|
-Benja-
|
|
Nope, det er ikke helt dumt. Har gjort det samme på en 100 lap  Så må vi håbe det ender som vi forventer 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Så må vi håbe det ender som vi forventer  Ja, det er jo det. Fraværet af van Bommel burde være en fordel for Barca. Omvendt kan man jo så bare frygte, at Barca vælger at komme til Milano for at hive et fair resultat med hjem som fx 0-0 eller 1-1 og så bare afgøre det hele på hjemmebanen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
michaelk
|
|
Så har jeg lige da lige været i den lokale kiosk for at spille på aftenens kampe og lidt Europe League.
Marseille vs Bayern Munchen 2 AC Milan vs FC Barcelona 1 Schalke 04 vs Athletic Bilbao 2
Odds: 28.58 Indskud: 50kr
|
|
|
|
|
|
Hala Madrid!
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Så har jeg lige da lige været i den lokale kiosk for at spille på aftenens kampe og lidt Europe League.
Marseille vs Bayern Munchen 2 AC Milan vs FC Barcelona 1 Schalke 04 vs Athletic Bilbao 2
Odds: 28.58 Indskud: 50kr
Satset med Milan sejr, men held og lykke alligevel! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
|
|
Ja, det er jo det. Fraværet af van Bommel burde være en fordel for Barca. Omvendt kan man jo så bare frygte, at Barca vælger at komme til Milano for at hive et fair resultat med hjem som fx 0-0 eller 1-1 og så bare afgøre det hele på hjemmebanen.  Men så har de Boateng med igen. Det tror jeg ikke. Barca går ikke efter uafgjort mod nogle hold.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Men så har de Boateng med igen.
Det tror jeg ikke. Barca går ikke efter uafgjort mod nogle hold.
Nej, ligner det heller ikke med den opstilling der  held og lykke med kuponen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Arsrea
|
|
Hvad siger folk til AZ - Valencia & Schalke - bilbao??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fckuku
Lilleputspiller
|
|
az x bilbao taber med en og alt mad vinder med en
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anders-G
|
|
Så er der lavet en kupon til weekenden..
Siena - Udinese (1X2) 2 2.82 Barcelona - Athletic Bilbao H(0 - 2) 2 3.10 FC Porto - Olhanense H(0 - 2) 2 2.45 Aston Villa - Chelsea (1X2) 2 1.80
Samlet Odds: 38,55
Jeg ved godt den er lidt usikker men Udinese skal vinde for at holde fast i kampen om medaljer. Barcelona har en vigtig kamp imod Milan i næste uge så der kunne jo godt blive sparet nogle stjerner. Det er har ikke kørt så godt for Porto de sidste 5 kampe hvor det vidst kun er blevet til en sejr så det odds kunne jeg ikke holde mig fra. Chelsea har vundet nogle vigtige kampe på det sidste og bliver også nød til at vinde over villa for at holde forhåbningerne for at kunne spille chl næste sæson.
Hvad siger i til min kupon?
(spillet hos Nordicbet)
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 30 Mar 2012, 17:36 af Anders-G »
|
|
Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.
|
|
|
|
|
Robberman
|
|
Blackburn Rovers - Manchester United 1X2 >>2 = 1,35
FC Barcelona (0) - Athletic Bilbao (3) Handicap >>2 = 1,75
Manchester City (0) - Sunderland (1) Handicap >>1 = 1,63
Juventus (0) - Napoli (2) Handicap>>2 = 1.24
FC Porto - Olhanense 1X2>>1 = 1.15
Totale odds 5.49
Hvad siger i? Er der nogle jeg skal fjerne/tilføje?
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 31 Mar 2012, 13:34 af Robberman »
|
|
He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Augsburg - Køln 2 Horsens - AaB 1 Catania - Milan 2 Wolves - Bolton 2 Indskud 30 MAKE ME RICH 
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
|
|
bøvle
|
|
Der må være meget lave odds på et straffespark til City i de sidste ti minutter. Sunderland har netop sat Kyrigiakos på banen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gerre
|
|
Jeg ved ikke hvem der har 5000 kr til at smide på sådan en kuppon. Men er 5000 kr ikke lige præcis Danske spils grænse? Eller det var det i hvertfald før 2012. Dog underligt at de ikke har en maks grænse på hvor stor en gevinst man må vinde. Det har de fleste bookmakere alligevel. Men umiddelbart kan det da lade sig gøre. Personligt har jeg dog ikke 5000 kr til sådan en kuppon 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nelzpn
|
|
Jeg ved ikke hvem der har 5000 kr til at smide på sådan en kuppon. Men er 5000 kr ikke lige præcis Danske spils grænse? Eller det var det i hvertfald før 2012. Dog underligt at de ikke har en maks grænse på hvor stor en gevinst man må vinde. Det har de fleste bookmakere alligevel. Men umiddelbart kan det da lade sig gøre. Personligt har jeg dog ikke 5000 kr til sådan en kuppon  Så vidt jeg ved så kan man maks. smide 500 kr.- på EN kuppon så jeg kan ikke se hvordan man kan smide 5000 .- kr på EN kuppon? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|