home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:55:09 Broen13 Omklædning... Liga historik?
I dag kl. 12:23:47 Broen13 Omklædning... Real Oviedo
I dag kl. 10:43:24 Broen13 Blogs #9 Youth to Gold
I dag kl. 08:17:53 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 21:26:02 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 21:10:00 Bubbles Blogs #2- Migthy Hammers
I går kl. 20:21:10 Jonaspetersen93 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
Antal Registrerede Brugere: 23176
  4 Brugere, 511 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jonesgude
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Odds-tråd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 934 935 [936] 937 938 ... 1172 Udprint
Forfatter Emne: Odds-tråd  (Læst 1468680 gange)
fyttefytte
Reserveholdsspiller

Sv: Odds-tråd
« Svar #14025: 02 Dec 2011, 18:04 »

Er det ikke ligegyldigt? Jeg ville blot dele mine kuponer med jer. Smiley
hvorfor er det hemmeligt? er da interesseret i hvad du kan vinde?

Mit nuværende St.Pauli spil
Antal sæson - 4
Bundesliga - 1
Tyske pokaltunering - 0
Tysk super cup - 1
Champions League - 0
Euro League - 0
VM klubhold - 0
Europæisk Supercup  - 0

Stadion: Millerntor-stadion
Klubværdi: 5,21 mia (gæld fra lån: 157 mio)

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller

« Svar #14026: 02 Dec 2011, 18:26 »

Jeg forstår ham godt. Derfor jeg skriver i units selv. :-)

PSN Natas88dk
men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.

NiklasV
Gæst

« Svar #14027: 02 Dec 2011, 19:55 »

Tak for tippet til Eintracht Braunschweig kampen  Thumbs Up

02.12.2011 20:30    Bayer Leverkusen - TSG Hoffenheim (1X2)1    1.75    
02.12.2011 18:00    FC Ingolstadt 04 - Eintracht Braunschweig (1X2) 2    2.55

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #14028: 02 Dec 2011, 20:02 »

X*oddset. Smiley

Hvad han vinder er vel ret beset ligegyldigt. Hvorfor anerkende et spil mere, fordi der bliver sat 25.000 kroner på det i forhold til 20 kroner? Det er vel selve spillet, der er vigtigt.

Zone 43
Manager

« Svar #14029: 02 Dec 2011, 20:07 »

Så lidt da, er kun glad for at kunne komme med nogle tips fra tid til anden. :-)

----

Mine kuponer:

Shakhtar D. - Arsenal Kyiv (0-1) 1
Ingolstadt - Braunschweig 2
Leverkusen - Hoffenheim
Odds: 6.86

Caen - Marseille 2
Monaco - Metz 2
Odds: 5.79

Newcastle - Chelsea 1
Gladbach - Dortmund 1
Odds: 12.93

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

NiklasV
Gæst

« Svar #14030: 02 Dec 2011, 20:15 »

Så lidt da, er kun glad for at kunne komme med nogle tips fra tid til anden. :-)

----

Mine kuponer:

Leverkusen - Hoffenheim

Den ser fornuftig ud! Wink

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller

« Svar #14031: 02 Dec 2011, 20:16 »

Men det var faktisk lidt heldigt med Braunshweig. Vidste du at de havde mange skader, og var hårdt ramt i forsvaret?
Jeg fandt først ud af det bagefter jeg havde oddset på dem. :-)

PSN Natas88dk
men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.

bert0089
Førsteholdsspiller

« Svar #14032: 02 Dec 2011, 20:50 »

----

Mine kuponer:

Leverkusen - Hoffenheim

Den ser ud til at gå hjem  Cool

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

Zone 43
Manager

« Svar #14033: 02 Dec 2011, 20:53 »

Men det var faktisk lidt heldigt med Braunshweig. Vidste du at de havde mange skader, og var hårdt ramt i forsvaret?
Jeg fandt først ud af det bagefter jeg havde oddset på dem. :-)

Nej, ikke før nu. Jeg prøvede at finde noget mere info end det jeg skrev, men jeg kunne intet finde.

