home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 805 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  EM 2011 (U/21)
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: EM 2011 (U/21)  (Læst 29476 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #30: 12 Maj 2011, 16:32 »

Jeg glæder mig utrolig meget til EM for U21-landshold. Danmark spiller 2 af deres 3 gruppekampe på Aalborg Stadion, og da jeg er studerende, koster en billet for mig kun omkring 30 kroner. Det er sgu til at overkomme. Ellers vil jeg gerne til Herning, og se Englands hold spille, i håb om at McEachran fra Chelsea er med i truppen.
Logged

TheHansibush
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #31: 12 Maj 2011, 17:02 »

Glæder mig også ret meget til turneringen. Skal højst sandsynligt ind og se Spanien - Tjekkiet, da den spilles i Viborg Hævet Øjenbryn
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #32: 12 Maj 2011, 17:49 »

Hvad synes i om Bendtners udmelding om at han ikke vil være med?

Personligt synes jeg det er tyndt.. Nu kender jeg naturligvis ikke 100 % baggrunden for det, men hvis han mener det er fordi han spiller for mange kampe så, er det jo noget pjat.. Wilshere og Busquets har vel nærmest spillet over 50 kampe i denne sæson, og brænder begge for at komme med, mens NB er 3-4 valg i Arsenal..

Hvad er der blevet af stoltheden af at repræsentere sit land i en stor turnering Huh

Men jeg glæder mig også til turneringen, spændende at se hva vores gode hold har at byde på Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #33: 12 Maj 2011, 17:51 »

Jeg synes egentlig, det er i orden, han bliver væk. Han har ikke spillet på holdet, og hvis han hellere vil være sammen med sin søn, er der ikke rigtig noget at sige til det.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #34: 12 Maj 2011, 17:58 »

Skal du egentlig på stadion under slutrunden, Adzke?
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #35: 12 Maj 2011, 18:01 »

Skal du egentlig på stadion under slutrunden, Adzke?

Jeg er i Rom, når den starter. Men jeg har da en eller anden forhåbning om at komme til at dække den, ja.
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #36: 12 Maj 2011, 18:08 »

Hvad synes i om Bendtners udmelding om at han ikke vil være med?

Personligt synes jeg det er tyndt.. Nu kender jeg naturligvis ikke 100 % baggrunden for det, men hvis han mener det er fordi han spiller for mange kampe så, er det jo noget pjat.. Wilshere og Busquets har vel nærmest spillet over 50 kampe i denne sæson, og brænder begge for at komme med, mens NB er 3-4 valg i Arsenal..

Hvad er der blevet af stoltheden af at repræsentere sit land i en stor turnering Huh

Men jeg glæder mig også til turneringen, spændende at se hva vores gode hold har at byde på Smiley

Synes det er fint hvis han ikke kan finde motivationen til at spille, men i bund og grund synes jeg også det er en tynd holdning. Det fortæller bare meget om Bendtners holdning og indstilling til hans karriere. Hvis han bare viste en smule dedikation til sin sport og knap så meget arrogance ville han måske nå længere i sin karriere og blive en top angriber engang. Han skal vidst bare være glad for at han kan leve under Wengers nåde og alternativerne til angrebspladsen på landsholdet ikke står i kø atm.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #37: 12 Maj 2011, 18:09 »

Jeg er i Rom, når den starter. Men jeg har da en eller anden forhåbning om at komme til at dække den, ja.
Det er da heller ikke det værste sted, at være strandet. Men ja, dette kunne jeg godt forestille mig, kunne være sjovt at dække.
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #38: 12 Maj 2011, 19:00 »

Hvad synes i om Bendtners udmelding om at han ikke vil være med?

Personligt synes jeg det er tyndt.. Nu kender jeg naturligvis ikke 100 % baggrunden for det, men hvis han mener det er fordi han spiller for mange kampe så, er det jo noget pjat.. Wilshere og Busquets har vel nærmest spillet over 50 kampe i denne sæson, og brænder begge for at komme med, mens NB er 3-4 valg i Arsenal..

Hvad er der blevet af stoltheden af at repræsentere sit land i en stor turnering Huh

Men jeg glæder mig også til turneringen, spændende at se hva vores gode hold har at byde på Smiley

Jeg synes det lyder som en dårlig undskyldning, hvis det var A-landsholdet havde han sgu nok fundet tiden. Men jeg mener, at det er helt okay at takke nej.

Derudover mener jeg også, at det er latterligt at A-landsholdsspillere skal ned på U-21 holdet. Som jeg har forstået det, så er U- og Y-landsholdene til for, at udvikle spillere til A-landsholdet. Dermed er det fuldstændig ligemeget om, man vinder eller bliver nummer sidst, bare man sender spillere videre til A-landsholdet. Derfor er det latterligt, at to-tre spillere som har etableret sig på A-landsholdet, skal ned og "hjælpe". Hvem er det lige man udvikler der? Jeg ville sgu blive sur, hvis en der havde slået igennem, kom og tog min plads der.
Jeg ved godt, at vi holder slutrunden herhjemme, men jeg synes stadig at det skal bruges som et udstillingsvindue. Det er i hvert fald min egen personlige mening...
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #39: 12 Maj 2011, 19:09 »

Hvad synes i om Bendtners udmelding om at han ikke vil være med?

Personligt synes jeg det er tyndt.. Nu kender jeg naturligvis ikke 100 % baggrunden for det, men hvis han mener det er fordi han spiller for mange kampe så, er det jo noget pjat.. Wilshere og Busquets har vel nærmest spillet over 50 kampe i denne sæson, og brænder begge for at komme med, mens NB er 3-4 valg i Arsenal..

Hvad er der blevet af stoltheden af at repræsentere sit land i en stor turnering Huh

Men jeg glæder mig også til turneringen, spændende at se hva vores gode hold har at byde på Smiley

Nu er det sådan jeg kender Keld bordinggaard personligt og ved hvad han har snakket med Bendtner om.
Han har tænkt rigtigt meget over om han skulle med, men han meldte fra grundet hans søn  Smiley
Logged


Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #40: 13 Maj 2011, 15:24 »

Så er den islandske bruttotrup også klar!

Målmænd:
Arnar Darri Pétursson (SønderjyskE)
Haraldur Björnsson (Valur)
Ingvar Jónsson (Stjarnan)
Óskar Pétursson (Grindavík)
Ögmundur Kristinsson (Fram)

Forsvaret:
Eggert Gunnþór Jónsson (Hearts)
Elfar Freyr Helgason (Breiðablik)
Finnur Orri Margeirsson (Breiðablik)
Guðmundur Reynir Gunnarsson (KR)
Hjörtur Logi Valgarsson (IFK Göteborg)
Hólmar Örn Eyjólfsson (West Ham)
Jóhann Laxdal (Stjarnan)
Jón Guðni Fjóluson (Fram)
Jósef Kristinn Jósefsson (PFC Chernomorets Burgas)
Skúli Jón Friðgeirsson (KR)
Andrés Már Jóhannesson (Fylkir)
Eiður Aron Sigurbjörnsson (ÍBV)
Halldór Kristinn Halldórsson (Valur)

Midtbanen:
Kristinn Jónsson (Breiðablik)
Þórarinn Ingi Valdimarsson (ÍBV)
Einar Orri Einarsson (Keflavík)
Almarr Ormarsson (Fram)
Aron Einar Gunnarsson (Coventry)
Birkir Bjarnason (Viking)
Bjarni Þór Viðarsson (Mechelen)
Guðlaugur Victor Pálsson (Hibernian)
Guðmundur Kristjánsson (Breiðablik)
Gylfi Þór Sigurðson (Hoffenheim)
Haukur Baldvinsson (Breiðablik)
Jóhann Berg Guðmundsson (AZ Alkmaar)
Kristinn Steindórsson (Breiðablik)
Rúrik Gíslason (OB)
Björn Daníel Sverrrisson (FH)

