|
Ludo
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Kan jeg så ikke bare starte med at bette herinde på fmfreaks i oddssektionen? 
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Kan jeg så ikke bare starte med at bette herinde på fmfreaks i oddssektionen?  Selvfølgelig kan du det! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Selvfølgelig kan du det!  Okay  Så kan jeg jo altid starte med at oddse rigtigt, hvis det går nogenlunde herinde.  Nogle råd fra start? Eller skal jeg bare spille på de hold som har størst chance for at vinde, eller hvordan?
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
Januzaj
|
|
Okay  Så kan jeg jo altid starte med at oddse rigtigt, hvis det går nogenlunde herinde.  Nogle råd fra start? Eller skal jeg bare spille på de hold som har størst chance for at vinde, eller hvordan? Jeg finder altid odds til minimum 1.80, og aldrig lavere end det. Og så læs nogle analyser på f.eks. www.betxpert.dk osv. 
|
|
|
|
|
|
Manchester United
|
|
|
|
|
Ludo
Gæst
|
|
Kan jeg så ikke bare starte med at bette herinde på fmfreaks i oddssektionen?  Man skal bestemt tage nogle forholdsregler inden du begynder at oddse! Den første og bedste regl er altid: Odds aldrig for mere end du har råd til at tabe!! Da jeg begyndte at spiller som 13-14 årige så lavede jeg en aftale med mig selv om at jeg kun spillede for 10`ere samt at jeg kun spillede i weekenden. I takt med at jeg er blevet ældre og har fået noget der så småt begynder at minde om min egen økonomi så har jeg selvfølgelig tilpasset mine regler. Men jeg tror det er en god ide for dig at opstille nogle "regler" for dig selv, for ellers bliver det hurtigt uhåndterbart og så er det at det begynder at gå galt Held og lykke 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Tak gutter  Spiller i kun på kampe man kan se i tv ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PhilipFlink
|
|
Milan - Barcelona x Marseille - Bayern x Invernes - St. John x Lubeck - Cottb.2 x Darmstadt - Erfurt x Sheff.U - Colchester 0-1 1
Samlet odds. 926.90 ... Gave odds
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Januzaj
|
|
Tak gutter  Spiller i kun på kampe man kan se i tv ? Nej, men jeg oddser stort set altid på United på udebane. De giver altid et mega højt odds, og så er de fremragende på udebane i Premier League 
|
|
|
|
|
|
Manchester United
|
|
|
|
|
Ludo
Gæst
|
|
Tak gutter  Spiller i kun på kampe man kan se i tv ? Nej! Endnu en vigtig regel: Ikke begræns dine spil til kampe, der kun kommer i tv eller kampe kun med dit favorithold! Hvis oddset er godt skal det spilles! Selvom det er norsk 8. div!!! Alternativt hvis man vil se kampe så findes der jo livestreamingshjemm esider 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vinokourov
|
|
Jeg finder altid odds til minimum 1.80 Hvordan kan det være, at det lige præcis er der, du har sat grænsen, og hvorfor har du sat en grænse for minimumsodds i det hele taget? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Januzaj
|
|
Hvordan kan det være, at det lige præcis er der, du har sat grænsen, og hvorfor har du sat en grænse for minimumsodds i det hele taget?  Jeg oddser som regel singler, og det er ofte 100 kr jeg oddser. Og jeg synes ikke de er værd at satse på et odds til 1.60 ca. Så hellere vente til jeg finder et odds omkring 1.80. Og jeg har bare sat en grænse for at jeg ikke skal spille for meget 
|
|
|
|
|
|
Manchester United
|
|
|
|
|
fyttefytte
|
|
Dagens spil fra min side:
Marseille - Bayern Munchen 2 1,75 AC Milan - FC Barcelona U/O 3,5 mål 2 2,60
indskud: 100 kroner Mulig gevinst: 455 kroner
|
|
|
|
|
|
Mit nuværende St.Pauli spil Antal sæson - 4 Bundesliga - 1 Tyske pokaltunering - 0 Tysk super cup - 1 Champions League - 0 Euro League - 0 VM klubhold - 0 Europæisk Supercup - 0
Stadion: Millerntor-stadion Klubværdi: 5,21 mia (gæld fra lån: 157 mio)
|
|
|
|
|
-Benja-
|
|
Så er der spillet en hund på aftens kampe.
Bayern og Barcelona sejr - smart eller dumt?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Så er der spillet en hund på aftens kampe.
Bayern og Barcelona sejr - smart eller dumt?
Nope, det er ikke helt dumt. Har gjort det samme på en 100 lap 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|