home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 615 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  AGF - Tilbage!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: AGF - Tilbage!  (Læst 17139 gange)
Soccerpop
Gæst

Sv: AGF - Tilbage!
« Svar #45: 05 Sep 2006, 19:44 »

Synes din blog er rigtig fed,
men fatter ikke hvordan du får overskud til at skrive den så detaljeret.

Berendt
Manager

« Svar #46: 05 Sep 2006, 20:05 »

Synes din blog er rigtig fed,
men fatter ikke hvordan du får overskud til at skrive den så detaljeret.

det er ikke så svært... Opstemt gør det af ren lyst... Opstemt

Cool

Dusty78DK
Manager

« Svar #47: 05 Sep 2006, 20:14 »

det er ikke så svært... Opstemt gør det af ren lyst... Opstemt

Det sagde hun også i går  funny

Nej, helt alvorligt. Du har fået gjort dig nogle indkøb og salg, der ser rigtig gode ud. Specielt en styrkelse af defensiven kan blive en vigtig ting.

BasIth
Gæst

« Svar #48: 05 Sep 2006, 20:20 »

Det sagde hun også i går  funny

LOL! funny

Berendt
Manager

« Svar #49: 05 Sep 2006, 20:31 »

Nej, helt alvorligt. Du har fået gjort dig nogle indkøb og salg, der ser rigtig gode ud. Specielt en styrkelse af defensiven kan blive en vigtig ting.

jah, det har jeg... men det seneste køb, som I endnu ikke kender til, vil jeg mene er det bedste indkøb... Smiley
men jo, den styrkelse af defensiven som jeg har lavet, var klart nødvendigt, hvis holdet skal have mulighed for oprykniing!

Cool

Berendt
Manager

« Svar #50: 05 Sep 2006, 20:33 »

Første turneringskamp og dagen derpå

Kampen mod HIK (Søndag den 31. juli 2005)

Christer George bomber forsat

Startopstilling:
Steffen Rasmussen - Fredrik Samuelsson, Thomas Hansen, Jesper Sørensen (A), Suad Filekovic - Tobias Mikkelsen, Christer George, Émerson, Danilo Arrieta, Marco Melgar - Peter Graulund (John Rydahl Olsen, Kasper Kure, Kasper Kristensen, Chrys)

Kort referat:
Efter smukt opspil står Christer George helt fri i feltet, og sparker sikkert bolden ind til 1-0 efter 19 minutter. Christer George er også manden der gør det til 2-0 efter 37 minutter, da han når en lang stikning fra Marco Melgar, og sikkert udplacerer HIK's målmand.
Efter en halvdårlig første halvleg, bliver Tobias Mikkelsen skiftet ud i pausen, ind kommer lejesvenden Chrys.
Med 10 minutter igen står det stadig 2-0, og AGF tager Émerson og Fredrik Samuelsson ud, ind kommer istedet Kasper Kristensen og Kasper Kure. Kort før tid lukker Peter Graulund festen, med et drømmehug til 3-0, og endnu en gang har Christer George en fod med i spillet, da det er ham der lagde bolden til rette for Peter Graulund.
AGF får en rigtig god start på sæsonen.

AGF (3) - (0) HIK
1-0 C. George , 19. min
2-0 C. George , 37. min
3-0 P. Graulund , 90. min
Kampen spiller: Christer George, AGF

Efter kampen blev AGF's træner Lars Thomsen spurgt om hvad han synes om Fredrik Samuelssons debut:
- Det er altid svært for en spiller at starte i en ny klub, men jeg synes at Fredrik har gjort godt fra dag et. Jeg synes han spillede en god kamp idag, og glæder mig til at se ham når han er blevet vant til at spille her.

Stortalent til AGF (Mandag den 1. august 2005)

En lettet og glad Lars Thomsen præsenterede idag, det han kalder sit sidste køb i denne omgang.
Det var det 17'årige Jakob Rasmussen fra FC Fredericia som blev vist frem ved den lejlighed.
- Efter vi har forhandlet med Fredericia og Jakob de sidste par uger. Nu er det lykkes at få ham hertil, og det er jeg glad for! Jakob er i mine øjne et af de største danske midtbanetalenter, som kun venter på at slå igennem, det vil jeg give ham muligheden for, sagde Lars Thomsen om den unge knægt der også har en fortid i OB.

En jounalist spurgte om AGF ville blive ved med at hente spillere som de hidtil har gjort, til det svarede Lars Thomsen:
- Jeg er godt klar over at vi har hentet mange spillere i år, men jeg har set det som nødvendigt hvis vi skal indfri forventninger om oprykning. Jeg vil nu mene at vi har det klart bedste hold i Viasat Sport Division, og det håber jeg at spillerne er opsatte på at bevise!

