|
|
|
fraize
|
|
OKay Men er det nu der er stor chance for IF? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fraize
|
|
er det nu der er Happy Hour eller om 13 minutter? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Har lige købt mine 5 pakker i Happy, fik Jonas(IF) fra Newcastle og ganso fra Santos plus lidt ekstra 
|
|
|
|
|
|
PSN : Sarold Ultimate Team: UC Sarold
Spiller : Radja Nainggolan 4 Simone Zaza 7
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
|
|
fraize
|
|
Fik Douglas IF og David Silva!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Tillykke  Tak M8 
|
|
|
|
|
|
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Fik Douglas IF og David Silva! Super cool GZ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nedzbedin10
|
|
Fik Douglas IF og David Silva! Lad os lige se et link af dit hold. Jeg skal lige se din Silva og Douglas IF!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fraize
|
|
De er lige røget over i trade pile  Men har vidst ikke sat dem til salg endnu  Opretter lige et hold jeg kan smide dem over på så  To sek 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nedzbedin10
|
|
De er lige røget over i trade pile  Men har vidst ikke sat dem til salg endnu  Opretter lige et hold jeg kan smide dem over på så  To sek  Fint nok  .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fraize
|
|
Er lige logget af PS3, så går lige 5 min inden jeg kan komme på web-appen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nedzbedin10
|
|
Er lige logget af PS3, så går lige 5 min inden jeg kan komme på web-appen  helt iorden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Den der pakke med 12 spillere var da spild af penge. Joaquin som den bedste - han går for max 1k... Så meget for at spare op :/
|
|
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
|
Heitmann
Gæst
|
|
Den der pakke med 12 spillere var da spild af penge. Joaquin som den bedste - han går for max 1k... Så meget for at spare op :/
Du skal ikke brokke dig. Jeg har lige brugt 135 kroner på pakker - og for at nævne nogle af de "stjerner" jeg fik: Payet, Pedretti, Bojan og Aquilani. Klasse? NEJ!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|