home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:01:25 Broen13 Blogs #66 Youth to Gold
I dag kl. 07:57:32 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 09:46 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49 Broen13 Klubsøgnin... Wellington Phoenix
08 Mar 2026, 12:20 Broen13 Klubsøgnin... Raja Casablanca
Antal Registrerede Brugere: 23331
  0 Brugere, 642 Gæster Online.

Nyeste Bruger: OliveaFling
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Odds-tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 893 894 [895] 896 897 ... 1172 Udprint
Forfatter Emne: Odds-tråd  (Læst 1543997 gange)
Manchesterutd
Reserveholdsspiller

Sv: Odds-tråd
« Svar #13410: 24 Sep 2011, 12:21 »

24.09.11 16:00      Chelsea FC - Swansea City (Handicap 0:1)           Chelsea                   1.55
24.09.11 13:45      Manchester City - Everton FC (Handicap 0:1)   Manchester City      2.10
24.09.11 16:00      Arsenal FC - Bolton (1X2)                           Bolton              8.50

Samlet odds: 27,67 indskud: 10 kroner

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

Balkanos
Gæst

« Svar #13411: 24 Sep 2011, 12:47 »

hvorfor giver den  så høje odds  1.61 på Man.U burde de ikke vinde med mer end 1 mål? Smiley

Manchesterutd
Reserveholdsspiller

« Svar #13412: 24 Sep 2011, 12:59 »

Fordi Stoke er et svært sted at spille henne, de har taget point fra Chelsea og vundet over Liverpool i denne sæson + så vidt jeg ved har de heller ikke lukket et mål ind endnu når de har spillet hjemme.
Kunne forstille mig at det er derfor .. Smiley

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #13413: 24 Sep 2011, 13:01 »

Her er mine odds til idag:

Werder Bremen - Hertha Berlin
Bayern München - Leverkusen
Odds. 2.43
- Jeg tror på to sikre hjemmesejre til to formstærke mandskaber. Leverkusen har selvfølgelig muligheden for at overraske, men jeg har en stærk tro på at Bayern vinder den kamp.

Mallorca - Real Sociadad
Odds 3.5
- Jeg tror virkelig at Mallorca kommer i problemer i denne sæson, og det bliver også tilfældet i kampen mod Sociadad. Mallorca er en af mine helt store favoritter til at rykke ned, hvilket skyldes den store interne uro, samt en trup uden store profiler.

AZ - Feyenoord
Odds 5.0
- En usikker bet, da AZ har været suveræne i opstarten. Men Feyenoord har også gjort det fantastisk, og med de odds har jeg valgt at satse. Hvis nogen skal stoppe AZ i øjeblikket, så er Feyenoord i hvert fald et af de hold der kan gøre det.

Wigan - Tottenham
Odds 1.9
- Jeg levner ikke mange chancer til Wigan idag, mod Tottenham der seneste vandt suverænt over Liverpool. Den nyvunde selvtillid, samt en fantastisk trup gør at jeg er sikker på denne kamp.

Machester City - Everton
Odds 1.44
- City har virkelig været stærke i denne sæson, og det forsætte selvfølgelig imod Everton. Jeg har svært ved at se Everton få noget med fra dette opgør.

Norwich - Sunderland
odds 2.80
- Et lille sats, men efter 4-0 sejren til Sudnerland i sidste runde, tror jeg at de er på vej ind i en god stime, og mon ikke at Bendtner nok skal få scoret i denne kamp - Det tror jeg i hvertfald.

Brøndby - FCK
Odds 1.90
- Kan slet ikke se Brøndby få noget ud af dette opgør. FCK er niveauer over alle andre, og Brøndby er aldrig kommet ud af deres krise, som snart ikke længere er en krise, men blot deres nuværende niveau. FCK har statstikkerne med sig mod opgørerne mod Brøndby, og dette er i mine øjne dagens sikreste bet.
« Seneste Redigering: 24 Sep 2011, 13:12 af Guldbrand » Logged

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller

« Svar #13414: 24 Sep 2011, 13:27 »

Her er mine odds til idag:

Werder Bremen - Hertha Berlin
Bayern München - Leverkusen
Odds. 2.43
- Jeg tror på to sikre hjemmesejre til to formstærke mandskaber. Leverkusen har selvfølgelig muligheden for at overraske, men jeg har en stærk tro på at Bayern vinder den kamp.

Mallorca - Real Sociadad
Odds 3.5
- Jeg tror virkelig at Mallorca kommer i problemer i denne sæson, og det bliver også tilfældet i kampen mod Sociadad. Mallorca er en af mine helt store favoritter til at rykke ned, hvilket skyldes den store interne uro, samt en trup uden store profiler.

AZ - Feyenoord
Odds 5.0
- En usikker bet, da AZ har været suveræne i opstarten. Men Feyenoord har også gjort det fantastisk, og med de odds har jeg valgt at satse. Hvis nogen skal stoppe AZ i øjeblikket, så er Feyenoord i hvert fald et af de hold der kan gøre det.

Wigan - Tottenham
Odds 1.9
- Jeg levner ikke mange chancer til Wigan idag, mod Tottenham der seneste vandt suverænt over Liverpool. Den nyvunde selvtillid, samt en fantastisk trup gør at jeg er sikker på denne kamp.