Den ser fornuftig ud! Wink

Den ser ud til at gå hjem  Cool

Oh yeah. Også som forventet, da det er min 'sikre'. Cool

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Newton Heath
Manager

« Svar #14034: 02 Dec 2011, 21:07 »

Klar til morgendagens kampe:

1
Newcastle - Chelsea | 1
QPR - WBA | 1
Gladbach - Dortmund | 1

Odds: 28.35
Indskud: 50 kroner
Mulig gevinst: 1367,50 kroner

2
Gijon - Real Madrid (2-0) | 2
Manchester City - Norwich (0-3) | 2
Bayern München - Werder Bremen (0-1) | 1

Odds: 6.70
Indskud: 100 kroner
Mulig gevinst: 570 kroner

3
Aston Villa - Manchester United
Resultat: 0-1
Odds: 7.00

Indskud: 50 kroner
Mulig gevinst: 300 kroner

bert0089
Førsteholdsspiller

« Svar #14035: 02 Dec 2011, 21:26 »

Mine kuponer angående i weekenden Smiley

Kupon 1:

Gijon - Real Madrid [2]
Santander - Villarreal [2]
Barcalona - Levante [1]

Kupon 2:
Silkeborg - Aab [2]
FCN - FCM [2]
(da jeg lavede denne, vidste jeg ikke FCM have profiler ude)

Og så overvejer jeg denne, derfor vil jeg gerne have lidt respons på kuponen under.

Kupon 3:

Tottenham - Bolton [1]
Wigan - Arsenal [2]
Wolves - Sunderland [2]

Newton Heath
Manager

« Svar #14036: 02 Dec 2011, 21:40 »

Nu er jeg ikke selv nogen oddsmaster, men jeg vil da gerne give mit besyv med. ;-)

Til den øverste kupon synes jeg det ser fint ud. Måske en lidt usikker en på Villarreal der er ELENDIGE for tiden, men omvendt er Santander sidst, og bestemt heller ikke mange potter pis værd. Villareal burde vinde, men man ved aldrig. Hvad giver Villarreal igen?  Ellers ser det fint ud med Barca og Real, de burde være forholdsvis sikre, selvom de ikke giver så meget.

Med hensyn til den midterste kupon spiller du nok lige modsat af hvad jeg ville gøre i denne situation. Igen, jeg ved ikke hvad odds de har, da jeg pr. definition aldrig spiller på dansk fodbold, men jeg spår at formstærke Silkeborg får en sejr over AaB, og at FCN-FCM er meget meget åben. Her ville jeg dog sætte mine penge på FCN hvis det skulle være, men oddset er vel klart højest på FCM?

Med hensyn til den nederste kupon er jeg ret enig med at Spurs og Arsenal burde vinde, men hvorfor i alverden vil du til at spille på Sunderland? Jeg ved ikke om der er et gaveodds på dem, men de er godt nok ringe for tiden. Deraf fyringen af Steve Bruce. Jeg ved ikke om du håber på at spillerne får et boost af at have fået ny træner, men jeg finder godt nok en Sunderland-sejr noget usandsynlig på en ligaens sædvanligvis sværeste udebaner på Molineux.

bert0089
Førsteholdsspiller

« Svar #14037: 02 Dec 2011, 21:44 »

Nu er jeg ikke selv nogen oddsmaster, men jeg vil da gerne give mit besyv med. ;-)

Til den øverste kupon synes jeg det ser fint ud. Måske en lidt usikker en på Villarreal der er ELENDIGE for tiden, men omvendt er Santander sidst, og bestemt heller ikke mange potter pis værd. Villareal burde vinde, men man ved aldrig. Hvad giver Villarreal igen?  Ellers ser det fint ud med Barca og Real, de burde være forholdsvis sikre, selvom de ikke giver så meget.

Med hensyn til den midterste kupon spiller du nok lige modsat af hvad jeg ville gøre i denne situation. Igen, jeg ved ikke hvad odds de har, da jeg pr. definition aldrig spiller på dansk fodbold, men jeg spår at formstærke Silkeborg får en sejr over AaB, og at FCN-FCM er meget meget åben. Her ville jeg dog sætte mine penge på FCN hvis det skulle være, men oddset er vel klart højest på FCM?

Med hensyn til den nederste kupon er jeg ret enig med at Spurs og Arsenal burde vinde, men hvorfor i alverden vil du til at spille på Sunderland? Jeg ved ikke om der er et gaveodds på dem, men de er godt nok ringe for tiden. Deraf fyringen af Steve Bruce. Jeg ved ikke om du håber på at spillerne får et boost af at have fået ny træner, men jeg finder godt nok en Sunderland-sejr noget usandsynlig på en ligaens sædvanligvis sværeste udebaner på Molineux.

