|
Hallihallo
|
|
Anderlecht - Zenit Petersborg 1 Man C. - Ajax første halvleg 2 Milan - Malaga X Real Madrid - dortmund 2 Motherw - Dund.U x 10kr Odds - 1478,35 = 14783,50kr FUCK EN LORTE MÅLMAND DU SKYLDER MIG 14000kr  Av.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelPaw
Gæst
|
|
HVAD FUCK SKER DER. FØRSTE GANG JEG LAVER RIGTIGE SYGE ODDS. FUCK DEN MÅLMAND 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bianconeri
|
|
Malaga - X Zlatan mål - Nej. Real Madrid - Dortmund Schalke - Arsenal X "system 3/4" samt kryds i række hvis alle går hjem.
Indskud 50x pr væddemål, 250kr,- i alt.
Alle gik hjem.
GG kaching.
|
|
|
|
|
|
Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta fino alla fine ★ ★ ★
|
|
|
|
|
|
|
TMP
|
|
VANVITTIGT at jeg skal reddes af min "for sjov" kupon for 10eren fra et ENORMT underskud..
ps. Cardiff....... Foran 2-0.. Jeg tænker de cruiser den hjem... 2-1... 2-2.... 3-2... 4-2....5-2... 5-3....5-4.. DØ !!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BIG Bauke Mollema
|
|
Bevis tak Hold da op. Hvorfor skulle han lyve? Og hvis han gør så lad ham da gøre det.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sir Jeppe
|
|
100 kr. på Crystal Palace sejr og et x i Real - Dortmund! Mange tak til Özil for at sikre 877 kr! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sir Jeppe
|
|
Malaga - X Zlatan mål - Nej. Real Madrid - Dortmund Schalke - Arsenal X "system 3/4" samt kryds i række hvis alle går hjem.
Indskud 50x pr væddemål, 250kr,- i alt.
Alle gik hjem.
GG kaching.
Hvor meget gav den? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bianconeri
|
|
Den giver vist 14,4k hvis jeg har regnet rigtigt. Det er sygt længe siden jeg har oddset, men stod og snakkede med nogle venner om kampene i dag og i mit hoved skreg de bare på uafgjort. Så smuttede lige hen i en kiosk og smed gryn på den, god beslutning.. 
|
|
|
|
|
|
Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta fino alla fine ★ ★ ★
|
|
|
|
|
|
|
B-rock
|
|
Tillykke til de heldige vindere!
Nogle gode odds til i morgen?
|
|
|
|
|
|
Nu er vi her igen De berygtede fra Vestegnen I kamp for gul og blå Og jeg kan mærke mit hjerte slå
Tro håb og kærlighed Fanatismen den varer ved Livet er fuld af valg Brøndby IF er vores kald!
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
Tillykke til de heldige vindere!
Nogle gode odds til i morgen?
Tranmere ude. Chelsea sejr synes jeg er ok. Også united sejr.
|
|
|
|
|
|
PSN Natas88dk men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.
|
|
|
|
|
TMP
|
|
Det er ved at tage overhånd med alle mine odds! I aften spiller jeg RIGTIG stort på Tranmere Rovers. Intet mindre end 650 kr. (som er MEGET i min verden). Så har jeg 200 på Chelsea, 100 på Galatasaray og 100 på Manchester United. 50 kr på Juventus vinder 3-0, 50 kr på at United vinder 2-0.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Onlymyself
|
|
Hvis jeg ikke husker helt galt, så starter Bendtner ikke inde i aften og derfor er det odds ubrugeligt fordi det tæller kun hvis han starter på banen 
|
|
|
|
|
|
Michael Joseph Jackson 29. august 1958 - 25. juni 2009 R.I.P. The King of Pop!
|
|
|
|