|
B-rock
|
|
Sådan vil det jo altid være men tror på den der
|
|
|
|
|
|
Nu er vi her igen De berygtede fra Vestegnen I kamp for gul og blå Og jeg kan mærke mit hjerte slå
Tro håb og kærlighed Fanatismen den varer ved Livet er fuld af valg Brøndby IF er vores kald!
|
|
|
|
|
Erzael
|
|
ARSENAL - OLYMPIAKOS 0-1 1 2.00 PORTO - PSG 2 3.00 SCHALKE - MONTPEILLER 0-1 1 2.50 Anderlecht - Malaga 2 2.25
Hvad siger folk til denne her?
Ser faktisk sandsynlig ud 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Januzaj
|
|
Manchester City - Dortmund, 1 @ 2.10
Porto - PSG, 2 @ 3.00
|
|
|
|
|
|
Manchester United
|
|
|
|
|
ulle94
|
|
Zenit - AC Milan X Ajax - Real 2 Schalke - Montpeiller 1 Arsenal - Olympiakos (0-1) 1 Kiev - Zagreb (0-1) 1 Porto - PSG 2 City - BVB Over 2,5 mål
Hva siger i?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
Zenit - AC Milan X Ajax - Real 2 Schalke - Montpeiller 1 Arsenal - Olympiakos (0-1) 1 Kiev - Zagreb (0-1) 1 Porto - PSG 2 City - BVB Over 2,5 mål
Hva siger i?
For mange kampe... :-)
|
|
|
|
|
|
PSN Natas88dk men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.
|
|
|
|
|
ulle94
|
|
For mange kampe... :-)
Det skal nok lykkes denne gang! Sidste runde havde jeg denne, og den glippede altså først da der manglede 3 minutter.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
B-rock
|
|
Zenit - Milan X Ajax - Real 1-0 2 DY.KIEV - DINAMO Zagreb 0-1 1 NOTTING - BLACKBURN 2
|
|
|
|
|
|
Nu er vi her igen De berygtede fra Vestegnen I kamp for gul og blå Og jeg kan mærke mit hjerte slå
Tro håb og kærlighed Fanatismen den varer ved Livet er fuld af valg Brøndby IF er vores kald!
|
|
|
|
|
Onlymyself
|
|
Så fik jeg lavet et par odds til idag og imorgen:
Porto - PSG Ibrahimovic scorer (2.50)
Triple: Schalke 04 - Montpellier 1 (1.45) Ajax - Real Madrid 2 (1.42) Anderlecht - Malaga 2 (pengene tilbage ved uafgjort) (1.68) Samlet odds: 3.46
Double: AIK Stokholm - Dnipro Dnipropetrovsk X2 (1.33) Panathinaikos - Tottenham 2 (1.82) Samlet odds: 2.42
|
|
|
|
|
|
Michael Joseph Jackson 29. august 1958 - 25. juni 2009 R.I.P. The King of Pop!
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Burde gå sikkert hjem! 
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
Fynbo
Odds-hjælper
|
|
Manchester City - Borussia Dortmund 1 - 1.95 FC Porto - Paris S.G. 2 - 3.00 Anderlecht - Malaga 2 - 2.35 Bristol Rovers - Cheltenham 2 - 2.70 Alle er spillet som singler 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Onlymyself
|
|
Burde gå sikkert hjem!  Det håber jeg da  Den jeg er mindst sikker på er nok om Ibrahimovic scorer, men jeg har en rigtig god fornemmelse for min double! Det ærgrer mig bare gevaldigt at jeg ikke kunne komme til at oddse på Tottenham tidligere idag da oddset lå på 2.10, for det var ellers en ren gave! Men var desværre på arbejde og havde ikke mit NemID med, så jeg måtte lige krydre den med den anden kamp for at få et odds jeg var tilfreds med 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BIG Bauke Mollema
|
|
Anderlecht - Malaga 2 DNB @1,78
Porto - PSG 2 DNB @2,12
Isco scorer @4,15
Alle som singler.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Onlymyself
|
|
Jeg vil håbe, både for mig selv, men også mange andre at Malaga og PSG vinder deres kampe, for der er godt nok mange der har oddset på dem! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Erzael
|
|
Dejligt Balotelli  Man City - Dortmund 1X 1.28 Arsenal - Olympiakos 1 1.36 Schalke - Montpellier Over 0,5 mål i 2. halvleg 1.20
Samlet odds: 2.10 Indskud: 25 kroner Gevinst: 52,60 kroner
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fynbo
Odds-hjælper
|
|
Manchester City - Borussia Dortmund 1 - 1.95 ✗ FC Porto - Paris S.G. 2 - 3.00 ✗ Anderlecht - Malaga 2 - 2.35 ✓ Bristol Rovers - Cheltenham 2 - 2.70 ✓ Alle er spillet som singler  Det blev så til et beskeden 52 kr. i overskud 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|