Lars Thomsen blev også spurgt om salget af de to profiler, Anders Kure og Shane Cansdell-Sherriff. Havde han solgt dem fordi han havde nye spillere klar? Eller var det efter ønske fra spillerne? Eller var det pengene der lokkede?
- Først vil jeg sige at jeg ikke bare siger farvel til så gode spillere som Anders og Shane, bare fordi vi mangler penge. Specielt Shane har gennem flere sæsoner været et kæmpe forbilled for rigtig mange af klubbens fans, og derfor bliver han også savnet fremover. Og nej, jeg må nok være ærlig at sige at jeg ikke lige havde nogle afløsere klar da jeg solgte hverken Anders eller Shane, men begge spillere ønskede at teste dem selv på et højere plan, og det synes jeg de skulle havde lov til. Men nu mener jeg tilgengæld at vores trup ser stærkere ud en før salgene af de to spillere, så jeg håber savnet efter dem bliver mere åndeligt end spilmæssigt.

BasIth
Gæst

« Svar #51: 05 Sep 2006, 20:35 »

Hvorfor har du stadig Christer George? Spiller du ikke med update?

Berendt
Manager

« Svar #52: 05 Sep 2006, 20:38 »

Hvorfor har du stadig Christer George? Spiller du ikke med update?

jo det gør jeg... men han må så åbenbart være en af de handler både updaten og jeg har overset... det er jeg ked af... Skuffet

Soccerpop
Gæst

« Svar #53: 05 Sep 2006, 21:24 »

men det seneste køb, som I endnu ikke kender til, vil jeg mene er det bedste indkøb... Smiley

Cool

Er Jakob Rassmusen det bedste indkøb Huh

MeeLo
Gæst

« Svar #54: 05 Sep 2006, 21:33 »

Er Jakob Rassmusen det bedste indkøb Huh

Sig mig kender du ikke Jakob Rasmussen? Han bliver omtrent ligeså god som Christian Poulsen er fra starten af spillet.

Soccerpop
Gæst

« Svar #55: 05 Sep 2006, 21:35 »

Sig mig kender du ikke Jakob Rasmussen? Han bliver omtrent ligeså god som Christian Poulsen er fra starten af spillet.

Kender godt Jakob Rassmusen,
men mest for CM 03/04 hvor jeg spillede tre sæsoner med OB og gjorder ham til min bedste spiller.
Jeg har dog ikke den store erfaring med ham i FM 06.

Bademesteren
Manager

« Svar #56: 06 Sep 2006, 10:06 »

Sikke en spasmager du er...  Wink

Så igår i chatten, at du fortalte, at du havde hentet Ronaldinho til AGF.
Det skulle jeg da lige ind og læse om idag og jeg faldt åbenbart i med begge ben.  Forlegen

Ganske god blog ellers, det er én af dem man godt gidder følge med i, både fordi den er letlæselig og interessandt skrevet, men også fordi man kan se, at du virkelig har brugt tid og kræfter på at lave den.  Thumbs Up

F.C.K.
Gæst

« Svar #57: 06 Sep 2006, 19:52 »

Må jeg foreslå dig at købe verza 18 år til 6,75 i starten af spillet Peace

Berendt
Manager

« Svar #58: 06 Sep 2006, 21:32 »

Sikke en spasmager du er...  Wink

Så igår i chatten, at du fortalte, at du havde hentet Ronaldinho til AGF.
Det skulle jeg da lige ind og læse om idag og jeg faldt åbenbart i med begge ben.  Forlegen

Ganske god blog ellers, det er én af dem man godt gidder følge med i, både fordi den er letlæselig og interessandt skrevet, men også fordi man kan se, at du virkelig har brugt tid og kræfter på at lave den.  Thumbs Up
hehe, grunden til at jeg skrev det der i chatten, var netop at få læserne til at hoppe i med begge ben, men også for evt. at fange nye læsere... dem der har læst min blogge, ved at jeg har lavet forskellige "unormale"-blog ting... så sådan en "joke" er vel helt i orden...

og tak for din ros... Smiley det er altid godt at hører at folk synes om det jeg laver...

Må jeg foreslå dig at købe verza 18 år til 6,75 i starten af spillet Peace
hehe, tak for tippet, men havde jeg 6,75 mio til indkøb, kan jeg nemt komme på en 4-5 spillere jeg ville bruge penge på, og så få dem alle sammen, i stedet for at smide dem efter en enkel spiller... men havde jeg været en klub som FCK eller West Ham, kunne jeg godt havde fundet på det... Wink

Møller
Gæst

« Svar #59: 06 Sep 2006, 22:08 »

God start, og et rigtig godt indkøb,

Jakob plejer og være en god forstærkning for fremtiden i det mindste !

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010