Okay, tak for responsen Smiley
Kan sige at jeg hovedsageligt spiller på Aab pga. den giver 3.00 gange igen, og Villareal giver 2.75 igen.
tror også jeg dropper Sunderland, men spiller på Tottenham og Arsenal Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #14038: 02 Dec 2011, 21:59 »

På opfordring fra den gode IL, har jeg fundet to - lidt satsede ganske vidst - odds til i morgen. :-)

Wolfsburg - Mainz 2.
Mainz er godt kørende for tiden og har kun tabt en enkelt gang i de seneste fem kampe, 1-3 mod Bremen, men  slået ligaens pt. nr. 3 og 7, Bayern M. og Stuttgart i de to seneste kampe, hvilket unægteligt har givet dem en hvis selvtillid op til denne kamp. Wolfsburg er modsat skidt kørende til trods for de slog Hannover for to runder siden, senest tabte de til en af oprykkerne, Augsburg. Ellers er deres seneste sejr tilbage til medio oktober.

Wolfsburg er desuden Helmes, der er delt nr. 2 på deres interne topscorerliste med to mål (i 6 kampe), Mainz er uden Polanski, der har fået fuld spilletid i 8/13 kampe på Mainz' centrale midtbane. Begge er ude med karantæne, der udover er jeg i tvivl om, om Mainz har Szalai med - han er både nævnt som skadet, klar og tvivlsom de forskellige steder jeg har kigget, han har dog ikke spillet i sæsonen så det er næppe uden den store betydning, når alt kommer til alt.

Note: Mainz er det hold i Bundesligaen, der har tabt færrest udekampe i sæsonen pt. (1-3-1).
Gennemsnitsoddset på Mainz er ifl. bold på hele 2.91 - har man mulighed for dette, så er værd at spille på, at dommer Sippel langer mange kort ud i kampen. I efteråret alene er der hevet mellem 2-8 (2 røde, 6 gule) kort op ad lommen.

Inter - Udinese X
Det mest satsede af de to, ingen tvivl der. Jeg har taget X'et i høj grad fordi at resultaterne i de seneste to sæsoner er været ret lige, Inter har vundet tre af kampene - dog kun med et målsforskel, mens Udinese vandt det seneste opgør med 3-1. Inter er på vej tilbage efter en katastrofal start på sæsonen, og har ikke tabt i de seneste fire kampe, hvor man har vundet de tre og fået en enkelt uafgjort (Serie A og CL). Udinese har vist svingede resultater, da man har skiftet mellem sejr og nederlag det sidste godt 1½ måed - dog fik man 0-0 senest mod Rennes i EL, en kamp der blev spillet i midtugen, hvorfor der kan være lidt trætte ben og lidt jetlag i Udinese spillerne.

Inter lader til at måtte undvære Sneijder og Lucio, og specialt fraværet af førstnævnte tror jeg vil få noget betydning. Samtidig er også Muntari og Viviano ude - til gengæld kan man meget vel have Maicon, Chivu og Forlan klar til kampen. Udinese har alle mand klar.

Tager man et kig på stillingen, vil man kunne se at Udinese er det hold, der har indkasseret færrest mål i ligaen i denne sæson, kun 6 mål er gået ind i 12 kampe. Dog er ikke ligefrem et udebanehold, med en statistik der hedder 1-3-2. Sejren var mod det aktuelle bundhold, Lecce, tilbage i starten af sæsonen. i EL er man også uden sejr på udebane.

Note: Udinese har haft Gervasoni som dommer to gange i sæsonen (okay, den ene gang var som 4. dommer), og ikke tabt. Man vandt 1-0 over Palermo, da han var 4. dommer, og fik 0-0 da han var dommer. Ligesom i andet opgør kan det betale sig at spille på mange kort, mellem 3-7 kort har vist i kampene.
Gennemsnitsoddset på X'et ligger på 3.27 ifl. bold.

- Daniel Agger.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #14039: 02 Dec 2011, 22:03 »

Så har oddset 15 kr på Mainz og 10 på uafgjort i Inter - Udinese. Jeg håber, at du ret igen, Zone! Det er alle mine penge, som er på højkant igen!

Sider: 1 ... 934 935 [936] 937 938 ... 1172 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010