Machester City - Everton
Odds 1.44
- City har virkelig været stærke i denne sæson, og det forsætte selvfølgelig imod Everton. Jeg har svært ved at se Everton få noget med fra dette opgør.

Norwich - Sunderland
odds 2.80
- Et lille sats, men efter 4-0 sejren til Sudnerland i sidste runde, tror jeg at de er på vej ind i en god stime, og mon ikke at Bendtner nok skal få scoret i denne kamp - Det tror jeg i hvertfald.

Brøndby - FCK
Odds 1.90
- Kan slet ikke se Brøndby få noget ud af dette opgør. FCK er niveauer over alle andre, og Brøndby er aldrig kommet ud af deres krise, som snart ikke længere er en krise, men blot deres nuværende niveau. FCK har statstikkerne med sig mod opgørerne mod Brøndby, og dette er i mine øjne dagens sikreste bet.

Mener du FCK er mere sikker end City?
Skal lige siges FCK IKKE har spillet fremragende, de har bare fået pointene med sig. Enig i at FCK nok vinder men det lyder som om kampen allerede er afgjort ved dig?

PSN Natas88dk
men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #13415: 24 Sep 2011, 13:30 »

Ja, FCK var det første hold jeg oddsede på, og der hvor jeg har lagt flest penge. Men det er klart at det er svært at vurdere hvem der er størst favorit af City eller FCK, men i mine øjne har jeg svært ved at se Brøndby få noget ud af det opgør. Det skal da kun lige være en Rommedahl i storform der skal kunne vende opgøret.

Balkanos
Gæst

« Svar #13416: 24 Sep 2011, 14:56 »

Sådan så har jeg lagt 760 kr på at Fck Vinder Smiley ndoye score en af målene Peace Opstemt
« Seneste Redigering: 24 Sep 2011, 15:00 af Balkanos » Logged

Balkanos
Gæst

« Svar #13417: 24 Sep 2011, 15:35 »

meeeen nu er jeg sku nervøs fordi Fck spiller sku ikke så godt Skuffet heheh men ok de score sikkert når der er 10 minutter tilbage

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #13418: 24 Sep 2011, 15:39 »

meeeen nu er jeg sku nervøs fordi Fck spiller sku ikke så godt Skuffet heheh men ok de score sikkert når der er 10 minutter tilbage

Jeg kan kun henlede til det eneste direkte svar på dit indlæg tidligere...

MEN! på trods af Brøndby så lige scorede til 1-0 ! - så er der heldigvis en anden halvleg, og hvis det ikke er en kombi med FCK sejr og N'doye scoring, så er der chance for 2-1 sejr, elller 1-1 med N'doye - Jeg krydser fingre for dig!
« Seneste Redigering: 24 Sep 2011, 15:42 af Hcan » Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Balkanos
Gæst

« Svar #13419: 24 Sep 2011, 15:44 »

hehehe ja lagde os da håbe.. jeg tog chancen.. og tabte sikkert bamsen Smiley for fck er så dårlige nu og brødnby spiller sku meget godt men sku ikke tro de lå der hvor de ligger Smiley.. men ok sådan er fodbold.. man må jå bare håbe

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller

« Svar #13420: 24 Sep 2011, 15:45 »

Fantastisk med Brøndby! Sagde jo til folk FCK var for usikker. Værdien lå helt klart på Brøndby og X'et!

PSN Natas88dk
men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #13421: 24 Sep 2011, 15:47 »

Fantastisk med Brøndby! Sagde jo til folk FCK var for usikker. Værdien lå helt klart på Brøndby og X'et!

Nu er kampen jo ikke slut endnu, og desuden taler både form, og statistikker for en FCK sejr. Men dejligt for Superligaen at FCK taber nogle kampe - Måske jeg skal oddse noget mere på dem..  Smiley

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller

« Svar #13422: 24 Sep 2011, 15:50 »

Nu er kampen jo ikke slut endnu, og desuden taler både form, og statistikker for en FCK sejr. Men dejligt for Superligaen at FCK taber nogle kampe - Måske jeg skal oddse noget mere på dem..  Smiley

Statistikker er næsten altid ubrugelige i derby kampe. Og hvis du har set FCK spille har de satme ikke været overbevisende. Og nej FCK kan godt nå at vinde. Smiley

PSN Natas88dk

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #13423: 24 Sep 2011, 15:53 »

Statistikker er næsten altid ubrugelige i derby kampe. Og hvis du har set FCK spille har de satme ikke været overbevisende. Og nej FCK kan godt nå at vinde. Smiley

Og jeg er fuldstændig enig med begge jer.... (bortset det fra med at det er dejligt København taber) - Du kan simpelthen ikke bruge for + statistikker i sådan en kamp her. Derby imellem København og Brøndby har altid været uforudsigelige og dengang København lå nummer 8 vandt man faktisk også mange derby kampe mod Brøndby.

Men heldigvis er der en 2. halvleg, hvor jeg er tilfreds med 1 mål. Det bliver svært, brøndby har spillet rigtig godt, men pt må der være god value på at spille på et x i et live spil et eller andet sted.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Balkanos
Gæst

« Svar #13424: 24 Sep 2011, 15:56 »

jeg overvejer faktisk og sætte 500 kr at fck vinder  hvor jeg giver dem 1 mål. den giver 2.00  men er sku bange hehe

Sider: 1 ... 893 894 [895] 896 897 ... 1172 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010