home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:11:02 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
I går kl. 20:33:01 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
18 Jan 2026, 12:27 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
17 Jan 2026, 22:10 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 725 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  FIFA 13/14 Ultimate team
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 226 227 [228] 229 230 ... 975 Udprint
Forfatter Emne: FIFA 13/14 Ultimate team  (Læst 1253136 gange)
Sarold
Landsholdsspiller

Sv: FIFA 11/12 Ultimate team
« Svar #3405: 05 Nov 2011, 22:06 »

PSN : Sarold
Ultimate Team: UC Sarold

Spiller : Radja Nainggolan 4
             Simone Zaza 7

Hold : UC Sampdoria.
          FC Juventus.
          FC København.
          FC Barcelona.
          FC Porto.
          Newcastle United.

steffapop
Lilleputspiller
*

« Svar #3406: 05 Nov 2011, 22:26 »

Shit det er nice med alle de IF spillere Sarold! Smiley Hvor meget måtte du slippe for IF Neymar?

Sarold
Landsholdsspiller

« Svar #3407: 05 Nov 2011, 22:28 »

Shit det er nice med alle de IF spillere Sarold! Smiley Hvor meget måtte du slippe for IF Neymar?

280.000 coins Smiley

Simone Zaza 7

FC Juventus.
          FC København.
          FC Barcelona.
          FC Porto.
          Newcastle United.

fcbarcelona
Juniorspiller
**

« Svar #3408: 05 Nov 2011, 22:29 »

Shit voldsomt hold. Prøv at se mit lorte hold http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#gWlIcRJLbbUPT
Det er total skidt, er bare så dårlig til at tjene penge i UT. Kom gerne med nogle ideer på hvad der kunne forbedres.

fraize
Førsteholdsspiller

« Svar #3409: 05 Nov 2011, 22:33 »

Shit voldsomt hold. Prøv at se mit lorte hold http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#gWlIcRJLbbUPT
Det er total skidt, er bare så dårlig til at tjene penge i UT. Kom gerne med nogle ideer på hvad der kunne forbedres.

Dit hold mangler i voldsom grad struktur Smiley Der er ingen overordnet plan med hvilke spillere der skal spille på dit hold? Smiley Hvis du ser på Sarold geniale hold, så kan du se at alle hans spillere er brasilianere, hvilket gør at chem er 100 Wink Det gør at dit hold spiller bedre sammen Smiley

Så køb spillere fra samme land eller samme liga Smiley

fraize
Førsteholdsspiller

« Svar #3410: 05 Nov 2011, 22:34 »

Og så lige et spørgsmål Smiley

Når i bare skal af med spillere, og sætter dem på auktion til 150 start, hvor længe sætter i auktionen til at vare? Smiley

Sarold
Landsholdsspiller

« Svar #3411: 05 Nov 2011, 22:34 »

Ja det er et godt hold og når de så spiller glider det som smør !! Smiley
Det du kunne gøre var at sætte dig for hvad spillere og formation du vil spille og bygge dit hold op fra det, og ikke lave et rode hold, ved godt det er let at skrive men det er sådan jeg har gjord Smiley

Simone Zaza 7

FC Juventus.
          FC København.
          FC Barcelona.
          FC Porto.
          Newcastle United.

fcbarcelona
Juniorspiller
**

« Svar #3412: 05 Nov 2011, 22:37 »

Dit hold mangler i voldsom grad struktur Smiley Der er ingen overordnet plan med hvilke spillere der skal spille på dit hold? Smiley Hvis du ser på Sarold geniale hold, så kan du se at alle hans spillere er brasilianere, hvilket gør at chem er 100 Wink Det gør at dit hold spiller bedre sammen Smiley

Så køb spillere fra samme land eller samme liga Smiley
Det ved jeg godt. Men jeg havde da en sindsygt Russisk hold for 1 uge siden så valgte jeg at sælge det. Jeg købte 2 af de store guldpakker for 15k hvor en af pakkerne var forkerte da jeg kom til at trykke forkert. Men har sagt til mig selv jeg køber aldrig nogensinde pakker igen. Men ey hvilket hold skal jeg lave? Jeg har prøvet Fransk & Russisk. Kunne det være en god ide at lave et Engelsk? men problemet er dog at jeg har kun 4k.  Sur

Sarold
Landsholdsspiller

« Svar #3413: 05 Nov 2011, 22:38 »

Og så lige et spørgsmål Smiley

Når i bare skal af med spillere, og sætter dem på auktion til 150 start, hvor længe sætter i auktionen til at vare? Smiley
Jeg sætter aldrig mine spille tilsalg sådan, jeg sætter dem kun med den pris jeg vil ha !! Tænk hvis du sætter en spiller som er 10.000 værd til en start pris på 150 coins, så skal du hele tiden sidde og holde øje med ham for at få den rigtige pris for ham Smiley Sæt din pris ud fra markedet, har du en spiller der er 10.000 coins værd så sæt ham til 9.000-10.000 buyout også måske i 12 timer Smiley

Simone Zaza 7

FC Juventus.
          FC København.
          FC Barcelona.
          FC Porto.
          Newcastle United.

