen er en arbejdsom forsvarsspiller, og med sine kun 20 år kan han også beskrives som et stort talent. Chrys, 18 år. er dog et endnu større talent. Med sin utrolige teknik og sine skrape afslutninger kan Chrys blive utrolig vigtig i AGFs kamp om tilbagevendning til landets bedste fodboldrække.
Farvel til profil, og velkommen til Ronaldinho med flere (
Onsdag den 13. juli 2005
)
Shane Cansdell-Sherriff
tager til København
- Vi er ikke meget for at sige farvel til Shane, men FC København kom simpelthen med et tilbud der var for godt til at afslå. Shane har gennem flere sæsoner været en profil på holdet, og vil helt sikkert også blive savnet frem over!
sagde sportsdirektør, Brian Steen Nielsen, om salget af Shane Cansdell-Sherriff til F.C. København.
Som Brian Steen Nielsen hentyder til er salget en økonomisk gevinst for AGF, der har tjent omkring 6mio. kroner på den australske forsvarsspiller.
Udover salget af Shane Cansdell-Sherriff, byder AGF velkommen til tre nye spillere, nemlig
Romano Patrick
, 17år,
Marco Antonio Melgar
, 25år, og
Ronaldinho
, 19år.
Sydafrikanske Romano Patrick kommer, ligesom Cebekhulu og Stowmann, fra UPE-FCK, hvor han har fået en god og solid fodbolduddannelse, og derigennem kender lidt til de danske forhold. I første omgang skal han spille og træne med U18-holdet.
Marco Antonio Melgar, også bare kaldet Marco Melgar, kommer fra Bolivia, og er en hurtig og dygtig kantspiller, som kan spille i begge sider. Marco Melgar kommer fra Real Santa Cruz.
Den sidste der blev præsenteret var Ronaldinho, hvis navn fik hele presserummet til at gispe efter vejret. Først da hans navn blev nævnt troede mange et kort sekund, at der var tale om en af verdens bedste fodboldspillere, nemlig Ronaldinho fra Barcelona. Det er der dog ikke, i stedet er der tale om Ronaldino, der kommer fra den brasilianske klub Vitoriá. Dog har Ronaldinho lidt til fælles med hans navnebror. Begge er nemlig offensive kreatører, og besidder en fremragende teknik.
Casten Münthel, Slagelse
Kampen mod Slagelse (
Onsdag den 13. juli 2005
)
AGF presser Slagelse i bund fra kampens start, men desværre må Livio Prieto forlade banen med en små skader efter 30 minutter, han bliver erstattet af Marco Melgar. I første halvlegs overtid laver Jacob Rasmussen en kæmpe fejl i forsvaret, som Carsten Müthel scorer på. Heldigvis når Rodrigo Astudillo at udligne før spillerne går til pause, på endnu et flot oplæg fra Kasper Kure.
Selvom AGF sidder tungt på hele anden halvleg, før de ikke scoret. Og det er et skuffet AGF-mandskab, der kan tage fra Slagelse af med et 1-1 resultat.
Slagelse (1) - (1) AGF
1-0 C. Münthel , 45. min
1-1 R. Astudillo , 45. min
Kampen spiller: Casten Münthel, Slagelse
.. Yes, he is back ..
Møller
Gæst
«
Svar #36:
04 Sep 2006, 23:49 »
Cool
dejligt med nogle sejre og sådan, Dinho til GF.
Nå det er ikke ham, men alligevel
KUTGW makker
det ser kanont ud
Berendt
Manager
«
Svar #37:
04 Sep 2006, 23:53 »
Citat af: Møller 04 Sep 2006, 23:49
Cool
dejligt med nogle sejre og sådan, Dinho til GF.
Nå det er ikke ham, men alligevel
KUTGW makker
det ser kanont ud
hehe, jah er glad for Dinho!...
men jo, dejligt at vinde, og føler efterhånden jeg er klar til den nye sæson, dog mangler der stadig lidt hist og her..
.. Yes, he is back ..
Soccerpop
Gæst
«
Svar #38:
05 Sep 2006, 13:34 »
Super Fedt layout, og nogle gode indkøb.
Specielt indkøbene af Marco Melgar og Ronaldinho ser spændende ud,
men også lejeaftalen med Chryz ser ud til at være god.
Berendt
Manager
«
Svar #39:
05 Sep 2006, 17:55 »
Citat af: Soccerpop 05 Sep 2006, 13:34
Super Fedt layout, og nogle gode indkøb.
Specielt indkøbene af Marco Melgar og Ronaldinho ser spændende ud,
men også lejeaftalen med Chryz ser ud til at være god.
Er glad for du kan lide layoutet
...
og jah, det er nogle spændende og gode nye spillere der er kommet til, du nævner selv Marco og Ronaldinho... men de to Lyngby-knægte kan også blive gode!
