|
Jonaspetersen93
|
|
når jeg prøver at logge ind på webappen med mine PSN oplysninger siger den at jeg skriver forkert, men jeg har lige været nødt til at nulstille min kode og finde på en ny for at kunne huske den men stadig siger den at det er forkert, hvad sker der? kan jeg så ikke logge ind?
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
bøvle
|
|
Nogen der ved hvad jeg skal tage for hhv Gourcuff og Mario Gomez?
Kig på de selvsamme spillere, der allerede er på auktion, og se hvad prisleje de befinder sig i ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
maUnit
|
|
Har lige fået Ramires.... som sort kort.... vildt nice 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
når jeg prøver at logge ind på webappen med mine PSN oplysninger siger den at jeg skriver forkert, men jeg har lige været nødt til at nulstille min kode og finde på en ny for at kunne huske den men stadig siger den at det er forkert, hvad sker der? kan jeg så ikke logge ind?
hjælp søges
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Har lige fået Ramires.... som sort kort.... vildt nice  i en pakke? 
|
|
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
|
maUnit
|
|
i en pakke?  ja.... købt 3 pakker, de 2 første pakker var bare lort, så blev vildt glad da han kom frem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
ja.... købt 3 pakker, de 2 første pakker var bare lort, så blev vildt glad da han kom frem
Nu har jeg lige brugt en masse penge... Ville vildt gerne have råd til en pakke, altså 
|
|
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
|
maUnit
|
|
Nu har jeg lige brugt en masse penge... Ville vildt gerne have råd til en pakke, altså  Fik lige Luka Modric 88 overall
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Schmidt
|
|
Mit hold indtil videre: Pedro - Negredo - Cazorla Thiago - Bruno - Arteta Capdevila - Marchena - Albiol - Arbeloa Valdes Jeg er godt tilfreds! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
Fik lige Luka Modric 88 overall
Fucking snyd!
|
|
|
|
|
|
PSN Natas88dk men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Fik lige Luka Modric 88 overall
Jamen du køber jo alle de gode pakker... nu er der sikkert ikke flere tilbage. hmmm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Jeg har Ganso på auktion for 150 om 25 minutter, og der er stadig ikke budt. Please hjælp mig ud af min økonomiske krise. Han burde jo ryge for meget mere, hehe :-) om 25 minutter :-)
Jeg hedder LarsenNord :-)!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Jeg har Ganso på auktion for 150 om 25 minutter, og der er stadig ikke budt. Please hjælp mig ud af min økonomiske krise. Han burde jo ryge for meget mere, hehe :-) om 25 minutter :-)
Jeg hedder LarsenNord :-)!
Der er budt på ham 150 coins 
|
|
|
|
|
|
PSN : Sarold Ultimate Team: UC Sarold
Spiller : Radja Nainggolan 4 Simone Zaza 7
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Der er budt på ham 150 coins  jUBII 
|
|