Sarold
Landsholdsspiller

« Svar #3414: 05 Nov 2011, 22:41 »

Det ved jeg godt. Men jeg havde da en sindsygt Russisk hold for 1 uge siden så valgte jeg at sælge det. Jeg købte 2 af de store guldpakker for 15k hvor en af pakkerne var forkerte da jeg kom til at trykke forkert. Men har sagt til mig selv jeg køber aldrig nogensinde pakker igen. Men ey hvilket hold skal jeg lave? Jeg har prøvet Fransk & Russisk. Kunne det være en god ide at lave et Engelsk? men problemet er dog at jeg har kun 4k.  Sur
'
Ja oki det er et rode hold, enten skal du sælge hele lortet og starte op forfra og tænkt fuck det, ellers skal du lave dit nye hold udfra det du ligger inde med nu:)

Simone Zaza 7

FC Juventus.
          FC København.
          FC Barcelona.
          FC Porto.
          Newcastle United.

fcbarcelona
Juniorspiller
**

« Svar #3415: 05 Nov 2011, 22:41 »

Ja det er et godt hold og når de så spiller glider det som smør !! Smiley
Det du kunne gøre var at sætte dig for hvad spillere og formation du vil spille og bygge dit hold op fra det, og ikke lave et rode hold, ved godt det er let at skrive men det er sådan jeg har gjord Smiley
Haha, lol. Prøv engang at tjek dit hold du har brugt flere tusinder på de spiller du har. Jeg kan dog ikke bare blive ved med at spille kampe. Jeg tjener faktisk nogenlunde aldrig penge hvergang når jeg har sparet sammen til at købe spiller så er problemet bare at nogle af mine spiller mangler kontrakter ellers er de skadet. Lige præcis det lort jeg hader. Nok derfor jeg har problemer med spillet - det nytter dog intet at kun spille kampe, kampe & kampe. Jeg håber da i kan komme med nogle fantastiske ideer så jeg kunne komme rigtig igang med det spil.  
Min score er endtil videre 127-6-47.

fraize
Førsteholdsspiller

« Svar #3416: 05 Nov 2011, 22:46 »

Jeg sidder 5 spillere jeg gerne vil af med men har fastsat en pris jeg gerne vil have for dem, men der er ikke rigtig nogen der køber Smiley De har været på auktion 10 x 1 time :S

Guiseppe Rossi 85 = 6000/8000
Walter Samuel 85 = 7500/8000
Allesandro Nesta 85 = 4200/5000
Ignazio Abate 78 = 3200/4500
Abel Hernandez 78 = 1000/1400

Alle i 4-4-1-1 og med mere end 10 kontrakter, de fleste omkring 40 :S

Sætter jeg mine priser for højt?

Sarold
Landsholdsspiller

« Svar #3417: 05 Nov 2011, 22:47 »

Haha, lol. Prøv engang at tjek dit hold du har brugt flere tusinder på de spiller du har. Jeg kan dog ikke bare blive ved med at spille kampe. Jeg tjener faktisk nogenlunde aldrig penge hvergang når jeg har sparet sammen til at købe spiller så er problemet bare at nogle af mine spiller mangler kontrakter ellers er de skadet. Lige præcis det lort jeg hader. Nok derfor jeg har problemer med spillet - det nytter dog intet at kun spille kampe, kampe & kampe. Jeg håber da i kan komme med nogle fantastiske ideer så jeg kunne komme rigtig igang med det spil.  
Du skal da være glad for du kan spille med dit hold , det kan jeg ikke engang pga en server fejl

Simone Zaza 7

FC Juventus.
          FC København.
          FC Barcelona.
          FC Porto.
          Newcastle United.

Sarold
Landsholdsspiller

« Svar #3418: 05 Nov 2011, 22:50 »

Jeg sidder 5 spillere jeg gerne vil af med men har fastsat en pris jeg gerne vil have for dem, men der er ikke rigtig nogen der køber Smiley De har været på auktion 10 x 1 time :S

Guiseppe Rossi 85 = 6000/8000
Walter Samuel 85 = 7500/8000
Allesandro Nesta 85 = 4200/5000
Ignazio Abate 78 = 3200/4500
Abel Hernandez 78 = 1000/1400

Alle i 4-4-1-1 og med mere end 10 kontrakter, de fleste omkring 40 :S

Sætter jeg mine priser for højt?
Jeg kiggede lige hurtigt igennem tror dine buyput priser ligger en smule for højt Smiley måske ikke på dem alle men på Rossi og Samuel gør de Smiley

Simone Zaza 7

FC Juventus.
          FC København.
          FC Barcelona.
          FC Porto.
          Newcastle United.

fraize
Førsteholdsspiller

« Svar #3419: 05 Nov 2011, 22:51 »

Gå ind på http://ultimatedb.nl/ og brug den til at kigge priser på spillere. Udvælg derefter et par spillere der sælger for omkring 1000 coins i gennemsnit, og har stats på 78-82. Gå derefter ind på auction search og find din spiller og sæt maximum price til at være 650/700 og køb alle dem der har en god formation og position Smiley
Og med en god formation mener jeg 4-?-?-?, og position der passer til formationen Smiley

Derefter er det bare at sætte dem til salg med startpris på 1000 og buy out på 1200 i en time Smiley Du skal ikke forvente at sælge alle på den første time, men hvis du sælger 2-3 stykker hver gang du sætter 10 til salg giver det en god profit Wink

Sider: 1 ... 226 227 [228] 229 230 ... 975 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010