.. Yes, he is back ..
r0tlisbrgr
Ynglingespiller
«
Svar #40:
05 Sep 2006, 18:05 »
lækkert lavet blog, og der er da et par af dine nye spillere der ser helt fornuftige ud
glæder mig til "rigtige" kampe =)
-r0tlisbrgr
stål er for evigt
Berendt
Manager
«
Svar #41:
05 Sep 2006, 18:09 »
Citat af: r0tlisbrgr 05 Sep 2006, 18:05
lækkert lavet blog, og der er da et par af dine nye spillere der ser helt fornuftige ud
glæder mig til "rigtige" kampe =)
hehe, gør jeg også... især efter de nye spillere er kommet på holdet...
det ser lyst ud...
.. Yes, he is back ..
Berendt
Manager
«
Svar #42:
05 Sep 2006, 19:37 »
Tiden op til sæsonstart
Forsvarsspillere til AGF (
Fredag den 22. juli 2005
)
Før dagens pressemøde på Atletion, i Århus, havde AGF solgt to forsvarsspillere, men kun hentet offensive kræfter til førsteholdet. Det blev der ændret på idag.
Den første spiller der blev præsenteret er den tidligere slovenske landsholdsback,
Suad Filekovic
. Suad Filekovic, 26år, var klubløs, før AGF tilbød ham en kontrak. Suad Filekovic er en offensiv venstreback, som kan være den naturlige afløser for Shane Cansdell-Sherriff.
Den svenske højreback,
Fredrik Samuelsson
, 24år, er hentet i Örebro, hvor han har spillet siden 2003. Fredrik Samuelsson er en hurtig spiller, der kommer til at kæmpe hårdt med Kasper Kure om pladsen på holdet.
- Godt nok har jeg forladt den bedste svensk række, men jeg vil mene at dette AGF er mindst lige så godt som det hold jeg spillede på Örebro. Jeg glæder mig meget til denne sæson,
sagde Fredrik Samuelsson, som forlader den bedste svenske rækker til fordel for AGF og førstedivisionen i Danmark.
Til sidst er der hente to unge finnere i KuPS, 18'årige
Pyry Kärkkäinen
og 17'årige
Patrik Turunen
. Begge er nogle af de største finske talenter netop nu, dog er de begge to udset til at starte på andenholdet i AGF, men som backup for førsteholdet.
Kampen mod Aarhus 1900 (
Onsdag den 27. juli 2005
)
Danilo Arrieta scorede det første mål
Dagens startopstilling kan meget vel være den samme som AGF starter den nye sæson med på søndag. Startopstillingen er:
Steffen Rasmussen - Fredrik Samuelsson, Jacob Rasmussen, Jesper Sørensen, Suad Filekovic - Tobias Mikkelsen, Christer George, Émerson, Danilo Arrieta, Marco Melgar - Peter Graulund.
På en retur bold er det efter 30 minutter Danilo Arrieta der sender AGF foran 1-0. Otte minutter efter er det Peter Graulund der fra hjørnet af feltet smækker bolden op i det modsatte hjørne, efter en frispilling af Marco Melgar.
I pausen blev Christer George ersattet af Chrys, mens Patrick Kristensen kommer ind i stedet for Tobias Mikkelsen.
Efter 51 minutter er det Peter Graulund der stiger til vejrs og sikkert header et indlæg fra Fredrik Samuelsson i mål til en føring på 3-0. Resten af kampen sidder AGF solidt på, og de vinder sikkert 3-0.
AGF (3) - (0) Aarhus 1900
1-0 D. Arrieta , 30. min
2-0 P. Graulund , 38. min
3-0 P. Graulund , 52. min
Kampen spiller: Peter Graulund, AGF
Flere nye ansigter i AGF, blandt andet tre gamle (
Lørdag den 30. juli 2005
)
Først blev der budt velkommen til Anders Bjerre, Lennart Bak og Marc Rieper i trænerteamet omkring førsteholdet. Alle tre nye er faktisk ikke så nye endda. De har alle tre, i deres aktive karrierer, spillet i AGF.
- Nu er klubben ikke helt nu for mig, ikke mindst fordi jeg selv har spillet her, men jeg har også været i bestyrelsen de seneste år. Jeg er utrolig glad for at jeg igen skal være en del af klubbens førstehold, og på den måde forsøge at få min gamle klub tilbage i den bedste række hvor de hører hjemme,
sagde Marc Rieper, derudover en fortid i AGF også havde stor succes på landsholdet og i Skotske Celtic.
Derefter blev der budt velkomment til en ung svensker.
Rami Zaino
er kun 17 år, og blev derfor præsenteret som et emne for fremtiden.
- Rami Zaino har forudsætninger for at blive en rigtig dygtig forsvarsspiller, og derfor var han et emne for os. Nu er jeg bare glad for at han valgte at skrive under med os, og dermed selv ønsker at være et emne netop her i klubben,
sagde Lars Thomsen om den unge svensker.
.. Yes, he is back ..
Mijitrix
Førsteholdsspiller
«
Svar #43:
05 Sep 2006, 19:40 »
du får godt nok Handler
Come On You Spurs
COYS
lurking
Berendt
Manager
«
Svar #44:
05 Sep 2006, 19:41 »
jah, det gør jeg... af den simple grund, at jeg ikke fandt det gamle hold godt nok....
.. Yes, he is back ..
Sider:
1
2
[
3
]
4
5
6
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »