|
bøvle
|
|
Er jeg den eneste, der ikke kan komme ind på web app'en fordi siden slet ikke kan vises?? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
hvordan ligger I billed af jeres hold, har PS3 så hvis jeg kan få en god guide til at gøre det, hvordan kan jeg så vise jer mit nogenlunde hold
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
PhilipFlink
|
|
hvordan ligger I billed af jeres hold, har PS3 så hvis jeg kan få en god guide til at gøre det, hvordan kan jeg så vise jer mit nogenlunde hold
Man kan slet ikke komme ind på Web app'en fordi de laver et eller andet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
Man kan slet ikke komme ind på Web app'en fordi de laver et eller andet  så jeg kan ikke vise mit hold frem?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
NEEEEEEJ! Lavede lige det vildeste langskudsmål og så er den ikke gemt inde under højdepunkterne.  Vandt 5-1 fordi han leavede men kun 3 af mine mål er gemt. Og det er ikke de 3 første.. FML....
|
|
|
|
|
|
PSN Natas88dk men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.
|
|
|
|
|
niels1711
|
|
Jeg er på web app'en! Andre der er kommet ind?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
Jeg er på web app'en! Andre der er kommet ind?
Kan ikke komme ind. 
|
|
|
|
|
|
PSN Natas88dk men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.
|
|
|
|
|
|
|
ptrN
|
|
Hvilken pakke er der bedst mulighed for at få gode spillere? Gold-premium?
|
|
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
hvordan ligger du dit hold ind kan du give mig en guide?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
hvordan ligger du dit hold ind kan du give mig en guide?
Når du er kommet ind på Ultimate Web app'en. Så skal du under din formation trykke "share" og inde under der skal du trykke "create url" mener jeg. Så ude til højre for dit nye link trykker du "Copy" mener jeg der står og wupti. Så har du et link til dit hold. :-) Kan ikke selv komme ind så ved ikke om det er helt rigtigt det jeg siger. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
Når du er kommet ind på Ultimate Web app'en. Så skal du under din formation trykke "share" og inde under der skal du trykke "create url" mener jeg. Så ude til højre for dit nye link trykker du "Copy" mener jeg der står og wupti. Så har du et link til dit hold. :-) Kan ikke selv komme ind så ved ikke om det er helt rigtigt det jeg siger.  hvad er den der ultimate web app?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
ved mig står der at jeg skal købe online? men jeg sidder og spille FIFA nu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Kan man bytte spillere eller købe fra andre uden at det er på aktion  ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|