home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1167 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Uddannelse.
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Uddannelsesniveau
Folkeskole
- 29 (17,7%)
Gymnasie - STX/HTX
- 54 (32,9%)
Vid. Udd ( uni, mm)
- 36 (22%)
Faglært(håndværk, HG mm)
- 20 (12,2%)
HHX
- 25 (15,2%)
Antal Stemmer: 164

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 17 Udprint
Forfatter Emne: Uddannelse.  (Læst 41225 gange)
Søgaard
Gæst

Sv: Uddannelse.
« Svar #195: 18 Jun 2012, 16:57 »

Hvis der er nogle, som skal starte på en samfundsvidenskabel ig på Aalborg Universitet efter sommerferien, så kommer de til at slås med mig som tutor. Så det kunne da være spændende at høre om der er nogle, som skal starte her i Aalborg på universitetet? Smiley

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #196: 18 Jun 2012, 17:07 »

Hvis der er nogle, som skal starte på en samfundsvidenskabel ig på Aalborg Universitet efter sommerferien, så kommer de til at slås med mig som tutor. Så det kunne da være spændende at høre om der er nogle, som skal starte her i Aalborg på universitetet? Smiley

Skidt!  Opstemt Jeg starter på Politik & Administration sådan som det ser ud nu! Smiley

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Enged
Gæst

« Svar #197: 18 Jun 2012, 17:18 »

Når det rygte spreder sig i Aalborg og omegn bliver frafaldsprocenten lige pludselig meget høj.

Søgaard
Gæst

« Svar #198: 18 Jun 2012, 17:20 »

Når det rygte spreder sig i Aalborg og omegn bliver frafaldsprocenten lige pludselig meget høj.
Håhåhå, tvivlsomt  crazy

Skidt!  Opstemt Jeg starter på Politik & Administration sådan som det ser ud nu! Smiley
Så kan det jo meget vel være det er mig, som skal coache dig til sejr i knoldbold og sørge for du ikke går kold på rusturen Wink
« Seneste Redigering: 18 Jun 2012, 17:31 af Søgaard » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #199: 21 Jun 2012, 21:05 »

Men så skal du vel på basis det første år? Tæller tutordelen også med der, Søgaard?

Er der i øvrigt andre der skal starte på AAU?

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Søgaard
Gæst

« Svar #200: 21 Jun 2012, 21:18 »

Men så skal du vel på basis det første år? Tæller tutordelen også med der, Søgaard?

Er der i øvrigt andre der skal starte på AAU?
Det er på Basis jeg skal være tutor, Hawk Smiley

Der skal jo være nogle der sørger for at alle de nye studerende drikker sig alt for fulde til studiestartsfesten, samt de får lov til at høre Henning G. Jensens alt for kedelige tale Wink

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #201: 21 Jun 2012, 21:25 »

Skræm nu ikke de kære russer væk allerede inden de er startet, Søgaard Tunge

Jeg skal btw. være tutor på Institut for matematiske fag på Aarhus Universitet efter sommerferien, så kom frit frem hvis I starter på matematik, matematik-økonomi eller lignende Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #202: 21 Jun 2012, 21:32 »

Det er på Basis jeg skal være tutor, Hawk Smiley

Der skal jo være nogle der sørger for at alle de nye studerende drikker sig alt for fulde til studiestartsfesten, samt de får lov til at høre Henning G. Jensens alt for kedelige tale Wink

Fedt nok! Det skal sgu nok blive sjovt! Tunge Jeg ville også gerne være tutor hvis jeg havde tid til det Smiley

Skræm nu ikke de kære russer væk allerede inden de er startet, Søgaard Tunge

Jeg skal btw. være tutor på Institut for matematiske fag på Aarhus Universitet efter sommerferien, så kom frit frem hvis I starter på matematik, matematik-økonomi eller lignende Smiley

Tek-Nat?! BUUUUH!! Ja, jeg kan ikke lide tek-nat, de får langt flere penge end os stakkels humanister Tunge

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Søgaard
Gæst

« Svar #203: 21 Jun 2012, 21:36 »

Fedt nok! Det skal sgu nok blive sjovt! Tunge Jeg ville også gerne være tutor hvis jeg havde tid til det Smiley

Nu var tutorerne onde mod mig sidste år, så tager jeg hævn ved at være ond mod de nye studerende i år Wink

Jeg glæder mig skam til at lære nogle af de nye studerende at kende og lære dem lidt om livet på Universitetet og ikke mindst endnu en rustur Opstemt

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #204: 21 Jun 2012, 21:42 »

Tek-Nat?! BUUUUH!! Ja, jeg kan ikke lide tek-nat, de får langt flere penge end os stakkels humanister Tunge

Noget af det første jeg lærte på universitetet var at hade humanister, så det går nogenlunde lige op Opstemt

Så meget tek-nat er der dog ikke over det jeg læser, da jeg læser matematik (og snart skal have tilvalg i matematik-økonomi). Men det har selvfølgelig mange anvendelser inden for tek-nat Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #205: 21 Jun 2012, 21:44 »

Noget af det første jeg lærte på universitetet var at hade humanister, så det går nogenlunde lige op Opstemt

Så meget tek-nat er der dog ikke over det jeg læser, da jeg læser matematik (og snart skal have tilvalg i matematik-økonomi). Men det har selvfølgelig mange anvendelser inden for tek-nat Smiley

Nu snakker jeg jo også kun fakulteter, men du tænker nok ikke så sprogligt, hr. talnørd Tunge

Søgaard, kan sgu godt forstå at du glæder dig!

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #206: 21 Jun 2012, 21:50 »

Nu snakker jeg jo også kun fakulteter, men du tænker nok ikke så sprogligt, hr. talnørd Tunge

Søgaard, kan sgu godt forstå at du glæder dig!

Det tænkte jeg skam også nok at du gjorde Tunge
Hedder det Tek-Nat i Aalborg? Her i Aarhus er vi lidt mere fine og internationale. Science and Technology, jojo crazy
Desuden gør vi os nu ikke så meget i tal generelt (kun de mest elementære som f.eks. 0, 1, e og pi), der bruges i højere grad bogstaver. Tal bruges nærmest kun i eksempler samt opgaver Wink
« Seneste Redigering: 21 Jun 2012, 21:53 af Chicharito » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #207: 21 Jun 2012, 23:10 »

Det tænkte jeg skam også nok at du gjorde Tunge
Hedder det Tek-Nat i Aalborg? Her i Aarhus er vi lidt mere fine og internationale. Science and Technology, jojo crazy
Desuden gør vi os nu ikke så meget i tal generelt (kun de mest elementære som f.eks. 0, 1, e og pi), der bruges i højere grad bogstaver. Tal bruges nærmest kun i eksempler samt opgaver Wink

Ja, I er sgu gode til at være snobber, og boligpriserne afspejler det da også Wink Men fint nok hvis I ikke er nået længere end 0, 1 og 3,14, jeg tror vist at Tek-Nat i Aalborg er nået lidt længere i talrækken, men jeg har dog ingen garantier. Opstemt

Enged
Gæst

« Svar #208: 03 Aug 2012, 18:32 »

Er der ikke nogen, der skal starte på en ny uddannelse her efter ferien?
Personligt starter jeg på International Virksomhedskommunik ation - Europæiske Studier og engelsk som linje.
Det var ikke liiige det jeg håbede på, men jeg håber, at det kan blive godt.

Det er forresten på CBS.

Legenden
Manager

« Svar #209: 03 Aug 2012, 19:57 »

Skal også starte på CBS. Har ingen idé om, hvordan jeg kommer til at klare det. Har du også intro den 14?

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 17 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010