|
fraize
|
|
Eller Xabi Alonso 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Eller Xabi Alonso  Kan du ligge dit hold op så vi kan se det? 
|
|
|
|
|
|
PSN : Sarold Ultimate Team: UC Sarold
Spiller : Radja Nainggolan 4 Simone Zaza 7
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
fraize
|
|
Sagen er den at jeg sidder og spiller på PS3 lige nu, så kan ikke komme på web-appen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Sagen er den at jeg sidder og spiller på PS3 lige nu, så kan ikke komme på web-appen  Ahhh oki  Syntes du skal styrke det hold ud fra hvilken af de spillere du skrev om, det kommer jo meget an på hvad du ligger vægt på de forskellige spillere skulle kunne på deres plads 
|
|
|
|
|
|
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
fcbarcelona
|
|
Sagen er den at jeg sidder og spiller på PS3 lige nu, så kan ikke komme på web-appen  [/quote Jep, du bliver nød til at vente i 5 minutter eller mere for at komme ind på web-appen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fraize
|
|
Men kan lige nævne holdet  Det er et La Liga hold  Alves Arbeloa - Albiol - Carvalho - Marcelo Martinez - Sahin - Busquets Reyes - Nilmar - Pedro og det er self en 4-3-3 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Men kan lige nævne holdet  Det er et La Liga hold  Alves Arbeloa - Albiol - Carvalho - Marcelo Martinez - Sahin - Busquets Reyes - Nilmar - Pedro og det er self en 4-3-3  Køb Ramos 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Ser også fint ud dit hold nu 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HRz
Gæst
|
|
Kan nævne mit russiske liga. 3-4-3 Akiinfeev Bruno Alves - Pareja - Boccehti McGeady - Danny - Honda - Tosic Bystrov Gonzales Doumbia Har stadig 33k 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fraize
|
|
Ser også fint ud dit hold nu  Skal jeg bruge de 30k på Ramos eller skal jeg bruge dem på pakker?  Eller en Pepe til midterforsvaret, eller bare bruges til at lave flere penge med ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Skal jeg bruge de 30k på Ramos eller skal jeg bruge dem på pakker?  Eller en Pepe til midterforsvaret, eller bare bruges til at lave flere penge med ?  Hmm den er svær, jeg ville købe pepe og ramos 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fraize
|
|
Tror sq ikke jeg kan få begge for 30k  Det koster Ramos næsten alene 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Tror sq ikke jeg kan få begge for 30k  Det koster Ramos næsten alene  Hold da op ja det kan jeg godt se, de er dyre 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fraize
|
|
Det er derfor jeg er rimelig splittet 
|
|
|