Angrebet:
Alfreð Finnbogason (Lokeren)
Arnar Sveinn Geirsson (Valur)
Arnór Smárason (Esbjerg)
Aron Jóhannsson (AGF)
Björn Bergmann Sigurðarson (Lilleström)
Kolbeinn Sigþórsson (AZ)
Arnar Már Björgvinsson (Breiðablik)

Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #41: 13 Maj 2011, 15:25 »

Det er da heller ikke det værste sted, at være strandet. Men ja, dette kunne jeg godt forestille mig, kunne være sjovt at dække.

Bestemt. Jeg glæder mig også til begge dele.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #42: 13 Maj 2011, 15:29 »

Nu er det sådan jeg kender Keld bordinggaard personligt og ved hvad han har snakket med Bendtner om.
Han har tænkt rigtigt meget over om han skulle med, men han meldte fra grundet hans søn  Smiley

Ja, det sagde Keld også da jeg inviterede ham over for en kop kaffe for at citere præcis hvad der står i medierne.

Spøg til side, så kan jeg da godt forstå Bendtner. Hvis han har problemer på hjemmefronten, så burde det også betyde mere end fodbolden, og især mere end u21. Som der bliver sagt, så mener jeg heller ikke at man skal spille for u21 når man er fast mand på a-landsholdet, hvilket for mig betyder at hverken Bendtner eller Eriksen skulle med, og heller ikke Wilshere for England. Jeg kunne godt tænke mig at Wilshere fik en pause, eftersom han har spillet 45 kampe for Arsenal i denne sæson. Men sådan går det ikke med Pearce ved roret. Det er lidt noget andet når man som Bendtner slet ikke spiller for Arsenal, og derfor har brug for kampe i benene, men så må han skifte klub og så må vi gøre brug af andre u21 spillere. Så er det heller ikke sværere Smiley

Når mine principper så er ridset op, så glæder jeg mig over at DK får så stærkt et hold som det kan, bortset fra Bendtner, det skal nok blive godt at følge dem til sommer.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #43: 31 Maj 2011, 15:27 »

Så har Eyjólfur Sverrisson udtaget den endelig trup til EM!

Målmænd:
Arnar Darri Pétursson (SønderjyskE)
Haraldur Björnsson (Valur)
Óskar Pétursson (Grindavík)

Forsvaret:
Skúli Jón Friðgeirsson (KR)
Elfar Freyr Helgason (Breiðablik)
Hjörtur Logi Valgarsson (IFK Gautaborg)
Eggert Gunnþór Jónsson (Hearts)
Hólmar Örn Eyjólfsson (West Ham)
Jón Guðni Fjóluson (Fram)
Þórarinn Ingi Valdimarsson (ÍBV)

Midtbanen:
Aron Einar Gunnarsson (Coventry)
Birkir Bjarnason (Viking)
Bjarni Þór Viðarsson (Mechelen)
Andrés Már Jóhannesson (Fylkir)
Guðmundur Kristjánsson (Breiðablik)
Gylfi Þór Sigurðson (Hoffenheim)
Jóhann Berg Guðmundsson (AZ Alkmaar)
Almarr Ormarsson (Fram)

Angribere:
Alfreð Finnbogason (Lokeren)
Björn Bergmann Sigurðarson (Lilleström)
Kolbeinn Sigþórsson (AZ)
Arnór Smárason (Esbjerg)
Rúrik Gíslason (OB)
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: EM 2011 (U/21)
« Svar #44: 31 Maj 2011, 20:46 »

Er ham Eyjolfsson noget nævneværdigt talent? Der går kraftige rygter på at han skal til OB.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010