|
Sarold
|
|
Ligger inde med en del spillere. Byd endelig:
Fernando Llorente Theofanis Gekas - 77 Manuel Friedrich - 75 Nolan Roux - 78 Nigel De Jong - 82 Yoann Gourcuff - 81 Tranquillo Barnetta - 79 Ezequiel Garay - 78 Heurelho Gomes - 80 Pablo Hernandez - 81 Ji Sung Park - 82 Vladimir Bystrov - 78 Daniel Agger - 83 Wojciech Szczesny - 79 William Gallas - 81 Cheick Tiote - 78 Nelson Haedo Valdez - 76 Jeffren - 75 Marc Albrighton - 75
Jeg går efter spillere fra Serie A, så hvis i har nogle spillere i vil bytte med, så skriv endelig.
Hvis jeg må komme med et forslag, så sæt formation ud for hver, der er nemmelig forskel på prisen, og så kan folk bedre se om de er intresseret 
|
|
|
|
|
|
PSN : Sarold Ultimate Team: UC Sarold
Spiller : Radja Nainggolan 4 Simone Zaza 7
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
dvfp2970
|
|
Det vil jeg da gøre, er det på dansk eller ? Ja det er dansk 
|
|
|
|
|
|
"Driving on the left side and tea with milk. That was something really new for me. But I accept these 'challenges'!" Nemanja Vidic
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Det vil jeg da gøre, er det på dansk eller ? Ja det er dansk  Er på vente musik Hahahahahaha
|
|
|
|
|
|
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
Heitmann
Gæst
|
|
En spiller jeg kan anbefale til alle som har italienere. Angelo Ogbonna fra Torino. Midterforsvar med 82 i pace. Helt hjernedød så hurtig han er.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Har lige talt med EA omkring de problemer der er når mange spiller oplever at blive smidt af server når vi spiller med vores UT enter midt i kampen eller lige efter og ikke får vores coins eller xp, de siger de godt er klarovre problemet og arbejder på høj tryk på at skifte server og opdater dem 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dvfp2970
|
|
Har lige talt med EA omkring de problemer der er når mange spiller oplever at blive smidt af server når vi spiller med vores UT enter midt i kampen eller lige efter og ikke får vores coins eller xp, de siger de godt er klarovre problemet og arbejder på høj tryk på at skifte server og opdater dem  Fantastisk nyhed Havde de en midlertidig løsning?
|
|
|
|
|
|
"Driving on the left side and tea with milk. That was something really new for me. But I accept these 'challenges'!" Nemanja Vidic
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Fantastisk nyhed Havde de en midlertidig løsning? Nej det har de ikke, der er mange fejl af forskellig karakter, ikke kun i UT, det sage det var kommet bag på dem hvor store en efterspørgelse der havde været på netop UT, det havde de ikke oplevet før 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dvfp2970
|
|
Nej det har de ikke, der er mange fejl af forskellig karakter, ikke kun i UT, det sage det var kommet bag på dem hvor store en efterspørgelse der havde været på netop UT, det havde de ikke oplevet før  Okay, men håber snart de får det ordnet så. Ja de har jo virkelig været bagud denne her gang
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Okay, men håber snart de får det ordnet så. Ja de har jo virkelig været bagud denne her gang Mega bagud, de sagde ikke noget om tid om hvornår det er fixet desværre 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dvfp2970
|
|
Mega bagud, de sagde ikke noget om tid om hvornår det er fixet desværre  Øv øv
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Øv øv
Det vigtigste må være de er klar over problemet !! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dvfp2970
|
|
Det vigtigste må være de er klar over problemet !!  Ja og indtil da skal holdene bare opbygges  haha
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Ja og indtil da skal holdene bare opbygges  haha Yeps er i fuld gang 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
Altså jeg har "kun" haft 6 disconnects og jeg har spillet 56 kampe. :p
|
|
|
|
|
|
PSN Natas88dk men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Altså jeg har "kun" haft 6 disconnects og jeg har spillet 56 kampe. :p
Det skal du da bare være glad for at du er en af de heldige der ligger på den rigtige server 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|