|
fyttefytte
|
|
nogle der har en fidus til Jordan - Cypern?
jeg ville spille på en stensikker Cypern sejre.
|
|
|
|
|
|
Mit nuværende St.Pauli spil Antal sæson - 4 Bundesliga - 1 Tyske pokaltunering - 0 Tysk super cup - 1 Champions League - 0 Euro League - 0 VM klubhold - 0 Europæisk Supercup - 0
Stadion: Millerntor-stadion Klubværdi: 5,21 mia (gæld fra lån: 157 mio)
|
|
|
|
|
maUnit
|
|
jeg ville spille på en stensikker Cypern sejre.
den giver 2.25 på bet365
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fyttefytte
|
|
den giver 2.25 på bet365
det er da et godt odds.
|
|
|
|
|
|
Mit nuværende St.Pauli spil Antal sæson - 4 Bundesliga - 1 Tyske pokaltunering - 0 Tysk super cup - 1 Champions League - 0 Euro League - 0 VM klubhold - 0 Europæisk Supercup - 0
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Hvad siger i til denne kupon?
Charlton - Barnet 1 1.28 Huddersfield - Cambridge 1 1.28 Milton Keynes - Stevenage 1.80
Samlet odds. 2.95 Indskud 25,-
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Charlton - Barnet 1 1.28 Huddersfield - Cambridge 1 1.28 Milton Keynes - Stevenage 1.80
Alt i alt, vil jeg jo sige den ser god ud og sikker. Men alligevel har jeg en fornemmelse af, at mindst 1 af de 3 favorithold ender med at skuffe.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Har det lidt på samme måde.. Har dog haft held med de små odds her på det seneste.. Har godt nok også spillet 1X og lignende. 
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
|
Daniel SS
|
|
Det er altid farligt at spille på flere favoritter på én gang. Desuden giver den ikke meget. Men pøj pøj med det.
|
|
|
|
|
|
19. 5. 2012.
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
Nogle der ved med Hamborg - Kiel?  håndbold? 
|
|
|
|
|
|
PSN Natas88dk men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Det er altid farligt at spille på flere favoritter på én gang. Desuden giver den ikke meget. Men pøj pøj med det.
For en fattig mand som mig, vil jeg sige 75 kroner er fint nok.. Især med det lille underskud jeg har på bet-kontoen 
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
|
Daniel SS
|
|
Hvordan ser bet-kontoen da ud? 
|
|
|
|
|
|
19. 5. 2012.
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Hvordan ser bet-kontoen da ud?  Sådan noget spørger man da ikke om  Men har en lille smule minus, ikke det store 
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
|
Daniel SS
|
|
Synes ikke der er noget i vejen for at spørge om det, når du selv bringer det på banen. Om du vælger at svare på det eller siger det vil jeg ikke fortælle er så 100% dit eget valg, og jeg ville acceptere det ligemeget hvad 
|
|
|
|
|
|
19. 5. 2012.
|
|
|
|
|
fyttefytte
|
|
hvad siger i til min kupon?
Huddersfield Town - Cambridge United 1 Port Vale - Dartford 1 Charlton Athletic - Barnet 1 Milton Keynes Dons - Stevenage 1 total 3,42 indskud 25 kr = 85,50 kr i mulig gevinst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
hvad siger i til min kupon?
Huddersfield Town - Cambridge United 1 Port Vale - Dartford 1 Charlton Athletic - Barnet 1 Milton Keynes Dons - Stevenage 1 total 3,42 indskud 25 kr = 85,50 kr i mulig gevinst
Samme som til Seller. Rimeligt risky at satse på så mange favoritter da der sikkert er mindst 1 af dem der failer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fyttefytte
|
|
Samme som til Seller. Rimeligt risky at satse på så mange favoritter da der sikkert er mindst 1 af dem der failer.
ja det er næsten den samme, satte bare Port Vale på også. men tror sku godt de alle 4 kan vinde, ellers er det sku ringe af dem.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|