|
Soeby
|
|
Præcis, er igang med at sælge lidt ud af dem jeg har på lager!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
Nogle der ved om der stadigvæk er det der Happy Hour? Jeg nåede aldrig at opleve det i 11'eren men det fortsætter vel her i 12'eren? :-)
|
|
|
|
|
|
PSN Natas88dk men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.
|
|
|
|
|
PhilipFlink
|
|
Nogle der ved om der stadigvæk er det der Happy Hour? Jeg nåede aldrig at opleve det i 11'eren men det fortsætter vel her i 12'eren? :-)
Ja der kommer happy hour igen.. Ved dog ikke helt hvornår 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
Ja der kommer happy hour igen.. Ved dog ikke helt hvornår  Tak. Den gad jeg godt lige fange nemlig. ^^
|
|
|
|
|
|
PSN Natas88dk men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.
|
|
|
|
|
HRz
Gæst
|
|
Hvis jeg en dag ikke kommer på ultimate team, får jeg så stadig daily giveaway dagen efter?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HRz
Gæst
|
|
og kan ikke komme på web app 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TroelsJ
|
|
Er det godt at have et hold hvor alle er fra samme land/samme liga?
|
|
|
|
|
|
Hate United - Love Glazer!
|
|
|
|
|
Wicked Sick!
|
|
Yep, det giver ekstra chemistry. Fra samme liga giver lidt mere end land.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HRz
Gæst
|
|
Nogle som kan svarer på mit spg 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TroelsJ
|
|
Er det også vigtigt at de har de samme formation eller hvad man siger? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soeby
|
|
Er det også vigtigt at de har de samme formation eller hvad man siger?  Det forbedre Chemistry'en gevaldigt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TroelsJ
|
|
Hvad gør Chemistry helt præcist? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
Hvad gør Chemistry helt præcist?  at de forstår hinandens spil bedre, spiller bedre sammen osv.
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
tubbe610
|
|
Er så fucking træt af at man bliver smidt af den lorte server konstant..!!! 3 kampe tabt sådan nu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Jeg er så træt af EA lige nu, har spillet 11 UT kampe og er blevet smidt af dem alle, og dermed tabt dem !!! Enten bliver jeg smidt af lige efter udskiftning ellers efter kampen !
|
|
|
|
|
|
PSN : Sarold Ultimate Team: UC Sarold
Spiller : Radja Nainggolan 4 Simone Zaza 7
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|